Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ittot schreef: 07 dec 2021, 16:45 Tadic gaat nog wel even mee, is top en top fit en daarnaast ook extreem met zijn lichaam bezig om het fit te houden.
Hij speelt niet mee omdat hij al sinds eind oktober rugproblemen heeft.
Het is vergelijkbaar met Zahavi: zorgen uitstekend voor hun lichaam, maar topsport eist op een gegeven moment zijn tol.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 07 dec 2021, 16:09 Tadic gaat weer schermen met een aanbieding en dan krijgt hij er weer een miljoentje tekengeld bij denk ik. Zo werkt dat al een paar jaar.

Over Blind en Tadic: heb jij niet het gevoel dat ze over hun top zijn? Risico is dat ze echt minder gaan worden volgend jaar en blessures gaan krijgen.
Dat wat Tadic betreft gaat natuurlijk nooit gebeuren, met name omdat hij gezien zijn leeftijd echt niet interessant meer is als stand-in voor de absolute top en de clubs daaronder gaan niet en een heel hoog salaris neertellen en nog een hoge transfersom. That ship has sailed.

Natuurlijk zijn beiden al over hun top heen, maar die top lag gelukkig wel erg hoog waardoor ze ook nu nog van waarde zijn. Als je nu naar de stats van Tadic kijkt dan is over vijftienwedstrijden eredivisie gemiddeld elke wedstrijd bij of een goal of assist betrokken. Dat zijn nog steeds erg goede cijfers. Tadic rol als leider is ook gewoon een erg belangrijke, en hij is nog heel gemotiveerd dusja Tadic zie ik volgend seizoen niet zo hard achteruit kachelen tenzij hij tegen een blessure aanloopt.

Daley Blind, was even afwachten na dat incident en zijn defribilator nu, maar heeft wel weer een aantal goede wedstrijden gespeeld. Voor Oranje vind ik het wel klaar voor hem, daar zou ik hem niet meer bij betrekken tenzij de nood echt aan de man is maar voor Ajax is het nog steeds een heel belangrijke speler. Zijn voornaamste kwaliteiten zijn zijn inzicht en opbouw. De rust die daarbij komt en de versnelling naar voren in de opbouw blijven een wapen, de enige reden die ik kan bedenken dat hij niet meer geschikt voor Ajax is is als hij fysiek echt heel erg ver achteruit gaat door bv. blessures maar voorlopig zie ik dat niet. Ook geen speler die het van zijn fysiek moet hebben touwens.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Tadic heeft in heel zijn carierre 7 blessures gehad. En daardoor 14 wedstrijden gemist, met deze erbij 15.

Sommige spelers hebben geluk dat ze een lichaam hebben dat ook goed bestemd is tegen topsport. Niet elk lichaam is hetzelfde. De kans dat je wat vaker geblesseerd raakt is natuurlijk groter als je wat ouder bent maar ik zie dat helaas bij Tadic niet gebeuren gezien zijn blessure verleden. Ik gun het die jankbal overigens wel.

Zahavi heeft overigens ook bijna geen blessures gehad, en kan ook gewoon pech zijn.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Blijkbaar heeft Overmars bijgetekend tot 2026
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja, jammer. Dat vind ik de meest capabele bij Ajax, samen met ten Hag. Die had ik graag zien vertrekken.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik snap het wel. Wordt zeer gewaardeerd binnen zijn club, Ajax staat er op veel fronten zeer goed voor, en er zijn geen tekenen dat het op korte termijn minder zal gaan. Waar gaat hij zo'n zelfde omgeving vinden? Arsenal is een puinhoop, Barcelona is veel te politiek (en een puinhoop), en bij andere clubs moet je ook nog maar zien of het klikt en je de mensen voor je kunt winnen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-slaat-sla ... r-overmars
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Natuurlijk, alsof zoiets "per ongeluk" gelekt wordt. Kutclub.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Hmm, als Ten Hag maar einde seizoen vertrekt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Elke TD maakt fouten en heeft voltreffers. Ajax heeft goede aankopen gedaan maar toch meer dan genoeg misperen. Daarnaast goede spelers niet op juiste moment verkocht (Neres Tagliafica Onana) en niet kunnen verlengen met Brobbey Dest Mazraoui en Gravenberch. Ging het seizoen in met 4 rechtsbuitens en 1 spits. En haalde nog even een versterking voor veel geld die geen versterking is maar om te verbergen dat zijn Sulemani aankoop niet is gelukt.

Lekker laten zitten daar die Overmars. Als de wind uit de zeilen is, of als er een nieuwe trainer gehaald moet worden, is het feest klaar.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Of ze zijn minder populair in het buitenland dan de media doet denken…
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ligt alweer op de stip, binnen 5 min.... het zit ze niet tegen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

1-0. Prima. Houden zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Het zit weer mee voor ze he
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

Onzinnige penalty.

Wordt gemakkelijk gemaakt zo om in een flow te komen of te blijven.

Kutclub
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Hup Sporting-B. Hoppa 1-1.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Haha lekker Schuurs. Die zien we niet meer..... terug!
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

11 Sir Tinus schreef: 07 dec 2021, 21:24 Haha lekker Schuurs. Die zien we niet meer..... terug!
No problem. Hij vindt het een hele eer dat hij bij het grote Ajax op de bank mag zitten.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

guus schreef: 07 dec 2021, 21:30
11 Sir Tinus schreef: 07 dec 2021, 21:24 Haha lekker Schuurs. Die zien we niet meer..... terug!
No problem. Hij vindt het een hele eer dat hij bij het grote Ajax op de bank mag zitten.
Inderdaad.

Het is Limbocied. Dat zijn de ergste.
Keesfromthebacon
Ballenjongen
2
Berichten: 28
Lid geworden op: 4 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze worden weer lekker geholpen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 07 dec 2021, 09:59 Ik denk sowieso dat het een ombouwzomer wordt voor Ajax. De top vertrekt denk ik: zowel Ten Hag als Overmars flirten met het buitenland.

Voor een trainer vind ik dat heel onverstandig: een spelersgroep kan je dan heel snel verliezen als trainer. Daarnaast zal er ook in de selectie erg veel gebeuren.
En toen tekende Overmars bij.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Het zit ze weer mee bij alle goals😅Gatverredamme.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dwingen het af. Bereid om die Portugezen op te vreten en laten dat zien ook. Hag krijgt ze steeds weer opvallend scherp voor die potten. Vraag me af hoeveel cafeïne ze naar binnen proppen vóór elke helft.

18 uit 6 in de CL is on-Nederlands goed. Maar ja ze hebben ook on-Nederlands veel knaken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Geil voor de goal.
#simplythebest
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Achttien uit zes. Ik kan niet zeggen dat ik jaloers ben op die club, maar dergelijke prestaties zou ik toch graag eens in het ED zien verschijnen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Net als bij Feyenoord valt de fitheid van de selectie op. Bij ons lopen de guys al anderhalf jaar op hun laatste benen met de ene blessure na de andere, terwijl de concurrentie nauwelijks blessuregevallen heeft gehad. Ajax en Feyenoord hebben dit beter voor elkaar, waardoor zij de topwedstrijden steeds met hun sterkste elftal kunnen spelen.
#simplythebest

Ajax