PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DadOfThree schreef: 06 jan 2022, 14:15 Zo, daar heeft men hard over na moeten denken...
Ah, het model, niet de template... :nuts:
Goedemorgen :grin:! Zal niet zoveel schelen met het huidige tenue. Kan iemand hier de huidige soort strepen en de traditionele PSV strepen op shoppen? Dan zitten we aardig in de buurt.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 06 jan 2022, 14:21
DadOfThree schreef: 06 jan 2022, 14:15 Zo, daar heeft men hard over na moeten denken...
Ah, het model, niet de template... :nuts:
:grin:

Heb jij trouwens twee vrouwen zwanger gemaakt of waar slaat je ondertitel op?
Als mn vriendin het vraagt niet, maar als jij het vraagt...;
Over 2 maanden wordt de kleine geboren, over vier weken verhuizen we naar Spanje
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De top A teams van Puma krijgen het Ultraweave shirt sowieso. PSV zit daar alleen net onder in een B-categorie. Het is niet 100% zeker dat deze teams het nieuwe template krijgen. Desondanks is de kans wel groot idd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DadOfThree schreef: 06 jan 2022, 15:22
Thijs schreef: 06 jan 2022, 14:21

:grin:

Heb jij trouwens twee vrouwen zwanger gemaakt of waar slaat je ondertitel op?
Als mn vriendin het vraagt niet, maar als jij het vraagt...;
Over 2 maanden wordt de kleine geboren, over vier weken verhuizen we naar Spanje
Ah, dus jullie krijgen een Spaans kind? Dat zijn nogal wat veranderingen zo. Cool!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 06 jan 2022, 15:42
DadOfThree schreef: 06 jan 2022, 15:22

Als mn vriendin het vraagt niet, maar als jij het vraagt...;
Over 2 maanden wordt de kleine geboren, over vier weken verhuizen we naar Spanje
Ah, dus jullie krijgen een Spaans kind? Dat zijn nogal wat veranderingen zo. Cool!
Klopt inderdaad, maar daar heb ik er ook al eentje van ;)
M'n oudste twee zijn geboren in Nederland, de (tot nog toe) jongste is geboren in Spanje.
En van die drie zijn er twee met een dubbele nationaliteit, waarvan er eentje een NL paspoort en de ander een ESP paspoort heeft :)
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 06 jan 2022, 15:29 De top A teams van Puma krijgen het Ultraweave shirt sowieso. PSV zit daar alleen net onder in een B-categorie. Het is niet 100% zeker dat deze teams het nieuwe template krijgen. Desondanks is de kans wel groot idd.
Iemand heeft al wat geprobeerd. Gebaseerd op het 98 shirt!

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat ziet er niet verkeerd uit.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heel heel geil!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 06 jan 2022, 16:09 Heel heel geil!
Eens! Zou ook een mooie voortgang op de 90s trend nu!

Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ardbeg schreef: 06 jan 2022, 16:03
Standbeeld schreef: 06 jan 2022, 15:29 De top A teams van Puma krijgen het Ultraweave shirt sowieso. PSV zit daar alleen net onder in een B-categorie. Het is niet 100% zeker dat deze teams het nieuwe template krijgen. Desondanks is de kans wel groot idd.
Iemand heeft al wat geprobeerd. Gebaseerd op het 98 shirt!

Poh enorm vet shirt!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is een mooie shirt zo, met idd een mooie 90s verwijzing, maar ik ben niet zo weg van die hele witte achterkant..
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

DadOfThree schreef: 06 jan 2022, 16:19 Is een mooie shirt zo, met idd een mooie 90s verwijzing, maar ik ben niet zo weg van die hele witte achterkant..
Die had ik rood gedaan met witte tekst/nummber inderdaad.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Shirt 1998-2000 is het minste PSV-shirt ooit geweest, samen met het shirt dat we in 1989 even hadden.

Vanaf 2000 heeft PSV niet voor niets het traditionele rood-wit weer ingevoerd en vastgelegd als PSV-identiteit.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Het Kanon schreef: 06 jan 2022, 16:23 Shirt 1998-2000 is het minste PSV-shirt ooit geweest, samen met het shirt dat we in 1989 even hadden.

Vanaf 2000 heeft PSV niet voor niets het traditionele rood-wit weer ingevoerd en vastgelegd als PSV-identiteit.
Het vetste PSV shirt ooit bedoel je :)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het Kanon schreef: 06 jan 2022, 16:23 Shirt 1998-2000 is het minste PSV-shirt ooit geweest, samen met het shirt dat we in 1989 even hadden.

Vanaf 2000 heeft PSV niet voor niets het traditionele rood-wit weer ingevoerd en vastgelegd als PSV-identiteit.
Meningen, meningen. Ik hield er wel van. Dat met die statuten klopt ook niet helemaal, zie dit jaar maar weer.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 06 jan 2022, 16:03
Standbeeld schreef: 06 jan 2022, 15:29 De top A teams van Puma krijgen het Ultraweave shirt sowieso. PSV zit daar alleen net onder in een B-categorie. Het is niet 100% zeker dat deze teams het nieuwe template krijgen. Desondanks is de kans wel groot idd.
Iemand heeft al wat geprobeerd. Gebaseerd op het 98 shirt!

Leuk gemaakt, maar niet mijn smaak. Ik hoop dat PSV weer terugkeert naar het traditioneel gestreept ipv wijde of smalle banen. Dat is ook mijn verwachting trouwens. Deze smalle banen waren een probeersel en het pakt redelijk goed uit. Maar het design voor het nieuwe shirt is al gestart voordat dit shirt uit was. Ik denk dat PSV het risico niet neemt wanneer het slecht uit zou pakken dat ze het jaar erop weer afwijken.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 06 jan 2022, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vond dat er ook niet uitzien, veel te dikke banen.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Het hangt ook van de spelers af.. Luc en Ruud hebben dat shirt wat mij betreft mooi gemaakt.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat was ook nog in de tijd dat Luc en Ruud allebij een maatje XXXXXL aangemeten kregen volgens mij.
In mijn herinnering liepen ze altijd 10km/u langzamer (of sneller) doordat het shirt zoveel wind ving
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja dat ding had de pasvorm van een parachute. Maar dat was de tijd ook vermoed ik, lampenshirt en het zwarte uitshirt met de blauwe baan op de schouders had dat ook al. Daarna is het wat getailleerder geworden gelukkig.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Kleur rood prima, banen te breed. Die middelste rode baan... breed.. zoals de andere... Dat neigt teveel naar... nou ja, jullie begrijpen het wel. (Witte achterkant is niks, maar dat doet er na het voorgaande niet meer toe)
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ook al was het mijn eerste PSV shirt ooit, vind ik het geen mooi design. Veel te brede banen, heb liever smallere banen.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Net als op de snelweg heb ik mijn PSV shirt ook liever met meer banen. Verder wel erg strak. Zwart eindstuk op de mouw en de v-hals met zwart accentje erin zijn wel tof gedaan.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik vind het huidige shirt na een korte gewenningsperiode heel erg vet. Wat mij betreft wordt daar op voort borduurd
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Een geborduurd shirt, gaat dat niet ontzettend kriebelen?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 06 jan 2022, 16:37 Ja dat ding had de pasvorm van een parachute. Maar dat was de tijd ook vermoed ik, lampenshirt en het zwarte uitshirt met de blauwe baan op de schouders had dat ook al. Daarna is het wat getailleerder geworden gelukkig.
Ja 90s waren idd behoorlijk wijd. Ik kreeg als kind T-shirts aangemeten waarvan de mouwen tot aan de ellebogen reikten. Aangezien alles in golven gaat en ik sinds ongeveer een jaar vrouwen ook weer in broeken met wijde pijpen zie lopen, zou het me niks verbazen dat de 90s look ook weer een keer terug komt. Die lelijke tennissokken en trainingsbroeken zijn er inmiddels weer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Tenue