Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 20 nov 2021, 17:10 Het zou me niet verbazen als hij eerste keeper van Oranje wordt in Qatar. Bijlow is zo vaak geblesseerd en de andere meevoetballende keepers (Cilissen en Flekken) zijn niet aantoonbaar beter. Dus als hij volhoudt en niet terugvalt naar het niveau van vorige maand, kan hij zomaar #1 zijn.
Kan het me niet voorstellen. En hoewel hij vandaag (eindelijk) een uitstekende partij keepte, zou ik op een WK zelf ook eerder voor een Cillessen kiezen.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Een jaar duurt nog lang. Het is niet onmogelijk.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het moet in dit topic altijd om het uiterste gaan. Hij heeft gewoon een goede wedstrijd gekeept op het moment dat het fijn was maar niet perse noodzakelijk. Vandaag valt er weinig op aan te merken en volgende week misschien weer wel. Dat maakt hem volgende week geen slechte keeper en vandaag een goede keeper.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Een paar uitstekende reddingen op belangrijke momenten. Hopelijk zet hij dit door en voegt hij eraan toe ballen uit de lucht plukken in plaats van stoten
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Speelde ook een geweldige pot inderdaad. Moet goed zijn voor het zelfvertrouwen. Nu dit niveau vasthouden de komende duels.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 21 nov 2021, 00:04 Het moet in dit topic altijd om het uiterste gaan. Hij heeft gewoon een goede wedstrijd gekeept op het moment dat het fijn was maar niet perse noodzakelijk. Vandaag valt er weinig op aan te merken en volgende week misschien weer wel. Dat maakt hem volgende week geen slechte keeper en vandaag een goede keeper.
niet noodzakelijk? Haalt er met een sliding een één op één uit, redelijk noodzakelijk. Niet alleen voor dat tegendoelpunt, maar vooral voor het hele vertrouwen in het team en de verdediging in deze aankomende wedstrijden.
Saibari is underrated.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ik vond het ook niet zo'n bijzondere wedstrijd. Weinig grote kansen voor Vitesse. Toch altijd lekker om de 0 te houden. Ik zie overigens die enorme voetballende kwaliteiten nog steeds niet terug. Ja hij kwam 1 keer heel goed ut. Maar voor de rest heb ik niet het beeld dat hij ze structureel bij iedereen o de stropdas legt ofzo.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij had anders 1 prahtige uittrap, zo op de stropdas van Vinicius geloof ik. Keepte een zeer solide partij, om te beginnen met die redding al in de 4e minuut die best goed was ingeschoten en inderdaad met het uitkomen op die ene steekpass. Verder haalde hij ook nog een prima schot uit de hoek in de tweede helft die er bij aardig wat keepers in was gegaan.

Goed = goed en slecht = slecht. Dit was gewoon goed.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij laat het al vanaf het begin van het seizoen zien, als je het nu nog niet heb gezien weet ik het ook niet..
Het gaat er niet om dat een keeper per se voortdurend ballen "op de stropdas" legt, dat doet Neuer niet eens. Het gaat erom dat een keeper voldoende controle over de bal heeft om onder druk uit te kunnen voetballen zonder telkens de bal naar een tegenstander of blind over de zijlijn te trappen. Dat is waar het schortte bij Unnerstall en waar Drommel juist goed in is. Laatstgenoemde krijgt de bal meestal gewoon bij een medespeler, ook als hij onder druk staat, waardoor de opbouw snel verder kan. Het is 1 van de vele belangrijke kwaliteiten voor een keeper anno 2021, en Drommel laat dat stukje in ieder geval prima zien sinds hij hier speelt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Je ziet het ook aan hoe comfortabel veldspelers naar hem passen en hoe weinig dat het spel vertraagt. Dat was bij Zoet en in iets mindere mate Mvogo wel best tergend hoe erg het spel dan vertraagd werd. Dat is nu veel beter.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Bij Mvogo was het prima verzorgd maar Zoet een enorm drama. Dreigde altijd met een snelle voorzetting om vervolgens standaard in te houden. Wat was dat irritant.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Persepolis schreef: 23 nov 2021, 15:10 Hij laat het al vanaf het begin van het seizoen zien, als je het nu nog niet heb gezien weet ik het ook niet..
Het gaat er niet om dat een keeper per se voortdurend ballen "op de stropdas" legt, dat doet Neuer niet eens. Het gaat erom dat een keeper voldoende controle over de bal heeft om onder druk uit te kunnen voetballen zonder telkens de bal naar een tegenstander of blind over de zijlijn te trappen. Dat is waar het schortte bij Unnerstall en waar Drommel juist goed in is. Laatstgenoemde krijgt de bal meestal gewoon bij een medespeler, ook als hij onder druk staat, waardoor de opbouw snel verder kan. Het is 1 van de vele belangrijke kwaliteiten voor een keeper anno 2021, en Drommel laat dat stukje in ieder geval prima zien sinds hij hier speelt.
Dat snap ik echter heb ik daar dus een andere mening over. Of een andere standaard. Ik vind het ok wat hij laat zien maar niet bijzonder goed en tevens dat een Mvogo daarin hetzelfde liet zien (op die fouten na dan). Daarin is hij voor mij niet echt een versterking. Keepend vind ik hem ook nog niet uitblinken. Hij is aardig aan de bal en heeft zeker een goede controle aan de bal. Echter zie ik nog steeds met grote regelmaat ballen eindigen bij de tegenstander (zonder PSV'er in de buurt) of over de zijlijn, helemaal als hij enigszins onder druk wordt gezet. Niet elke bal hoeft op de stropdas maar je doet nu alsof we Waterreus (qua voetballend vermogen) in de goal hebben en dat is m.i. gewoon echt niet zo. Unnerstall is een andere uiterste, Zoet was mateloos irritant.

Wat positief is is dat hij afgelopen jaren zichzelf wel enorm heeft ontwikkeld. Als je kijkt hoe hij 4 jaar geleden keepte versus nu dan zit daar wel enorme groei in. Als hij zich zo door ontwikkeld heb je over een paar jaar een goede PSV keeper. Voor nu vind ik het niet voldoende.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ittot schreef: 24 nov 2021, 12:04 Dat snap ik echter heb ik daar dus een andere mening over. Of een andere standaard.
Of je kijkt niet goed. Of je verwachtingen zijn onrealistisch.

Ook wereldtoppers als Neuer, Ter Stegen en Ederson schieten wel eens een bal over de zijlijn of geven een pass die niet aankomt.
Het zijn net mensen wat dat betreft.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ren Höek schreef: 24 nov 2021, 19:14
Ittot schreef: 24 nov 2021, 12:04 Dat snap ik echter heb ik daar dus een andere mening over. Of een andere standaard.
Of je kijkt niet goed. Of je verwachtingen zijn onrealistisch.

Ook wereldtoppers als Neuer, Ter Stegen en Ederson schieten wel eens een bal over de zijlijn of geven een pass die niet aankomt.
Het zijn net mensen wat dat betreft.
Let's agree to disagree. Ik vind het een ok niveau wat hij voetballend laat zien (en matig tot redelijk keepend) en jij vind hem voetballend goed.

Ik heb niets tegen die jongen dus als het beter wordt ben ik ook de eerste die het zal toegeven.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat zou je voetballend dan nog meer van hem verwachten? Een paar omhalen? Akka's? Over zijn keepen kan je best kritisch zijn, maar voetballend is hij uitstekend.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Weer de 0 gehouden. Deze strijder is goed bezig.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Jeroen Zoet vibes...
Dit is toch geen PSV niveau...
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Zo een bal MOET naar de zijkant, dat leer je vanaf de Fjes.
#simplythebest
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Verre van overtuigd van Drommel, maar moet eerlijk zeggen dat hij hier niet heel veel aan kan doen. Kan namelijk pas op het allerlaatste moment reageren. Vind het veel kwalijker hoe Ramalho ogenschijnlijk die bal mist.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Had hij het niet met de vuisten kunnen doen ipv met de platte handen? Nu leg je hem panklaar..
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Matige versie van Jeroen Zoet

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

DeBruyne schreef: 28 nov 2021, 18:23 Had hij het niet met de vuisten kunnen doen ipv met de platte handen? Nu leg je hem panklaar..
Vind ik te makkelijk. Waarom stond die gast vrij?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DC_PSV schreef: 28 nov 2021, 18:21 Zo een bal MOET naar de zijkant, dat leer je vanaf de Fjes.
Toen zat ie nog niet op keepen..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Willem II uit en nu weer, kost ons minimaal 4 punten.
#simplythebest
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nou alle mensen die hun gelijk kwamen halen hebben hun gelijk gekregen. Hoop dat die mensen allemaal goed kunnen slapen
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DC_PSV schreef: 28 nov 2021, 18:36 Willem II uit en nu weer, kost ons minimaal 4 punten.
Nee, de overige 10 hebben punten gekost. Die hadden er samen al 4 moeten maken in de eerste helft.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel