Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 02 nov 2021, 22:42 Gaat lekker met Wolfsburg sinds het ontslag van Bommel. Winnen van Leverkusen in de competitie en nu winnen van RB Salzburg in de CL.
De nieuwe coach profiteert van de basis die Van Bommel heeft gelegd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Toch enigszins saillant: Het ging (volgens Arnold) bij Wolfsburg mis onder Mark 'Intensiteit' van Bommel vanwege... gebrek aan aandacht voor intensiteit!

https://www.vi.nl/nieuws/wolfsburg-midd ... van-bommel
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als ik het zo inschat vanaf de zijlijn dan heb ik het idee dat Mark te snel voor de leeuwen is gegooid en daarnaast iedere keer teveel vrienden om zich heen verzamelt. Het liefst werkt hij met mensen die allemaal doen wat hij zegt. Ik denk alleen dat het voor Mark juist goed is dat hij ervaren mensen om zich heen verzamelt die hem ook tegengas kunnen geven en complementeren in hetgeen waarin hij minder is. Misschien is het niet verkeerd om eens te sparren met andere (oud-)trainers om zodoende meer kennis en inzicht op te doen.

Blijft natuurlijk een echte PSV-er. Het is jammer om te zien dat zijn carrière vooralsnog een mislukking is. Ik ben benieuwd naar zijn volgende stap en gun hem het succes waar hij naar opzoek is.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hij heeft het gewoon niet in de vingers. Ik vond het destijds al vreemd dat ie een antiek systeem introduceerde, dat evolueerde naar de Bert van Marwijk doctrine. Jammer maar helaas.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Van Bommel is niet erg populair onder de voetballers. Bij sommige wel maar bij velen ook niet. Dan moet je dat compenseren met andere kwaliteiten zoals sterke tactische kwaliteiten. Het is geen tactisch onbenul maar ook geen wereldtop op dat gebied. Dan is je basis niet heel breed om te slagen als trainer.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 06 dec 2021, 19:46 Toch enigszins saillant: Het ging (volgens Arnold) bij Wolfsburg mis onder Mark 'Intensiteit' van Bommel vanwege... gebrek aan aandacht voor intensiteit!

https://www.vi.nl/nieuws/wolfsburg-midd ... van-bommel
Ik lees onder je post veel reacties/analyses over de persoon van Bommel, maar gek genoeg zie ik er juist in dat hij weldegelijk geleerd heeft van zijn periode bij PSV. Ik kan anders gewoon niet bedenken waarom v Bommel niet intens genoeg is. Van Bommel die gehaald is omdat ie van Bommel is, maar vanwege zijn slechte ervaring bij PSV doet alsof ie Hiddink is ofzo.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

koetje schreef: 06 dec 2021, 20:23 Van Bommel is niet erg populair onder de voetballers. Bij sommige wel maar bij velen ook niet. Dan moet je dat compenseren met andere kwaliteiten zoals sterke tactische kwaliteiten. Het is geen tactisch onbenul maar ook geen wereldtop op dat gebied. Dan is je basis niet heel breed om te slagen als trainer.
Gek genoeg liepen alle voetballers met hem weg waar hij assistent trainer was onder zijn schoonpa: bij Australië en SA. Daar was hij zeker populair onder de voetballers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Een goede trainer is nog geen goede manager, ik denk dat vooral daar het probleem ligt bij Van Bommel.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 07 dec 2021, 09:44 Een goede trainer is nog geen goede manager, ik denk dat vooral daar het probleem ligt bij Van Bommel.
Dan zou hij de volgende keer toch echt een team moeten gaan coachen met Sneijder. Die heeft zichzelf namelijk al gebombardeerd tot "manager" en niet als "veldtrainer".
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hahaha, gouden duo :lol: :Thumbsup:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grappig genoeg was dat bijna werkelijkheid. Ware het niet dat Sneijder er toen voor koos om bij in Nederland te blijven ivm de trainerscurusus die hij ging volgen. We weten allemaal hoe het is gelopen. :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Mark speelt altijd de alwetende, maar vaak snappen juist dat soort types er geen hout van. Best knap hoe je in je prille trainerscarriere al 2 clubs zoveel schade kunt toebrengen. Dit is niet het verhaal van de beginnende trainer die zich gaandeweg ontwikkelt, maar van iemand die die kwaliteiten gewoon niet bezit. En eigenlijk zijn degenen die hem in die functie hebben gehesen nog veel meer kwalijk te nemen. Het is geen schande dat ie het niet kan, kijk naar al die voormalige toppers die het ook niet kunnen. Ze waren goed óp het veld, daarbuiten houdt het op. Hij moet ver weg blijven van een verantwoordelijke functie in het voetbal. Hooguit assistent net als Ooijer, teambegeleider, analist misschien. Nu moet ie het alleen zelf nog gaan beseffen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het gaat goed met de nederigheid en zelfreflectie bij onze verloren zonen. Bericht over Van Bommel op nu.nl:

Van Bommel wil snel terugkeren in Bundesliga
Als het aan Mark van Bommel ligt, dan staat hij zo snel mogelijk weer als coach op het veld. "Het liefst keer ik terug in de Bundesliga", zegt hij. Eind oktober vorig jaar werd de oud-international ontslagen bij VfL Wolfsburg, na acht wedstrijden zonder overwinning op rij. Bayern München staat hoog op Van Bommels wensenlijstje. "Natuurlijk, elke coach wil graag coach worden bij Bayern. Ik heb daar gespeeld en ken de club, maar dat is geen garantie dat ik daar coach zal worden." (Bron: BILD)
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Treurig. Iets anders kun je er niet van maken.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tsja het Wolfsburg niveau heeft ie intussen natuurlijk ook al wel weer gezien :lol:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij zegt niks geks in dat interview.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Beetje geframed stukje dit. Het heette 'Bayern-inside' en hij kreeg in een uitgebreid interview als eindvraag hoe het nu gaat en of hij weer snel trainer wil worden en daarna de vraag of hij ooit trainer van Bayern zou willen worden. Dan ga je natuurlijk geen nee zeggen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Drie kwartier lang Steinköhle Duits gewauwel, daar gaat natuurlijk niemand zich doorheen worstelen. Ik neem maar gewoon aan dat ie wel een beetje moest lachen bij die vraag en iets toevoegde als dat dat weliswaar zeker een droom van 'm is, maar dat dat nog heel, heel, héééééééél ver weg is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Met allebei zo weinig zelfkritiek, soms semi voor de bühne en vooral de schuld steeds bij anderen te leggen, begrijp ik wel waarom ze elkaar wel lagen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Sensation schreef: 17 jan 2022, 11:33 Beetje geframed stukje dit. Het heette 'Bayern-inside' en hij kreeg in een uitgebreid interview als eindvraag hoe het nu gaat en of hij weer snel trainer wil worden en daarna de vraag of hij ooit trainer van Bayern zou willen worden. Dan ga je natuurlijk geen nee zeggen.
Het was niet de bedoeling dat je met een genuanceerd, volledig beeld zou reageren. Neem een voorbeeld aan de anderen en zie dit als bewijs dat Bommel nog steeds totaal weg is van de realiteit.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Haha true story [mention]Thijs[/mention]
Neemt niet weg dat er mogelijk wel een kern van waarheid zit in de conclusie die getrokken wordt overigens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403874

Mooie club voor Mark. Kan hij het nog eens proberen.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Als Brugge Bouwer heeft vBommel nog immer alles te bewijzen in ieder geval.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Goede keuze om in het Limburgse te blijven.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Een keer moet het lukken, zou je zeggen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel