Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het sjokkende voorbeeld van een volgevreten veteraan.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Nog geen 1 goal in de competitie..
Nog geen 1!
Het is al mid december..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Sjok sjok hakje de drukte in, bal kwijt
Sjok sjok mislukte voorzet rand 16, huilen om een handsbal
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik kan er in meegaan dat hij niet zijn beste periode doormaakt. Als we een alternatief zouden hebben dan stond diegene nu basis.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Die loopt nu warm nadat ie door de data boys bij Roger is verklikt.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Man man wat valt hij tegen de laatste maanden zeg
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Gelukkig een betere tweede helft, was een stuk dwingender, gelukkig op het juiste moment.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Had wel echt moeten scoren, twee vrije schietkansen op de 16. Het is bijna winterstop en hij staat op 0 goals, dat kan eigenlijk echt niet.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ik vond hem de tweede helft juist goed, geen geluk bij de schoten maar hij was juist dringend aanwezig.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 12 dec 2021, 22:24 Had wel echt moeten scoren, twee vrije schietkansen op de 16. Het is bijna winterstop en hij staat op 0 goals, dat kan eigenlijk echt niet.
Sterker nog, een 10 zonder goals kost ons een hoop punten. Wil je stappen maken als PSV dan moet er toch meer gescoord gaan worden of Gotze moet vervangen worden.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Die actie in de 16 (op 3 m3) is representatief voor Mario momenteel. Genialiteit en ongeloof in 1 actie.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Gewoon linie terug halen. Naast Sangaré kan hij meer het spel bepalen. Achter de spits lijkt hij de ballen er wel in te willen lopen, ipv schieten.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

FritskePhilips schreef: 12 dec 2021, 22:29 Gewoon linie terug halen. Naast Sangaré kan hij meer het spel bepalen. Achter de spits lijkt hij de ballen er wel in te willen lopen, ipv schieten.
Mooi idee. Wil ik inderdaad ook weleens zien.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Tegen sterkere tegenstanders kan dat niet, maar in de Eredivisie tegen dit soort ploegen zou het zeker mogelijk kunnen zijn.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Struviet schreef: 12 dec 2021, 22:34 Mooi idee. Wil ik inderdaad ook weleens zien.
Na de eerste wissels van PSV, gebeurde dit al. Naar mate het eindsignaal naderde, ging hij weer dieper spelen.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Staat gewoon aan de basis van de beslissende 1-2 met een hele goede, snelle pass naar Max (buitenkantje), maar goed hier telt men alleen goals.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Vergeet niet de ballenjongen credits te geven die de bal een minuut eerder naar Vertessen gooide, voordat ie via Ramalho en Sangare bij Gotze kwam.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Daarmee doe je de fabrikant van de ballen wel tekort hoor. En de ontwerper van de bal ook en misschien, heel misschien, ook wel de mensen die ooit begonnen zijn met voetballen. Sterker nog: misschien kunnen we zelfs helemaal terug naar de tijd van celdelingen, dat we die eerste cel toch ook een beetje credits geven voor deze goal.

De manier waarop hier over Götze gesproken wordt is echt ongehoord. Dat kan volgens mij alleen maar in Nederland.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Ook vandaag weer onzichtbaar. Bizar dat iemand met zo veel kwaliteit zo weinig rendement heeft na een goede start van het seizoen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik vond hem vandaag wel goed. Weinig balverlies, altijd aanspeelbaar. Nu nog rendement.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zonde dat de goal werd afgekeurd. Rendement is wel echt een dingetje ja. Het lijkt mij niet verkeerd als John van de zomer opzoek gaat naar een serieuze concurrent.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hoezo? We hebben Doan die ook uitstekend op die positie uit de voeten kan en zich sterk ontwikkelt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zo lijkt Schmidt het alleen niet te zien. Gotze is onomstreden op 10 en Doan is op weg om de onomstreden rechtsbuiten te worden. Volgens mij hebben we Doan ook echt maar heel incidenteel op 10 gezien.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Maar wat als Madueke weer fit en in vorm is?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die moet zich gewoon weer terugvechten in de basis. Dus aantonen op de trainingen en in invalbeurten dat hij beter is dan Doan. Voor 10 lijkt Madueke mij geen optie, mocht je dat bedoelen. Nog niet betrouwbaar genoeg en op de flank kan hij vrijer spelen en meer risico in zijn spel leggen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee, dat bedoel ik niet. Maar uiteindelijk verwacht ik dat Madueke onomstreden wordt op rechtsbuiten: het is een uitzonderlijk talent. Maar Doan kan uitstekend op 10 dus je hoeft geen concurrent te halen. Zeker in de huidige tijd: haal een concurrent/opvolger voor Sangaré. Je kan het geld maar 1x uitgeven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze