PSV-selectie algemeen

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Nou daar gaan we. Toch fijn dat de jongens aan een nepstrand in Dubai hebben vertoefd (zoals Menno het mooi omschreef). Is het nou zo moeilijk om gewoon bij de kerstboom te gaan zitten en te zorgen dat je in de belangrijkste maand van het jaar beschikbaar bent?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 04 jan 2022, 08:55
En daar gaan we weer. Wat een ellende zeg.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mooi kut. Nu zorgen dat we geen complete uitbraak krijgen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12458
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Rik! Cocktail aan de kant, strandbedje opruimen, handdoekje oprollen, zwembroek uit en hup terug naar Nederland :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik denk dat juist de spelers die daar zijn geweest geen problemen hebben gehad. Binnen Europa en de VS kans veel groter lijkt mij.

Wat ik begrijp komt het redelijk onverwacht en waren er geen klachten. Dan ben je er met een weekje vanaf en prima op tijd voor de competitie. Als de rest het later krijgt heb je een voordeel dat het vroeg is. Krijg je het zoals Max dan heb je langer problemen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heeft ie misschien tijd om een alternatief te bedenken voor ‘ijs en weder dienende’, dat wordt namelijk erg vervelend.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 04 jan 2022, 08:59 Ik denk dat juist de spelers die daar zijn geweest geen problemen hebben gehad. Binnen Europa en de VS kans veel groter lijkt mij.

Wat ik begrijp komt het redelijk onverwacht en waren er geen klachten. Dan ben je er met een weekje vanaf en prima op tijd voor de competitie. Als de rest het later krijgt heb je een voordeel dat het vroeg is. Krijg je het zoals Max dan heb je langer problemen.
Zou best kunnen. Al dat bidden voor de wedstrijd heeft in ieder geval niet geholpen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik geloof niet perse dat het eigen schuld dikke bult is maar het zou perfect bij Roger passen als we nu tegen Ajax niet kunnen rekenen op Gakpo Gotze en Ramalho.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

11 Sir Tinus schreef: 04 jan 2022, 09:14 Ik geloof niet perse dat het eigen schuld dikke bult is maar het zou perfect bij Roger passen als we nu tegen Ajax niet kunnen rekenen op Gakpo Gotze en Ramalho.
Dus er is een corona uitbraak, wat over heel de wereld plaats vindt en dan zou dat om een reden perfect bij Roger passen? Hoe zit dat precies in elkaar dan?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Net als vorig jaar voor kerst, net als in de topper maand en de wedstrijden in februari en maart qua blessures en eerder dit jaar. Pure pech dat bedoel ik.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Godgloeiende.....Het is toch niet te geloven dat we nu weer die shit hebben!
Vraag me af waar het vandaan komt; exotisch tripje (Dubai, Brazilië, Mexico oid) of een uit de hand gelopen kerstdiner of vuurwerkshow.
Het is heel erg te hopen dat dit niet al aan iedereen is overgedragen, dan is de timing in ieder geval enigszins de minst slechte...
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Zonde, maar het is niet anders. Tevens beter nu dan over een maand als je volop in de competitie zit. Tevens heeft PSV op een paar key spelers na nu een selectie waar ze meerdere kanten mee op kunnen en vrij makkelijk vervangbaar zijn. Er zijn op dit moment overal besmettingen dus dan was dit een scenario waar je rekening mee moet en moest houden.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lijkt me de minst slechte tijd om zo'n uitbraak te krijgen. Beter een trainingskamp missen dan de competitiewedstrijden na de winterstop. Is sowieso kut, maar het is al 2 jaar niet anders. Dan maar achter de rug hebben wanneer je volop in de competitie zit. En belangrijkste van alles, hopen dat niemand er blijvend klachten van gaat krijgen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk verspreid het zich niet verder in de selectie en zijn er maar een paar positief voor Groningen. Januari gaat een hele belangrijke rol spelen in de titelstrijd
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Hopelijk valt het mee inderdaad. Er zijn er al behoorlijk wat geweest die Corona hebben gehad toch?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 04 jan 2022, 09:59 Hopelijk valt het mee inderdaad. Er zijn er al behoorlijk wat geweest die Corona hebben gehad toch?
Doorgemaakte infectie beschermt nauwelijks tegen Omicron.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 04 jan 2022, 10:01 Doorgemaakte infectie beschermt nauwelijks tegen Omicron.
En vaccinaties zonder booster ook niet echt (waarbij de booster ook maar erg tijdelijk lijkt te zijn).
Het positieve is wel dat de gevolgen van de besmetting normaal gesproken minimaal zijn na een eerdere besmetting en/of vaccinaties, dus men zou snel weer fit moeten zijn. En dan is nu geen verkeerde timing voor een besmetting.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Prima, toch? Iemand ff op de koffie bij Sangare, positief testen en precies voor Ajax thuis weer beschikbaar. De moord met je kut Afrika cup.
#FreeGeneratie4
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Paco Casal schreef: 04 jan 2022, 10:18 Prima, toch? Iemand ff op de koffie bij Sangare, positief testen en precies voor Ajax thuis weer beschikbaar. De moord met je kut Afrika cup.
Die zit al in Afrika.

Zahavi was vandaag iig weer op de Herdgang aanwezig en verder zat Götze apart . Daarnaast blijken er ook iig in de staf besmettingen te zijn.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

AddoCultheld schreef: 04 jan 2022, 12:48
Die zit al in Afrika.

Zahavi was vandaag iig weer op de Herdgang aanwezig en verder zat Götze apart . Daarnaast blijken er ook iig in de staf besmettingen te zijn.
Was natuurlijk ook niet serieus, haha. Je gaat niet bewust iemand besmetten met een virus lijkt me.
#FreeGeneratie4
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Het heeft geen zin om de schuld aan de vakanties van de spelers de geven. In Engeland hebben voetballers geen kerstvakantie en daar regent het ook besmettingen onder spelers en stafleden. Het gebeurt overal.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

In Engeland is alles open. En zelfs toen ze in lockdown zaten maakten de hoeren overuren om de voetballers te entertainen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Geen enkele club gaat hieraan ontkomen. Liever nu dan maar. Bij Ajax mag het vanaf de 20e in gang worden gezet.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik kan me voorstellen dat de spelers van Heerenveen vals positieve tests ingediend hebben, zodat ze maar niet in Apeldoorn komen te zitten.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ShovingNE2 schreef: 04 jan 2022, 14:01 Geen enkele club gaat hieraan ontkomen. Liever nu dan maar. Bij Ajax mag het vanaf de 20e in gang worden gezet.
Stellen ze Jong Ajax op, pakken ze ons ook hendig mee...Zullie zijn zooo goed :weird: :mrgreen:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV-selectie algemeen