Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dan moet ie er wel heel veel nemen :grin:

De kritiek op Schmidt is achterhaald en moet nu onderbouwd worden met verzinsels/halve waarheden. De feiten zijn er, het staan gewoon enorm goed nu er fitheid is.

Ajax en Feyenoord blijken incidenten, beide ploegen hadden op dat moment meer rust als PSV, uit bij Ajax mochten we zelfs aantreden zonder onze beste spelers op dat moment. Leuk en aardig allemaal, maar PSV is niks minder als Ajax. De achterstand is nu trouwens maar 2 punten en dan moeten zij nog tegen Feyenoord. Knap hoor met 250 miljoen ofzo op de bank.

Als PSV fit blijft en wat effectiever word, heb ik letterlijk 0 angst voor Ajax, Feyenoord, of wie dan ook. Daarbij moet wel gezegd dat er in de winterstop wat extra kwaliteit zal moeten komen. Maar Schmidt heeft het nu gewoon uitstekend staan. De ploeg kan controleren en achterin degelijk blijven, maar kan ook agressief jagen zoals in de CL-campagne. Ik geniet soms gewoon van aanvallen, dat heb ik lang niet gehad.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Een betere trainer gaan we echt niet krijgen voor de Nederlandse Competitie.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

milansandro schreef: 04 dec 2021, 19:14 Als we op korte termijn niet kampioen (en ja, wellicht op termijn is 2e ook genoeg voor een rechtstreekse CL plek) worden en het geld uit de CL pot niet pakken zal de afstand tot Ajax alleen nog maar groter worden..
Dus mijn focus is nu zeker op de korte termijn om te zorgen dat het gat niet nog groter wordt..
Want hoe groter het gat, hoe langer je nodig hebt om die afstand te overbruggen..
Nee, ook dan lopen ze nog op ons uit. En elk seizoen daarna zal het nóg belangrijker én onwaarschijnlijker worden dat we die schaal pakken. En zal het gat weer groter zijn. Een doodlopende weg.

Korte termijndenken is dus funest in deze situatie. Plus, draai het om: we proberen nu de club vooruit te brengen en de 'prijs' daarvoor is dat we op dit moment 2 puntjes achterstaan - oftewel, dat we gewoon 100% meedoen om het kampioenschap. Dus eigenlijk geen prijs. Kortom, nu de knuppel in het hoenderhok gooien zou m.i. vreselijk onhandig zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 04 dec 2021, 19:54
milansandro schreef: 04 dec 2021, 19:14 Als we op korte termijn niet kampioen (en ja, wellicht op termijn is 2e ook genoeg voor een rechtstreekse CL plek) worden en het geld uit de CL pot niet pakken zal de afstand tot Ajax alleen nog maar groter worden..
Dus mijn focus is nu zeker op de korte termijn om te zorgen dat het gat niet nog groter wordt..
Want hoe groter het gat, hoe langer je nodig hebt om die afstand te overbruggen..
Nee, ook dan lopen ze nog op ons uit. En elk seizoen daarna zal het nóg belangrijker én onwaarschijnlijker worden dat we die schaal pakken. En zal het gat weer groter zijn. Een doodlopende weg.

Korte termijndenken is dus funest in deze situatie. Plus, draai het om: we proberen nu de club vooruit te brengen en de 'prijs' daarvoor is dat we op dit moment 2 puntjes achterstaan - oftewel, dat we gewoon 100% meedoen om het kampioenschap. Dus eigenlijk geen prijs. Kortom, nu de knuppel in het hoenderhok gooien zou m.i. vreselijk onhandig zijn.
Onhandig en compleet onterecht. Schmidt presteert gewoon goed met dit materiaal.

Ik snap dat van Bommel meer credits had als vedette en Nederlander(?), maar come on... we hoeven hier toch niet mee te gaan in de Derksen heksenjacht tegen onze trainer?
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

mateja schreef: 04 dec 2021, 19:38
AddoCultheld schreef: 04 dec 2021, 19:13

Niet zo moeilijk als je al in de 45e minuut wisselt?dan heb je wss 30 minuten meer dan de meeste wissels in NL. Door al die halfgare wissels bij rust, stond er lange tijd een team dat verre van fit en ingespeeld was.
Het team in de 1e helft was niet fit en ingespeeld?

Neem er nog 1 😅
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik zeg dat er de afgelopen tijd inderdaad een team stond dat niet fit was ja. Mede dankzij het "voorzichtige " beleid. Telkens mensen na 45 minuten wisselen, daar wordt niemand fitter van. Nu is hij daar de laatste weken van afgestapt en zie je dat spelers veel meer inhoud krijgen. Dus eigenlijk was het een compliment naar Schmidt, dat hij aan het veranderen is in zijn denken (dit was ook wel nodig).
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 04 dec 2021, 20:20
mateja schreef: 04 dec 2021, 19:38

Het team in de 1e helft was niet fit en ingespeeld?

Neem er nog 1 😅
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik zeg dat er de afgelopen tijd inderdaad een team stond dat niet fit was ja. Mede dankzij het "voorzichtige " beleid. Telkens mensen na 45 minuten wisselen, daar wordt niemand fitter van. Nu is hij daar de laatste weken van afgestapt en zie je dat spelers veel meer inhoud krijgen. Dus eigenlijk was het een compliment naar Schmidt, dat hij aan het veranderen is in zijn denken (dit was ook wel nodig).
Maar Schmidt krijgt de schuld van de blessures, ook al rouleert hij. Hij krijgt de schuld van het vele wisselen, ook al scoren zijn wissels veruit het meeste van de hele NL competitie. Hij krijgt de schuld van het resultaat ook al wordt er meer dan genoeg gecreëerd en nauwelijks iets weggegeven.

Er is wel een patroon wat mij doet vermoeden dat Schmidt het bij sommigen nooit goed zal kunnen doen.

En het is niet mijn schuld dat je verhaal nogal warrig was. Met je "begrijpend lezen is ook een vak"
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

mateja schreef: 04 dec 2021, 20:27
AddoCultheld schreef: 04 dec 2021, 20:20

Begrijpend lezen is ook een vak. Ik zeg dat er de afgelopen tijd inderdaad een team stond dat niet fit was ja. Mede dankzij het "voorzichtige " beleid. Telkens mensen na 45 minuten wisselen, daar wordt niemand fitter van. Nu is hij daar de laatste weken van afgestapt en zie je dat spelers veel meer inhoud krijgen. Dus eigenlijk was het een compliment naar Schmidt, dat hij aan het veranderen is in zijn denken (dit was ook wel nodig).
Maar Schmidt krijgt de schuld van de blessures, ook al rouleert hij. Hij krijgt de schuld van het vele wisselen, ook al scoren zijn wissels veruit het meeste van de hele NL competitie. Hij krijgt de schuld van het resultaat ook al wordt er meer dan genoeg gecreëerd en nauwelijks iets weggegeven.

Er is wel een patroon wat mij doet vermoeden dat Schmidt het bij sommigen nooit goed zal kunnen doen.

En het is niet mijn schuld dat je verhaal nogal warrig was. Met je "begrijpend lezen is ook een vak"
Heb jij wel alle wedstrijden bekeken? Je kan toch niet ontkennen dat PSV in sommige wedstrijden zeer zwak voor de dag kwam? Er wordt nauwelijks iets weggegeven? We staan op 22 tegengoals en dat na 15 wedstrijden. Daarnaast denk ik dat sommige blessures juist komen door het vele onnodige wisselen, waardoor spelers geen ritme opbouwen en geen inhoud kweken en hun lijf niet gewend raakt aan de belasting. Ik ben de laatste wedstrijden positiever gestemd qua Schmidt, omdat hij (de laatste 3 a 4 wedstrijden) is afgestapt van zijn eigen koppigheid zo lijkt het.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 04 dec 2021, 20:50
mateja schreef: 04 dec 2021, 20:27

Maar Schmidt krijgt de schuld van de blessures, ook al rouleert hij. Hij krijgt de schuld van het vele wisselen, ook al scoren zijn wissels veruit het meeste van de hele NL competitie. Hij krijgt de schuld van het resultaat ook al wordt er meer dan genoeg gecreëerd en nauwelijks iets weggegeven.

Er is wel een patroon wat mij doet vermoeden dat Schmidt het bij sommigen nooit goed zal kunnen doen.

En het is niet mijn schuld dat je verhaal nogal warrig was. Met je "begrijpend lezen is ook een vak"
Heb jij wel alle wedstrijden bekeken? Je kan toch niet ontkennen dat PSV in sommige wedstrijden zeer zwak voor de dag kwam? Er wordt nauwelijks iets weggegeven? We staan op 22 tegengoals en dat na 15 wedstrijden. Daarnaast denk ik dat sommige blessures juist komen door het vele onnodige wisselen, waardoor spelers geen ritme opbouwen en geen inhoud kweken en hun lijf niet gewend raakt aan de belasting. Ik ben de laatste wedstrijden positiever gestemd qua Schmidt, omdat hij (de laatste 3 a 4 wedstrijden) is afgestapt van zijn eigen koppigheid zo lijkt het.
Haha ja alle wedstrijden bekeken ja, jij ook? Welke wedstrijden hebben we verloren door toedoen van Schmidt? We hadden een hele goede start van het seizoen met onze A selectie. Nu voetballen we al weken goed met een team vol met onder van Bommel verpeste spelers. Tussendoor hebben we punten verspeeld vooral door het missen van kansen en keepersfouten (willem2, heerenveen). Ajax en feyenoord verlies je enorm geflatteerd, maar ook prima te verklaren door omstandigheden.

Na dit, volgens sommige, rampzalige seizoen staan we 2 punten achter de wereldtop en kunnen we, na net mislopen CL tegen een sterke tegenstander, gewoon door in de EL.

Dus ja, ik denk dat er veel te negatief gedacht wordt over onze trainer, en vergeten wordt wat voor puinzooi van Bommel heeft achtergelaten.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

'We hadden wat problemen met de pressing en onze spelers voorin waren niet zo vers. Cody Gakpo had het bij zijn eerste basisplaats moeilijk met het pressen, dus het was een goede switch om met drie middenvelders te gaan spelen. We konden zo meer ballen winnen en via counters toeslaan.'

Wat word ik soms toch moe van deze man. Onze spelers voorin waren niet zo vers. Is 6 dagen rust nu ook al te weinig? Sinds Schmidt trainer is heb ik het idee dat we een recreatiesport vereniging voor bejaarden zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 04 dec 2021, 21:04
AddoCultheld schreef: 04 dec 2021, 20:50

Heb jij wel alle wedstrijden bekeken? Je kan toch niet ontkennen dat PSV in sommige wedstrijden zeer zwak voor de dag kwam? Er wordt nauwelijks iets weggegeven? We staan op 22 tegengoals en dat na 15 wedstrijden. Daarnaast denk ik dat sommige blessures juist komen door het vele onnodige wisselen, waardoor spelers geen ritme opbouwen en geen inhoud kweken en hun lijf niet gewend raakt aan de belasting. Ik ben de laatste wedstrijden positiever gestemd qua Schmidt, omdat hij (de laatste 3 a 4 wedstrijden) is afgestapt van zijn eigen koppigheid zo lijkt het.
Haha ja alle wedstrijden bekeken ja, jij ook? Welke wedstrijden hebben we verloren door toedoen van Schmidt? We hadden een hele goede start van het seizoen met onze A selectie. Nu voetballen we al weken goed met een team vol met onder van Bommel verpeste spelers. Tussendoor hebben we punten verspeeld vooral door het missen van kansen en keepersfouten (willem2, heerenveen). Ajax en feyenoord verlies je enorm geflatteerd, maar ook prima te verklaren door omstandigheden.

Na dit, volgens sommige, rampzalige seizoen staan we 2 punten achter de wereldtop en kunnen we, na net mislopen CL tegen een sterke tegenstander, gewoon door in de EL.

Dus ja, ik denk dat er veel te negatief gedacht wordt over onze trainer, en vergeten wordt wat voor puinzooi van Bommel heeft achtergelaten.
Ik geloof echt niet dat deze spelers nog steeds te maken hebben met een van Bommel complex. Dat is inmiddels 2 jaar geleden, er is veel vers bloed gehaald, en sommige spelers hebben ook afstand kunnen nemen door eerst even verhuurd te zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 21:38 'We hadden wat problemen met de pressing en onze spelers voorin waren niet zo vers. Cody Gakpo had het bij zijn eerste basisplaats moeilijk met het pressen, dus het was een goede switch om met drie middenvelders te gaan spelen. We konden zo meer ballen winnen en via counters toeslaan.'

Wat word ik soms toch moe van deze man. Onze spelers voorin waren niet zo vers. Is 6 dagen rust nu ook al te weinig? Sinds Schmidt trainer is heb ik het idee dat we een recreatiesport vereniging voor bejaarden zijn.
Cody speelde toch pas weer voor het eerst? Geen slakken zoeken he!

Prima omzetting en leuke variant om later vaker in te kunnen zetten als dat uitkomt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 21:38 'We hadden wat problemen met de pressing en onze spelers voorin waren niet zo vers. Cody Gakpo had het bij zijn eerste basisplaats moeilijk met het pressen, dus het was een goede switch om met drie middenvelders te gaan spelen. We konden zo meer ballen winnen en via counters toeslaan.'

Wat word ik soms toch moe van deze man. Onze spelers voorin waren niet zo vers. Is 6 dagen rust nu ook al te weinig? Sinds Schmidt trainer is heb ik het idee dat we een recreatiesport vereniging voor bejaarden zijn.
Past ie een keer tactisch wat aan wat goed uitpakt: weer niet goed. En Cody heeft toch ook totaal geen wedstrijdritme? Beetje zoeken dit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 04 dec 2021, 21:44
mateja schreef: 04 dec 2021, 21:04

Haha ja alle wedstrijden bekeken ja, jij ook? Welke wedstrijden hebben we verloren door toedoen van Schmidt? We hadden een hele goede start van het seizoen met onze A selectie. Nu voetballen we al weken goed met een team vol met onder van Bommel verpeste spelers. Tussendoor hebben we punten verspeeld vooral door het missen van kansen en keepersfouten (willem2, heerenveen). Ajax en feyenoord verlies je enorm geflatteerd, maar ook prima te verklaren door omstandigheden.

Na dit, volgens sommige, rampzalige seizoen staan we 2 punten achter de wereldtop en kunnen we, na net mislopen CL tegen een sterke tegenstander, gewoon door in de EL.

Dus ja, ik denk dat er veel te negatief gedacht wordt over onze trainer, en vergeten wordt wat voor puinzooi van Bommel heeft achtergelaten.
Ik geloof echt niet dat deze spelers nog steeds te maken hebben met een van Bommel complex. Dat is inmiddels 2 jaar geleden, er is veel vers bloed gehaald, en sommige spelers hebben ook afstand kunnen nemen door eerst even verhuurd te zijn.
Dat bedoel ik ook niet helemaal. Je hebt te maken met spelers die in de tijd van Van Bommel al hun ritme en vertrouwen kwijt zijn geraakt. Ik wil het niet allemaal op van Bommel afschuiven, maar ik vind het gewoon knap dat Schmidt ze opgefrist heeft en dat ze, ondanks dat ze bij Schmidt ook niet vaak gebruikt werden, toch bruikbaar zijn gebleken en Schmidt kennelijk goed met zijn wissels om kan gaan zodat ze klaar zijn wanneer nodig.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Het is ook allemaal zoeken naar kritiek op Schmidt. Prima he (stel je eens voor dat je niet kritisch bent), maar verwacht niet dat je hier even halve waarheden neer komt klakken en dat iedereen dat dan voor zoete koek aanneemt.

En voor dat andere had ik al gewaarschuwd; de criticasters gaan nu lopen beweren dat Schmidt ‘iets anders’ doet wat zij eigenlijk ‘allang hadden willen zien’ en dáárom gaat het nu beter. Schmidt heeft jullie advies nooit nodig gehad, de man is zelf perfect in staat om een team neer te zetten. Alleen heeft het qua fitheid wel extreem tegen gezeten.

Er is momenteel geen betere trainer voor PSV als hij. Je mag er zoveel nonsens tegen aan gooien als je wilt, maar het is een sterke trainer. Vooral met een fitte groep en de spelers die hij heeft gereanimeerd, zie je wat voor moois er mogelijk is.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 04 dec 2021, 22:07
ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 21:38 'We hadden wat problemen met de pressing en onze spelers voorin waren niet zo vers. Cody Gakpo had het bij zijn eerste basisplaats moeilijk met het pressen, dus het was een goede switch om met drie middenvelders te gaan spelen. We konden zo meer ballen winnen en via counters toeslaan.'

Wat word ik soms toch moe van deze man. Onze spelers voorin waren niet zo vers. Is 6 dagen rust nu ook al te weinig? Sinds Schmidt trainer is heb ik het idee dat we een recreatiesport vereniging voor bejaarden zijn.
Past ie een keer tactisch wat aan wat goed uitpakt: weer niet goed. En Cody heeft toch ook totaal geen wedstrijdritme? Beetje zoeken dit.
Er stonden nog 3 spelers voorin, waarom zouden die niet fresh zijn? Zijn aanpassing pakte goed uit, maar daar heb ik het hier niet over. Het gaat me om dat eeuwige gezanik over vermoeidheid en fitheid.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 23:42
ShovingNE2 schreef: 04 dec 2021, 22:07

Past ie een keer tactisch wat aan wat goed uitpakt: weer niet goed. En Cody heeft toch ook totaal geen wedstrijdritme? Beetje zoeken dit.
Er stonden nog 3 spelers voorin, waarom zouden die niet fresh zijn? Zijn aanpassing pakte goed uit, maar daar heb ik het hier niet over. Het gaat me om dat eeuwige gezanik over vermoeidheid en fitheid.
Is het gezanik of beantwoordt hij gewoon vragen van de media?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 23:42Er stonden nog 3 spelers voorin, waarom zouden die niet fresh zijn? Zijn aanpassing pakte goed uit, maar daar heb ik het hier niet over. Het gaat me om dat eeuwige gezanik over vermoeidheid en fitheid.
Misschien bedoelde gewoon dat ie ze niet scherp genoeg vond?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Hij paste in de rust een omzetting toe waardoor de overmacht op het middenveld teruggewonnen werd, en waardoor er zowaar echte uitgespeelde kansen te zien waren.
Al waren die er ook eind eerste helft. Wat dat betreft zie ik alleen maar pluspunten. En wat ik al eerder zei, Schmidt laat zien tactisch te hebben geleerd.
ASAP verlengen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Bakkertje01
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Trainer van Leipzig is ontslagen... Zullen ze poging doen bij/voor Schmidt?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zal vast wel op een lijstje staan. Ik verwacht alleen niet dat hij de nummer 1 is. Maar we gaan het vast en zeker spoedig horen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019


Zal inderdaad wel vaker gelinkt gaan worden. Is natuurlijk wel een bekende daar in die organisatie van Red Bull.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Bakkertje01 schreef: 05 dec 2021, 10:56 Trainer van Leipzig is ontslagen... Zullen ze poging doen bij/voor Schmidt?
Ze willen schijnbaar tijdens dit seizoen al een opvolger binnen halen. Als dat de insteek is dan zie ik Schmidt niet vertrekken. Als ze voor dit seizoen een tussenpaus halen dan vrees ik het ergste. Dan is hij volgend jaar gewoon weg. Dan kan hoog uit een kampioenschap van PSV hem op andere gedachten brengen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

mr.top schreef: 05 dec 2021, 11:16 Dan kan hoog uit een kampioenschap van PSV hem op andere gedachten brengen.
De beslissing om wel of niet te verlengen gaat al ruim voor de beslissing van het kampioenschap genomen worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zou een vertrek zonde vinden. Tactisch staat het nu veel beter op de rit. In de zomer heeft hij zelf een concessie daarin gedaan en door de blessures nu wordt er nog meer op controle gespeeld en dat lijkt de definitieve push in de goede richting te zijn. Met deze Schmidt light strategie kun je nog jaren vooruit.

Blijft over dat je vanuit PSV op de spelersgroep enkel positieve dingen over de mens Schmidt hoort. Dat Doan, Guti, Bruma en Mauro nu alsnog presteren is voor de helft op zijn conto te schrijven. Een combinatie van een eerlijk verhaal en aandacht voor de wisselspelers heeft gewerkt.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Schmidt naar Leipzig zou voor hem fantastisch zijn natuurlijk. Ik zou Letsch wel willen zien als opvolger.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb steeds meer het gevoel dat we aan de vooravond van mooie dingen staan. Daar doet een misser zoals tegen H'veen niets aan af. Gisteren bevestigde dat beeld nog eens. Ik zou het jammer vinden dat hij vertrekt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt