Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind Drommel ook niet goed genoeg. En dat hij de gedroomde opvolger van Onana was, is natuurlijk een fabeltje; wellicht dat het een keer geroepen is nadat Twente daar in Amsterdam won, maar in Amsterdam zijn ze ook niet gek.

Niettemin vind ik Drommel (iets) beter als Zoet; dat vond ik echt helemaal niks. Lieve club jongen, maar zat nul ontwikkeling in na zijn basis debuut seizoen in PSV 1.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Was helemaal geen fabeltje. Dat is meer dan "een keer geroepen"
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Presteert inderdaad tot op heden niet best. Toch heb ik in hem nog wel vertrouwen. De potentie van een goede keeper heeft ie, hopelijk weten wij die fouten van 'm eruit te krijgen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hij heeft wel iets. Maar zijn hoofdtaak blijft ballen tegenhouden. En daar gaat net wat te veel mis. PSV is geen opleidingsinstituut voor basale fouten. Hopelijk blijft de schade beperkt en kan hij stappen zetten in het uitbannen van de fouten. Lukt dat dan staat er een acceptabele keeper (en Zoet bijvoorbeeld voldeed niet aan dat stempel).
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Zoet heeft wel degelijk aan dat stempel voldaan. Helaas was het maar 1 seizoen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 01 dec 2021, 21:55 Ik vind Drommel ook niet goed genoeg. En dat hij de gedroomde opvolger van Onana was, is natuurlijk een fabeltje; wellicht dat het een keer geroepen is nadat Twente daar in Amsterdam won, maar in Amsterdam zijn ze ook niet gek.

Niettemin vind ik Drommel (iets) beter als Zoet; dat vond ik echt helemaal niks. Lieve club jongen, maar zat nul ontwikkeling in na zijn basis debuut seizoen in PSV 1.
Hoeveel krantenkoppen wil je hebben? Hieronder de Telegraaf. Helemaal geen fabeltje. Misschien was de keuze helemaal niet zo achterlijk als jij wil doen geloven. En als het inderdaad druk is waaronder hij bezwijkt dan is dat lastig inschatten. Wellicht keept hij volgend jaar wel de sterren van de hemel. Sangaré kon immers ook totaal niet voetballen. En zo zijn er nog heel veel voorbeelden. Zoals Doelen recent in de podcast zei: spelers krijgen totaal geen kans van supporters als het begin stroef is.

De oordelen mogen wel wat minder hard. En ja: zoals het er nu uitziet hoop ik op een sterkere keeper dan Drommel komende zomer.

https://i.gyazo.com/0a43a18d81efa954c4d ... 076dd0.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

En dan daarbij: wat boeit het of die kutclub interesse had in Drommel?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 02 dec 2021, 09:11 En dan daarbij: wat boeit het of die kutclub interesse had in Drommel?
Omdat veel mensen doen alsof het zo raar is dat PSV interesse in hem had, ik denk dat daar op gedoeld wordt. Ik hoop dat hij alsnog zijn belofte inlost maar tot nu toe is het maar matig ja.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. De keuze voor Drommel was helemaal niet zo achterlijk zoals nu wordt voorgesteld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Drommel blijkt vooralsnog helaas een nieuwe Jeroen Zoet. Prima clubkeeper, stijgt soms boven zichzelf uit, maar soms ook door de ondergrens. Aan het eind van het seizoen zal hij je geen punten gekost hebben en geen punten opgeleverd hebben. Het is zijn eerste jaar, dus wie weet komt die ontwikkeling nog wel. Laten we het hopen. Anders moet je eigenlijk na volgend seizoen weer doorselecteren.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Aangezien hij technisch echt tekort komt, denk ik dat er weinig rek in zit.

Hij zal nog wel eens verbazen met een reflex maar structureel zie ik hier voor PSV geen topkeeper in.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De keuze voor Drommel was wel degelijk achterlijk, want iedereen die geen blinde geleiden hond heeft wist dat ie er weinig van kan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 02 dec 2021, 12:40 De keuze voor Drommel was wel degelijk achterlijk, want iedereen die geen blinde geleiden hond heeft wist dat ie er weinig van kan.
Schijnbaar niet dus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Schijnt de keeper met het slechtste reddingspercentage van de hele eredivisie te zijn.

Afbeelding
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Hier hele artikel

https://nos.nl/l/2408147
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Hij is dan ook niet gehaald omdat hij zo goed is in ballen tegenhouden, maar omdat hij een leuke pass kan geven.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zoals bekend was ik geen fan van Drommel, maar misschien mede door mijn lage verwachtingspatroon was ik niet ontevreden. Hij heeft een paar cruciale reddingen verricht en er was geen stress meer bij terugspeelballen (Zoet vibes noemt Shoving dat). Ik wilde hier misschien ook graag ongelijk hebben, omdat dat voor PSV goed is. Sinds ik de cijfers zie ben ik er echter wel klaar mee. Kijk die statistieken hierboven nu weer, hoe kan de keeper van PSV afgetekend laatste staan? Dit kan echt niet.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Maar hij voetbalt zo lekker mee…

Nee jongens, iedereen snapt dat een keeper die meevoetbalt een pré is, maar ik blijf erbij dat het in eerste instantie gaat om het fatsoenlijk kunnen tegenhouden van ballen. Niet voor niets dat we meer dan 10 keer zo veel tegengoals hebben dan Ajax, en bovenstaande statistieken zeggen heel veel.

Hij is gewoon een zwakke plek binnen het team, een grote onzekere factor.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Knap staaltje scouting weer.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het wordt ook tijd dat Drommel een paar ballen gaat pakken want de hele discussie bevalt me steeds minder. Nu weer een artikel op NOS met Waterreus die weer eens zijn zegje doet. Volgende week Zoetebier bij Voetbalzone...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En het is veel breder dan alleen reddingspercentage. Maar onze randstadvrienden gooien graag olie op het vuur in Eindhoven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dus het is de schuld van de media dat Drommel weinig ballen tegenhoudt? En de andere factoren die meespelen, daar zijn die andere keepers dan waarschijnlijk een stuk slechter in?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 04 dec 2021, 11:07 En het is veel breder dan alleen reddingspercentage. Maar onze randstadvrienden gooien graag olie op het vuur in Eindhoven.
Klopt maar het feit blijft wel dat Drommel gewoon te weinig tegenhoud en een grote factor is waarom we zoveel tegendoelpunten krijgen en verliespunten hebben. Het brengt zeker veel voordelen met zich mee dat we een goede meevoetballende keeper hebben maar reddingspercentage mag echt omhoog.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Een keeper heeft niet voor niets een ander shirt aan en mag niet voor niets als enige de bal in zijn handen pakken.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ShovingNE2 schreef: 04 dec 2021, 11:07 En het is veel breder dan alleen reddingspercentage. Maar onze randstadvrienden gooien graag olie op het vuur in Eindhoven.
Klopt, en hij heeft echt een paar goeie reddingen gehad.
Maar wat ik eerder al zei, de tegenstander gelooft er met hem in de kooi gewoon in dat een halve bal op goal een doelpunt is, en dus hebben tegenstanders het idee dat er bij ons wat te halen halt ipv dat ze met de staart tussen de benen al aankomen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 04 dec 2021, 11:10 Dus het is de schuld van de media dat Drommel weinig ballen tegenhoudt? En de andere factoren die meespelen, daar zijn die andere keepers dan waarschijnlijk een stuk slechter in?
Nee hoor. Maar waar het gros van de media dit terecht eerder doet komen onze Amsterdamse vrienden op de wedstrijddag nog even een week later. Dat vind ik dubieus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel