Formule 1

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wat een heerlijk filmpje.

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mercedes…. Losers!

Niet dat ik ooit zou overwegen in zo’n taxi te rijden, maar hoe zet je jezelf te kijk zeg.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV



#neverforget
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat ik wel heel slecht trek: al die 'bekende' Nederlanders die ineens mee denken te moeten liften op dit succes puur om zelf in de aandacht te staan. Egotrippende B en C garnituur die waarschijnlijk tot een paar jaar terug nog nooit een F1 race gezien hebben. Met deze fake Barend als dieptepunt:

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Om te kotsen inderdaad die lui. Hier nog een mooi voorbeeld:

https://www.mediacourant.nl/2021/12/ali ... makkelijk/
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Het duurde ff voordat ik dus doorhad dat het Alex Albon was die gister als eerste over de boardradio tegen Max aan het schreeuwen was, prachtig! Dat fragment nog een paar keer teruggeluisterd, echt kippenvel, die emotie die je daar hoort, prachtig!

RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ali B sukkel, ik koop alles wat je hebt in je leven voor 500 ethereum kneus.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

erger dan die van Barend:
[image-size]https://pbs.twimg.com/media/FGbOzkvXIAE ... ame=medium[/image-size]
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het tegenovergestelde om aandacht te genereren kan natuurlijk ook:



:tear:

Maarree, wereldkampioen, lekker man. Hij zal nu wel sportman van het jaar worden. Alleen heeft Lavreysen het i.m.o. meer verdiend. Ik vind niet dat je sportman van het jaar kunt worden met een sport waarin je zo afhankelijk bent van het materiaal waarmee je het moet doen.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Grasmat schreef: 13 dec 2021, 08:53 Hij zal nu wel sportman van het jaar worden. Alleen heeft Lavreysen het i.m.o. meer verdiend. Ik vind niet dat je sportman van het jaar kunt worden met een sport waarin je zo afhankelijk bent van het materiaal waarmee je het moet doen.
Die moest ik opzoeken. 3e wereldtitel op rij in een fietssport.

Ongetwijfeld knap, maar niet zo uniek als Verstappen; de 1e NLse wereldkampioen in een grotere sport (waar de afgelopen decennia amper Nederlanders in actief zijn geweest).
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV





Verdriet wegdrinken hahaha
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik ben blij dat ik mijn hele dronken gekke dingen allemaal gedaan heb vóór de tijd dat alles filmen en delen op mobieltjes gemeengoed was.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

is dit echt?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Blijft bizar natuurlijk. Objectief gezien versie de Lewis de rit zege en Max het kampioenschap op basis van het gehele seizoen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Intussen is men binnen de F1 wereld schijnbaar niet onverdeeld te spreken over de gang van zaken:
https://www.nu.nl/nu-formule-1/6172922/ ... elijk.html


Ik heb er niet zoveel verstand van maar als ik 't zo lees is het gisteren idd best wel een zooitje geweest.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tuurlijk zijn ze boos. Had de reacties wel eens willen zien als het andersom was geweest. Had het land op zijn kop gestaan en de gebroeders Coronel met een stuk touw rondgelopen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit krijg je er dus van Toto:

https://www.ed.nl/auto/mercedes-van-hel ... ~a7fa4fed/
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Tsja, enerverend eind van het seizoen. :) Maar het gebeurt, en dan heeft Max dus met een vette geluksfactor deze race kunnen winnen. Precies wat F1 kan zijn natuurlijk. Dat het na de race nog effe door gaat is normaal. Ben benieuwd of Mercedes hun protest daadwerkelijk door gaat zetten, ik hoop het wel, omdat het een lekker interessant verhaal is, maar ik denk dat ze uiteindelijk zullen beslissen om het te laten voor wat het is. Lijkt me sowieso onmogelijk dat ze zomaar een ronde terug gaan zetten.

Wel is het raar dat protesten dus echt gewoon door dezelfde mensen beoordeeld worden. Beetje de slager die zijn eigen vlees keurt. Dan is het dus ook niet raar dat een verzoek om review in Brazilië afgewezen wordt, aangezien weten dat er geen uitleg op basis van de regels mogelijk is, met het begrijpelijke geklaag van Verstappen in Saudi Arabië als gevolg, omdat er voor dezelfde acties andere beslissingen vallen.

Ze gaan nu de teamradio's richting Masi stoppen. Op zich een goede beslissing denk ik. Al is het wel een beetje zoals scheidsrechters in het voetbal voor wie de voornaamste reden zou zijn om geen verantwoordelijkheid af te hoeven leggen voor discutabele beslissingen. Pak dan eerst de natte duim-aanpak omtrent het toepassen van de regels eens aan en doe daaromtrent toezeggingen (weg met 'let them race'), probeer een vaste crew te krijgen die de groep stewards vormen en ga vervolgens zeggen dat radiocontact met race control niet meer mogelijk zal zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Grasmat schreef: 13 dec 2021, 08:53 Het tegenovergestelde om aandacht te genereren kan natuurlijk ook:



:tear:

Maarree, wereldkampioen, lekker man. Hij zal nu wel sportman van het jaar worden. Alleen heeft Lavreysen het i.m.o. meer verdiend. Ik vind niet dat je sportman van het jaar kunt worden met een sport waarin je zo afhankelijk bent van het materiaal waarmee je het moet doen.
Had weer even aandacht nodig die haatdwerg, voor zijn podcast met Jaap zonder Nek.

Middelmatig is overigens nog altijd beter dan ondermaats.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Bijzondere zuur mannetje, nu ook weer. Wil blijkbaar de opvolger van Ben de Graaf worden.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 13 dec 2021, 17:24 Tuurlijk zijn ze boos. Had de reacties wel eens willen zien als het andersom was geweest. Had het land op zijn kop gestaan en de gebroeders Coronel met een stuk touw rondgelopen
Max heeft het hele seizoen al de stewards niet bepaald mee gehad, dus dat het nu wel gebeurde was vooral heel onverwacht en verrassend.
En een zooitje op dat gebied is het al het hele seizoen. Zoals dat Max de enalaatste race zijn positie terug moest geven aan Hamilton vanwege afsnijden tijdens een gevecht met Hamilton, maar Hamilton dit dan weer niet hoeft te doen de afgelopen race na afsnijden tijdens een gevecht met Max.

RBR ging er overigens al vanuit dat Max niet mocht aansluiten bij Hamilton, dat werd via de boorradio doorgegeven aan Max namelijk. Waarbij de gezamenlijke conclusie was dat die beslissing paste in de hele seizoen, hij krijgt ze nooit mee. Daarna kwam Masi echter alsnog met de beslissing om de wagens tussen Hamilton en Max er tussenuit te halen.

Zoals ik eerder al aangaf, deze regels moeten echt veel eenduidiger en dus duidelijker.

PS: Ik snap het beroep van Mercedes ook wel, het komt alleen nogal ongepast over na een heel seizoen vooral voordeel te hebben gehad van ingrijpen door de wedstrijdleiding. Dat ze dit beroep nu doorzetten naar het ICA vind ik echter een andere zaak, daarmee kunnen ze de sport namelijk grote schade toebrengen. Elke andere beslissing dan Max die kampioen blijft zou een serieus probleem opleveren voor de F1, dan is de geloofwaardigheid weg. Zo wil Hamilton ook geen eventueel kampioenschap binnen halen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Een beroep zou slechte reclame zijn voor Mercedes maar die zijn maar 1/3 eigenaar hoorde ik. Wolf en Ineos hebben de andere 2/3. Die Wolf zie ik er wel voor aan.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek schreef: 14 dec 2021, 00:19
Menno1 schreef: 13 dec 2021, 17:24 Tuurlijk zijn ze boos. Had de reacties wel eens willen zien als het andersom was geweest. Had het land op zijn kop gestaan en de gebroeders Coronel met een stuk touw rondgelopen
Max heeft het hele seizoen al de stewards niet bepaald mee gehad, dus dat het nu wel gebeurde was vooral heel onverwacht en verrassend.
En een zooitje op dat gebied is het al het hele seizoen. Zoals dat Max de enalaatste race zijn positie terug moest geven aan Hamilton vanwege afsnijden tijdens een gevecht met Hamilton, maar Hamilton dit dan weer niet hoeft te doen de afgelopen race na afsnijden tijdens een gevecht met Max.

RBR ging er overigens al vanuit dat Max niet mocht aansluiten bij Hamilton, dat werd via de boorradio doorgegeven aan Max namelijk. Waarbij de gezamenlijke conclusie was dat die beslissing paste in de hele seizoen, hij krijgt ze nooit mee. Daarna kwam Masi echter alsnog met de beslissing om de wagens tussen Hamilton en Max er tussenuit te halen.

Zoals ik eerder al aangaf, deze regels moeten echt veel eenduidiger en dus duidelijker.

PS: Ik snap het beroep van Mercedes ook wel, het komt alleen nogal ongepast over na een heel seizoen vooral voordeel te hebben gehad van ingrijpen door de wedstrijdleiding. Dat ze dit beroep nu doorzetten naar het ICA vind ik echter een andere zaak, daarmee kunnen ze de sport namelijk grote schade toebrengen. Elke andere beslissing dan Max die kampioen blijft zou een serieus probleem opleveren voor de F1, dan is de geloofwaardigheid weg. Zo wil Hamilton ook geen eventueel kampioenschap binnen halen.
Volgens mij was het vooral dat Masi bij RBR aan gaf dat hij eerst 'incident clear' wilde hebben voordat de wagens mochten passeren. Dus het zou kunnen zijn dat ze dat al langer in hun hoofd hadden. Jack Plooij riep dat hij de laatste marshalls over de vangrail zag springen en niet veel later mochten de auto's er wel voorbij. Echter werd volgens mij normaal nooit de melding gedaan dat de auto's niet mochten inhalen, maar dat het gewoon wachten was op het moment dat de achterblijvers er wel voorbij mochten en dan kwam die call. Dus dat is wel weer vreemd.

Anyway, wel vrij normale gang van zaken, ik denk dat het Mercedes vooral steekt dat het nu allemaal zo snel ging en het normaal altijd heel lang duurt met veiligheid voorop. Ik dacht namelijk ook bij die safety car; die gaan achter de safety car finishen.

Ze willen misschien dus de boardradio's naar Masi toe gaan verbieden. Enerzijds terecht omdat RBR en Mercedes daar dit jaar echt non-stop aan de bel hingen, aan de andere kant geven die aan ons publiek juist een mooi inzicht in welke beslissing is genomen en hoe deze beslissing tot stand is gekomen. Tussenweg zou zijn dat er wel naar Masi 'gebeld' mag worden voor verduidelijking, maar dat discussie verboden is of dat hier sancties op komen. Een beetje zoals een voetbaltrainer die blijft mekkeren geel krijgt.

"Mikey... What was that?"
"Toto..."
"Yes?"
"One more time and i will cut you off the board radio"
"Sorry?"

https://www.autoblog.nl/files/2021/12/Toto-Wolff.jpg
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En het was logisch dat het zo snel ging, want een seizoen als dit eindigen achter een safetycar is ook niet goed voor het imago. Dat zou pas een nachtkaars zijn geweest.

Overigens: Na de race vond ik het niet, maar inmiddels mag Hamilton ook wel tegen zijn team zeggen: jongens, laat dat hoger beroep nou maar gewoon zitten want op deze manier wil ik als sportman geen kampioen worden.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Jezus, en ik dacht dat hooligans triest zijn...Latifi krijgt doodsbedreigingen en (met name) Engelse Hamilton fans komen op internet massaal met racisme beschuldigingen richting de FIA (waarbij ook oa wordt gezegd Max een Hitler Jugend gezicht heeft en Jos in zijn vrije tijd met een KKK muts rondloopt).
Blijkbaar zijn die alweer vergeten dat Hamilton 7-voudig (!) kampioen is.

Wat kunnen mensen toch onwaarschijnlijk dom zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Formule 1