Formule 1

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RaJitsu schreef: 24 nov 2021, 21:21
Sensation schreef: 24 nov 2021, 15:54 En ja, een vrijwilliger zo afvallen is absoluut niet hoe het hoort. Dat is zo'n situatie waarvan Horner gewoon moet zeggen wat hij ziet (wel gele vlaggen, geen signalen op het dashboard of de schermen) en daar moet de FIA dan maar wat mee doen, hoeft Horner idd niet zijn mening over de marshall te uiten.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze dit niet gewoon doen. Het is immers een veiligheidsmaatregel. Het kan makkelijk ook op het stuurtje. Eigenlijk is het werken met vlaggen sowieso iets uit het verleden. Waarschijnlijk kunnen ze het ook gewoon met een weergave in de helm, of iets op het circuit verwerken met grotere, duidelijker weergaves.... Maar ja, dan moeten ze daadwerkelijk gaan innoveren en komt er niet direct geld in het laatje...
Moet allemaal niet zo moeilijk zijn toch om de wedstrijdleiding op een knopje te laten drukken waardoor iedere coureur in zijn oor 'yellow flag sector 3' te horen krijgt? Sowieso vind ik een gridstraf in zo'n situatie wel een zware straf, maargoed dat is nu eenmaal de straf en het heeft natuurlijk met veiligheid te maken wat (terecht) hoog in het vaandel staat. Ik heb even niet helder wat de straf in de race zou zijn als je gele vlaggen (bewust/onbewust) negeert, time-penalty, stop&go?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Bottas kan er geen reet van, gaan we volgend jaar zien als ie weer om de oren gereden wordt door z'n teamgenoot bij Alfa.

Verder zal Hamilton wel kampioen worden. Jammer.
Mercedes is een team dat altijd roept dat ze concurrentie willen, maar zodra ze die hebben gaan ze raar doen. Opeens klagen over pitstops, vleugels en noem t maar op. Maar wanneer de FIA hen terecht een straf geeft is t gelijk in de slachtofferrol duiken.
Ze zijn er niet sympathieker op geworden dit jaar.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 23 nov 2021, 10:47 Bij McLaren is Norris duidelijk beter, dat geeft aan dat Ricciardo geen topper is (wel een van de betere subtoppers) en dat Norris een toptalent is.
Denk dat de nuance is dat de McLaren ook niet een overdreven goede auto is, zoals dit seizoen ook wel in de kwalificaties blijkt + dat het veld daar redelijk dicht bij elkaar zit met Alonso, Vettel, Gasly en de 2 Ferrari's. Als je nieuw in een auto komt, je hebt nog niet de feeling van die auto en je hebt moeite met die te vinden, omdat die ongetwijfeld anders is dan wat je gewend bent, dan mis je automatisch die 2 a 3 tienden die je de kop kosten.

Laten we niet vergeten dat toen Ricciardo bij Renault kwam hij de auto daar helemaal omgebouwd heeft naar zijn RB ervaring en dat dat enorm veel tijd heeft gekost. Onder de streep betekend dat wel dat je weer in een RB achtig auto rijdt. Terwijl de McLaren natuurlijk meer gebouwd is op Norris die daar al een aantal seizoenen rijdt en hoogstwaarschijnlijk ook blijft rijden ;)
Ren Höek schreef: 22 nov 2021, 16:57 Daarbij kun je het ook nooit laten om een sneer uit te delen aan Max, want bij RBR is blijkbaar heel de auto op hem afgestemd en is de auto daardoor zo moeilijk dat ook Perez er zogenaamd niet mee kan rijden. Wat Perez in realiteit laat zien is dat hij eerst aangaf een race of 5 nodig te hebben om gewend te zijn, wat bleek te kloppen. En daarna dat hij vooral moeite heeft met de kwalificaties, in de races presteert hij meestal prima.
De RB zal ongetwijfeld wel grotendeels op Max zijn af gesleuteld (meer dan normaal), maar het is volgens mij ook geen geheim op de grid dat de RB een lastige auto is om de limiet in te kunnen vinden, zodra je de RB niet gewend bent. Het is niet gek dat Gasly enorm snel was in de Toro Rosso, echt dramatisch reed in de Red Bull en vervolgens weer heel snel was/is in de Alpha Tauri. En druk speelt inderdaad ook een grote factor, hoewel dat door de gehele F1 uiteraard wel geld. Maar Perez laat nmi ook wel zien dat die tweede seat van Red Bull gewoon een lastig pakket is. In quali weet hij over het gehele seizoen ook vaak (nog) niet de tijden te halen wat verwacht wordt van een Red Bull rijder.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Maikel schreef: 25 nov 2021, 09:04 Bottas kan er geen reet van, gaan we volgend jaar zien als ie weer om de oren gereden wordt door z'n teamgenoot bij Alfa.

Verder zal Hamilton wel kampioen worden. Jammer.
Mercedes is een team dat altijd roept dat ze concurrentie willen, maar zodra ze die hebben gaan ze raar doen. Opeens klagen over pitstops, vleugels en noem t maar op. Maar wanneer de FIA hen terecht een straf geeft is t gelijk in de slachtofferrol duiken.
Ze zijn er niet sympathieker op geworden dit jaar.
Ze zijn er inderdaad niet sympathieker op geworden, maar datzelfde mag gezegd worden van Red Bull en Max Verstappen.
Beide teams en beide coureurs gaan tot het gaatje om te winnen, en schromen daarbij bijna geen enkel middel meer. Het enige dat er nog aan ontbreekt is dat de nr. 2 van Red Bull of Mercedes de nr. 1 van het concurrerende team van de baan rijdt. Voor de rest zijn alle trucs wel zo'n beetje gebruikt. Sympathiek is het niet, mooie topsport is het wel. En dat is wat Mercedes wellicht bedoeld heeft, met dat ze concurrentie willen. Ieder raceweekend is weer smullen, en dat is jarenlang wel anders geweest.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 25 nov 2021, 11:36 Het enige dat er nog aan ontbreekt is dat de nr. 2 van Red Bull of Mercedes de nr. 1 van het concurrerende team van de baan rijdt
Neehoor, dit heeft Bottas in Hongarije al gedaan.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nog een week. Ik ben er van overtuigd dat de coureur die deze race wint wereldkampioen zal gaan worden. Enorm spannend weekend volgende week. Heel benieuwd naar de afstellingen van RedBull. Die zullen top moeten zijn.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heurelho schreef: 26 nov 2021, 20:31 Nog een week. Ik ben er van overtuigd dat de coureur die deze race wint wereldkampioen zal gaan worden. Enorm spannend weekend volgende week. Heel benieuwd naar de afstellingen van RedBull. Die zullen top moeten zijn.
AbuDhabi heeft Max het vorig jaar goed gedaan. Als Hamilton SaudiArabië wint en Max in AbuDhabi is hij alsnog kampioen.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Maikel schreef: 25 nov 2021, 09:04 Bottas kan er geen reet van, gaan we volgend jaar zien als ie weer om de oren gereden wordt door z'n teamgenoot bij Alfa.
Lijkt me zeer sterk dat Zhou Bottas gaat verslaan.
Mercedes is een team dat altijd roept dat ze concurrentie willen, maar zodra ze die hebben gaan ze raar doen. Opeens klagen over pitstops, vleugels en noem t maar op.
Dit doet werkelijk ieder team, en dat al sinds het begin der tijden. Eigenlijk niet eens in de F1. Ook in het voetbal als het bijv. gaat over het sneller laten beslissen over schorsingen bijvoorbeeld.
Maar wanneer de FIA hen terecht een straf geeft is t gelijk in de slachtofferrol duiken.
Iedereen zegt altijd dat een straf onterecht is. 0,2 mm in het midden van de vleugel gaat het om. Regel is regel kan je zeggen, maar het gevoel van onrecht is begrijpelijk, zeker wanneer het geen invloed heeft of zelfs een negatieve invloed, dat een groter gat zou hebben.
Specifiek is Red Bull de reden dat Mercedes bijv. bepaalde wielen niet meer kan gebruiken sinds een jaar of twee. Dus ook Red Bull doet het. Ze zijn nu ook al maanden bezig over flexwings van Mercedes.

Maar zoals ik al zei, dit is normaal in F1. Ook Schumacher zou in eerste instantie in '99 (geloof ik) geschorst worden wegens flexwings waarop Hakkinen tot wereldkampioen verklaard werd. Deze beslissing werd echter later teruggedraaid, waardoor er alsnog geracet moest worden voor het kampioenschap.
Heurelho schreef: 26 nov 2021, 20:31 Nog een week. Ik ben er van overtuigd dat de coureur die deze race wint wereldkampioen zal gaan worden. Enorm spannend weekend volgende week. Heel benieuwd naar de afstellingen van RedBull. Die zullen top moeten zijn.
AbuDhabi heeft Max het vorig jaar goed gedaan. Als Hamilton SaudiArabië wint en Max in AbuDhabi is hij alsnog kampioen.
Sensation schreef: 25 nov 2021, 08:22
Moet allemaal niet zo moeilijk zijn toch om de wedstrijdleiding op een knopje te laten drukken waardoor iedere coureur in zijn oor 'yellow flag sector 3' te horen krijgt?
Dit is niet echt een goed idee. Stel dat een coureur in lastige bochten zit, dan kan deze er zomaar af vliegen. Het is dan ook zo dat ze tegen de coureurs spreken wanneer ze op een makkelijk deel van het circuit zitten zoals een recht stuk.
Ik heb even niet helder wat de straf in de race zou zijn als je gele vlaggen (bewust/onbewust) negeert, time-penalty, stop&go?
Tijdstraf inderdaad. En volgens mij is voor enkel geel al 10 seconden.
Ren Höek schreef: 24 nov 2021, 23:37 Ach, de zoveelste keer dat je deze standaard uitspraak gebruikt.
Iedereen die niet met je meeloopt snapt het niet goed/is nieuw/gebruikt de verkeerde media/is een Max fanboy/enz.
Zoals eerder gezegd, onderbouw ik altijd waarom wat jij zegt niet klopt. En ja, jij bent zo'n typische Ziggo-kijker omdat dat de enige kennis is die je lijkt te hebben. Het typische in deze is dat jij daar niet uit te willen stappen en niet eens van een ander perspectief wil zien. Het is meteen 'niet waar' van een 'x of y'-fan, of whatever. Meestal zonder onderbouwing. Ook dat je bijv. eerst een bron gebruikt om iets te onderbouwen en vervolgens diezelfde bron compleet negeert als die iets te melden heeft wat je minder welgevallig is.
Heruone schreef: 25 nov 2021, 11:31
Denk dat de nuance is dat de McLaren ook niet een overdreven goede auto is, zoals dit seizoen ook wel in de kwalificaties blijkt + dat het veld daar redelijk dicht bij elkaar zit met Alonso, Vettel, Gasly en de 2 Ferrari's. Als je nieuw in een auto komt, je hebt nog niet de feeling van die auto en je hebt moeite met die te vinden, omdat die ongetwijfeld anders is dan wat je gewend bent, dan mis je automatisch die 2 a 3 tienden die je de kop kosten.
Dit. Verder ook de samenwerking met het team, en het feit dat ze sowieso met de auto's rijden die in de basis hetzelfde zijn als die van 2019. Volgend jaar zal Ricciardo meer van zijn voorkeuren verwerkt kunnen zien in de auto en dan gaat het wellicht beter. Maar Norris blijft natuurlijk een toptalent en iemand waar hij een flinke kluif aan zal hebben.
Laten we niet vergeten dat toen Ricciardo bij Renault kwam hij de auto daar helemaal omgebouwd heeft naar zijn RB ervaring en dat dat enorm veel tijd heeft gekost. Onder de streep betekend dat wel dat je weer in een RB achtig auto rijdt. Terwijl de McLaren natuurlijk meer gebouwd is op Norris die daar al een aantal seizoenen rijdt en hoogstwaarschijnlijk ook blijft rijden ;)
Op zich iets waar ik hetzelfde idee over heb. Het is bij Renault echter ook het waard om te vermelden dat die 2019-auto gebaseerd was op output uit de nieuwe windtunnel en daar waren de nodige correlatieproblemen mee. Verder lag het accent qua afstelling inderdaad op Ricciardo, maar waren Sainz en in mindere mate Hulkenberg die het gros van het ontwikkelwerk hebben gedaan, aangezien Ricciardo redelijk laat pas rond kwam met Renault.
Maar omdat Ricciardo iemand is die gewoon tijd doorbrengt met het team en ook goed is in het afstellen van een auto en uitdenken van wat een auto moet doen, krijg hij wel veel input vs Hulkenberg die vooral heel graag zo snel mogelijk weer in Monaco zit na een race.
Het vreemde is dat bij Ziggo door Olav Mol en Jack Plooij gesteld werd dat Ricciardo geen goede feedback gaf. Echter is dit neergelegd bij zowel Matt Sommerfield, Joe Saward, Craig Scarborough als Sam Collins (tenminste, van wat ík heb meegekregen, wellicht dat anderen het ook gevraagd is), en die hebben geen van allen dit gehoord en zelfs tegengestelde ideeën.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

RaJitsu schreef: 27 nov 2021, 16:55 En ja, jij bent zo'n typische Ziggo-kijker omdat dat de enige kennis is die je lijkt te hebben.
:lol:
Ik heb niet eens Ziggo (nooit gehad ook), maar blijf jezelf vooral laten kennen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Waarom blijven mensen reageren? Dat begrijp ik niet. Laat gaan.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ren Höek schreef: 27 nov 2021, 19:04
RaJitsu schreef: 27 nov 2021, 16:55 En ja, jij bent zo'n typische Ziggo-kijker omdat dat de enige kennis is die je lijkt te hebben.
:lol:
Ik heb niet eens Ziggo (nooit gehad ook), maar blijf jezelf vooral laten kennen.
Ik bedoel daarmee niet perse dat je naar Ziggo kijkt, maar dat je op dat niveau zit qua inleeswerk. Je kan overigens Ziggosport hebben zonder Ziggo te kijken, en er is ook zat Ziggo-content op YouTube en de site en via F1TV Pro krijg je standaard het Ziggo-commentaar.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Waar kunnen we ons inlezen alvorens hier aan de discussie mee te mogen doen?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gaan we dan ook in niveau omhoog?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Misschien twee topics maken.

Eentje voor liefhebbers een eentje voor mensen met 10 jaar werkervaring op de paddock en afgestudeerd aan de Hellmuth Academy.

Kan niet zo zijn dat Rajitsu maar de posts van gepeupel moet lezen met hun onmetelijke onwetendheid.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

"Bottas kan er overigens geen reet van." Waren schijnbaar de laatste woorden van Sir Frank Williams, maar dat heb ik via Ziggo dus pin me er niet op vast.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ik vind een award op zijn plaats..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

https://www.ad.nl/formule-1/aardverschu ... ~af42f10f/

NENT maakt bij Racingnews365 bekend dat Nelson Valkenburg de hoofdcommentator bij de Grand Prix-weekenden gaat worden. Daarbij wordt hij geflankeerd door coureur en expert Melroy Heemskerk.

Het hele artikel van Racingnews365. Als ik dit zo lees zijn ze echt van plan een (inhoudelijk) hoger niveau aan te gaan tikken:
► Laat Spoiler zien
"We zijn in Nederland op zoek gegaan naar geschikte kandidaten en hebben deze onderworpen aan een zeer uitgebreide test. Zo hebben ze van de laatste drie Grands Prix-weekenden de kwalificaties en races als duo becommentarieerd."

"Ik ben ervan overtuigd dat dit duo een uitstekende toevoeging zal zijn voor ons uitgebreide Formule 1 team in Nederland."

"We gaan de sport zeer uitgebreid verslaan, waarbij we een studio in Nederland hebben waar Nederlandse experts zitten. Daarnaast hebben we een setting in de paddock, met ook altijd een Nederlandse (pit)reporter en een Nederlander in de studio op het circuit."

"De Formule 1 verandert ook jaarlijks en is al sterk veranderd. Daar hebben we ons team ook op ingericht. Het commentaarteam is zeer sterk. Het oog voor detail van Melroy bijvoorbeeld voor wat er gebeurt, maar ook de technische kant is excellent."
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 01 dec 2021, 18:53 Als ik dit zo lees zijn ze echt van plan een (inhoudelijk) hoger niveau aan te gaan tikken:
Klinkt goed!
Al helpt het sowieso flink dat er meer mensen mee bezig zijn natuurlijk, alleen al een co-commentator gaat veel verschil maken. Nu moet Mol alles in zijn eentje doen en alles tegelijk in de gaten proberen te houden..
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

https://nos.nl/l/2407941

Mooi van Hamilton en Vettel.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Amber Brandsen♥️
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Wat vinden we ervan? Dit is de nieuwe commentator:


Mis de passie in de stem die Mol heeft, maar dat is onevenaarbaar. En kan ook komen omdat dit een ingesproken samenvatting is en geen live verslag, dan zal het allicht allemaal enthousiaster zijn. Ben wel benieuwd naar de duo-rol waarbij je (als het goed is) veel meer expertise en ervaring mee krijgt tov Mol.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is natuurlijk achteraf ingesproken, dat is lastig passievol te doen natuurlijk. Je weet de uitkomst al.

Ik wil vooral een commentator die niet in iedere ronde fouten maakt als hij wat roept. Of dat hij dingen gewoon niet meer ziet of veel te laat ziet. Terzake kundig. Maar goed: de Verstappen fanboy's zijn verknocht aan Mol en de tandarts natuurlijk. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 03 dec 2021, 09:37 Dit is natuurlijk achteraf ingesproken, dat is lastig passievol te doen natuurlijk. Je weet de uitkomst al.

Ik wil vooral een commentator die niet in iedere ronde fouten maakt als hij wat roept. Of dat hij dingen gewoon niet meer ziet of veel te laat ziet. Terzake kundig. Maar goed: de Verstappen fanboy's zijn verknocht aan Mol en de tandarts natuurlijk. :mrgreen:
Jack.. och och och.. Altijd met zijn interviews net als er wat gebeurt, of midden door een boardradio. Of opeens tussendoor: "Olaf, ik heb nieuws vanuit de paddock" "Kom er maar in Jack" "Ik sta hier in de paddock, en ik loop nu even naar buiten en wat zie ik? Het zonnetje schijnt! Het blijft droog Olaf, geen regenbanden vandaag". Thanks Jack, kan ik zelf gelukkig net zien vanuit het HELICOPTER-SHOT!

Anyway; ik denk idd wel een stuk minder fouten en vooral meer expertise met die coureur ernaast, als je de verhalen van de producent moet geloven zijn zij dus heel kundig samen en bijzonder goed oog voor detail en wat er gebeurt.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Een co-commentator gaat veel verschil maken, zo zit Mol nu al jaren de wedstrijden te verslaan:

Afbeelding

Dan is het logisch dat hij fouten maakt of zaken te laat ziet.

Dus dat er vanaf volgend seizoen 2 commentaren zijn gaat helpen.
Mol is natuurlijk wel een instituut na 30 jaar (!), maar hij is vervangbaar. Het zal voor velen wel wennen worden lijkt me.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Mol en Plooij zijn teveel Max fan-boys geworden. Totaal niet objectief meer. Kennis hebben ze wel, maar hun mening over Max vertroebelt (teveel).

Maar goed, het interesseert me vrij weinig. Niets kan tippen aan Sky. Hun kennis, passie en hun professionaliteit zijn en blijven ongeëvenaard.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 03 dec 2021, 12:38 Maar goed, het interesseert me vrij weinig. Niets kan tippen aan Sky. Hun kennis, passie en hun professionaliteit zijn en blijven ongeëvenaard.
Inderdaad. Ted Kravitz is echt een koning.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Formule 1