Formule 1

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sky aanzetten, stuk minder gekleurd. Ik trek dat gefap op Max ook niet.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heb gen Sky. Kan het ook bijna nooit zien omdat ik op zondag moet werken normaal gesproken.

Ik ben volle bak voor Max, maar qua commentaar in een studio moet daar wel enigszins een grens aan zitten imo.

Edit: het is maar goed dat ik geen teamleider ben. :mrgreen: :party:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Als het zo doorgaat zal Hamilton hem wel gaan pakken denk ik. Die is wel bizar snel op de harde band
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hamilton meteen weer janken. Dit is gewoon racen en vechten om je plek.

Edit: Wtf wat is dit nou? Hamilton butst Max gewoon?
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Wat een spanning zeg...
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die Toto blijft ook een mafklapper he :mrgreen:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit doet Hamilton zelf toch? Was duidelijk wat Verstappen daar deed
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Max is echt levensgevaarlijk. Als je die plek moet afgeven ga gewoon aan de kant. Die doet er alles aan om er met z'n twee af te gaan.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Tomm schreef: 05 dec 2021, 20:22 Max is echt levensgevaarlijk. Als je die plek moet afgeven ga gewoon aan de kant. Die doet er alles aan om er met z'n twee af te gaan.
Hoeveel ruimte moet hij geven volgens jou? Maar stil gaan staan langs de baan?

Hamilton schakelt terug en ramt hem dan. Hij rijdt er zachtjes achter
Dat zie je nu heel duidelijk
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heel smerig dit.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Haha wtf is dit.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel schreef: 05 dec 2021, 20:27
Tomm schreef: 05 dec 2021, 20:22 Max is echt levensgevaarlijk. Als je die plek moet afgeven ga gewoon aan de kant. Die doet er alles aan om er met z'n twee af te gaan.
Hoeveel ruimte moet hij geven volgens jou? Maar stil gaan staan langs de baan?

Hamilton schakelt terug en ramt hem dan. Hij rijdt er zachtjes achter
Dat zie je nu heel duidelijk
Wellicht al is er amper zicht en met deze snelheden en schijnbaar behoorlijk wat miscommunicatie had hij zeker duidelijk kunnen zijn. Hij bewoog ook nog behoorlijk veel. Afijn, het is een groot rommeltje vandaag. Zonde want deze twee maken er een groot spektakel stuk van. Wat een coureurs.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het is heel simpel: Hamilton mag gele vlaggen negeren zonder straf, anderen aantikken zonder straf. Allemaal zonder consequenties. Als Max het doet volgen er direct tijd- en gridstraffen. Bizar.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hamilton is een enorme sneuneus natuurlijk, maar wel knap dat hij met zo'n achterstand uiteindelijk toch nog de titel gaat pakken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zowel Max als Lewis zijn soms net kleine kinderen. Alles wordt aangegrepen om een fractie winst te halen want ze weten dat er geen van beide echt de betere is. Over deze gaat nog lang nagepraat worden. Na jaren van polonaise en nul sensatie geven deze twee de sport weer kleur. Ongeacht wie het uiteindelijk wordt, beide kampioen voor de kijker.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Na jarenlang Ferrari te helpen c.q. het voordeel van de twijfel te geven, hebben ze dat stokje netjes aan Mercedes overgedragen.
FIA F1 is net zo'n corrupt instituut als de FIFA.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hopen dat Hamilton nog een meer dan terechte straf krijgt, maar de FIA zit er heel diep in bij Hammie, dus dat zal wel niet.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Het is een jury sport geworden en die is behoorlijk gekleurd. Wordt er niet leuker op om te kijken
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Prachtige race. Sensatie. Volgende week een immense machtstrijd. Kom op Maxie!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Inderdaad een prachtige race, op een idioot circuit trouwens. Wat betreft het meest bizarre incident vond ik dat beide coureurs deels schuld waren. Lewis had er in eerste instantie natuurlijk "gewoon" voorbij gekund, maar twijfelde. Max stuurde (nadat Lewis achter hem aan het twijfelen was) wel erg veel naar binnen met zijn auto.

Als je een plek moet teruggeven, moet je dat wat mij betreft op een manier doen waarbij het voor iedereen duidelijk is dat je je plek aan het teruggeven bent. Dat was hier niet het geval, dus ik kan de twijfel van Lewis wel begrijpen. Lewis die bovendien beweerde dat hij niet eens wist dat Max zijn plek ging afstaan (maar of dat waar is, weet ik niet).
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 05 dec 2021, 20:47 Hopen dat Hamilton nog een meer dan terechte straf krijgt, maar de FIA zit er heel diep in bij Hammie, dus dat zal wel niet.
5 seconden gaan hem ook echt pijn doen ja….

Ik pruim gehuil zo slecht he (algemeen hier vanavond). Ik ben ook fan van Max. Maar hij heeft het gisteren zelf weggegeven. Zo simpel is het. Bovendien is de Mercedes een stuk sneller dan de RedBull sinds Zandvoort. Dat moeten ze zichzelf eens ten rade gaan bij RedBull.

Lewis wordt kampioen. Te snel die auto.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12458
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Brael schreef: 05 dec 2021, 21:24 Inderdaad een prachtige race, op een idioot circuit trouwens. Wat betreft het meest bizarre incident vond ik dat beide coureurs deels schuld waren. Lewis had er in eerste instantie natuurlijk "gewoon" voorbij gekund, maar twijfelde. Max stuurde (nadat Lewis achter hem aan het twijfelen was) wel erg veel naar binnen met zijn auto.

Als je een plek moet teruggeven, moet je dat wat mij betreft op een manier doen waarbij het voor iedereen duidelijk is dat je je plek aan het teruggeven bent. Dat was hier niet het geval, dus ik kan de twijfel van Lewis wel begrijpen. Lewis die bovendien beweerde dat hij niet eens wist dat Max zijn plek ging afstaan (maar of dat waar is, weet ik niet).
Eens , rare situatie. Lewis had er voorbij moeten gaan, vreemd dat hij vol tegen Max in reed, maar het was ook een gek punt. Tuurlijk, het punt was in het voordeel van Max dus logisch voor hem dat hij die plek koos. Aan de andere kant, wat had Hamilton dan verwacht? Die bleef erachter, terugschakelen, remmen, twijfelen, maar aan de andere kant met die snelheden en blinde bochten dacht hij misschien wel dat er iets was gebeurd ofzo? Heel apart allemaal en echt een hele bizarre race.

Overigens heeft de FIA vandaag echt een slechte beurt gemaakt vind ik, leek wel alsof ze zich ook geen raad wisten met de snelheid waarmee dingen gebeurde.

Volgende week het laatste hoofdstuk van deze knotsgekke ontknoping.

Mooi wel dat beeld van die debiele Toto die met z’n koptelefoon loopt te gooien. Gamers noemen dat een rage quit :mrgreen: Qucee z’n verloren Duitse broer…
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zal Max volgende week een Schumachertje doen?
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Sensation schreef: 05 dec 2021, 21:46 Eens , rare situatie. Lewis had er voorbij moeten gaan, vreemd dat hij vol tegen Max in reed, maar het was ook een gek punt. Tuurlijk, het punt was in het voordeel van Max dus logisch voor hem dat hij die plek koos. Aan de andere kant, wat had Hamilton dan verwacht? Die bleef erachter, terugschakelen, remmen, twijfelen, maar aan de andere kant met die snelheden en blinde bochten dacht hij misschien wel dat er iets was gebeurd ofzo? Heel apart allemaal en echt een hele bizarre race.
Inderdaad, heel apart. Waar de twijfel van Hamilton vandaan kwam, zullen we wellicht nooit weten.

Dat Max een voor hem gunstig punt uitzoekt om de plek terug te geven, is vanuit het oogpunt van deze nek-aan-nek-strijd om het kampioenschap volledig te begrijpen (en begrijp me niet verkeerd, dat soort sentimenten zijn voor mij de voornaamste reden om te kijken). Maar heel sportief is het niet, natuurlijk.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Terecht imho:

#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Volgende week gewoon Hamilton eraf rijden met Perez. Klaar.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Formule 1