Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik snap die conclusie ook totaal niet. Op basis waarvan vindt Schmidt dat? Hij heeft dat letterlijk niet gezegd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Of Veerman bij PSV daadwerkelijk een succes gaat worden, hangt vooral af van zijn leervermogen. Hij heeft evident met zijn passes en dribbels wapens die PSV offensief kunnen helpen. De snelheid van Noni Madueke, Bruma en Cody Gakpo op de flanken kan nog meer benut worden met hem als spelversneller. Bovendien kan Veerman als nummer 10 het alternatief zijn voor Mario Götze dat nu ontbreekt in de selectie. De vraagtekens zitten vooral rond zijn vermogen om constant een niveau te halen en zijn defensieve bijdrage.
PSV koopt met Joey Veerman een speler die met de bal meteen van toegevoegde waarde gaat zijn, maar waarvan het spel zonder bal met grote vraagtekens omgeven is. Blijkbaar zijn John de Jong en consorten ervan overtuigd dat hij deze elementen nog aan zijn spel kan gaan toevoegen. De tijd gaat leren of dat daadwerkelijk zo is.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 04 jan 2022, 13:24 Hij is geland:

Ik ben trouwens wel blij met deze foto. Bij zo'n transfer en de manier waarop Heerenveen nu wel akkoord ging met bedragen waarover van de zomer niet eens te praten viel, is het toch altijd billenknijpen dat niet per ongeluk Henk Veerman voor de poort van het Philips Stadion staat.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooi om te zien dat enkele zeer kritische PSV-fans van dit forum het een uitstekende aankoop vinden, volgens de poll.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sensation schreef: 04 jan 2022, 14:55
Grasmat schreef: 04 jan 2022, 13:24 Hij is geland:

fotooke
Ik ben trouwens wel blij met deze foto. Bij zo'n transfer en de manier waarop Heerenveen nu wel akkoord ging met bedragen waarover van de zomer niet eens te praten viel, is het toch altijd billenknijpen dat niet per ongeluk Henk Veerman voor de poort van het Philips Stadion staat.
Dat zou voor [mention]ShovingNE2[/mention] nog vervelender zijn want dat zou betekenen dat ie zich de rest van het seizoen daadwerkelijk zou moeten gaan verdiepen in zijn EG scorers.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ik denk dat het vooral voor de snelle jongens wel fijn is om met Veerman te spelen. Hij durft /ziet het om die steekpass te geven in de diepte. Een Gakpo/Bruma/Vertessen moet daar toch van kunnen profiteren.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 04 jan 2022, 13:06 Veerman is de nieuwe Pröpper en onder Schmidt zal ie weinig aan spelen komen, die vindt zo’n speler ‘tactical unreliable’.
Dezelfde Schmidt die heel positief is over Veerman? Die hem begin dit seizoen al wilde halen en die aangaf alleen echte versterkingen nodig te hebben? :lol:
En als hij de nieuwe Pröpper wordt, dan zijn we er allemaal heel blij mee. Die presteerde namelijk uitstekend, tot dit seizoen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Zeer interessante transfer en gezien het vervroegde pensioen van Propper ook zeer logisch. Je weet nooit of iemand gaat slagen dus laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Voetballend is hij iig beter dan wat we nu hebben (qua handelen, dribbelen, korte en lange pass, techniek, wegdraaien etc.). Dit is in ieder geval wel een speler waar ik naar uit kijk om te zien, niet omdat ik 100% overtuigd ben maar wel omdat we zijn kwalteiten (als die er goed uitkomen) goed kunnen gebruiken en ons spel ook echt kunnen verbeteren en aantrekkelijker kunnen maken. Het is hopen dat hij verdedigend, positioneel zonder bal en bij balverlies en in het druk zetten en duelleren heel snel stappen maakt. Anders gaan we weer ping pong wedstrijden krijgen met grote ruimtes op het middenveld en spel dat op en neer gaat.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

AddoCultheld schreef: 04 jan 2022, 15:36 Ik denk dat het vooral voor de snelle jongens wel fijn is om met Veerman te spelen. Hij durft /ziet het om die steekpass te geven in de diepte. Een Gakpo/Bruma/Vertessen moet daar toch van kunnen profiteren.
Eens! Je ziet een Boscagli met veel ruimte wel eens een goede lange bal geven maar dan is dat meer in de open ruimte over de breedte naar de zijkant, niet echt de diepte in. Het zou dan overigens wel fijn zijn als Gakpo ook wat vaker die loopactie gaat maken, ipv altijd de bal in de voeten willen hebben.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Heeft iemand hier VI Pro die deze link kan posten hier? Kan maar gedeelte lezen en ben geabonneerd op Rik Elfrink en niet VI :)

https://www.vi.nl/pro/analyse/dit-kan-j ... en-aan-PSV
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Op de vorige pagina staat een samenvatting
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ondanks dat het niet mijn eerste keuze was, altijd wel benieuwd naar zo'n aankoop welke kant het op gaat. Wordt het meer een Maher/Ramselaar of kan hij net zoveel toevoegen als een Propper/van Ginkel in hun eerdere periode(s)?

Heeft natuurlijk een prachtige pass in huis. Wat me wel altijd opvalt is dat hij na het geven van zo'n pass vaak nog even stil blijft staan, zelfs als het al (ver) op de helft van de tegenstander is. Kijken of er wat moois gebeurt met zijn pass. Zie dan liever wat een Gotze vaak doet, direct doorbewegen. Benieuwd of hij dat ook nog zal gaan aanpassen/leren.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

hondjevandebakker schreef: 04 jan 2022, 17:55 Op de vorige pagina staat een samenvatting

Gevonden thanks!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

https://www.ed.nl/PSV/PSV-legt-joey-vee ... ~ac210a47/
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Leuk voor die jongen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Heb nog wat gemengde gevoelens, maar laat me uiteraard graag positief verrassen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ben benieuwd hoe snel hij in de basis staat. Zal nog wat moeten werken aan zijn fysiek maar ik denk dat hij zich daarna snel in de basis speelt. Dat ie maar veel assists mag geven.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is het Veerman op de foto van de fb van PSV
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat nou Feyenoorder? :lol:

Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Rickskeg schreef: 04 jan 2022, 21:04 Is het Veerman op de foto van de fb van PSV
Bazoer is het in ieder geval niet. :tear:
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menneke hed dr verstand van!
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nou dat Heerenveen kan ook weg
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:



#V23rman ik word hier echt te oud voor denk ik...
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 04 jan 2022, 21:35

#V23rman ik word hier echt te oud voor denk ik...
Het werkt ook niet, die cijfers 😂
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Geef m dan nummer 33, als je dit soort fratsen wil uithalen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb slechte herinneringen aan de laatste speler die van een subtopper kwam en met rugnummer 23 ging spelen. Afijn, toch heb ik er steeds meer vetrouwen in dat dit wel iets kan worden.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman