Waar spelen ze nu

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

VeresRivne schreef: 27 jul 2021, 14:59 Diegene die het wel had gered maar niet bleef was die middenvelder van Club Brugge, even zijn naam kwijt.
Je bedoelt Ngonge die geen geduld had en naar RKC vertrok en aankomend seizoen voor Groningen gaat spelen? Was wel rechtsbuiten.
NilisInOranje
Bankzitter
3
Berichten: 281
Lid geworden op: 4 nov 2020

Woodenshoes schreef: 27 jul 2021, 15:24
VeresRivne schreef: 27 jul 2021, 14:59 Diegene die het wel had gered maar niet bleef was die middenvelder van Club Brugge, even zijn naam kwijt.
Je bedoelt Ngonge die geen geduld had en naar RKC vertrok en aankomend seizoen voor Groningen gaat spelen?
Ik dachtdat [mention]VeresRivne[/mention] Hans Vanaken bedoelde
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dat zal dan wel Hans van Aken zijn. Die heeft het inderdaad gered. De meest succesvolle Belgische jeugdspeler van PSV is tot nu toe Remco Evenepoel. ;)
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Massimo schreef: 27 jul 2021, 15:28 Dat zal dan wel Hans van Aken zijn. Die heeft het inderdaad gered. De meest succesvolle Belgische jeugdspeler van PSV is tot nu toe Remco Evenepoel. ;)
De PSV opleiding vormt een uitstekende basis voor een verdere carrière.
https://www.nu.nl/wielrennen/6151443/ev ... arken.html
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

In de categorie: topspeler, floptrainer:



Net zo ongeschikt voor het trainersvak als Fronsie. Alleen zie ik in stam ook niet echt een analist op TV. Toch maar weer filmpjes met Vermeegen gaan maken dan...
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Duurde nog best lang dat ze er in de VS achter kwamen dat Jeep Stem er niks van kan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 27 sep 2021, 16:06 In de categorie: topspeler, floptrainer:

[..]

Net zo ongeschikt voor het trainersvak als Fronsie. Alleen zie ik in stam ook niet echt een analist op TV. Toch maar weer filmpjes met Vermeegen gaan maken dan...
Past allemaal prima in hetzelfde plaatje: niemand wil bij Jaap Stam in de buurt komen. Dat was als laatste man wél een leuke eigenschap :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zag pas geleden toevallig een wedstrijd van Cincinatti. Het enige dat ik Jaap zag doen was heel hard ‘hé’ roepen.

Was te beroerd om de opleiding te volgen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Te beroerd of te beperkt? Ik kan me namelijk niet aan de aandacht onttrekken dat Jaap niet zo slim is als ie eruit ziet…
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die lul was toch te beroerd om in de KNVB klas te zitten? Vond hij allemaal maar niks (lees: te confronterend?) dat zitten in een klas.

Alleen daarom al volledig ongeschikt natuurlijk.

https://www.parool.nl/nieuws/jaap-stam- ... gle.com%2F

Blijft jammer dat hij Frons niet opvolgde...
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Thijs85 schreef: 27 sep 2021, 21:27 Te beroerd of te beperkt? Ik kan me namelijk niet aan de aandacht onttrekken dat Jaap niet zo slim is als ie eruit ziet…
Tsja, kun je nagaan hoe erg 't moet zijn

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Thijs85 schreef: 27 sep 2021, 21:27 Te beroerd of te beperkt? Ik kan me namelijk niet aan de aandacht onttrekken dat Jaap niet zo slim is als ie eruit ziet…
Zijn briljante vondsten als Frenkie De Jong standaard op de bank zetten zijn natuurlijk teken van een groot ziener. Het lijkt me wel klaar voor Stam, zelfs een club als Zwolle zit niet meer op hem te wachten lijkt me.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 27 sep 2021, 16:06 In de categorie: topspeler, floptrainer:



Net zo ongeschikt voor het trainersvak als Fronsie. Alleen zie ik in stam ook niet echt een analist op TV. Toch maar weer filmpjes met Vermeegen gaan maken dan...
Interessante woordkeuze ook voor Twitter om iemand te ontslaan. We zouden niet weten wat we zonder je zouden moeten, maar we gaan het wel proberen.

Zo'n Stam is ook gewoon een trainer van het niveau Helmond Sport of MVV. Zo eentje die je elk jaar wel een aantal in de JL hebt lopen, maar waarvan niemand de naam kent, of weet wie dat nou eigenlijk is. Alleen denkt zo'n Stam dat hij het allemaal weet omdat ie op een hoger niveau gevoetbald heeft. Zal er binnenkort wel mee ophouden of een vaag land gaan coachen, want voor 3500 euro pm in de JL gaat Jaap natuurlijk niet werken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het viel me afgelopen weekend pas op dat Zanka (Mathias Jørgensen) gewoon een basisplaats heeft bij Brentford.
Dat doet hij goed.

En ooit PSV stagiaire William Troost-Ekong heeft een basisplaats bij Watford.
PSV wilde hem toentertijd halen na een succesvolle stage, maar zijn toenmalige club de Spurs wilde ineens niet meer meewerken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Locadia naar Bochum, contactje voor een half jaar.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Heeft PSV toch mooi veel centjes aan verdiend.
Ik vraag mij af of Brighton nog ooit bij PSV of in Nederland aanklopt. Dat is niet helemaal bevallen, denk ik.

Pröpper was fit een van de beste middenvelders daar ooit, alleen de fitheid was een probleem. De rest is gewogen te licht bevonden.

Scherpen valt ook tegen.
Veltman doet het goed.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Voormalig KG schreef: 06 jan 2022, 11:21 Heeft PSV toch mooi veel centjes aan verdiend.
Ik vraag mij af of Brighton nog ooit bij PSV of in Nederland aanklopt. Dat is niet helemaal bevallen, denk ik.

Pröpper was fit een van de beste middenvelders daar ooit, alleen de fitheid was een probleem. De rest is gewogen te licht bevonden.

Scherpen valt ook tegen.
Veltman doet het goed.
Overall een ok score voor Brighton toch? Ik denk dat ze gewoon lekker doorgaan met kopen in NL.

Veltman :kots: :kots: :kots: :kots: doet het prima daar en koste geen drol. Propper was 3 jaar lang onbetwist en deed het echt goed. Scherpen was voor een Engelse club een koopje (bizar natuurlijk) en is voor de toekomst. Alleen Locadia heeft het niets helemaal waargemaakt, hoewel hij ook wel een goede periode gehad heeft. Oh ja en Alireza was een slechte koop.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zit even te denken. PSV verkocht Jürgen Locadia begin 2018 voor meer dan 16 miljoen euro aan Brighton. Wat een bedrag eigenlijk voor hem.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ardbeg schreef: 06 jan 2022, 13:48 Ik zit even te denken. PSV verkocht Jürgen Locadia begin 2018 voor meer dan 16 miljoen euro aan Brighton. Wat een bedrag eigenlijk voor hem.
Precies klasse werk in retrospect!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zie net dat Hiljemark vorig jaar al op 29jarige leeftijd gestopt is vanwege blessureklachten. Was me helemaal ontgaan..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Was op dat moment wel uitgegroeid tot een prima speler bij ons. Hoop dat hij er nog iets van kan maken bij Bochum.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vond Loca altijd wel een heel bruikbare aanvaller, maar ook heel duidelijk dat bij PSV in het eerste spelen al een uitzonderlijke prestatie was met diens kwaliteiten. Zou eigenlijk op basis daarvan niet verder moeten zijn gekomen dan supersub voor ons, maar zo zie je wat een aantal trainingen op schieten (met Nilis?) kan betekenen.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Locadia was heel doelgericht en had best een goed schot. tevens ook wel gevoel voor positie voorin. Op zich wel belangrijke kwaliteiten voor een spits. Hij was echter niet de snelste, niet heel technisch en bijna geen handelingssnelheid. Een nuttige speler inderdaad maar niet meer dan dat. Toch maar 16 miljoen gekregen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

In de categorie: goh, speelt die ook nog?

Wordt dus niet de vervanger van Ramalho.

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dat hij ooit bij ons heeft gespeeld is echt een schande...

Heeft echt alles uit zijn carriere gehaald.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Artikeltje van vorige week, kwam hem nu pas tegen. Deze moeten ze op groot formaat printen en in iedere kleedkamer op de Herdgang hangen. Naast het verhaal van Memphis.

Enkele passages (want premium artikel)
Uitzichtloze situatie Zakaria Bakkali: ‘De nieuwe Eden Hazard’ kwijnt voor 1,2 miljoen euro weg bij Anderlecht

Anderlecht hervat na een korte winterbreak de trainingen. Zonder Zakaria Bakkali (25). Het gevallen toptalent kwijnt weg in de C-kern. Hoe gaat het met de inmiddels 25-jarige oud-speler van PSV? Een situatieschets.

Sven Van Londersele 05-01-22, 09:45
Afgelopen zomer strijkt opnieuw een huurlingenlegioen neer op Neerpede, het trainingscentrum van Anderlecht. Onder hen Luka Adzic, Ognjen Vranjes, Kenny Saiefs, maar ook Zakaria Bakkali. Allen terug na veelal teleurstellende uitleenbeurten. Een nieuwe kans bij Anderlecht hoeven ze niet te verwachten. Vincent Kompany weert hen uit de A-kern, sportief directeur Peter Verbeke moet op zoek naar een oplossing – al dan niet definitief.

Dat lukt voor bijna iedereen, maar niet voor Bakkali. Hij vindt nergens onderdak en weigert opnieuw om zijn contract te ontbinden. Bakkali beseft immers zeer goed dat een nieuwe werkgever vinden geen eenvoudige opdracht wordt. Veel clubs stellen zich door zijn gebrek aan wedstrijdritme en blessureleed vragen bij zijn fysieke paraatheid. Niet onlogisch: de laatste keer dat Bakkali 90 minuten speelde, was in februari 2019.

...

In de makelaarswereld vallen, mede daardoor, geen al te beste signalen te horen over Bakkali, die in zijn carrière al meer dan eens van makelaar wisselde. ,,Hij kampt te vaak met overgewicht”, klinkt het bij de ene. ,,Hij leeft niet als een prof”, zegt de andere. Hoewel men op Neerpede nooit klaagde over Bakkali’s professionalisme, is hij allerminst aantrekkelijk voor potentiële overnemers. Maar vooral Bakkali’s forse jaarloon van 1,2 miljoen euro vormt een stevige drempel – tevens een reden voor hem om niet happig te zijn op een vertrek.

...

Zo kwijnt Bakkali sinds vorige zomer weg in de zogenaamde C-kern van Anderlecht. Dat is de selectie van jongens die geen toekomst meer hebben bij paarswit en er samen trainen, in afwachting van een transfer. Uiteraard vallen die sessies op gerichte momenten, los van de eerste ploeg. Naast Bakkali bestond de groep bij het begin van de zomer nog uit onder meer Adzic, Nkaka, Sanneh, Saief en Vranjes. Inmiddels is de ‘nieuwe Eden Hazard’ – zoals Bakkali in 2013 genoemd werd – alleen over. Ook op zijn sociale media is het stiller dan voorheen. Enkel in december was er een opvallende fotoshoot met twee rottweilers. Op persoonlijk vlak kreeg hij vorige week een klap te verwerken met het overlijden van zijn grootmoeder.

Alle begeleiding
Bakkali wordt echter niet aan zijn lot overgelaten bij Anderlecht. De club maakt er een erezaak van om elke speler tot zijn laatste dag professioneel bij te staan. Ook Bakkali krijgt dus alle nodige begeleiding, materiaal en de juiste voeding ter beschikking. Paarswit heeft er zelf natuurlijk alle baat bij dat Bakkali zo fit mogelijk blijft, mocht er zich alsnog een oplossing aandienen. Al zit die er niet meteen aan te komen. Anderlecht is er zich van bewust dat het het resterende half jaar van Bakkali’s contract misschien nog zal moeten uitzweten.
https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/ui ... ~a9683296/

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Waar spelen ze nu