Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Tsja. Dan is Guardiola ook geen goede trainer. Tuchel ook niet. Ja ok, ze presteren prima, maar mag het? Ze hebben een selectie van een paar honderd miljoen.

Als je Utrecht, Vitesse en dat soort ploegen van de mat veegt, over welke 15 van de 18 had je het dan? Want Heerenveen heeft veel teveel gekregen vorige week en Willem II heeft 2-1 gewonnen zonder zelf te scoren. De ploeg heeft in die wedstrijden ongelofelijk veel laten liggen, maar jij schuift dat dan weer in de schoenen van de trainer. Een trainers’ taak is om de ploeg met een tactisch plan consequent naar de final 3rd te begeleiden, zonder verdedigend al teveel in de problemen te komen. Vanaf daar houd de invloed van een trainer volledig op.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ah, de dagen dat we 15 van de 18 ploegen van de mat veegden. Zo'n 15 jaar geleden ofzo? :no:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Revolinho schreef: 06 dec 2021, 00:04 Tsja. Dan is Guardiola ook geen goede trainer. Tuchel ook niet. Ja ok, ze presteren prima, maar mag het? Ze hebben een selectie van een paar honderd miljoen.

Als je Utrecht, Vitesse en dat soort ploegen van de mat veegt, over welke 15 van de 18 had je het dan? Want Heerenveen heeft veel teveel gekregen vorige week en Willem II heeft 2-1 gewonnen zonder zelf te scoren. De ploeg heeft in die wedstrijden ongelofelijk veel laten liggen, maar jij schuift dat dan weer in de schoenen van de trainer. Een trainers’ taak is om de ploeg met een tactisch plan consequent naar de final 3rd te begeleiden, zonder verdedigend al teveel in de problemen te komen. Vanaf daar houd de invloed van een trainer volledig op.
Gebeurt dat consequent dan? We zijn anderhalf jaar onderweg en eindelijk zien we een serie wedstrijden waarin we een stabiel en presterend PSV zien. Heerenveen uit daargelaten. Ik vind het te karig. En ik vind ook dat we defensief niet stabiel zijn. Maar jij mag sneller tevreden zijn hoor. Geen enkele moeite mee.

15 van de 18 ploegen is natuurlijk gechargeerd. Wat ik wil zeggen is dat we qua budget met kop en schouders boven de rest uitsteken en dan mag je ook verwachten dat je met 4-1 van Utrecht wint. Daarmee wil ik niet zeggen dat elke trainer hetzelfde presteert op een hoger niveau maar door de aangereikte middelen hebben ze het wel makkelijker.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 07:37 en dan mag je ook verwachten dat je met 4-1 van Utrecht wint
Dan zijn er maar weinig wedstrijden waarbij je blij bent dat je wint of niet? Want behalve Ajax en Feyenoord mag je 'gewoon' verwachten dat je wint. Zo zit het hele voetbal toch niet in elkaar? Helemaal nergens. In geen enkel ander land.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ik ben altijd blij als we winnen. Maar in tegenstelling tot jou blijkbaar verwacht ik ook dat we winnen van Utrecht. Wij hebben een veel hoger budget, daardoor een veel betere selectie en ik lees elke dag hier dat we een veel fantastische trainer hebben ;)

Ik snap echt wel dat je niet alle wedstrijden met twee vingers in de neus wint. En dat er een keer een verliespartij tussen zit of een gelijkspel. Maar de lat moet wel omhoog hoor. Je kan toch onmogelijk tevreden zijn over de prestaties de laatste jaren. Dat ligt niet alleen aan Schmidt maar om hem weg te zetten als fantastische trainer gaat me te ver.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 07:51 Je kan toch onmogelijk tevreden zijn over de prestaties de laatste jaren.
Van de afgelopen 6 volledig afgeronde seizoenen werden wij 3x kampioen. Een prima gemiddelde. Ben ik tevreden over de afgelopen 3 jaar? Nee. Maar ik snap ook dat Van Bommel tot in de vezels de club heeft geraakt en dat het tijd kost om de boel op orde te krijgen. We zijn erg goed op weg wat mij betreft.

Hopelijk kan hij nog een paar spelers enthousiasmeren om onze kant op te komen die normaliter niet haalbaar zijn. Mag de hele randstad zeiken dat Schmidt de sleutel heeft: maar uiteindelijk is alleen de kwaliteit belangrijk. Als op onze scoutingslijst een speler staat die twijfelt haal je hem net iets makkelijker binnen met Schmidt dan met Letsch. Zoals Cocu beslissend was voor de komst van Guardado. En Schmidt voor Götze. Voeg daar alsjeblieft 'Schmidt voor Kampl' aan toe komende zomer. Kampl en Sangaré als basismiddenveld. Smullen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Puntverlies tegen 15 van die 18 ploegen tot nu toe:
Ajax: 3 keer gelijk, 1 keer verloren
Feyenoord: 2 keer gelijk, 2 keer verloren
PSV: 1 keer gelijk, 1 keer verloren.

Als je kampioen tegen de kleintjes wordt, dan staan we er dus goed voor en doet Schmidt het zo slecht nog niet.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als we in 2037 een keer een mindere fase draaien wijzen we nog steeds naar Van Bommel. Get over it mensen, hij is al 2 jaar weg.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

loginnaam schreef: 06 dec 2021, 08:16 Puntverlies tegen 15 van die 18 ploegen tot nu toe:
Ajax: 3 keer gelijk, 1 keer verloren
Feyenoord: 2 keer gelijk, 2 keer verloren
PSV: 1 keer gelijk, 1 keer verloren.

Als je kampioen tegen de kleintjes wordt, dan staan we er dus goed voor en doet Schmidt het zo slecht nog niet.
Dat gaat dus fantastisch. Dit was niet de strekking van mijn initiële post maargoed. Ben wel overtuigd nu ik deze cijfers zie. Schmidt is geweldig.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

'Doet Schmidt het zo slecht nog niet'

maak jij sarcastisch van

'Schmidt is geweldig'

Tja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 06 dec 2021, 09:07 'Doet Schmidt het zo slecht nog niet'

maak jij sarcastisch van

'Schmidt is geweldig'

Tja.
Als je eerst je eigen post gechargeerd moet noemen en vervolgens de post van een ander overdrijft dan weet je dat je eigen punt dus kant noch wal raakt :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 07:37
Revolinho schreef: 06 dec 2021, 00:04 Tsja. Dan is Guardiola ook geen goede trainer. Tuchel ook niet. Ja ok, ze presteren prima, maar mag het? Ze hebben een selectie van een paar honderd miljoen.

Als je Utrecht, Vitesse en dat soort ploegen van de mat veegt, over welke 15 van de 18 had je het dan? Want Heerenveen heeft veel teveel gekregen vorige week en Willem II heeft 2-1 gewonnen zonder zelf te scoren. De ploeg heeft in die wedstrijden ongelofelijk veel laten liggen, maar jij schuift dat dan weer in de schoenen van de trainer. Een trainers’ taak is om de ploeg met een tactisch plan consequent naar de final 3rd te begeleiden, zonder verdedigend al teveel in de problemen te komen. Vanaf daar houd de invloed van een trainer volledig op.
Gebeurt dat consequent dan? We zijn anderhalf jaar onderweg en eindelijk zien we een serie wedstrijden waarin we een stabiel en presterend PSV zien. Heerenveen uit daargelaten. Ik vind het te karig. En ik vind ook dat we defensief niet stabiel zijn. Maar jij mag sneller tevreden zijn hoor. Geen enkele moeite mee.

15 van de 18 ploegen is natuurlijk gechargeerd. Wat ik wil zeggen is dat we qua budget met kop en schouders boven de rest uitsteken en dan mag je ook verwachten dat je met 4-1 van Utrecht wint. Daarmee wil ik niet zeggen dat elke trainer hetzelfde presteert op een hoger niveau maar door de aangereikte middelen hebben ze het wel makkelijker.
Ja het gebeurt consequent. Nee, het gebeurDE niet consequent, maar je zal hier misschien wel even moeite mee hebben: vorig jaar is niet meer relevant. Tuurlijk, ik snap heus wel dat je irrelevante dingen aan moet halen om je zwakke punten te maken, ik loop even verder als je het niet erg vind. Vitesse en Utrecht zijn de best of the rest, echt prima ploegen die zich tegen topploegen net even wat meer kunnen opladen (gewonnen van Feyenoord en Ajax)…. 0 kans tegen PSV.

Heerenveen en Willem II hebben veel teveel gekregen door puur individuele fouten, voornamelijk Drommel en een domme eigen goal van Zahavi. Het minimale had in beide gevallen een magere 0-1 moeten zijn, wat dan nog geen juiste afspiegeling was geweest van die wedstrijden. Enkel de vervelende momenten tegen Feyenoord en Ajax aan het eind van die wedstrijden, toen de pijp leeg was. Ook dat lijkt nu verholpen.

Wat Shoving zegt; je moet kunnen snappen wat er na van Bommel allemaal aan schade was ontstaan, maar ik begrijp ook wel dat zulk inzicht niet een ieder toebehoort. Schmidt moest van -10 beginnen, maar jij haalt dan toch schaamteloos die 1,5 jaar aan om een nonsens punt te maken. En dan de standaard twitter-afvoerput-comment: ‘een kinderhand is snel gevuld’ gniffel gniffel.

Jij bent van het type dat enkel naar de wedstrijd van die week leeft, een paar teleurstellingen achter elkaar en het hartje is gebroken. Waarschijnlijk denk je dat je zelf ook voor de groep kunt staan, zo simpel als dat je over alles denkt. Als het echt zo makkelijk was, was ik allang gestopt met voetbal. De complexiteit van de situatie, het repareren, de tijd die het kost en de stappen die hij heeft gezet, het is zo interessant om te zien. Maar types als jij? Verloren, kuttrainert! Gewonnen? Ja maar we hebben vorige keer verloren’.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Sensation schreef: 06 dec 2021, 09:11
ShovingNE2 schreef: 06 dec 2021, 09:07 'Doet Schmidt het zo slecht nog niet'

maak jij sarcastisch van

'Schmidt is geweldig'

Tja.
Als je eerst je eigen post gechargeerd moet noemen en vervolgens de post van een ander overdrijft dan weet je dat je eigen punt dus kant noch wal raakt :mrgreen:
Nee vind ik niet. Maar als je hier iets negatiefs over onze trainer zegt, krijg je meteen de Roger Schmidt politie over je heen. Ik zeg nergens dat Schmidt het slecht doet maar om hier nu te stellen dat het fantastisch gaat is ook overdreven. Die statistieken tegen de "kleintjes" zijn prima maar we staan wel derde. Heb er vrede mee dat er forumleden tevreden zijn maar ik ben dat niet.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Revolinho schreef: 06 dec 2021, 09:13
Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 07:37

Gebeurt dat consequent dan? We zijn anderhalf jaar onderweg en eindelijk zien we een serie wedstrijden waarin we een stabiel en presterend PSV zien. Heerenveen uit daargelaten. Ik vind het te karig. En ik vind ook dat we defensief niet stabiel zijn. Maar jij mag sneller tevreden zijn hoor. Geen enkele moeite mee.

15 van de 18 ploegen is natuurlijk gechargeerd. Wat ik wil zeggen is dat we qua budget met kop en schouders boven de rest uitsteken en dan mag je ook verwachten dat je met 4-1 van Utrecht wint. Daarmee wil ik niet zeggen dat elke trainer hetzelfde presteert op een hoger niveau maar door de aangereikte middelen hebben ze het wel makkelijker.
Ja het gebeurt consequent. Nee, het gebeurDE niet consequent, maar je zal hier misschien wel even moeite mee hebben: vorig jaar is niet meer relevant. Tuurlijk, ik snap heus wel dat je irrelevante dingen aan moet halen om je zwakke punten te maken, ik loop even verder als je het niet erg vind. Vitesse en Utrecht zijn de best of the rest, echt prima ploegen die zich tegen topploegen net even wat meer kunnen opladen (gewonnen van Feyenoord en Ajax)…. 0 kans tegen PSV.

Heerenveen en Willem II hebben veel teveel gekregen door puur individuele fouten, voornamelijk Drommel en een domme eigen goal van Zahavi. Het minimale had in beide gevallen een magere 0-1 moeten zijn, wat dan nog geen juiste afspiegeling was geweest van die wedstrijden. Enkel de vervelende momenten tegen Feyenoord en Ajax aan het eind van die wedstrijden, toen de pijp leeg was. Ook dat lijkt nu verholpen.

Wat Shoving zegt; je moet kunnen snappen wat er na van Bommel allemaal aan schade was ontstaan, maar ik begrijp ook wel dat zulk inzicht niet een ieder toebehoort. Schmidt moest van -10 beginnen, maar jij haalt dan toch schaamteloos die 1,5 jaar aan om een nonsens punt te maken. En dan de standaard twitter-afvoerput-comment: ‘een kinderhand is snel gevuld’ gniffel gniffel.

Jij bent van het type dat enkel naar de wedstrijd van die week leeft, een paar teleurstellingen achter elkaar en het hartje is gebroken. Waarschijnlijk denk je dat je zelf ook voor de groep kunt staan, zo simpel als dat je over alles denkt. Als het echt zo makkelijk was, was ik allang gestopt met voetbal. De complexiteit van de situatie, het repareren, de tijd die het kost en de stappen die hij heeft gezet, het is zo interessant om te zien. Maar types als jij? Verloren, kuttrainert! Gewonnen? Ja maar we hebben vorige keer verloren’.
Wel knap dat jij weet hoe mensen in elkaar steken na het lezen van een paar posts. Je bent zelf zo ongeveer de meest populistische poster op dit forum die het blijkbaar niet kan verkroppen dat er leden zijn die een andere mening hebben over onze trainer. En dat je van jezelf vind dat jij het beter snapt dan een ander zegt meer over jou dan over mij. Als jij je handjes rauw wilt fappen op Schmdit, be my geest.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Schmidt moet blijven.


Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 09:18 Ik zeg nergens dat Schmidt het slecht doet maar om hier nu te stellen dat het fantastisch gaat is ook overdreven.
Ik sluit niet uit dat ik er overheen heb gelezen, maar heeft hier iemand gezegd dat het fantastisch gaat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 09:21
Revolinho schreef: 06 dec 2021, 09:13

Ja het gebeurt consequent. Nee, het gebeurDE niet consequent, maar je zal hier misschien wel even moeite mee hebben: vorig jaar is niet meer relevant. Tuurlijk, ik snap heus wel dat je irrelevante dingen aan moet halen om je zwakke punten te maken, ik loop even verder als je het niet erg vind. Vitesse en Utrecht zijn de best of the rest, echt prima ploegen die zich tegen topploegen net even wat meer kunnen opladen (gewonnen van Feyenoord en Ajax)…. 0 kans tegen PSV.

Heerenveen en Willem II hebben veel teveel gekregen door puur individuele fouten, voornamelijk Drommel en een domme eigen goal van Zahavi. Het minimale had in beide gevallen een magere 0-1 moeten zijn, wat dan nog geen juiste afspiegeling was geweest van die wedstrijden. Enkel de vervelende momenten tegen Feyenoord en Ajax aan het eind van die wedstrijden, toen de pijp leeg was. Ook dat lijkt nu verholpen.

Wat Shoving zegt; je moet kunnen snappen wat er na van Bommel allemaal aan schade was ontstaan, maar ik begrijp ook wel dat zulk inzicht niet een ieder toebehoort. Schmidt moest van -10 beginnen, maar jij haalt dan toch schaamteloos die 1,5 jaar aan om een nonsens punt te maken. En dan de standaard twitter-afvoerput-comment: ‘een kinderhand is snel gevuld’ gniffel gniffel.

Jij bent van het type dat enkel naar de wedstrijd van die week leeft, een paar teleurstellingen achter elkaar en het hartje is gebroken. Waarschijnlijk denk je dat je zelf ook voor de groep kunt staan, zo simpel als dat je over alles denkt. Als het echt zo makkelijk was, was ik allang gestopt met voetbal. De complexiteit van de situatie , het repareren, de tijd die het kost en de stappen die hij heeft gezet, het is zo interessant om te zien. Maar types als jij? Verloren, kuttrainert! Gewonnen? Ja maar we hebben vorige keer verloren’.
Wel knap dat jij weet hoe mensen in elkaar steken na het lezen van een paar posts. Je bent zelf zo ongeveer de meest populistische poster op dit forum die het blijkbaar niet kan verkroppen dat er leden zijn die een andere mening hebben over onze trainer. En dat je van jezelf vind dat jij het beter snapt dan een ander zegt meer over jou dan over mij. Als jij je handjes rauw wilt fappen op Schmdit, be my geest.
En je laatste zin maakt eigenlijk mijn betoog compleet. Maar hey, jullie zijn ook nodig he. De simpele, onnozele supporter die gewoon juicht en huilt als het moet. Oke, huilen net wat meer want dat is de natuur van de mens. Maar straks bij een titel mag je feesten jongetje. Feest tot je erbij neervalt, zwaai naar die platte kar en wees trots alsof je altijd achter alles en iedereen hebt gestaan. Komt goed Petertje.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Is dat nou echt allemaal nodig die vijandigheid jongens?

Het is al met al nog steeds onze trainer van onze mooie club.
Laatst gewijzigd door Grasmat op 06 dec 2021, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

ShovingNE2 schreef: 06 dec 2021, 09:23
Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 09:18 Ik zeg nergens dat Schmidt het slecht doet maar om hier nu te stellen dat het fantastisch gaat is ook overdreven.
Ik sluit niet uit dat ik er overheen heb gelezen, maar heeft hier iemand gezegd dat het fantastisch gaat?
Tien posts geleden ongeveer reageerde ik op iemand die zei dat Schmidt een fantastische trainer is. Dat vind ik niet. En dat was het startpunt van de discussie.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 09:18
Sensation schreef: 06 dec 2021, 09:11

Als je eerst je eigen post gechargeerd moet noemen en vervolgens de post van een ander overdrijft dan weet je dat je eigen punt dus kant noch wal raakt :mrgreen:
Nee vind ik niet. Maar als je hier iets negatiefs over onze trainer zegt, krijg je meteen de Roger Schmidt politie over je heen. Ik zeg nergens dat Schmidt het slecht doet maar om hier nu te stellen dat het fantastisch gaat is ook overdreven. Die statistieken tegen de "kleintjes" zijn prima maar we staan wel derde. Heb er vrede mee dat er forumleden tevreden zijn maar ik ben dat niet.
Zoals altijd ligt de waarheid in het midden. Een enkeling vind het waanzinnig geweldig allemaal, een enkeling vind het allemaal helemaal niks en de grote meerderheid vind (volgens mij) dat het goed gaat en dat er voldoende aanknopingspunten zijn om te denken/verwachten dat het beter kan en mag maar dat Schmidt dit zelf moet kunnen en er niet een Cocu voor terug hoeft te komen.

Dat jouw discussie 10 posts geleden al startte heb ik even gemist :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik was dat. Schmidt is een fantastische trainer. En nu?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Revolinho schreef: 06 dec 2021, 09:26
Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 09:21

Wel knap dat jij weet hoe mensen in elkaar steken na het lezen van een paar posts. Je bent zelf zo ongeveer de meest populistische poster op dit forum die het blijkbaar niet kan verkroppen dat er leden zijn die een andere mening hebben over onze trainer. En dat je van jezelf vind dat jij het beter snapt dan een ander zegt meer over jou dan over mij. Als jij je handjes rauw wilt fappen op Schmdit, be my geest.
En je laatste zin maakt eigenlijk mijn betoog compleet. Maar hey, jullie zijn ook nodig he. De simpele, onnozele supporter die gewoon juicht en huilt als het moet. Oke, huilen net wat meer want dat is de natuur van de mens. Maar straks bij een titel mag je feesten jongetje. Feest tot je erbij neervalt, zwaai naar die platte kar en wees trots alsof je altijd achter alles en iedereen hebt gestaan. Komt goed Petertje.
Jij komt meer als een simpele, onnozele supporter over dan wie dan ook op dit forum. Van mij hoeft het niet zo op de man gespeeld te worden. Ik heb er geen moeite mee iemand anders mening te respecteren. Hou vanaf deze post dan ook maar de eer aan mezelf. Fijne dag.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dan zijn wij het daar eens. Ik onderschrijf niet dat het een fantastische trainer voor PSV is. Nog niet. Te vroeg wat mij betreft. Daar waar ik vind dat er veel te vroeg geoordeeld werd dat hij niet goed genoeg is vind ik dat andersom ook.

Als je lange termijn successen wil halen zal je trainers vertrouwen moeten geven om aan iets te gaan bouwen en wat neer te zetten. Dat leverde bij Cocu ook resultaat op. Vorig jaar wilde men na een half jaar nu echt wel zien dat het allemaal in elkaar past. Zo zit het voetbal niet in elkaar tegenwoordig. Ik denk (dat is een gevoel) dat de clubs die te vaak van trainer wisselen nooit wat gaan bereiken. Zouden we na kunnen kijken. Als voetbalclub moet je de druk van de supporters kunnen weerstaan. Dat zijn hele ultra korte termijndenkers en daar kan je geen club op runnen. En ook de druk van de media, zeker als het gros fan is van de concurrent.

Dat is ook een reden waarom eigenlijk niemand nu voorstander zou moeten zijn van een trainerswissel. Je staat er goed voor tov de concurrentie en het zou niet eens een wonder zijn als je als nummer 1 de winterstop ingaat. Gezien het programma van de concurrenten en ons kan dat prima. Een trainerswissel gaat gepaard met veel veranderingen. Zijn spelers gevoelig voor. Je krijgt een nieuwe dynamiek in de groep. Nieuw systeem zonder paar weken voorbereiding: kost geheid punten en dan heb je een trainer die ook de selectie weer naar zijn idee wil inrichten: gaat ook niet in 1 transferperiode.

Er zijn zat verbeterpunten: kan je prima over discussiëren. Maar je leest ook wel eens dat we niets zijn opgeschoten onder Schmidt: dan heeft een discussie geen zin want dan kijkt men niet of wil men niet kijken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Joenepsv schreef: 06 dec 2021, 09:32
Revolinho schreef: 06 dec 2021, 09:26

En je laatste zin maakt eigenlijk mijn betoog compleet. Maar hey, jullie zijn ook nodig he. De simpele, onnozele supporter die gewoon juicht en huilt als het moet. Oke, huilen net wat meer want dat is de natuur van de mens. Maar straks bij een titel mag je feesten jongetje. Feest tot je erbij neervalt, zwaai naar die platte kar en wees trots alsof je altijd achter alles en iedereen hebt gestaan. Komt goed Petertje.
Jij komt meer als een simpele, onnozele supporter over dan wie dan ook op dit forum. Van mij hoeft het niet zo op de man gespeeld te worden. Ik heb er geen moeite mee iemand anders mening te respecteren. Hou vanaf deze post dan ook maar de eer aan mezelf. Fijne dag.
Nee jij wilt dat het mannetje met zichzelf gaat spelen, met je fappen op Schmidt. En vervolgens heel snel weer de eer aan jezelf houden. Volgens mij wil jij dan toekijken, althans zo kom je in je posts over.

Maar wat ga je nu doen dan? Afwachten tot donderdag, hopen dat PSV verliest zodat je je punt verder kunt onderbouwen? Want ja, hij is er toch al zoo lang. 1,5 jaar, hij had nu natuurlijk al 3 titels gewonnen moeten hebben.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

HEREN HEREN!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 06 dec 2021, 09:39HEREN HEREN!
https://c.tenor.com/pbTBKyNIA7QAAAAC/jochem-myjer.gif

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt