Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

psvgouda schreef: 03 nov 2021, 12:07 Wat gebeurt er toch steeds? Natuurlijk hebben wij de AVG, maar in algemene zin mag er wel eens iets worden verduidelijkt op dit vlak, de trainings belasting, het wisselbeleid.
Volgens mij heeft alleen PSV die AVG :lol:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12991
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Je komt op een punt dat je geen rekening meer met hem kunt houden (net als Romero) en dat het een bonus kan zijn als hij er wel bij is tov een Thomas ofzo.

Hij speelde tegen Midtjylland bijna een volledige wedstrijd, tegen Heracles een volledige wedstrijd, en verder nog 1x langer dan 45 minuten. Maar dat was allemaal nog in augustus dus dat betekent dat hij gewoon alleen maar minder is geworden. En dat frustreert mij want ik had juist de hoop dat hij met een nodige aanloop in januari wél fit had kunnen zijn.

Waar het in dit topic denk ik fout gaat (en ik heb dat zelf ook een beetje) dat wij vanaf de zijlijn denken dat hij nooit minder kan zijn dan de spelers die er nu spelen. Dus er is een soort van frustratie en onbegrip waarom Schmidt hem zo weinig gebruikt terwijl zijn specifieke kwaliteiten best welkom zijn. De nieuwe situatie is dat Boscagli en Guti hem voorbij zijn en de minuten zullen maken naast van Ginkel en Sangaré.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik neig nu zelfs naar afscheid nemen aankomende zomer. plus Thomas ook niet verlengen.

We hebben veel te veel twijfelgevallen qua fitheid dit seizoen (Van Ginkel, Pröpper, Thomas, Götze, Madueke, Romero), zo kom je ook veel minder snel in een flow.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 03 nov 2021, 13:02 De nieuwe situatie is dat Boscagli en Guti hem voorbij zijn en de minuten zullen maken naast van Ginkel en Sangaré.
Inderdaad, misschien is het lijf van Propper niet meer geschikt voor zoveel belasting. Als dat de conclusie is dan kun je volgend seizoen beter een jeugdspeler doorschuiven. Scheelt het nodige aan salaris en frustratie.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Chucky schreef: 03 nov 2021, 13:08 Ik neig nu zelfs naar afscheid nemen aankomende zomer. plus Thomas ook niet verlengen.

We hebben veel te veel twijfelgevallen qua fitheid dit seizoen (Van Ginkel, Pröpper, Thomas, Götze, Madueke, Romero), zo kom je ook veel minder snel in een flow.
Ik denk dat je hier een heel goed punt hebt. Los dat we veel twijfelgevallen hebben op voetbaltechnisch gebied is het ook niet echt bevorderlijk dat we een hele subgroep in de selectie hebben die continu aan het revalideren is. Als Propper zo door blijft kwakkelen heeft het ook mijn voorkeur een flink aantal van deze spelers te verkopen / contract te ontbinden omdat je er niet op kunt bouwen en omdat ze ook voetbaltechnisch niet genoeg laten zien. Het heeft ook impact op de rest vh team.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Alweer geblesseerd. Zucht. Lekkere selectiespelers hoor die Thomas en Pröpper.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Davy gaat natuurlijk nooit akkoord met contractontbinding. Die weet ook dat dit z'n laatste grote contract is.

Wel een heel pijnlijk verhaal en op Sangaré na bestaat het middenveld haast alleen maar uit breekbare spelers die de fysioruimte iets te goed kennen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Houden is wellicht duurder.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Nou dit is echt een fiasco. We hebben erg veel kutjes in de selectie.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Kunnen ze niet in goed overleg contract ontbinden?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 03 nov 2021, 22:20 Nou dit is echt een fiasco. We hebben erg veel kutjes in de selectie.
Deze comment zouden we hier iedere week kunnen plaatsen.

Heeft iemand van ESPN al gevraagd wat de bedoeling met Propper is bij PSV?
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Pröpper was vroeger toch een beetje de marathonman van PSV. Ligt het echt alleen aan hem dat hij zo weinig fit is, of trainen we wellicht toch niet helemaal goed?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Die laat z'n contract niet ontbinden, dit is zeer waarschijnlijk z'n laatste dikke contract.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De momenten die hij heeft kunnen spelen dit jaar was het ook 3x niks.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Zijn terugkeer is tot dusverre natuurlijk totaal niet wat we ervan gehoopt hadden, maar laten we van de comeback van o.a. Doan, Bruma, Mauro Jr., Gutierrez en Boscagli maar eens leren dat je er niets mee opschiet om spelers voortijdig af te schrijven.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Even hier verder:
Standbeeld schreef: 07 dec 2021, 09:40 Heb je mijn bericht wel gelezen? Niemand heeft het hier over medische informatie.
Maar antwoord op de vraag die jij wil betreft toch altijd de medische status van Pröpper? Je wil weten hoe zijn fysiek is en wanneer hij volledig kan spelen. Probeer die eens te beantwoorden zonder ook maar iets over zijn medische status te vertellen.

Ja: bij sommige spelers doen ze het wel. Maar misschien wil Pröpper dat niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bijvoorbeeld: "We wisten toen we Propper hqdden overgenomen van Brighton dat hij niet topfit was. Tijdens de eerste helft van het seizoen heeft hij wat zitten kwakkelen met zijn fitheid. Desondanks zien we op de trainingen wel dat het een sierlijke slimme voetballer is. Wanneer hij voor een langere periode wedstrijdfit is gaat hij nog van veel waarde zijn."

Of: "Propper is al heel het seizoen niet topfit en de vraag is of hij nog op toplevel kan aanhaken."

Dan heeft iedereen een beetje het verhaal ipv enkel "blessure". Dat creëert wat meer begrip bij mensen die (hoge) verwachtingen hebben. Vrijwel alle fans zagen Propper als topaankoop afgelopen zomer namelijk. Ik denk dat het een prima onderwerp is voor een watcher waar veel fans met interesse graag over lezen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De tweede reactie kan al helemaal niet natuurlijk: als je een speler wil demotiveren om weer op topniveau te komen moet je dat zeggen.

Over de eerste reactie: dat het wat langer zou duren om op niveau te komen is in het begin volgens mij wel gezegd toch?

Over de watchers: zowel Rik als Marco zullen nooit speculeren over blessures en al helemaal niet los proberen te peuteren bij de medische staf. Volstrekt logisch wat mij betreft. Bevragen op de persco's doen ze met regelmaat volgens mij, veel meer kan je niet doen toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het is m.i. ook gewoon idioot, dat verschuilen achter die AVG als het gaat om blessures van sporters. Alsof een acteur de filmstudio aan zou kunnen gaan klagen vanwege het schenden van z'n portretrecht ofzo.

Als je topsport gaat bedrijven dan ben je je fysiek publiekelijk aan het exploiteren. Je kiest er dus voor dat jouw fysiek een publiekelijk ding wordt. Daar krijg je bákken en bákken met geld plus een hoop glorie en adoratie voor terug, dus wil iedereen die deal wel. Dan moet je vervolgens natuurlijk niet gaan mauwen over het feit dat het publiek zich bezighoudt met dat fysiek.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 07 dec 2021, 15:05 [...]

Of: "Propper is al heel het seizoen niet topfit en de vraag is of hij nog op toplevel kan aanhaken."

[...]
Vooral doen, ja: voor zowel Pröpper als eventuele toekomstige clubs echt een no-brainer... Sorry voor het sarcasme :D
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haha was misschien wat gechargeerd. Onze Roger heeft het in ieder interview over "top level". Zijn ook maar wat voorbeelden verder, neem het niet te serieus. Gaat om de strekking. :)
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik vind het wel echt balen van Davy. Hij zou zo goed passen als ie echt fit zou zijn. Hij is nog vaker afwezig als Götze. Misschien toch een link naar die kuiten van hem, sindsdien is ie alleen maar geblesseerd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 07 dec 2021, 15:42 Het is m.i. ook gewoon idioot, dat verschuilen achter die AVG als het gaat om blessures van sporters. Alsof een acteur de filmstudio aan zou kunnen gaan klagen vanwege het schenden van z'n portretrecht ofzo.

Als je topsport gaat bedrijven dan ben je je fysiek publiekelijk aan het exploiteren. Je kiest er dus voor dat jouw fysiek een publiekelijk ding wordt. Daar krijg je bákken en bákken met geld plus een hoop glorie en adoratie voor terug, dus wil iedereen die deal wel. Dan moet je vervolgens natuurlijk niet gaan mauwen over het feit dat het publiek zich bezighoudt met dat fysiek.
Allemaal leuk en aardig (en opzich niet mee oneens), maar men overweegt zelfs binnen de AVG te verbieden dat de speler zelf uitspraken doet hierover omdat hij anders misschien door de club onder druk gezet wordt. Raaarrr... maar wel de realiteit hier in Nederland.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Revolinho schreef: 07 dec 2021, 16:10 Ik vind het wel echt balen van Davy. Hij zou zo goed passen als ie echt fit zou zijn. Hij is nog vaker afwezig als Götze. Misschien toch een link naar die kuiten van hem, sindsdien is ie alleen maar geblesseerd.
Björn had ook best aardige kuiten ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Hij sukkelt nu al een jaar of 3 met blessures. Volgens transfermarkt 4 blessures per jaar de afgelopen 3 jaar en daarvoor bijna niet. Hoewel het me niet zou verbazen als het iets meer is afgelopen jaren.

Dit biedt iig geen hoop dat het volgend kalenderjaar heel veel beter zal gaan. Voor beide iig nog geen gelukkig huwelijk en het helpt niet mee dat we ook nog herintreder van ginkel hebben en Ryan Thomas die ook altijd geblesseerd is op dezelfde positie. We hebben geluk dat Guti het ineens redelijk oppakt maar anders zaten we nu echt met de gebakken peren.

Ik hoop toch echt dat hij fit kan worden en laat zien wat hij in zijn eerste jaar bj PSV liet zien. Dat was echt heel goed namelijk (2e seizoen was 2 klassen minder).
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik dacht dat we met Propper een zekerheidje haalden, maar dat blijkt niet zo te zijn. De vraag is of ie nog terug komt op niveau, zo niet dan is dat dubbel balen want zijn salaris zal niet misselijk zijn dus beperkt je in de mogelijkheden om een vervanger te halen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper