De grote vraagbak

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Is er iemand die toevallig een simpel en gratis video edit programma kent waarin je MP4 bestandjes+fotos achter elkaar kan invoegen zegmaar?

Cheers,
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

https://www.easeus.com/amp/video-editin ... ditor.html

Hier staat vast iets tussen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heruone schreef: 17 nov 2021, 19:42 Is er iemand die toevallig een simpel en gratis video edit programma kent waarin je MP4 bestandjes+fotos achter elkaar kan invoegen zegmaar?

Cheers,
VLC of Wondershare: https://videoconverter.wondershare.com/ ... ideos.html
Met de standaard foto's-app van Windows kan het ook: https://invideo.io/blog/how-to-merge-vi ... indows-10/
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Iemand ervaring met refurbished electronica en me kan vertellen of het de korting waard is?

Wil zelf een Sonos One gaan aanschaffen, maar t verschil tussen een nieuwe en een refurbished is best flink. Maar heb zelf geen ervaring met refurbished electronica dus weet niet zeker of ik gok ga wagen ermee of niet
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heb zelf een refurbished iPad die het nu al zo'n 3 jaar heel goed doet, enige puntje is dat de accu tergend langzaam oplaadt (serieus denk iets van 12 uur laden voor een volle accu, geen grap) maar wel gewoon normale accuduur dus dat is heel vaag. Hoe dat met Sonos zit geen idee, speakers zijn denk ook best wat gevoelig voor kraken en dingetjes.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Sensation[/mention] de refurbished modellen worden aangeboden via de officiële Sonos website, dus dan zou je denken dat t goed moet zijn toch haha

Zelf nog nooit iets refurbished gekocht omdat ik altijd twijfelde aan hoe goed zo'n product dan nog is. Maar t verschil is prijs wel aanzienlijk
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Maikel schreef: 29 nov 2021, 14:01 @Sensation de refurbished modellen worden aangeboden via de officiële Sonos website, dus dan zou je denken dat t goed moet zijn toch haha

Zelf nog nooit iets refurbished gekocht omdat ik altijd twijfelde aan hoe goed zo'n product dan nog is. Maar t verschil is prijs wel aanzienlijk
Ja nouja als er ook gewoon een retourbeleid achter zit zou ik het wel aandurven, als de geluidskwaliteit verder top is dan zou ik het lekker houden. Sonos is sws wel een merk wat kwalitatief gewoon goed in elkaar zit. Die iPad is de enige ervaring die ik heb maar scheelde idd ook een smak geld en het enige minpunt is dus dat de accu heel traag oplaadt, verder is alles perfect. Ook geen idee of dat verband heeft met elkaar of toeval is, gebruik dat ding niet dagelijks dus vind het geen probleem als die leeg is dat die dan ff een halve dag aan de lader moet.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Sensation schreef: 29 nov 2021, 13:03 Heb zelf een refurbished iPad die het nu al zo'n 3 jaar heel goed doet, enige puntje is dat de accu tergend langzaam oplaadt (serieus denk iets van 12 uur laden voor een volle accu, geen grap) maar wel gewoon normale accuduur dus dat is heel vaag. Hoe dat met Sonos zit geen idee, speakers zijn denk ook best wat gevoelig voor kraken en dingetjes.
Al eens een nieuwe lader overwogen?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

deninho32 schreef: 29 nov 2021, 14:32
Sensation schreef: 29 nov 2021, 13:03 Heb zelf een refurbished iPad die het nu al zo'n 3 jaar heel goed doet, enige puntje is dat de accu tergend langzaam oplaadt (serieus denk iets van 12 uur laden voor een volle accu, geen grap) maar wel gewoon normale accuduur dus dat is heel vaag. Hoe dat met Sonos zit geen idee, speakers zijn denk ook best wat gevoelig voor kraken en dingetjes.
Al eens een nieuwe lader overwogen?
Yep heb er meerdere, maakt geen verschil
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sensation schreef: 29 nov 2021, 14:48
deninho32 schreef: 29 nov 2021, 14:32 Al eens een nieuwe lader overwogen?
Yep heb er meerdere, maakt geen verschil
Lijkt op een implementatie waarbij de batterij beschermd wordt tegen opwarmen door het opladen te vertragen. Maar 12 uur is wel erg lang, dus daar gaat iets fout. Ik kan me voorstellen dat ze voor refurbished producten standaard de batterij vervangen en dat hier dus iets verkeerd gegaan is.
Maikel schreef: 29 nov 2021, 13:00 Iemand ervaring met refurbished electronica en me kan vertellen of het de korting waard is?

Wil zelf een Sonos One gaan aanschaffen, maar t verschil tussen een nieuwe en een refurbished is best flink. Maar heb zelf geen ervaring met refurbished electronica dus weet niet zeker of ik gok ga wagen ermee of niet
Zijn over het algemeen geen producten met een grote failure rate, dus als het werkt, werkt het, en blijft het waarschijnlijk werken. Als het verschil groot is, kun je het natuurlijk proberen. Gaat het mis, dan is de schade ook niet onwijs groot.

Terwijl ik dit typ vraag ik me wel af waarom het apparaat in de refurbishment ingekomen is. Zaken als interne versterkers gaan wel eens kapot, en die zijn lastig te repareren en gaan vaak alsnog kapot als het goedkope implementaties zijn (wat een reparateur die geen deeluitmaakt van de officiële support in de regel zal gebruiken). Wat is de prijs waar we het over hebben?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]RaJitsu[/mention] Het refurbished product wordt aangeboden op de website van Sonos zelf met 2 jaar garantie.
Het verschil is 60 euro. Dus zo'n 25%. Zit eraan te denken om 't erop te wagen, ook wegens de 2 jaar garantie die ze bieden.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Maikel schreef: 29 nov 2021, 18:17 @RaJitsu Het refurbished product wordt aangeboden op de website van Sonos zelf met 2 jaar garantie.
Het verschil is 60 euro. Dus zo'n 25%. Zit eraan te denken om 't erop te wagen, ook wegens de 2 jaar garantie die ze bieden.
O, als je gewoon twee jaar garantie hebt, zou ik niet weten waarom je het niet zou moeten doen. Je hebt dan gewoon redelijke zekerheid.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bij gebrek aan een betere plek: heeft iemand nog suggesties voor een goede Nederlandstalige nieuwssite met enigszins luchtig nieuws? Naast nu.nl gebruik ik ad.nl, maar vooral het AD gaat steeds meer -met name deze maand is het erg opvallend- achter de paywall stoppen. Het is premium artikelen wat de klok slaat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Teletekst.nl ? Nieuwnieuws.nl ?

Geen idee of dat onder luchtig valt, wellicht heb je er wat aan.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 30 dec 2021, 17:32 Teletekst.nl ? Nieuwnieuws.nl ?

Geen idee of dat onder luchtig valt, wellicht heb je er wat aan.
Luchtig is inderdaad vrij crappy omschreven.

Ik bedoel eigenlijk niveau ad.nl: bite size wereldnieuws beknopt behandelen, geen enorm lange achtergrondverhalen.

Maar wellicht zoek ik iets dat niet bestaat. Dan houd ik het gewoon bij nu.nl en de artikelen die je nog mag lezen zonder account bij AD.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 30 dec 2021, 20:59
Grasmat schreef: 30 dec 2021, 17:32 Teletekst.nl ? Nieuwnieuws.nl ?

Geen idee of dat onder luchtig valt, wellicht heb je er wat aan.
Luchtig is inderdaad vrij crappy omschreven.

Ik bedoel eigenlijk niveau ad.nl: bite size wereldnieuws beknopt behandelen, geen enorm lange achtergrondverhalen.

Maar wellicht zoek ik iets dat niet bestaat. Dan houd ik het gewoon bij nu.nl en de artikelen die je nog mag lezen zonder account bij AD.
https://github.com/iamadamdev/bypass-paywalls-chrome

Even installeren en dan kun je de meeste premium artikelen lezen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 31 dec 2021, 13:15
Josef Dettelbacher schreef: 30 dec 2021, 20:59

Luchtig is inderdaad vrij crappy omschreven.

Ik bedoel eigenlijk niveau ad.nl: bite size wereldnieuws beknopt behandelen, geen enorm lange achtergrondverhalen.

Maar wellicht zoek ik iets dat niet bestaat. Dan houd ik het gewoon bij nu.nl en de artikelen die je nog mag lezen zonder account bij AD.
https://github.com/iamadamdev/bypass-paywalls-chrome

Even installeren en dan kun je de meeste premium artikelen lezen.
Thanks, ga ik op de laptop installeren. Heb je er ook een voor Android?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Is wat lastiger maar dit zou moeten werken. Naar beneden scrollen voor Android.

https://gitlab.com/magnolia1234/bypass- ... rome-clean
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 30 dec 2021, 20:59
Grasmat schreef: 30 dec 2021, 17:32 Teletekst.nl ? Nieuwnieuws.nl ?

Geen idee of dat onder luchtig valt, wellicht heb je er wat aan.
Luchtig is inderdaad vrij crappy omschreven.

Ik bedoel eigenlijk niveau ad.nl: bite size wereldnieuws beknopt behandelen, geen enorm lange achtergrondverhalen.

Maar wellicht zoek ik iets dat niet bestaat. Dan houd ik het gewoon bij nu.nl en de artikelen die je nog mag lezen zonder account bij AD.
NOS, RTLNieuws, MSN, Metro, alle overige kranten?
De meeste extensies werken gewoon op de mobiele varianten van de browsers.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heeft iemand trouwens een tip om paywalls te kunnen omzeilen van bijv. ED, NRC, etc.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja: betalen :P

Maar serieuze noot: Deninho weet vast wel hoe dat moet.

Voor ED artikelen mag je mij evt. altijd PM'en, maar meestal zijn die inhoudelijk niet zo heel bijzonder.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

AD etc. https://github.com/iamadamdev/bypass-paywalls-chrome

Telegraaf
https://openuserjs.org/scripts/ladroop/ ... l_articles
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Nice, maar ik heb die van het AD geïnstalleerd op firefox, maar het werkt niet bij mij in een privevenster. Doe vast iets verkeerd.
Welke browser gebruik jij?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Als je die extensie gebruikt hoef je niet te openen in privévenster.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Volgens mij werkt AD tegenwoordig niet meer met paywalls om te omzeilen, maar checkt het of je een abonnement hebt. Je komt er in ieder geval met een incognito venster niet meer mee weg.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Veel premium artikelen kun je op die manier nog lezen. De columns en Elfrink en zo niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De grote vraagbak