Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
PCGC schreef: ↑03 dec 2021, 12:38
Maar goed, het interesseert me vrij weinig. Niets kan tippen aan Sky. Hun kennis, passie en hun professionaliteit zijn en blijven ongeëvenaard.
Inderdaad. Ted Kravitz is echt een koning.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ik vind dat Jeddah er wel gaaf uit zien, ontiegelijk snel en snelle bochtencombinaties met de muren akelig dichtbij. Inhalen zal wel heeeeel lastig worden, hooguit in DRS. Voor de race oogt het dan wat saai maar voor kwali ziet het er wel gaaf uit!
PCGC schreef: ↑03 dec 2021, 12:38
Hun kennis, passie en hun professionaliteit zijn en blijven ongeëvenaard.
Hun budget ook, en vooral dat telt.
Qua kwaliteit en mogelijkheden ga ik met je mee is niet te koop. Zij hebben elke race dag een 3 mans presentatie/analyse groepje. Dan een apart iemand voor de technische analyse. Een speciaal iemand voor de interviews en dan nog zelfs iemand die niks anders doet dan boord radio’s afluistert.
Qua kennis, hmm dat kun je niet kopen. Je hebt mensen met verstand van F1 (Mol en Plooij) en de echte experts die alles weten. Natuurlijk heb je bij 98% van het publiek wat Ziggo kijkt ook gewoon genoeg aan een Mol en Plooij. Dat zijn ook de mensen die niet meer kijken als er geen NLer aan meedoet.
Sensation schreef: ↑03 dec 2021, 14:51
Ik vind dat Jeddah er wel gaaf uit zien, ontiegelijk snel en snelle bochtencombinaties met de muren akelig dichtbij. Inhalen zal wel heeeeel lastig worden, hooguit in DRS. Voor de race oogt het dan wat saai maar voor kwali ziet het er wel gaaf uit!
De Red Bulls zitten dichterbij Mercedes dan ik dacht. En met dit circuit is er heel veel mogelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC schreef: ↑03 dec 2021, 12:38
Maar goed, het interesseert me vrij weinig. Niets kan tippen aan Sky. Hun kennis, passie en hun professionaliteit zijn en blijven ongeëvenaard.
Inderdaad. Ted Kravitz is echt een koning.
Zijn Notebook is altijd een leuke, informatieve afsluiter van het weekend. Ook wat leuke feitjes er tussendoor. Maar er is wel een reden waarom hij niet altijd bij de vaste crew zit en heeft er ook wel eens naast gestaan nadat ze het team flink uitgebreid hadden met de C4-mensen, en dat is dat hij buiten die reviews, eigenlijk weinig meerwaarde heeft. Is ook wat awkward rond coureurs. Ik vind het ook een topper, maar aangezien je het hebt over o.a. professionaliteit en kennis...
Vreemd dat Hamilton geen straf kreeg voor dat dubbel geel. Begrijpelijk dat Red Bull in beroep gegaan is. Eens kijken of we nu nog meer jankerds hebben over dat dit niet zou moeten en alles op de baan beslist moet worden.
Vreemd dat Hamilton geen straf kreeg voor dat dubbel geel. Begrijpelijk dat Red Bull in beroep gegaan is. Eens kijken of we nu nog meer jankerds hebben over dat dit niet zou moeten en alles op de baan beslist moet worden.
Nee hoor, aangezien dat niet de letterlijke woorden zijn geweest van Red Bull. Dus die mogen schaamteloos protesteren wat ze willen.
Wat ze overigens niet gedaan hebben, is zojuist bevestigd. Chique he?
Zijn Notebook is altijd een leuke, informatieve afsluiter van het weekend. Ook wat leuke feitjes er tussendoor. Maar er is wel een reden waarom hij niet altijd bij de vaste crew zit en heeft er ook wel eens naast gestaan nadat ze het team flink uitgebreid hadden met de C4-mensen, en dat is dat hij buiten die reviews, eigenlijk weinig meerwaarde heeft. Is ook wat awkward rond coureurs. Ik vind het ook een topper, maar aangezien je het hebt over o.a. professionaliteit en kennis...
Vreemd dat Hamilton geen straf kreeg voor dat dubbel geel. Begrijpelijk dat Red Bull in beroep gegaan is. Eens kijken of we nu nog meer jankerds hebben over dat dit niet zou moeten en alles op de baan beslist moet worden.
Zie je; geen protest van Red Bull, moet op de baan beslist worden, kan jouw Mercedes nog wat van leren
I like nieuwe Jack! Maar ook inhoudelijk met race ervaring dus de interviews met coureurs en kijkjes in de pitbox zullen ook wel beter worden dan de standaard open deuren van Jack.
Neem toch aan dat verstappen die plek moet teruggeven. Typische actie van max, kan z'n verlies niet nemen dus gaat buiten de lijnen / gevaarlijk rijden om plek terug te winnen.
Overigens onbegrijpelijk dat Coronel naar Nent gaat. Is de meest irritante en minst objectieve van alles wat bij Ziggo loopt.
Veel liever Doornbos bij Nent gezien.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut