Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hopelijk trekt PSV de lijn door van deze wedstrijd.. hoog tempo, technisch hoogstaand positiespel van City, compacte defensie van Chelsea.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Overigens denk ik niet dat Cristiano nog een penalty gaat afstaan aan Bruno Fernandes :tear:

Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Met nog een half uur te gaan staat het bij Man Utd-Liverpool 0-5 :shock

Dan valt 5-0 uit bij de snavels nog best mee.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Man man man wat een beleid weer zeg. Slechts 5 puntjes achter op de nummer 3, maar Nuno wordt er gewoon uitgeflikkerd alsof het niets is. Een nieuwe coach even de kans geven is er niet meer bij, dom.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Tsja, daar kon je op wachten.
Het liep totaal niet en Kane schiet nog geen deukje in een gesmolten pakje boter, maar Nuno was ook de 7e keuze ofzo. Dan hang je als het niet snel goed gaat.

Conte zal wel aangesteld worden als nieuwe coach. Die had eerst teveel eisen voor de Spurs, maar aangezien ze wanhopig zijn zal hij veel invloed krijgen.
Al is hij natuurlijk een uitstekende coach, dus dat wordt interessant.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

23,5 miljoen in 1,5 jaar verdienen. Dat is best ok.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zou er niet aan beginnen als ik Conte was. Dat is een echte kampioenen maker en dat gaat je daar niet lukken.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil schreef: 02 nov 2021, 07:34 Ik zou er niet aan beginnen als ik Conte was. Dat is een echte kampioenen maker en dat gaat je daar niet lukken.
Dan is hij hier van harte welkom :mrgreen:
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Liverpool, Chelsea, City en United zijn in principe de eerste 4 clubs. Dan komt (qua selectie) het rijtje Arsenal, Tottenham, Leicester, West Ham, Everton en Wolves. Dat je dan eens 9e staat als Tottenham zijnde is natuurlijk niet goed, maar je moet er niet gek van staan te kijken. Om dan direct de trainer te ontslaan is wanbeleid, ze hebben nu eenmaal geen top-4 materiaal, op Kane, Son en wellicht Lloris na.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik neem aan dat de Don geen verlof op hoeft te nemen hiervoor? Niemand mist het als ie even niet op komt dagen.

https://www.ed.nl/sport/donny-van-de-be ... ~a3a61204/
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Niet echt nieuws voor het ED sport rubriek zou je zeggen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/e ... ~aa1b8480/

Dan ben je niet wijs hoor..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Die Evra is inderdaad niet goed wijs. Alsof racistisch bejegend worden überhaupt een vrijbrief is om je als een holbewoner te gaan gedragen. Idioot.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Suarez staat erom bekend spelers met de ernstigste dingen te bejegenen tijdens zo'n wedstrijd, van racisme tot moeders en andere familieleden aan toe. Hoort bij zijn "stijl" I guess, net zoals bijten en schwalbes. Later op straat zou inderdaad nergens op slaan, maar ik zou het heel goed begrijpen als een speler op het moment zelf hem heel graag een klap zou geven.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wow. Als dit geen revolutie gaat worden...

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Wholy fack.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

En dat allemaal om jongens die allemaal al financieel onafhankelijk zijn nog meer te kunnen betalen. Ziek. Maar goed, je hebt een keuze: niet gaan en een andere hobby zoeken. Niet mijn standpunt maar zolang de mensen het betalen zit Chelsea nergens mee.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Waanzinnig dat dit zomaar kan. Even lekker je eigen fans een hak zetten. Met zo een bestuurders die dit doen wil je toch niks te maken hebben. Ik hoop dat de fans in opstand komen.

Beste zou zijn als al die clubs oprotten naar de super league.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is natuurlijk ook waarom er zoveel weerstand is tegen Feyenoord City. Die bestuurders daar willen dat natuurlijk ook vooral om af te raken van de goedkope prijzen voor goede plekken en willen daar ook voor de havenwerkers onbetaalbare prijzen invoeren voor de goede plekken.

Dat kun je dan verkopen onder de noemer dat het ook allemaal vernieuwd is daar, zoals Chelsea nu dus ook doet.

Lijkt een beetje Amerikaans voorbeeld na te streven, waar miljardairs courtside kunnen zitten bij NBA wedstrijden en “gewone” mensen een weeksalaris moeten betalen om enigszins in de buurt van het spel te zitten.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kan nu niet meer anders toch?

Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ManU heeft dus Ralf Rangnick aangesteld als interim-coach.
Waarbij hij na dit seizoen nog 2 jaar als adviseur aan de club blijft verbonden. En Pochettino hoogstwaarschijnlijk de 1e keuze is voor volgend seizoen (en kan Zidane hem opvolgen bij PSG).

Dit zijn zowaar beslissingen die ik kan volgen en die ik zelfs erg sterk vind.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Lijkt bijna op beleid inderdaad.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zou alleen niet voor Poch gaan, maar het lijkt op iets ja.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Slechtere besluiten dan die de afgelopen jaren zijn gemaakt, kon ook bijna niet. Hopelijk dat de gehele directie opstapt en er een frisse wind gaat waaien. Is alleen maar goed voor de competitie als United weer bovenin gaat meedraaien.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De tering hee, als zelfs rechtsbacks de voorkeur boven je krijgen en zelfs een nieuwe coach je links laat liggen, dan is het wel echt klaar. Die komt deze zomer met hangende pootjes terug naar Amsterdam of gaat bij een degradatieclub in een grote competitie ballen. Voor de top komt ie iig echt te kort.
Terwijl Erik Pieters in de slotfase inviel bij de bezoekers, kreeg Van de Beek geen speelminuten meer bij de thuisploeg. Hij moest toekijken hoe Diogo Dalot, normaliter rechtsback, inviel als een van de twee 'wijde' aanvallende middenvelders in het 4-2-2-2-systeem van Rangnick.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 30 dec 2021, 23:51 De tering hee, als zelfs rechtsbacks de voorkeur boven je krijgen en zelfs een nieuwe coach je links laat liggen, dan is het wel echt klaar. Die komt deze zomer met hangende pootjes terug naar Amsterdam of gaat bij een degradatieclub in een grote competitie ballen. Voor de top komt ie iig echt te kort.
Terwijl Erik Pieters in de slotfase inviel bij de bezoekers, kreeg Van de Beek geen speelminuten meer bij de thuisploeg. Hij moest toekijken hoe Diogo Dalot, normaliter rechtsback, inviel als een van de twee 'wijde' aanvallende middenvelders in het 4-2-2-2-systeem van Rangnick.
Lijkt me genieten als ze in Amsterdam duurbetaalde spelers gaan stapelen, maar lijkt me niet. Die gaat vast naar Everton oid.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Engeland - Premier League