Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 20:47 Laatste keer kreeg ik zelfs een update van m'n DKTP prik geloof ik :grin:

Maar ja als je nooit gereisd hebt was je laatste vaccinatie vast toen je nog een broekie was, dat scheelt misschien wel qua hoe vertrouwd het voelt om überhaupt te prikken
Ik heb voor mijn kinderen één vaccin geweigerd, en dat is een vaccin dat in Japan wel gegeven wordt en hier niet of niet meer. Weet zo niet eens meer welke het is, maar je kunt er een behoorlijk litteken op je arm aan overhouden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 16 nov 2021, 20:49
deninho32 schreef: 16 nov 2021, 20:41 Nooit voor de keuze gestaan.
Maar schat jij op dit moment dat dit vaccin je lichaam chronisch aantast hoger in dan dat het virus dit zou doen?
Geen idee, maar ik ben sowieso niet bang voor het virus. Daarnaast hoef ik mezelf die vraag niet te stellen. Ik wacht af zolang ik dat nodig vind. Er is wat mij betreft nog te weinig bekend en dat is ook volkomen logisch.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ff m'n vaccinatieboekje gecheckt, sinds de millenniumwiseling nog gehad: Gele koorts, Hepatitus A 1&2, 2 x DPT, Typhus.... samen met alle drank en drugs valt dat miniscule coronaprikje echt compleet in het niet hier :lol:

Ik ben volgens mij ook echt geen uitzondering... Zo wordt misschien ook wat meer duidelijk waarom veel mensen denken: Jezus waar maak je je druk om ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 20:56 ff m'n vaccinatieboekje gecheckt, sinds de millenniumwiseling nog gehad: Gele koorts, Hepatitus A 1&2, 2 x DPT, Typhus.... samen met alle drank en drugs valt dat miniscule coronaprikje echt compleet in het niet hier :lol:

Ik ben volgens mij ook echt geen uitzondering... Zo wordt misschien ook wat meer duidelijk waarom veel mensen denken: Jezus waar maak je je druk om ;)
Shotbar en cocktail krijgt in deze context een heel andere betekenis
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Josef Dettelbacher schreef: 16 nov 2021, 20:52
ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 20:47 Laatste keer kreeg ik zelfs een update van m'n DKTP prik geloof ik :grin:

Maar ja als je nooit gereisd hebt was je laatste vaccinatie vast toen je nog een broekie was, dat scheelt misschien wel qua hoe vertrouwd het voelt om überhaupt te prikken
Ik heb voor mijn kinderen één vaccin geweigerd, en dat is een vaccin dat in Japan wel gegeven wordt en hier niet of niet meer. Weet zo niet eens meer welke het is, maar je kunt er een behoorlijk litteken op je arm aan overhouden.
Het BCG-vaccin tegen TBC? Mijn oudste kreeg die toen hij een dag oud was in Maleisië, daar is een mooi rondje op zijn bovenarm van te zien.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Diverse fracties plaatsen vraagtekens bij de noodzaak van sommige ingrepen, zoals het weren van publiek bij amateursport. Maar volgens demissionair premier Rutte is het noodzakelijk dat het virus ‘een forse klap’ wordt toegebracht. ,,Het aantal contactmomenten in de amateursport is heel groot. Sport is cruciaal, daarom hebben keuze gemaakt om een beperking op te leggen aan het publiek.”

Dus het publiek gaat nu binnen in een kantine zitten :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

loginnaam schreef: 16 nov 2021, 22:10
Josef Dettelbacher schreef: 16 nov 2021, 20:52

Ik heb voor mijn kinderen één vaccin geweigerd, en dat is een vaccin dat in Japan wel gegeven wordt en hier niet of niet meer. Weet zo niet eens meer welke het is, maar je kunt er een behoorlijk litteken op je arm aan overhouden.
Ja die zou goed kunnen. Ze zetten het met een raar soort speldenkussen.
Het BCG-vaccin tegen TBC? Mijn oudste kreeg die toen hij een dag oud was in Maleisië, daar is een mooi rondje op zijn bovenarm van te zien.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/algemeen/6168213/groe ... riant.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze hebben er lang over gedaan, maar eindelijk is daar het excuus gevonden voor faalbeleid: de Deltavariant.

Nadat Rutte nog maanden ontkend heeft, net als wethouder Van Dissel dat groepsimmuniteit het doel was in het begin van de crisis.

Maar als ik het ontbijtnieuws beluister is 1G dichterbij dan 2G. Lekker dan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

1G voor de horeca gaat de doodsteek voor heel veel bedrijven worden. Ze zullen geen steun krijgen want ze mogen gewoon open blijven maar tegelijkertijd zal het aantal bezoekers dramatisch dalen, zeker voor zaken waar je niet gepland naar toe gaat maar vaak zo binnenloopt zoals een lunchroom.

Alleen voor grote evenementen kan ik me 1G nog wel eventueel voorstellen, de rest zou gewoon 3G met afstand houden moeten zijn.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.nu.nl/kind-gezin/6168171/ba ... wacht.html

Is er toch nog iets positiefs (naast alle testen van afgelopen weken, ha ha) te melden.
Ik heb m'n steentje(s)hier al aan bijgedragen 😊
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou ja, positief. Overbevolking is ook zeg maar best wel een dingetje.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heb er ook aan meegeholpen, al zal dat pas in 2022 worden. Oeps :(
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

milansandro schreef: 16 nov 2021, 22:13 Diverse fracties plaatsen vraagtekens bij de noodzaak van sommige ingrepen, zoals het weren van publiek bij amateursport. Maar volgens demissionair premier Rutte is het noodzakelijk dat het virus ‘een forse klap’ wordt toegebracht. ,,Het aantal contactmomenten in de amateursport is heel groot. Sport is cruciaal, daarom hebben keuze gemaakt om een beperking op te leggen aan het publiek.”

Dus het publiek gaat nu binnen in een kantine zitten :lol:
Voor mij persoonlijk de meest vervelende maatregel van allemaal; doe op zaterdag niets liever dan bij m'n zoon bij zijn voetballen te gaan kijken. Ook nog eens een maatregel waarbij heel makkelijk de 1,5 meter gehanteerd zou kunnen worden. En in de buitenlucht.
Heb me maar snel opgegeven als spelbegeleider wanneer hij binnenkort weer tegen :PSV: mag voetballen, hoef ik die in ieder geval niet te missen.

En ook hier mee geholpen aan de toekomstige overbevolking... Tweede leg nog wel, dus val ook nog eens onder een bepaald soort randfiguur zoals ik hier laatst ergens heb gelezen :lol:
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis schreef: 17 nov 2021, 09:45 Heb er ook aan meegeholpen, al zal dat pas in 2022 worden. Oeps :(
Geldt voor mij ook, maar heb er dan ook al eentje uit 2020, dus gemiddeld zit ik er middenin..
La vida és massa curta per no fer broma
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

milansandro schreef: 16 nov 2021, 22:13 Diverse fracties plaatsen vraagtekens bij de noodzaak van sommige ingrepen, zoals het weren van publiek bij amateursport. Maar volgens demissionair premier Rutte is het noodzakelijk dat het virus ‘een forse klap’ wordt toegebracht. ,,Het aantal contactmomenten in de amateursport is heel groot. Sport is cruciaal, daarom hebben keuze gemaakt om een beperking op te leggen aan het publiek.”

Dus het publiek gaat nu binnen in een kantine zitten :lol:
Nee, het publiek mag helemaal niet het terrein op. Kinderen van 6 moeten aan de poort worden "overgedragen" aan de trainer/begeleider, en de ouders mogen achter het hek blijven kijken. Echt de grootste kul-maatregel die we hebben, en we hebben er vrij veel.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Alleen ouders die rijden bij uitwedstrijden mogen komen kijken. Iedere wedstrijd heb je nu weer 8-10 ouders die rijden. Zo was het eerder ook elke keer.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Afgelopen zaterdag twee wedstrijden gefloten: tribune zat bij beide wedstrijden voller dan ooit, ca. 60 man/vrouw, zoveel zie ik er meestal niet bij een junioren wedstrijd. Zoveel chauffeurs? :think:
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Mensen vinden het een kulmaatregel en houden zich er dus niet aan. Dat ga je nu denk ik steeds meer zien. Dat mensen bepaalde maatregelen accepteren, maar andere niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

psvgouda schreef: 17 nov 2021, 10:51 Afgelopen zaterdag twee wedstrijden gefloten: tribune zat bij beide wedstrijden voller dan ooit, ca. 60 man/vrouw, zoveel zie ik er meestal niet bij een junioren wedstrijd. Zoveel chauffeurs? :think:
Afgelopen zaterdag was de maatregel nog niet van kracht, toch?
deninho32 schreef: 17 nov 2021, 10:53 Mensen vinden het een kulmaatregel en houden zich er dus niet aan. Dat ga je nu denk ik steeds meer zien. Dat mensen bepaalde maatregelen accepteren, maar andere niet.
Yep, mee eens. Al ben je hier wel afhankelijk van hoe strikt een sportclub de maatregel handhaaft. En de voetbalclubs (tenminste die waar ik kom) zijn dan weer bang dat de gemeente (van wie ze volledig afhankelijk zijn ivm subsidies) erachter komt als ze zich niet aan de maatregelen houden, dus die volgen braaf de maatregelen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

deninho32 schreef: 17 nov 2021, 10:48 Alleen ouders die rijden bij uitwedstrijden mogen komen kijken. Iedere wedstrijd heb je nu weer 8-10 ouders die rijden. Zo was het eerder ook elke keer.
Dan is het makkelijk ouders regelen om te rijden, dat was vroeger wel anders. Zaten we met 6 kinderen in een auto omdat Beppie en Gerda zo nodig op zaterdagochtend naar de stad moesten ofzo :tear:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Brael schreef: 17 nov 2021, 11:02
psvgouda schreef: 17 nov 2021, 10:51 Afgelopen zaterdag twee wedstrijden gefloten: tribune zat bij beide wedstrijden voller dan ooit, ca. 60 man/vrouw, zoveel zie ik er meestal niet bij een junioren wedstrijd. Zoveel chauffeurs? :think:
Afgelopen zaterdag was de maatregel nog niet van kracht, toch?
Shit, zou je gelijk in kunnen hebben, ja. :D Stom. Maar toch opvallend, aangezien je meestal niet meer dan tien man/vrouw ziet (de genoemde chauffeurs/ouders, een enkele ouder van het thuisteam en een HO en losse trainer om te kijken hoe goed het gaat, maar dat is off topic
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psvgouda schreef: 17 nov 2021, 10:51 Afgelopen zaterdag twee wedstrijden gefloten: tribune zat bij beide wedstrijden voller dan ooit, ca. 60 man/vrouw, zoveel zie ik er meestal niet bij een junioren wedstrijd. Zoveel chauffeurs? :think:
Toen mocht je nog gewoon gaan kijken... En denk dat veel ouders wellicht zoiets gehad hebben van; nu kan het nog...
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

"Echter ontstaat er daar ook meteen een knelpunt bij de andere clubs omdat PSV dit zou voorstellen als gevolg van de vele blessures waar de selectie van Roger Schmidt momenteel mee te kampen heeft. Verschillende basisspelers waaronder Cody Gakpo en Noni Madueke kunnen de komende weken nog niet in actie komen voor PSV. Het lijkt op lichte twijfel en daarmee weerstand van de andere clubs te stuiten. "

Dus bij iedereen komt de wens van uitstel omwille van missen van inkomsten en bij PSV ivm de blessures? Flikker toch op man.

https://www.psvinside.nl/eredivisieclub ... ssureleed/
King Cobra
Bankzitter
5
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jan 2019

Feyenoord was toch ook voor stilleggen? Of hebben ze daar hun keutel weer ingetrokken? Goed, dan kan iedereen PSV weer als pispaaltje gebruiken, tot zo ver niks nieuws onder de zon.
Waar ik me over verbaas, is de weinige weerstand tegen Rutte en de Jonge inzake het toeschouwersverbod in de sport. Al bijna twee jaar verschuilen Waldorf en Statler zich achter de adviezen van het rivm en omt, en juist nu deze instanties deze maatregel niet nodig vonden drukken die muppets het er eigenhandig ff doorheen.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het is shoppen in risico's, op zich is daar m.i. niet veel mis mee zolang de rekensom wel klopt. Deze keer wilden ze de cultuursector een keer ontzien, waar ik persoonlijk op zich dan weer erg blij om ben. Morgen weer een concertje :cool:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Covid-19