Formule 1

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Volgende week gewoon Hamilton eraf rijden met Perez. Klaar.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vind ik ook. Hij had gewoon normaal aan de kant moeten gaan ipv dat gek doen allemaal.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sensation schreef: 04 dec 2021, 20:59
RaJitsu schreef: 04 dec 2021, 20:23
Zijn Notebook is altijd een leuke, informatieve afsluiter van het weekend. Ook wat leuke feitjes er tussendoor. Maar er is wel een reden waarom hij niet altijd bij de vaste crew zit en heeft er ook wel eens naast gestaan nadat ze het team flink uitgebreid hadden met de C4-mensen, en dat is dat hij buiten die reviews, eigenlijk weinig meerwaarde heeft. Is ook wat awkward rond coureurs. Ik vind het ook een topper, maar aangezien je het hebt over o.a. professionaliteit en kennis...

Vreemd dat Hamilton geen straf kreeg voor dat dubbel geel. Begrijpelijk dat Red Bull in beroep gegaan is. Eens kijken of we nu nog meer jankerds hebben over dat dit niet zou moeten en alles op de baan beslist moet worden.
Zie je; geen protest van Red Bull, moet op de baan beslist worden, kan jouw Mercedes nog wat van leren :mrgreen:
Omdat ze wisten dat ze het zouden verliezen. De welbekende metaforische keutel die ingetrokken werd. Maar goed, dan nog is het wel zo dat we duidelijkheid moeten hebben over het hoe en waarom. Het was dubbel geel, waarom kreeg Hamilton nu geen straf en slechts een reprimande?

We zagen vandaag weer een bizarre race. Niet alleen qua verloop, maar ook qua beoordelingen. Dit is het gevolg van dat de stewards deze duidelijkheid niet geven. We hebben in de F2 gezien hoe gevaarlijk het kan worden, en vandaag hebben we ook de nodige opportunistische en uitwijkende acties gezien die slecht hadden kunnen aflopen met mindere coureurs. Zeker op dit circuit, waar je in het verkeer met flinke turbulenties te maken hebt die ook nog eens anders dan normaal door het afgesloten karakter en het feit dat dit zo'n snel circuit is.
Onderhandelen over een straf was overigens ook een nieuwe voor mij. En dan de manier waarop het gecommuniceerd was. Verstappen vanaf de 2e plek starten als voorstel, later 'o nee, achter Lewis', derde dus. En uiteindelijk een straf van 5 seconden voor het originele vergrijp. Dat wilden ze dus eerder laten gaan, maar om de lastige situatie op te lossen hebben ze daar naar gegrepen. Ook het inlichten van Mercedes over dat Max Hamilton voorbij moest laten, veel later dan dat RBR het hoorde en al doorgegeven had aan Max, zelfs op het moment dat Max hem voorbij probeerde te laten.

De FIA is enorm slecht bezig, en het lijkt erop dat iemand moet omkomen willen ze wat naar de regels kijken. Max krijgt alle vrijheid voor dat rare gedrag. Dat hij uiteindelijk slechts 10 seconden krijgt, is belachelijk. Er had minimaal een zwart-witte vlag gezwaaid moeten worden. Het is dan ook te begrijpen dat Max hiermee door blijft gaan. Het is immers meestal ok.

Ik heb de race pas later ingestart. Het commentaar van Mol ging ook nergens over. Dat Hamilton tegen Verstappen aanrijdt was volgens hem strafbaar, terwijl dit totaal geen issue was en juist Max degene was dit wat raars deed met dat vertragen in het midden van de baan waarbij het zelfs nog effe stuurde om het extra lastig te maken. En hij verwart de regels rond een herstart met die van de formationlap.

Onbegrijpelijk dat ze Tom Coronel bij Viaplay hebben genomen. Te veel inhoudelijke mensen dat gecompenseerd moet worden? Of gaat Tom Coronel daar meer normaal doen? Dat kan hij namelijk wel en dan is het ook best een goede commentator. Als analyticus weet ik het echter niet. Het team dat er nu zit qua analytici lijkt best ok te zijn. Ik weet niet hoe Albers het gaat doen, maar het is iemand die inhoudelijk iig bereid is zijn werk te doen in tegenstelling tot Doornbos die altijd aan tafel ging zitten en lekker begint te lullen. Wel is Albers van de uitspraken, iig in podcast van De Telegraaf, en hij wil zichzelf ook graag laten gelden. Ben benieuwd hoe ze alle mensen gaan combineren. Kox heb ik een paar items van gezien. Was wel redelijk duidelijk dat ze televisie-ambities had, maar ook dat ze dit waarschijnlijk wel kan. Geen idee hoe ze het gaat doen inhoudelijk, maar ze heeft iig wat achtergrond.
Waarom ze ook de buitenlandse mensen gecontracteerd hebben is me niet duidelijk. Ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan invullen. Met Coulthard heb je iig niet bepaald een objectief persoon, maar wellicht dat het goed is voor toegang tot Red Bull?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

RaJitsu schreef: 06 dec 2021, 01:01
Sensation schreef: 04 dec 2021, 20:59

Zie je; geen protest van Red Bull, moet op de baan beslist worden, kan jouw Mercedes nog wat van leren :mrgreen:
Omdat ze wisten dat ze het zouden verliezen. De welbekende metaforische keutel die ingetrokken werd. Maar goed, dan nog is het wel zo dat we duidelijkheid moeten hebben over het hoe en waarom. Het was dubbel geel, waarom kreeg Hamilton nu geen straf en slechts een reprimande?

We zagen vandaag weer een bizarre race. Niet alleen qua verloop, maar ook qua beoordelingen. Dit is het gevolg van dat de stewards deze duidelijkheid niet geven. We hebben in de F2 gezien hoe gevaarlijk het kan worden, en vandaag hebben we ook de nodige opportunistische en uitwijkende acties gezien die slecht hadden kunnen aflopen met mindere coureurs. Zeker op dit circuit, waar je in het verkeer met flinke turbulenties te maken hebt die ook nog eens anders dan normaal door het afgesloten karakter en het feit dat dit zo'n snel circuit is.
Onderhandelen over een straf was overigens ook een nieuwe voor mij. En dan de manier waarop het gecommuniceerd was. Verstappen vanaf de 2e plek starten als voorstel, later 'o nee, achter Lewis', derde dus. En uiteindelijk een straf van 5 seconden voor het originele vergrijp. Dat wilden ze dus eerder laten gaan, maar om de lastige situatie op te lossen hebben ze daar naar gegrepen. Ook het inlichten van Mercedes over dat Max Hamilton voorbij moest laten, veel later dan dat RBR het hoorde en al doorgegeven had aan Max, zelfs op het moment dat Max hem voorbij probeerde te laten.

De FIA is enorm slecht bezig, en het lijkt erop dat iemand moet omkomen willen ze wat naar de regels kijken. Max krijgt alle vrijheid voor dat rare gedrag. Dat hij uiteindelijk slechts 10 seconden krijgt, is belachelijk. Er had minimaal een zwart-witte vlag gezwaaid moeten worden. Het is dan ook te begrijpen dat Max hiermee door blijft gaan. Het is immers meestal ok.

Ik heb de race pas later ingestart. Het commentaar van Mol ging ook nergens over. Dat Hamilton tegen Verstappen aanrijdt was volgens hem strafbaar, terwijl dit totaal geen issue was en juist Max degene was dit wat raars deed met dat vertragen in het midden van de baan waarbij het zelfs nog effe stuurde om het extra lastig te maken. En hij verwart de regels rond een herstart met die van de formationlap.

Onbegrijpelijk dat ze Tom Coronel bij Viaplay hebben genomen. Te veel inhoudelijke mensen dat gecompenseerd moet worden? Of gaat Tom Coronel daar meer normaal doen? Dat kan hij namelijk wel en dan is het ook best een goede commentator. Als analyticus weet ik het echter niet. Het team dat er nu zit qua analytici lijkt best ok te zijn. Ik weet niet hoe Albers het gaat doen, maar het is iemand die inhoudelijk iig bereid is zijn werk te doen in tegenstelling tot Doornbos die altijd aan tafel ging zitten en lekker begint te lullen. Wel is Albers van de uitspraken, iig in podcast van De Telegraaf, en hij wil zichzelf ook graag laten gelden. Ben benieuwd hoe ze alle mensen gaan combineren. Kox heb ik een paar items van gezien. Was wel redelijk duidelijk dat ze televisie-ambities had, maar ook dat ze dit waarschijnlijk wel kan. Geen idee hoe ze het gaat doen inhoudelijk, maar ze heeft iig wat achtergrond.
Waarom ze ook de buitenlandse mensen gecontracteerd hebben is me niet duidelijk. Ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan invullen. Met Coulthard heb je iig niet bepaald een objectief persoon, maar wellicht dat het goed is voor toegang tot Red Bull?
Max deed het op een rare plek en hij stuurde een beetje terug naar het midden, maar ik weet zeker dat als Hamilton die call gewoon had gehad dat hij er makkelijk langs had gekund en dat het enkel wat 'spierballentaal' van Max was geweest. Dan was er niks aan de hand. FIA is gisteren echt flink af gegaan, daar moet goed geëvalueerd worden. Als je gaat onderhandelen over een straf en later alsnog ook nog 5 seconden toekent dan heb je je zaakjes niet op orde. Ik snap dat het allemaal minder zwart-wit is dan bijv. voetbal, maar toch..

Van Viaplay heb ik wel hoge verwachtingen, willen Skysport-achtig gaan worden, waarom Coronel dan meegaat is mij ook een raadsel. Die man was echt weer tenenkrommend gister met dat incident van Max en Hamilton, waarbij ik zeker weet dat als het andersom was geweest dat hij dan heeeel anders had gereageerd. Een blinde kon nog zien dat Max er niet naast zat maar Hamilton meer dan een wiel voorsprong had, dat hij dan overloopt en die hele studio kaapt om niet te willen inzien dat hij ongelijk heeft is echt sneu.

Overigens, die klapper van Mazepin, wat deed die vent nou weer :lol: :tear:

Dit gaat een ontknoping worden volgende week, reken maar dat Verstappen en Hamilton er met de kwalificatie vol bovenuit gaan steken, die gaan echt álles eruit halen om die pole te pakken.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 05 dec 2021, 22:08 Zal Max volgende week een Schumachertje doen?
Zie ik zomaar gebeuren.. Op de baan gaat hij het nooit winnen van Hamilton, die auto is echt te snel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Hamilton zegt dat hij niet wist dat verstappen hem voor zou laten. Waarom haalt hij hem dan niet in ipv dat hij spastisch tegen hem aanrijdt? Er is namelijk echt geen enkele reden om niet in te halen als je niet weet dat je er langs gelaten wordt en er nergens vlaggen wapperen.
Wat een slechte leugenaar, en bizar dat de FIA er in trapt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

De FIA is gisteren gigantisch af gegaan, wat een chaos maakten ze ervan.
Max wist totaal niet meer waar hij aan toe was, kreeg op een gegeven moment de opdracht om Hamilton er voorbij te laten, remde daardoor af, Hamilton wist van niets en maakte vervolgens de hele vreemde beslissing om maar mee af te remmen en daarna tegen Max aan te rijden (dat was echt heel vreemd), Max laat Hamilton er daarna 2 keer langs en desondanks krijgt Max alle straffen en komt Hamilton overal mee weg.

Niet dat het uitmaakte voor de einduitslag, maar het was allemaal een hele vreemde gang van zaken.
Sowieso blijkt dat circuit vrij dramatisch. Het zal ongetwijfeld heel leuk zijn om te rijden, maar elke crash betekent meteen een code rood door de smalle baan. Dat schiet niet op.

En de laatste race wordt dus de beslissende, waarbij zowel Ham als Max moeten winnen en dus niets te verliezen hebben als ze 2e rijden. Dat belooft nog wat.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

De Realist schreef: 06 dec 2021, 10:03 Hamilton zegt dat hij niet wist dat verstappen hem voor zou laten. Waarom haalt hij hem dan niet in ipv dat hij spastisch tegen hem aanrijdt? Er is namelijk echt geen enkele reden om niet in te halen als je niet weet dat je er langs gelaten wordt en er nergens vlaggen wapperen.
Wat een slechte leugenaar, en bizar dat de FIA er in trapt.
Tja, de FIA is toch echt al langer op de hand van Mercedes. Die komen echt met heel veel zaken weg.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Bizar, dat meten met twee maten. Doet mij denken aan een bepaalde voetbalclub.

Trouwens wat een amateuristische bende joh die FIA. Dat voorstel om verstappen bij de herstart als tweede te laten starten had ik meteen aangenomen, zonder er bij te zeggen dat Ocon dan eerste lag. Want dat hadden ze bij de FIA nog niet door....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 06 dec 2021, 10:28 Dat voorstel om verstappen bij de herstart als tweede te laten starten had ik meteen aangenomen, zonder er bij te zeggen dat Ocon dan eerste lag. Want dat hadden ze bij de FIA nog niet door....
Dat was echt heel amateuristisch ja.
Het voorstel doen om hem als 2e te laten herstarten, maar pas na de opmerking van RBR beseffen dat Ocon 1e reed en Max dus nog voor Hamilton zou beginnen :lol:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ja dan ben je toch gewoon niet meer serieus te nemen? Ik bedoel het is niet zo dat ze niet een paar minuten bedenktijd hadden voor dit geniale voorstel.
Had als RBR meteen gezegd "ja doen we", daar had niemand meer omheen gekund namelijk.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zwakke race van Hamilton die bijna op alle belangrijke momenten door anderen werd overklast. Het begon al met het weggeven van zijn eerste plek bij de eerste safety car. Het enige wat hij wel goed heeft gedaan is zijn auto heel houden, dus geen hele grote risico's genomen. Alhoewel op twee momenten het heel anders had kunnen aflopen en het een klein wonder was hij nog met een voorvleugel de wedstrijd kon afmaken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Eraf rijden volgende week. Perez doe het jongen.
Sheepies
Bankzitter
2
Berichten: 237
Lid geworden op: 17 mei 2021
Seizoenkaart: Vak E

Ik voel me toch een beetje in het hol van de leeuw ;)

Ik snap dat mensen fan zijn van Verstappen, maar deze race was een voorbeeld voor mij waarom ik nooit fan zal zijn. Hopelijk krijgen we in ieder geval een mooie race in Abu Dhabi zonder ongelukken, want ik ben er nu toch bang voor.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Vertel, wat voor verschrikkelijke dingen heeft hij allemaal uitgehaald deze race dan?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

[mention]Grasmat[/mention] nou, hij heeft bij de herstart waar hij ipv de beloofde 2e vanaf de 3e plek startte even laten zien hoe je iemand inhaalt, maar het ging voor Hamilton te snel om ervan te leren.
Vervolgens probeerde Hamilton het later ook, maar vanwege het niet duidelijke voorbeeld van verstappen reed hij tegen zijn voorganger aan ipv er voorbij.

Zoiets, denk ik
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

RIO schreef: 06 dec 2021, 17:57 Eraf rijden volgende week. Perez doe het jongen.
Of Tsunoda, ook best. Mazepin zie ik er ook nog wel voor aan, die heeft het volgens mij sowieso al niet zo op Hamilton, tel daarbij op dat hamilton hem dit weekend gewoon ook in de weg reed en tel uit je winst.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sensation schreef: 06 dec 2021, 08:32
RaJitsu schreef: 06 dec 2021, 01:01
Omdat ze wisten dat ze het zouden verliezen. De welbekende metaforische keutel die ingetrokken werd. Maar goed, dan nog is het wel zo dat we duidelijkheid moeten hebben over het hoe en waarom. Het was dubbel geel, waarom kreeg Hamilton nu geen straf en slechts een reprimande?

We zagen vandaag weer een bizarre race. Niet alleen qua verloop, maar ook qua beoordelingen. Dit is het gevolg van dat de stewards deze duidelijkheid niet geven. We hebben in de F2 gezien hoe gevaarlijk het kan worden, en vandaag hebben we ook de nodige opportunistische en uitwijkende acties gezien die slecht hadden kunnen aflopen met mindere coureurs. Zeker op dit circuit, waar je in het verkeer met flinke turbulenties te maken hebt die ook nog eens anders dan normaal door het afgesloten karakter en het feit dat dit zo'n snel circuit is.
Onderhandelen over een straf was overigens ook een nieuwe voor mij. En dan de manier waarop het gecommuniceerd was. Verstappen vanaf de 2e plek starten als voorstel, later 'o nee, achter Lewis', derde dus. En uiteindelijk een straf van 5 seconden voor het originele vergrijp. Dat wilden ze dus eerder laten gaan, maar om de lastige situatie op te lossen hebben ze daar naar gegrepen. Ook het inlichten van Mercedes over dat Max Hamilton voorbij moest laten, veel later dan dat RBR het hoorde en al doorgegeven had aan Max, zelfs op het moment dat Max hem voorbij probeerde te laten.

De FIA is enorm slecht bezig, en het lijkt erop dat iemand moet omkomen willen ze wat naar de regels kijken. Max krijgt alle vrijheid voor dat rare gedrag. Dat hij uiteindelijk slechts 10 seconden krijgt, is belachelijk. Er had minimaal een zwart-witte vlag gezwaaid moeten worden. Het is dan ook te begrijpen dat Max hiermee door blijft gaan. Het is immers meestal ok.

Ik heb de race pas later ingestart. Het commentaar van Mol ging ook nergens over. Dat Hamilton tegen Verstappen aanrijdt was volgens hem strafbaar, terwijl dit totaal geen issue was en juist Max degene was dit wat raars deed met dat vertragen in het midden van de baan waarbij het zelfs nog effe stuurde om het extra lastig te maken. En hij verwart de regels rond een herstart met die van de formationlap.

Onbegrijpelijk dat ze Tom Coronel bij Viaplay hebben genomen. Te veel inhoudelijke mensen dat gecompenseerd moet worden? Of gaat Tom Coronel daar meer normaal doen? Dat kan hij namelijk wel en dan is het ook best een goede commentator. Als analyticus weet ik het echter niet. Het team dat er nu zit qua analytici lijkt best ok te zijn. Ik weet niet hoe Albers het gaat doen, maar het is iemand die inhoudelijk iig bereid is zijn werk te doen in tegenstelling tot Doornbos die altijd aan tafel ging zitten en lekker begint te lullen. Wel is Albers van de uitspraken, iig in podcast van De Telegraaf, en hij wil zichzelf ook graag laten gelden. Ben benieuwd hoe ze alle mensen gaan combineren. Kox heb ik een paar items van gezien. Was wel redelijk duidelijk dat ze televisie-ambities had, maar ook dat ze dit waarschijnlijk wel kan. Geen idee hoe ze het gaat doen inhoudelijk, maar ze heeft iig wat achtergrond.
Waarom ze ook de buitenlandse mensen gecontracteerd hebben is me niet duidelijk. Ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan invullen. Met Coulthard heb je iig niet bepaald een objectief persoon, maar wellicht dat het goed is voor toegang tot Red Bull?
Max deed het op een rare plek en hij stuurde een beetje terug naar het midden, maar ik weet zeker dat als Hamilton die call gewoon had gehad dat hij er makkelijk langs had gekund en dat het enkel wat 'spierballentaal' van Max was geweest. Dan was er niks aan de hand. FIA is gisteren echt flink af gegaan, daar moet goed geëvalueerd worden. Als je gaat onderhandelen over een straf en later alsnog ook nog 5 seconden toekent dan heb je je zaakjes niet op orde. Ik snap dat het allemaal minder zwart-wit is dan bijv. voetbal, maar toch..
Ja, als race control gewoon hun werk had gedaan, was er niets aan de hand geweest in deze.
Overigens is Red Bull toch weer aan het kijken voor straffen: https://www.nu.nl/formule-1/6171655/tea ... ilton.html
Die man was echt weer tenenkrommend gister met dat incident van Max en Hamilton, waarbij ik zeker weet dat als het andersom was geweest dat hij dan heeeel anders had gereageerd. Een blinde kon nog zien dat Max er niet naast zat maar Hamilton meer dan een wiel voorsprong had, dat hij dan overloopt en die hele studio kaapt om niet te willen inzien dat hij ongelijk heeft is echt sneu.
Ik had eerst het idee dat hij een rol moest spelen daar. Maar hij lijkt er zelf in te zijn gaan geloven.
Overigens, die klapper van Mazepin, wat deed die vent nou weer :lol: :tear:
Tsja, het is een best gevaarlijk circuit heb ik begrepen. Want het is een soort Monaco, maar dan erg snel. Niet perse in topsnelheid, maar wel in gemiddelde snelheid. Het probleem is dat turbulenties in de lucht blijven hangen, waardoor wanneer je in het verkeer zit, je zomaar in een 'pocket' terecht kan komen en je downforce kwijt bent. En zeker met een auto als de Haas die op dit punt toch niet zo sterk is, heb je dan kans dat je een knaller maakt. Ook Mick maakte het mee. En beiden natuurlijk niet erg ervaren... We zagen in de F2 ook flinke klappers.
Dit gaat een ontknoping worden volgende week, reken maar dat Verstappen en Hamilton er met de kwalificatie vol bovenuit gaan steken, die gaan echt álles eruit halen om die pole te pakken.
Vorig jaar was Abu Dhabi gewoon Red Bull terrein. En dat was dus toen de Mercedessen nog wel die vloer hadden. Maar Hamilton kwam ook terug van covid en het circuit is wat veranderd. Afwachten wie beter is daar. Zou mooi zijn als het ongeveer gelijkwaardig zou zijn.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Is ook gelijkwaardig, door de aanpassingen in het circuit zijn er wat low/med speed bochten (RB) bij gekomen en ligt het wat meer gelijk met de high speed bochten (Mercedes).
Het enige nadeel voor RB is dat Mercedes wat sterker lijkt ok de hardere compound.

55/45% Hamilton, maar goed, Austin was 80/20% vooraf een Mercedes circuit en kijk hoe Max daar won.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Red Bull maakte denk ik 1 belangrijke blunder. Toen het aanbod werd gegeven om als tweede te starten hadden ze niet de vraag moeten stellen 'Dus voor Hamilton?', ze hadden gewoon moeten zeggen: OK!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bijzonder leuk seizoen natuurlijk. Ik hoop niet dat Hamilton er af wordt gereden; zo wil je niet kampioen worden lijkt mij. Sowieso vind ik de tendens naar Max toe wel erg roze bril achtig; vrijwel overal elders vinden ze Max bijzonder roekeloos rijden en daar valt best wat voor te zeggen.

Overigens vind ik zowel RD als MB verschrikkelijk in hun communicatie naar elkaar toe; lijken wel 2 kinderen in Intertoys. Grow the fuck up zeg. De hele tijd maar vingertje wijzen en zeuren bij de FIA; om gek van te worden. En diezelfde FIA komt dan weer met wassen neuzen straffen zonder enige impact.

Hopelijk pakt Max de titel; hij verdient het op basis van het gehele seizoen, maar ik heb wel respect voor de sportman Hamilton, want het is een geweldenaar die zich uitstekend heeft herpakt met zijn snellere auto. Ik hoop dat wie dan ook de titel pakt, dat de verliezer zich een beetje sportief gaat gedragen en de andere gaat feliciteren. Ben dat kinderachtige gedoe wel een beetje zat.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het is niet roekeloos rijden, het is agressief rijden en vechten voor je plek. En dat maakt het juist een stuk leuker dan braaf achter elkaar aan rijden in een optochtje. Het hoeft van mij niet zo lief. Rijden met risico is veel aantrekkelijker, dan gebeurt er tenminste wat meer.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 07 dec 2021, 19:05 vrijwel overal elders vinden ze Max bijzonder roekeloos rijden en daar valt best wat voor te zeggen.
Waar en wanneer?
De afgelopen race kwam dit weer eens naar voren, maar de afgelopen seizoenen is dit maar zelden het geval geweest.

Ja, hij rijdt met de ellebogen uitgestoken. Maar precies hetzelfde gaat op voor Hamilton, kijk alleen maar naar Silverstone dit seizoen (en vorig seizoen reed hij 2x Albon eraf om maar even iets te noemen). Lieverdjes worden nu eenmaal geen wereldkampioen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek schreef: 07 dec 2021, 19:44
Menno1 schreef: 07 dec 2021, 19:05 vrijwel overal elders vinden ze Max bijzonder roekeloos rijden en daar valt best wat voor te zeggen.
Waar en wanneer?
De afgelopen race kwam dit weer eens naar voren, maar de afgelopen seizoenen is dit maar zelden het geval geweest.

Ja, hij rijdt met de ellebogen uitgestoken. Maar precies hetzelfde gaat op voor Hamilton, kijk alleen maar naar Silverstone dit seizoen (en vorig seizoen reed hij 2x Albon eraf om maar even iets te noemen). Lieverdjes worden nu eenmaal geen wereldkampioen.
Afgelopen race was het idd bij vlagen roekeloos. Maar idd, het hele seizoen hoor je eigenlijk in de gehele internationale pers dat hij juist volwassener is geworden in zijn rijstijl. Maar mss doelde Menno wel op alleen de afgelopen race, en dan klopt het wat hij zegt. Maar leg dat maar eens aan Tom Coronel uit :mrgreen:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dure prijs is duur:



Niet dit alleen op zich, maar het is tegenwoordig abo, abo, abo, abo na abo.

Ben benieuwd of veel mensen hier aan gaan beginnen. Darten idem. Zonde dat het nu allemaal achter de betaalmuur gaat.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 08 dec 2021, 12:23 Dure prijs is duur:



Niet dit alleen op zich, maar het is tegenwoordig abo, abo, abo, abo na abo.

Ben benieuwd of veel mensen hier aan gaan beginnen. Darten idem. Zonde dat het nu allemaal achter de betaalmuur gaat.
Volgens mij is het net zo duur als dat Ziggo Sport Totaal nu is voor niet-Ziggo abonnees, dus dat valt dan mee toch? Je krijgt er gelijk Bundesliga en Premier League bij.

Andere optie is F1 TV voor 8 euro per maand.

Ik denk dat mensen die ook gelijk Premier League enzo willen kijken voor ViaPlay gaan en degene die het te duur vinden voor F1 TV.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Formule 1