Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als feyenoord Bazoer wil moeten ze het nu doen. Als ze wachten tot de zomer gaat 'ie naar een andere club. Ze zitten dus best in een lastige situatie want 2 miljoen voor een half jaar contract is natuurlijk veel geld. 😁
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als feyenoord 2 mil wil betalen dan zal vitesse daar wss wel mee akkoord gaan. Maar Bazoer zelf snapt ook dat hij meer keuze heeft als hij zonder contract zit. Dus die zal niet snel akkoord gaan met feyenoord deze winter
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker schreef: 06 jan 2022, 19:54 Als feyenoord 2 mil wil betalen dan zal vitesse daar wss wel mee akkoord gaan. Maar Bazoer zelf snapt ook dat hij meer keuze heeft als hij zonder contract zit. Dus die zal niet snel akkoord gaan met feyenoord deze winter
Of Feyenoord moet er een flinke tekenbonus bij doen.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Je zal als club toch maar geld moeten lenen om transfervrije spelers tekengeld te kunnen betalen. Als het zover komt hoop ik dat PSV mee gaat bieden, puur om de prijs voor ze op de drijven.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Revolinho schreef: 06 jan 2022, 20:13 Je zal als club toch maar geld moeten lenen om transfervrije spelers tekengeld te kunnen betalen. Als het zover komt hoop ik dat PSV mee gaat bieden, puur om de prijs voor ze op de drijven.
Sommige clubs lenen geld om vervolgens voor €55m een speler te halen. Dan is het met Feyenoord in elk geval al moreel een stuk beter.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Als PSV geinteresseerd is in Bazoer zou ik hem toch direct halen (ik zeg niet dat ik het zou doen). Heb je meteen een vervanger voor Sangare voor 2e helft vh seizoen en geef je Schmidt voetballen gezien wat meer opties. En sowieso moeten we dat doen om Feyenoord te kutten.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

We weten natuurlijk niet hoe serieus de interesse in Bazoer is. Misschien gaat het echt alleen om een transfervrije stap, of hij was plan B. Of het was puur oriënterend. Iedere goede TD zal de lijntjes zo net voor een window weer even uitzetten.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

JdJ heeft met die broer/zaakwaarnemer gesproken, dat doe je ook niet zomaar. Als je hem in de zomer wilt halen, dan wil je hem nu ook. Dan is het de vraag of er ruimte is in het budget, salarishuis en uiteraard de selectie. Ik denk dat PSV Bazoer nu al wilt, maar dat gewoon niet kan verantwoorden naar de leiding en de spelers toe. Om Bazoer echt te halen, zullen (denk ik) Guti en Thomas plaats moeten maken. Behalve op de backposities is er eigenlijk geen ruimte meer over.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Denk dat PSV hem wel gepolst heeft voor een transfervrije stap met in het achterhoofd dat als Veerman niet doorgaat ze snel kunnen doorschakelen. Voor Bazoer en PSV is het net zo interessant om in de zomer een transfer te maken. Hij is nu niet nodig en kan in de zomer wat tekengeld opstrijken en dan scheelt het PSV een transfersom.

Buiten dat hoop ik dat hij vandaag nog bij Feyenoord tekent en nooit in een PSV shirt te zien is. Goede speler maar een enorme mafkees.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Feyenoord dat echt geen cent te makken lijkt te hebben, maar wel de beste spelers van directe concurrenten probeert te halen. Dan heb je de realiteit compleet uit het oog verloren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 07 jan 2022, 09:37 Feyenoord dat echt geen cent te makken lijkt te hebben, maar wel de beste spelers van directe concurrenten probeert te halen. Dan heb je de realiteit compleet uit het oog verloren.
Dat laat nogmaals zien hoe ver die havenslaven boven hun stand proberen te leven, met name de fans. Feyenoord is vergane glorie. Als je nog geen 2 miljoen voor een speler kan betalen, dan hoor je in het rijtje Utrecht, Heerenveen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Geen 2 miljoen op tafel kunnen leggen :lol:

Galatasarayfans zouden zeggen: small club.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Investeerders hebben hun handen er vanaf getrokken?

De paniek die je zag in de Disney Docu bij Koevermans: 'we weten niet of we nog de salarissen kunnen betalen'. Nu een jaar verder en nog meer ellende dankzij Covid.

Ik denk dat een faillissement dichterbij is dan menigeen denkt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 07 jan 2022, 09:42 Geen 2 miljoen op tafel kunnen leggen :lol:

Galatasarayfans zouden zeggen: small club.
Laten we aub die proleten niet meer benoemen, haha. Te gek voor woorden hoe ze nog steeds met PSV bezig zijn. Ondertussen staan ze 10e en blijven ze maar verliezen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hoe wilden ze Veerman gaan betalen dan? Die moest 3x zoveel kosten.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 07 jan 2022, 09:51
Grasmat schreef: 07 jan 2022, 09:42 Geen 2 miljoen op tafel kunnen leggen :lol:

Galatasarayfans zouden zeggen: small club.
Laten we aub die proleten niet meer benoemen, haha. Te gek voor woorden hoe ze nog steeds met PSV bezig zijn. Ondertussen staan ze 10e en blijven ze maar verliezen.
Als wij voor de verandering eens drie seizoenen op rij van die gasten zouden winnen, dan zou het ook geen issue zijn. Maar omdat ze ons elk jaar weer klop geven, houden wij die gedachte zelf in stand.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 07 jan 2022, 09:59
Ardbeg schreef: 07 jan 2022, 09:51

Laten we aub die proleten niet meer benoemen, haha. Te gek voor woorden hoe ze nog steeds met PSV bezig zijn. Ondertussen staan ze 10e en blijven ze maar verliezen.
Als wij voor de verandering eens drie seizoenen op rij van die gasten zouden winnen, dan zou het ook geen issue zijn. Maar omdat ze ons elk jaar weer klop geven, houden wij die gedachte zelf in stand.
We hebben het over die roodgele Turken he
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik snap de verwarring wel, beiden small clubs.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Wat voor signaal geef je dan af aan Bazoer als Feyenoord zijnde. Ja voor Veerman betalen we wel 5 miljoen maar voor jou Bazoer is er eigenlijk geen geld. Maar als je wilt mag je wel gratis komen in de zomer.

Als ik Bazoer was dan maakte ik nu geen beslissing maar ging ik de ballen uit mijn broek spelen bij Vitesse zodat ik daarna bij de hoogst bieder me financieel veilig ga spelen met een 4 jarig contract van 1+ miljoen per jaar.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 07 jan 2022, 09:52 Hoe wilden ze Veerman gaan betalen dan? Die moest 3x zoveel kosten.
Ik denk dat het om persoonlijke eisen gaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 07 jan 2022, 09:52 Hoe wilden ze Veerman gaan betalen dan? Die moest 3x zoveel kosten.
Ik denk dat het om persoonlijke eisen gaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 07 jan 2022, 10:06
Ykhim schreef: 07 jan 2022, 09:52 Hoe wilden ze Veerman gaan betalen dan? Die moest 3x zoveel kosten.
Ik denk dat het om persoonlijke eisen gaat.
Oh dan zal prins Mootje ook vast niet komen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 07 jan 2022, 10:05 Wat voor signaal geef je dan af aan Bazoer als Feyenoord zijnde. Ja voor Veerman betalen we wel 5 miljoen maar voor jou Bazoer is er eigenlijk geen geld. Maar als je wilt mag je wel gratis komen in de zomer.

Als ik Bazoer was dan maakte ik nu geen beslissing maar ging ik de ballen uit mijn broek spelen bij Vitesse zodat ik daarna bij de hoogst bieder me financieel veilig ga spelen met een 4 jarig contract van 1+ miljoen per jaar.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat John met Bazoer en co besproken heeft. Vooral welke intentie en toezeggingen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Het grote mysterie blijft: hoezo verliezen we elk jaar van ze?
Ze hebben geen geld, matige jeugd, matige slecties en normaal gesproken (op dit jaar na) matige trainers.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zit inmiddels voor een deel tussen de (PSV-) oren. Niet doen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord