Transferwindow winter/zomer 2020

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1249 times
Been thanked: 2092 times

Transferwindow winter/zomer 2020

Bericht door Maikel_91 » 29 sep 2019, 21:04

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Afellay_Amrabat schreef:
29 sep 2019, 21:00
De spelers van AZ zijn in bijna alle gevallen zelfs door de mand gevallen bij de Nederlandse top.
Precies, maar wel elke keer de hoofdprijs vragen. Niet meer aan beginnen.

Ykhim
Legende
Has thanked: 1412 times
Been thanked: 1444 times

Bericht door Ykhim » 29 sep 2019, 21:08

Afellay_Amrabat schreef:
De spelers van AZ zijn in bijna alle gevallen zelfs door de mand gevallen bij de Nederlandse top.
Dat geldt inmiddels ook gewoon voor die van ons, maar dan op een groter niveau. Want welke ex-PSV'er maakte de laatste tijd een succesvolle stap hogerop? Dries Mertens wellicht. De rest faalt of lijkt te gaan falen. Van Memphis tot aan Arias, van Luuk tot aan Locadia. Hoe durven wij dan zó hoog in te zetten voor onze talenten?
#InSchmidtWeTrust

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 29 sep 2019, 21:49

Ik vind Koopmeiners een talentvolle speler, maar als linkshalf zou hij PSV weinig beter maken dat met wat ze nu in de selectie hebben. Gutierrez is vorig jaar al gekocht. AZ heeft nu wel een aantal spelers met Koopmeiners, Stengs en Boadu die een hoger niveau aantikken dan de talenten die ze hiervoor hebben gehad inclusief Til. Dat kan incidenteel zijn of wie weet kan AZ de ambitie waarmaken om een steeds gemiddeld hoger niveau in de jeugd te kunnen waarmaken.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 963 times
Been thanked: 1301 times

Bericht door ruuddevil » 29 sep 2019, 21:53

Ik ben lang terughoudend geweest met Stengs, maar wat was die goed vandaag. Niet te betalen en een te groot risico, en overbodig, maar leuk om te zien.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 192 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 29 sep 2019, 22:03

Drs. Ykhim schreef:
29 sep 2019, 21:08
Afellay_Amrabat schreef:
Dat geldt inmiddels ook gewoon voor die van ons, maar dan op een groter niveau. Want welke ex-PSV'er maakte de laatste tijd een succesvolle stap hogerop? Dries Mertens wellicht. De rest faalt of lijkt te gaan falen. Van Memphis tot aan Arias, van Luuk tot aan Locadia. Hoe durven wij dan zó hoog in te zetten voor onze talenten?
Arias stond afgelopen woensdag nog in de basis in La Liga trouwens. :roll: Memphis is de belangrijkste spelers van Lyon en Oranje (alleen draait Lyon voor geen meter) en Locadia is altijd een flop speler geweest. Propper doet het prima bij Brighton en De Jong doet het qua spel aardig bij Sevilla. Maar waar ik meer op doel is dat AZ-spelers vaak enorm worden opgehemeld, maar wanneer ze een niveau hoger moeten spelen ze het niet redden.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 29 sep 2019, 22:12

Komt ook omdat AZ altijd een prima ingespeeld team heeft. Niettemin vind ik niet dat je spelers moet uitsluiten omdat spelers X, Y ooit zijn mislukt omdat ze uit club/land Z komen.

Gewoon individueel goed scouten. Desnoods komt er een speler uit Groenland. Niet elke Braziliaan is de nieuwe Ronaldo. En zo geld dat ook andersom; niet elke AZ speler is de nieuwe Maher

Juancho
Legende
Has thanked: 476 times
Been thanked: 743 times

Bericht door Juancho » 29 sep 2019, 22:13

Ik zie AZ toch wel als 3de club van Nederland. Dus leuk is het voor ons misschien niet, immers spelers van AZ ga je niet meer halen, maar ik vind het zeker wel logisch.

Als wij voor onze beste spelers 3 of 4x zoveel vragen... Dan is 15/20 miljoen voor de spelers van AZ niet zo gek.

Goed zelfs dat ze mee gaan met de markt. Dat geld wordt weer in een Nederlandse club gestopt en wellicht vloeit het na nationale aankopen weer terug naar andere NL clubs.

Aangezien Feyenoord steeds meer aan het afhaken is zou het wel leuk en goed zijn als AZ wat dichter bij de top 2 kan komen. Iig qua financieren en mogelijkheden om betere spelers te halen. Wordt de eredivisie alleen maar beter van!

Chucky
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 183 times
Been thanked: 206 times

Bericht door Chucky » 29 sep 2019, 22:23

Helemaal mee eens. Zou alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal zijn als jongens als Koopmeiners uiteindelijk voor grote bedragen naar het buitenland gaan.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 29 sep 2019, 22:26

Het aankoopbeleid van AZ vind ik verre van denderend en dit jaar hebben ze weinig sterkhouders verloren. Zolang AZ daar niet in gaat verbeteren zal het golfbewegingen blijven. AZ werd derde met 72 punten, wat voor AZ een hoog puntenaantal is, in het laatste seizoen van Weghorst en Jahanbakhsh. Het seizoen daarvoor behaalde ze 49 punten en het seizoen daarna 58. Nu hebben op Til, na die ik overschat vond, weinig ingeboet aan kwaliteit en juist er sterker op geworden door middel van ontwikkeling. Komende zomer mag je weer het vertrek van een aantal sterkhouders verwachten en zal AZ weer moeten gaan bouwen met minder geld dan Feyenoord en zoals in mijn eerste zin ook geen geweldig aankoopbeleid. In Feyenoord zit nog heel veel rek als daar een fatsoenlijk beleid wordt gemaakt. Het is nu nog dik koffie kijken, maar waar AZ dit jaar prima boven Feyenoord kan eindigen zie ik Feyenoord volgend seizoen dat stokje weer overnemen. Helemaal als ze Eenhoorn weten los te peuteren volgende zomer.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 29 sep 2019, 22:27

En als PSV uiteindelijk ook naar bedragen van 60/70/80 miljoen gaat voor de beste spelers.. Dan kan je altijd nog bij AZ shoppen natuurlijk. Als je echt overtuigd bent van een groot talent, dan is dat verschil wel afgedekt met je eigen hogere INKOMSTEN. Als je bijv 60 miljoen pakt op Malen. Is een 3de hiervan dan te veel voor bijv. Boadu als je daar echt, 100%, van overtuigd bent?

De markt staat natuurlijk niet stil hé. Niet bij PSV, niet in het buitenland, niet bij AZ...

Ykhim
Legende
Has thanked: 1412 times
Been thanked: 1444 times

Bericht door Ykhim » 29 sep 2019, 23:08

Afellay_Amrabat schreef:
29 sep 2019, 22:03
Arias stond afgelopen woensdag nog in de basis in La Liga trouwens. :roll: Memphis is de belangrijkste spelers van Lyon en Oranje (alleen draait Lyon voor geen meter) en Locadia is altijd een flop speler geweest. Propper doet het prima bij Brighton en De Jong doet het qua spel aardig bij Sevilla. Maar waar ik meer op doel is dat AZ-spelers vaak enorm worden opgehemeld, maar wanneer ze een niveau hoger moeten spelen ze het niet redden.
Over het eerste stuk verschillen we behoorlijk van mening, dus daar ga ik niet teveel in mee. Mijn punt is dat zodra onze jongens een niveau hoger moeten spelen, ze het óók lastig hebben.

Ik heb vooral het idee dat mensen vinden dat AZ - een kleinere club dan ons - normaal moet doen en geen hoge prijzen mag vragen, want ze zijn 'maar' AZ. Welnu: met zoveel talent mogen ze echt wel hoog inzetten hoor. In deze markt is 16 miljoen voor Koopmeiners een prima bedrag, net als 25 voor Stengs en Boadu. Juancho heeft in die zin gelijk: de markt staat niet stil, en AZ en PSV dus ook niet. Voor Feyenoord maken we wel een uitzondering :mrgreen:
#InSchmidtWeTrust

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 30 sep 2019, 09:40

16 miljoen voor Koopmeiners zou voor PSV een goede deal zijn. Prima speler die een verbetering is t.o.v. wat nu op het middenveld loopt.

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 494 times
Been thanked: 520 times

Bericht door TomPSV » 30 sep 2019, 10:01

Nee. PSV moet geen spelers van AZ meer halen. Die spelers mislukken hier toch.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 844 times
Been thanked: 934 times

Bericht door El Sordo » 30 sep 2019, 10:12

Het wordt interessant om te zien wat er in de toekomst met de talenten van AZ gaat gebeuren. De prijzen die ze voor inmiddels vragen, zorgen ervoor dat Ajax en PSV wel twee of drie keer nadenken alvorens deze spelers te halen. Weinig tot geen goede ervaringen ook. De echte topclubs zullen ook niet zo snel bij AZ aankloppen omdat diezelfde spelers een essentiële stap in hun ontwikkeling missen. Het lijkt een kwestie van tijd voor de echt ambitieuze talenten in een eerder stadium gaan kiezen voor een overstap naar de jeugdopleiding van PSV of Ajax.
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 329 times
Been thanked: 303 times

Awards:

Bericht door Mercer » 30 sep 2019, 10:12

TomPSV schreef:
30 sep 2019, 10:01
Zo moet je er natuurlijk niet naar kijken. AZ doet niets verkeerds integendeel zelfs. Voor ons is het uiteraard wel erg balen.
Laatst gewijzigd door Mercer op 30 sep 2019, 10:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 402 times
Been thanked: 919 times

Bericht door Ardbeg » 30 sep 2019, 10:12

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 329 times
Been thanked: 303 times

Awards:

Bericht door Mercer » 30 sep 2019, 10:14

We laten dan ook niet los als we ons eenmaal vastgebeten hebben. :D

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 30 sep 2019, 10:33

De nieuwe Malen (maar dan met wat meer ervaring..)? In januari halen (met optie tot koop), paar maandjes laten wennen en daarna Bergwijn opvolgen :)

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 402 times
Been thanked: 919 times

Bericht door Ardbeg » 30 sep 2019, 10:42

Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van Chong. Tenminste, op basis van de verhalen en beelden die ik heb gezien. Wie kan me meer vertellen over Chong als speler? Waar blinkt hij in uit? Wat kan beter?

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 30 sep 2019, 11:25

Chong is een leuke speler. Goede techniek; fysiek wat onder de maat. Maar niet echt nodig. PSV heeft 9 spelers voor de voorste vier posities. Volgend jaar vertrekken er waarschijnlijk twee of drie. Dan kun je Madueke doorschuiven. En ook Daniels is volgend seizoen rijp om naar Jong PSV doorgeschoven te worden.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 30 sep 2019, 11:27

TomPSV schreef:
Met Perez, Koevermans, Luckkassen en Kromkamp heeft PSV inderdaad mindere ervaringen. Koopmeiners, Stengs en Boadu zijn m.i. toch wel een stuk beter.

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 494 times
Been thanked: 520 times

Bericht door TomPSV » 30 sep 2019, 12:09

Mouth of the south schreef:
30 sep 2019, 11:27
TomPSV schreef:
Met Perez, Koevermans, Luckkassen en Kromkamp heeft PSV inderdaad mindere ervaringen. Koopmeiners, Stengs en Boadu zijn m.i. toch wel een stuk beter.
En Maher en Poulsen (weliswaar transfervrij) waren natuurlijk ook niet echt een succes. Alleen Lens heeft het prima gedaan bij PSV zover ik me kan herinneren. Toch iets te veel mislukkingen.

De drie die jij noemt lijken me inderdaad beter, al was Maher in zijn beste periode bij AZ ook wel van dat niveau.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 30 sep 2019, 12:59

Maher was erg gehypet. Zelfs Verbeek, zijn eigen coach, zei dat hij er niet klaar voor was. Had groot gelijk.

Succesvolle AZ spelers zijn er heus wel geweest alleen nooit naar PSV. Demi de Zeeuw, El Hamdoui, Schaars (via omweg wel naar PSV) waren destijds wel prima aankopen oa.

En nogmaals: kijk niet naar de club, maar scout ze goed af. Als individuele speler. Het zegt geen reet of een speler van AZ is mislukt 5 jaar eerder. Net zoals niet elke Australiër een mislukking hoeft te zijn omdat we Behich hebben gehad.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 912 times
Been thanked: 2591 times

Bericht door ShovingNE2 » 30 sep 2019, 13:12

Of dat een Amerikaan geen aanwinst is omdat jij er woont.

Ben benieuwd of Chong echt op de lijst staat. If so: alleen met optie tot koop, want dan zie ik het als een mogelijke aankoop naar de toekomst toe. Puur huren voor die positie lijkt mij absurd.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

colocolofc
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 44 times
Been thanked: 77 times

Bericht door colocolofc » 30 sep 2019, 13:16

Op dit moment kan Man U geen enkele aanvaller missen. Misschien dat ze er wat bij halen in de winter, dan zou het mogelijk zijn.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 912 times
Been thanked: 2591 times

Bericht door ShovingNE2 » 30 sep 2019, 13:19

colocolofc schreef:
30 sep 2019, 13:16
Op dit moment kan Man U geen enkele aanvaller missen. Misschien dat ze er wat bij halen in de winter, dan zou het mogelijk zijn.
Dit gaat ook over het wintertransferwindow natuurlijk :)
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Plaats reactie