Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ziege maar ook zagge schreef: 04 jan 2022, 12:04
11 Sir Tinus schreef: 04 jan 2022, 12:01 Wow. hopelijk geeft PSV hem een kans om net als Schaars in de jeugdopleiding een kans te geven om daar verder te orienteren over een tijdje.
Of hij pakt z'n gitaar. Klaar met voetbalwereldje kan gewoon klaar met voetbalwereldje betekenen.
lijkt me ook ja
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer maar begrijpelijke keuze
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Goh. Deze zag ik niet aankomen. Dappere keuze en als je je er goed bij voelt is het altijd een goede keus. Het ga je goed.

Nu wordt de bliksemtransfer van Veerman ook logisch
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 04 jan 2022, 12:04
11 Sir Tinus schreef: 04 jan 2022, 12:01 Wow. hopelijk geeft PSV hem een kans om net als Schaars in de jeugdopleiding een kans te geven om daar verder te orienteren over een tijdje.
Of hij pakt z'n gitaar. Klaar met voetbalwereldje kan gewoon klaar met voetbalwereldje betekenen.
Krijg het gevoel in de podcast dat vd Doelen ook steeds meer open staat voor een rol bij PSV.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het was een mooie sierlijke speler. Had veel talent en heeft een mooie carrière gehad. Wanneer hij 100% gas had gegeven had er zeker nog meer in gezeten. Maar wanneer je jezelf niet top voelt in de voetbalwereld dan is het tijd om een volgende stap te zetten in je leven. Via deze weg wil ik Propper bedankt voor de bewezen diensten.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

D'n Dave. Dankjewel voor je prachtige en belangrijke goal tegen CSKA. Je hebt het geprobeerd maar het is niet meer gelukt. Ik hoop dat je blijer gaat zijn nu dan je de laatste periode leek.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Het ga je goed Davy, bedankt voor de mooie momenten!
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Zonde, had echt gehoopt dat hij de man zou worden bij PSV dit jaar. Maar het waren dus niet alleen maar blessures, maar ook gewoon geen honger meer voor het spelletje. Wel dapper besluit, zeker omdat hij alle financiële schade zelf draagt. Ik gun hem alle geluk in het normale leven.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel netjes van Propper ook dat hij nu zijn contract inlevert zodat de club verder kan.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ik zal deze nooit vergeten 😍



Dank Davy
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Hoogtepunt was inderdaad die goal van hem tegen CSKA Moskou..
Veel succes verder Dave..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wil het toch even melden. Dit is de schuld van Schmidt uiteraard
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

mateja schreef: 04 jan 2022, 12:14 Ik zal deze nooit vergeten 😍



Dank Davy
Een van de mooiste momenten van de afgelopen jaren :hartjes:
#simplythebest
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Lucius16 schreef: 04 jan 2022, 00:11 Motivatieproblemen en hangt daarom zijn schoenen aan de wilgen? Ik vul maar wat in, maar gezien de houding van Davy de laatste maanden + zijn eerdere motivatieproblemen zou het mij niks verbazen.
De tweede keer dat ik je citeer in korte tijd. Maar goed, jij had gelijk en ik zat er cum laude naast.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wel knap om gewoon zelf nu de stekker eruit te trekken i.p.v. nog een half jaar banken en salaris vangen. Dan ging hij dus echt met lood in de schoenen richting het voetbalveld. Bedankt voor bewezen diensten en heel veel plezier met de rust en je familie.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Rickskeg schreef: 04 jan 2022, 12:16 Wil het toch even melden. Dit is de schuld van Schmidt uiteraard

Afbeelding
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 04 jan 2022, 12:18
Rickskeg schreef: 04 jan 2022, 12:16 Wil het toch even melden. Dit is de schuld van Schmidt uiteraard

Afbeelding
Een klein grapje mag ;)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ardbeg schreef: 04 jan 2022, 12:18
Rickskeg schreef: 04 jan 2022, 12:16 Wil het toch even melden. Dit is de schuld van Schmidt uiteraard
Ijsblokje
Sarcasme en Ardbeg zijn ook in 2022 nog niet de beste combinatie hè :mrgreen:
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Rickskeg schreef: 04 jan 2022, 12:16 Wil het toch even melden. Dit is de schuld van Schmidt uiteraard
Ook echt een van de eerste reacties op vi.nl :lol:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 04 jan 2022, 12:20
Ardbeg schreef: 04 jan 2022, 12:18

Ijsblokje
Sarcasme en Ardbeg zijn ook in 2022 nog niet de beste combinatie hè :mrgreen:
Ik begrijp sarcasme prima hoor, maar op dit forum weet je het af en toe echt niet meer hoor.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Moedig besluit van Pröpper. Jammer dat het zo gelopen is maar voor hem ook een opluchting wellicht dat hij nu zich kan richten op een maatschappelijke carrière. Ik kan me best voorstellen dat lang niet iedereen past in het voetbalwereldje. Bedankt voor alles, vooral die goal tegen CSKA Moskou waardoor we overwinterden in de CL. Hopelijk vindt hij zijn geluk buiten de voetballerij.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Vanuit het stukje van Rik op het ED:
Vanuit de schoot van de club klinkt door dat iedereen het als een dapper besluit ziet, waarbij Pröpper ook alle financiële verantwoordelijkheid op zich heeft genomen.
Dat is gewoon heel erg netjes van Davy.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Toch enigzins geschrokken van dit nieuws. Was een prachtige speler en hij had in vorm echt perfect naast Sangaré gepast en misschien zelfs wel als stand-in van Sangaré. Jammer genoeg heeft hij na een veelbelovend begin nooit meer zijn vorm kunnen benaderen hier. Zelfs met Van Ginkel spelen bracht hem niet genoeg spelplezier dus. Erg jammer, maar hele dappere beslissing. Hopelijk komt hij eventueel ook iets met de jeugd doen, lijkt me daar heel geschikt voor.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 04 jan 2022, 12:25 Vanuit het stukje van Rik op het ED:
Vanuit de schoot van de club klinkt door dat iedereen het als een dapper besluit ziet, waarbij Pröpper ook alle financiële verantwoordelijkheid op zich heeft genomen.
Dat is gewoon heel erg netjes van Davy.
Ben benieuwd wat ze daarmee bedoelen. Terugbetaling tekengeld o.i.d.?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wordt verder dan dat ene zinnetje ook niet over uitgeweid.



:mrgreen:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is ook dapper. Je kunt aan blijven modderen en centen blijven vangen, maar Davy is dus oprecht genoeg om aan te geven dat het plezier weg is en dat stoppen de beste oplossing is. Dat hij de club niet uitmelkt en ook in dat kader zijn verantwoordelijkheid neemt, daar neem ik mijn hoed voor af. Groot respect daarvoor. Jammer dat het niet mooier had kunnen eindigen, maar ik denk dat we toch vooral de goede herinneringen moeten koesteren, en dan met name die goal tegen CSKA die bij menigeen op het netvlies gebrand staat. Prachtig.

Het ga je goed, Davy!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper