Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik wil vooral betere spelers
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als het vandaag niet lukt de volgende keer gewoon opnieuw proberen. Niks aan het handje, kan allemaal bij de voormalige topclub PSV.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

En ook graag op dezelfde manier, want dat werkt zo goed..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Niets van waar hij voor staat is terug te zien in het veld.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Wat mij betreft is het klaar. Ook als we winnen.

Bedankt voor helemaal niets!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoe ziet de begroting van NEC eruit?
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Gewoon afscheid van nemen, het is op tussen hem en spelers. Gewoon weg, hup, vort.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Nee,nee..
Het is pas een excuus als we verliezen tegen clubs met een grotere spelerswaarde dan die van PSV..
Andersom hoor ik deze tovertrainer niet..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Raus.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Gelukkig winnen we maar het was echt schandalig slecht..
Ook na deze overwinning tegen, let wel, NEC B zie ik geen enkele reden om deze wondertrainer hier te houden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gvd dit was schandalig, gelukkig gewonnen!
#simplythebest
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Hoe zou de Poll er inmiddels uitgezien hebben??
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Topcoach, der Roger :mrgreen:
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Nou Roger, dit leek helemaal nergens op alweer. Het is een wonder dat we bovenaan staan.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Winnende trainer heeft altijd gelijk.

Lekker Phillip, zouden we vroeger gezegd hebben. :cool:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Maakt ons gewoon kampioen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zou een mooi afscheid ja.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Elke keer lijkt PSV stappen te maken en dan valt het weel heel erg terug. Dit is eigenlijk al anderhalf jaar aan de gang en levert veel te weinig op in zowel spel als resultaat. Deels kwaliteit van de selectie, maar ook deels van Schmidt die er meer uit mag gaan halen. Je verspeeld altijd wel een paar keer dom en stom punten, maar het is bij PSV te vaak, evenals dat het te vaak door de ondergrens zakt zowel nationaal als internationaal.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee. Alle potjes die erom doen, geven we niet thuis. En daar reken ik deze wedstrijd ook gewoon bij.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik zit op het randje.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 12 dec 2021, 22:10 Ik zit op het randje.
Ik ook precies. Fortuna, RKC en Go Ahead uit mijn hoofd. Laat ie bij 1 van die wedstrijden punten liggen dan ben ik er over. De stand verbloemt het slechte spel.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Massimo schreef: 12 dec 2021, 22:08 Elke keer lijkt PSV stappen te maken en dan valt het weel heel erg terug. Dit is eigenlijk al anderhalf jaar aan de gang en levert veel te weinig op in zowel spel als resultaat. Deels kwaliteit van de selectie, maar ook deels van Schmidt die er meer uit mag gaan halen. Je verspeeld altijd wel een paar keer dom en stom punten, maar het is bij PSV te vaak, evenals dat het te vaak door de ondergrens zakt zowel nationaal als internationaal.
Verdomme Massimo, je weet vandaag echt uitstekend te verwoorden hoe ik er over denk.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

We staan bovenaan, maar ik geloof er niets van dat we ook echt kampioen gaan worden. Een kampioen wint ook zijn slechte wedstrijden, maar ik vind dat het te vaak toevalsvoetbal is, het is hopen op een individuele bevlieging of een bal die toevallig goed valt. Bovendien spelen we ook teveel van dit soort wedstrijden. Tegen clubs als Sparta, Go Ahead en NEC kom je er nog wel mee weg, maar na de winter spelen we tegen vrijwel het hele linkerrijtje een uitwedstrijd en daartegen kom je er niet nee weg als je zulke wedstrijden op de mat legt. Laat staan thuis tegen Ajax en AZ, die je volgende maand al speelt.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit kan niet meer. We winnen godzijdank maar dar komt niet door een trainer die een tactisch strijdplan heeft uitgedacht. Het voetbal leek weer helemaal nergens op maar het resultaat telt. Maar ik kan me niet voorstellen dat PSV tevreden is en met deze kat in de zak gaat verlengen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Mick Jagger schreef: 12 dec 2021, 22:20 We staan bovenaan, maar ik geloof er niets van dat we ook echt kampioen gaan worden. Een kampioen wint ook zijn slechte wedstrijden, maar ik vind dat het te vaak toevalsvoetbal is, het is hopen op een individuele bevlieging of een bal die toevallig goed valt. Bovendien spelen we ook teveel van dit soort wedstrijden. Tegen clubs als Sparta, Go Ahead en NEC kom je er nog wel mee weg, maar na de winter spelen we tegen vrijwel het hele linkerrijtje een uitwedstrijd en daartegen kom je er niet nee weg als je zulke wedstrijden op de mat legt. Laat staan thuis tegen Ajax en AZ, die je volgende maand al speelt.
PSV kan gewoon niet spelen tegen teams die de bus parkeren. Tegen clubs die proberen te voetballen gaat het de laatste tijd juist beter (Vitesse, Utrecht).
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Massimo schreef: 12 dec 2021, 22:08 Elke keer lijkt PSV stappen te maken en dan valt het weel heel erg terug. Dit is eigenlijk al anderhalf jaar aan de gang en levert veel te weinig op in zowel spel als resultaat. Deels kwaliteit van de selectie, maar ook deels van Schmidt die er meer uit mag gaan halen. Je verspeeld altijd wel een paar keer dom en stom punten, maar het is bij PSV te vaak, evenals dat het te vaak door de ondergrens zakt zowel nationaal als internationaal.
Dat is het idd gewoon, stééds weer die terugval, terwijl vooruitgang nodig is om vertrouwen te kunnen houden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt