Europa League '21/'22

Ontmoet mede leden die PSV volgen bij binnen en buitenlandse reizen. Gebruik als topictitel de wedstrijd, of maak een [thema]-topic.
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dank je wel! Weet je hoeveel van die ruim 1300 kaarten voor de busreis zijn gereserveerd?
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Gestelnaar schreef: 15 sep 2021, 16:30 Verkoop
Voor deze wedstrid zijn 1373 kaarten beschikbaar. Supporters kunnen met eigen vervoer reizen of met de door de Supportersvereniging PSV georganiseerde busreis. .........
zie verder hierboven
Mijn complimenten voor deze post :Thumbsup:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Een link naar PSV.nl had ook volstaan. :nerd:

Ben benieuwd of er überhaupt wel een bus vol te krijgen is.
Hoop het wel voor de geïnteresseerden want dat is in de regel altijd wel aardig geregeld.

Lang geleden maar heb er veel zin in.
Wie zit er donderdags 's morgens ook in de trein van Wenen naar Graz? :dunno:
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Golden Stars schreef: 08 sep 2021, 20:43 "Het maar"
...
Winnen Conference League voor mij.
Want dat biedt dan zekerheid om een aantal mooie tripjes te maken na de winterstop.
Overigens ging ik hier letterlijk uit van het NU; we zijn al geplaatst voor de poulefase EL.
Mocht dat niet uitpakken zoals gehoopt dan is het vangnet Conference League voor overwintering er nog.
Voor aanvang van het seizoen; eensch met de andere meningen.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

:treurig: :treurig:
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Golden Stars schreef: 15 sep 2021, 18:50
Ben benieuwd of er überhaupt wel een bus vol te krijgen is.
Hoop het wel voor de geïnteresseerden want dat is in de regel altijd wel aardig geregeld.
De buskaarten gaan relatief hard, dus dan heb ik meteen stress dat ik maandag misgrijp
Yassera
Ballenjongen
3
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 nov 2020

EsselynJ schreef: 15 sep 2021, 16:38 Dank je wel! Weet je hoeveel van die ruim 1300 kaarten voor de busreis zijn gereserveerd?
Op dit moment nog 20 buskaarten en 1170 autokaarten te koop. Lijkt erop alsof er maar voor één bus aan kaarten te koop is/was (=circa 60-70 personen).
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Als de animo groot blijkt te zijn dan wordt er vast nog wel een extra bus ingezet. Kan me in ieder geval heugen dat dat eerst wel eens zo ging :)
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Gestelnaar schreef: 16 sep 2021, 15:07 Als de animo groot blijkt te zijn dan wordt er vast nog wel een extra bus ingezet. Kan me in ieder geval heugen dat dat eerst wel eens zo ging :)
Ik weet niet of je naar Graz gaat, maar ik word blij van al deze informatie die je verstrekt, ik zou je er graag een oostenrijks biertje (of schnapps, als dat meer je ding is) voor aanbieden. Als het mij lukt om met de bus die kant op te gaan uiteraard. :neh:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Nou, als dat geen neuken wordt…
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Ik pas.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Na vier dagen rust zal dit de wedstrijd van 'de ommekeer' moeten gaan worden.
...
Zo niet, dan hoop ik de Wenen een mooie stad is om in rond te lopen. :angel:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kunnen we ons uitschrijven? Geen zin in de EL.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Gezellig!
https://www.ed.nl/home/ongeregeldheden- ... ~a4f76c94/
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Zijn in Spanje al uitfans welkom of is het daar nog steeds vrij streng allemaal?
Bruggigol
Ballenjongen
6
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2017

Raw85 schreef: 02 okt 2021, 16:37 Zijn in Spanje al uitfans welkom of is het daar nog steeds vrij streng allemaal?
Monaco had 600 kaarten voor Sociedad las ik vorige week.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kutclub
Yassera
Ballenjongen
3
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 nov 2020

Twee kaarten Monaco-uit in de pocket 🍻
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hoe veel gaan er donderdag naar Monaco? Zag dat er een kleine 1000 tickets beschikbaar waren
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

900-1000
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Tenzij de coronaregels in Nederland over vier weken weer versoepeld worden, zal Real Sociedad - PSV de laatste wedstrijd van het jaar zijn, die we (voorlopig nog) bij mogen wonen. Zie bericht op PSV.nl.
#bijzijnismeemaken :corona:
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gestelnaar schreef: 09 sep 2021, 09:32
ShovingNE2 schreef: 09 sep 2021, 09:15Kost dat?
Dacht 130/140 voor een retourvlucht vanaf Dusseldorf.
Momfer schreef: 09 sep 2021, 09:21 San Sebastián is fantastisch, ik kom er net vandaan. Geweldige stranden, al heb je er tegen die tijd weinig aan haha, maar vooral ook geweldig eten voor een habbekrats. Zal tzt wel enkele tips delen mocht daar behoefte aan zijn.
Ben benieuwd, thanks!
Het wordt aardig hondenweer, zou gewoon van bar naar bar hoppen en over de beste pintxos tot je nemen. Toen ik er was heb ik minimaal over half uur moeten wachten maar vermoed dat het nu stuk rustiger is. Toen waren er ook heel veel Spanjaarden op vakantie.

In de oude stad kun je op heel veel plekken goed eten maar ik zou vooral de volgende tentjes proberen:

Borda Berri, eigenlijk is alles hier wel lekker, geen traditionele pintxos in de zin dat alles al klaar staat op de bar. Ze maken hier alles vers op bestelling, je kan dan kiezen voor pintxo, halve of volle portie. Wij waren met zijn vieren en hebben gewoon een hele rits halve porties gedeeld. Ze hebben lekkere varkensoor hier, 0,75l fles cider kost 5 euro. Eentje bestellen om te delen, al vind ik de cider in Normandië lekkerder.

Bar Sport, paar deuren verderop zit Bar Sport en anders dan de naam doet vermoeden kan je hier ook verrekes goed eten. Wij zijn helaas zelf niet meer geweest de laatste keer omdat het zoals gezegd rete druk was, maar vrienden bleven langer dan ons en waren nog wel geweest en gaven aan dat het weer super lekker was.

Bar Nestor, deze zit een straat verderop. Bestel bijv de tortilla of de pimientos kan je nergens fout mee gaan eigenlijk,

Ganbara / El Tamboril, die eerste is bekend geworden door Anthony Bourdain, beroemd gerecht van wilde paddestoelen met eierdooier. Erg lekker maar alles is wel iets duurder/fancier hier. Zou dan eerder naar Tamboril gaan, zit aan het pleintje dichtbij en is volgens mij van dezelfde eigenaar. Ook hier geldt dat je bijna niet fout kan gaan qua keuze.

La cuchara de San Telmo, als laatste wil ik deze nog even tippen. Zoals op meerdere plekken hebben ze hier ook heerlijk slow-roasted varken (en het oor hebben ze volgens mij ook) maar ze hebben bijvoorbeeld ook heerlijke risotto hier. Bestel sowieso kleine porties overal en probeer veel dingen uit, het kost toch geen drol.

Owja als je echt nog tijd en zin hebt kan je ook nog een taxi pakken naar een sidreria. Zitten er genoeg net buiten de stad. Kan je in een soort van vleesschuur een dagmenu krijgen met onbeperkt cider.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Momfer = Sierd de Vos confirmed? :O
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Leipzig, Dortmund, Shaktar, Barcelona, Atletico Madrid, Sevilla, Villarreal of Zenit..... lekkere loting.

En dan Ajax loten tegen Lille, Juventus, Inter, Benfica, Porto of Atalanta en als ze echt pech hebben PSG.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

11 Sir Tinus schreef: 07 dec 2021, 20:29 Leipzig, Dortmund, Shaktar, Barcelona, Atletico Madrid, Sevilla, Villarreal of Zenit..... lekkere loting.

En dan Ajax loten tegen Lille, Juventus, Inter, Benfica, Porto of Atalanta en als ze echt pech hebben PSG.
Dan zou een kleine nederlaag tegen Sociedad niet zo erg zijn..wtf zeg :tear:
#simplythebest
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sheriff ipv Shakhtar en Porto ipv Atletico

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Europa League '21/'22