Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 18 nov 2021, 16:53 Schrik niet. Een interview, geen blessure :mrgreen:
:finger: :finger: ik. Schrok. Dus. Ook.
La vida és massa curta per no fer broma
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Pfff… is er eens een moment waarop je moet doen wat Shoving zegt en dan doen jullie dat niet. Sukkels.

Heel mooi om te zien wat een aantrekkingskracht Ruud internationaal heeft. Alleen daarom al een meerwaarde bij onze club.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Revolinho schreef: 18 nov 2021, 18:17

Hopen dat Maxi eens een goed vol seizoen kan draaien en zijn talent laat zien. Stel dat het Ruud lukt deze jongen nog beter te maken, dat zou toch goud zijn. En dan ook de mindset na zo’n nare blessure kunnen delen.

Het is tijd voor Maxi!
Ik denk inderdaad dat hij vooral kan leren om weer vertrouwen te krijgen in zijn lichaam. De romanticus in mij ziet hem nu kansen krijgen met al die blessures. Stel je voor dat zijn knietjes het houden en dat hij begint met scoren…
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

WIJ WILLEN MAXI ZIEN!!!
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

mr.top schreef: 19 nov 2021, 10:17
Revolinho schreef: 18 nov 2021, 18:17

Hopen dat Maxi eens een goed vol seizoen kan draaien en zijn talent laat zien. Stel dat het Ruud lukt deze jongen nog beter te maken, dat zou toch goud zijn. En dan ook de mindset na zo’n nare blessure kunnen delen.

Het is tijd voor Maxi!
Stel je voor dat zijn knietjes het houden en dat hij begint met scoren…
Dan is dat super voor hem en voor PSV maar het verandert niet zoveel want PSV zou nooit meer op hem kunnen bouwen. Als hij erbij is en we hebben hem nodig dan is het super waardevol maar qua beleid mag je nooit op hem rekenen als selectiespeler.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Bedoel je op dit moment of in de toekomst? Dat laatste zou ik enigszins kort door de bocht vinden. Met van Nistelrooij is het ook allemaal goedgekomen....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Maar v Nistelrooij is er 1x 10 maanden uit geweest en niet 3,5 jaar.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

11 Sir Tinus schreef: 19 nov 2021, 11:49
mr.top schreef: 19 nov 2021, 10:17

Stel je voor dat zijn knietjes het houden en dat hij begint met scoren…
Dan is dat super voor hem en voor PSV maar het verandert niet zoveel want PSV zou nooit meer op hem kunnen bouwen. Als hij erbij is en we hebben hem nodig dan is het super waardevol maar qua beleid mag je nooit op hem rekenen als selectiespeler.
Ben ik volledig met je eens. Maar een mens mag dromen!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Stel dat hij fit blijft, dan kan hij na de winterstop wel eens eerste spits gaan worden.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Scoorde gewoon! Komt mijn romantische koortsdroom misschien toch uit.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Is er ook echt zuur van dat 'ie werd afgekeurd. Jammer voor hem, maar deze energie gaat hem nog wel wat opleveren.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Laat die jongen gewoon scoren joh! Lul van een grens!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Out met liesklachten. Balen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het was om te mooi om waar te zijn. :(


https://www.ed.nl/PSV/opnieuw-zorgen-om ... ~a04b98d9/
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Man man man, stop er maar mee. Man van glas dit.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

En dan komen er na de volgende 5 minuten dat ie meedoet weer mensen roepen dat hij in de basis moet. Ik gun die jongen het beste maar het zit er gewoon niet in fysiek.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 23 nov 2021, 07:22 En dan komen er na de volgende 5 minuten dat ie meedoet weer mensen roepen dat hij in de basis moet. Ik gun die jongen het beste maar het zit er gewoon niet in fysiek.
Daar lijkt het op. Wat een treurig verhaal. Is het zijn knie niet dan is het zijn lies wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ontzettend sneu. Helaas zag je het ook wel aankomen. Iedere minuut speeltijd vond ik enerzijds hoopgevend, anderzijds zenuwslopend. In Argentinië heeft hij wel gewoon gespeeld zonder blessures toch?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Je zou die jongen lekker terug naar Argentinië moeten laten gaan, naar Velez. Geen gezeur over geld, voor een symbolisch bedrag verkopen en het verschil in salaris compenseren. Een leuk doorverkoop percentage erbij ter bescherming van onszelf en het hoofdstuk afsluiten.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Hopen dat t gewoon een simpele verrekking is
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

TomPSV schreef: 23 nov 2021, 07:18 Man man man, stop er maar mee. Man van glas dit.
Gelukkig heeft hij een betere mentaliteit dan jij...
Het terugkomen van een zware blessure en het opnieuw belasten van het lichaam gaat met ups en downs en dat houdt ook in dat er soms wat kleine (spier)blessures kunnen ontstaan. Kan een paar weekjes duren, maar komt echt wel goed!
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik geef het op nu. Geblesseerd raken op de training, zijn lichaam is zo onbetrouwbaar als maar zijn kan. Bij Velez kon ie blijkbaar wel een heel seizoen spelen, maar dit is toch bizar. Nu moet er wel iemand van Jong doorgeschoven worden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Van iedereeen die geblesseerd is geraakt, zag je deze natuurlijk wel van mijlenver aankomen. Heel klote weer.
Robson de Souza schreef: 23 nov 2021, 08:30
TomPSV schreef: 23 nov 2021, 07:18 Man man man, stop er maar mee. Man van glas dit.
Gelukkig heeft hij een betere mentaliteit dan jij...
Het terugkomen van een zware blessure en het opnieuw belasten van het lichaam gaat met ups en downs en dat houdt ook in dat er soms wat kleine (spier)blessures kunnen ontstaan. Kan een paar weekjes duren, maar komt echt wel goed!

Dit is natuurlijk ook wel heel erg naief
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Sensation schreef: 23 nov 2021, 07:46 Hopen dat t gewoon een simpele verrekking is
Psies. Geen paniek mensen.

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Revolinho schreef: 23 nov 2021, 08:32 Ik geef het op nu. Geblesseerd raken op de training, zijn lichaam is zo onbetrouwbaar als maar zijn kan. Bij Velez kon ie blijkbaar wel een heel seizoen spelen, maar dit is toch bizar. Nu moet er wel iemand van Jong doorgeschoven worden.
Tsja, ik wil er tegenin gaan, maar je hebt gelijk. Deze jongen staat nog twee jaar onder contract. Stuur hem naar Argentinië met een leuk doorverkooppercentage. Voetbal in Europa gaat het niet worden.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Het is niet om de andere blessures. Hij zelf heeft een jaar lang de tijd gehad. Hij word rustig gebracht. Heeft echt even aan zijn lichaam kunnen werken, de afgelopen maanden. En dan nu de lies. Ik geloof heus wel dat ie hier ook weer van herstelt, maar je kunt geen vertrouwen hebben dat ie daarna wel een poosje door kan. Althans ik niet. Zo ongelofelijk zonde.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Maximiliano Romero