Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Stevie en Memphis that PSV connection. Lekker boys
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Memphis heeft 1 goede bal geraakt vandaag, en weer op het scorebord. Bergwijn heeft zijn visite kaartje afgegeven en hopelijk gaat ie niet zoals Breaking Mike zegt naar Ajax in de winterstop.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Toch Louis Magic dus
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 16 nov 2021, 22:36 PSV'ers doen het weer inderdaad. Eigenlijk al de hele kwalificatie. Klasse gedaan van Stevie. En Memphis, want was niet makkelijk.
Toch zie ik het Memphis minder vaak doen als de druk er echt nog vol op staat. Ook nu miste ie toen het overzicht en de efficiëntie.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

[mention]ziege maar ook zagge[/mention] Vriendschappelijke wedstrijden voor het WK nog natuurlijk..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Mooi, naar het WK! Stevie beste man van het veld.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 22:35
Thijs schreef: 16 nov 2021, 22:33

Waren we dat niet al door te tanken?
Doe ik altijd strictly onder protest.


Trouwens meteen de laatste Oranjewedstrijd van Snoeks, als het goed is!
Ik sta anders al een paar weken met tranen in m'n ogen aan de pomp.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

deninho32 schreef: 16 nov 2021, 22:38 @ziege maar ook zagge Vriendschappelijke wedstrijden voor het WK nog natuurlijk..
Oh fuck ja die Nations League bedoel je
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Middenveld met De Roon stond een stuk beter.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit was een zware zit. Maargoed, we gaan naar het WK en dat telt. Eens kijken hoe de vlag er over een jaar bij hangt.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 16 nov 2021, 22:38
Menno1 schreef: 16 nov 2021, 22:36 PSV'ers doen het weer inderdaad. Eigenlijk al de hele kwalificatie. Klasse gedaan van Stevie. En Memphis, want was niet makkelijk.
Toch zie ik het Memphis minder vaak doen als de druk er echt nog vol op staat. Ook nu miste ie toen het overzicht en de efficiëntie.
Hij heeft in 2021 alleen al 17 goals gemaakt voor Oranje en een zooi assists. Dankzij Memphis gaan we naar dat WK. Noem mij 1 speler die er wel altijd staat in de top wedstrijden bij Oranje de laatste 3-4 jaar?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Wat een zaad pot maar met die 2 goals een goede nasmaak dus de moeite waard. Eerst het zure dan het zoete laten we maar zeggen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 16 nov 2021, 22:41
Thijs schreef: 16 nov 2021, 22:38

Toch zie ik het Memphis minder vaak doen als de druk er echt nog vol op staat. Ook nu miste ie toen het overzicht en de efficiëntie.
Hij heeft in 2021 alleen al 17 goals gemaakt voor Oranje en een zooi assists. Dankzij Memphis gaan we naar dat WK. Noem mij 1 speler die er wel altijd staat in de top wedstrijden bij Oranje de laatste 3-4 jaar?
Virgil van Dijk en Gini Wijnaldum spelen 9 van de 10 topwedstrijden goed. Memphis speelt 9 van de 10 kleinere wedstrijden heel goed, maar in de topwedstrijden echt heel veel minder en dan is het bij hem ook direct niks, want hij heeft nooit de mogelijkheid om dienend te spelen, lijkt het. Hij blijft dan zoeken naar eigen succes.

Ook stoort het me dat zijn directe vrije trap niet meer op het niveau is als toen hij hier speelde. Dat vind ik heel vreemd van een topspeler.

Blijft natuurlijk wel dé beste aanvaller die we hebben, maar een beetje kritiek mag wel, toch?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gekke gedachte dat een speler als Van Dijk straks op z'n 31e pas voor het eerst een eindtoernooi gaat spelen.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

38 goals en 30 assists in 75 wedstrijden. Cijfers die nog indrukwekkender zijn als je je realiseert dat Memphis na 26 interlands op maar 3 treffers stond.
By far de belangrijkste man van dit elftal.
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 16 nov 2021, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

TylerDurdn schreef: 16 nov 2021, 22:40 Middenveld met De Roon stond een stuk beter.
Het Koeman middenveld in ere hersteld. Je zag daardoor ook weer glimpen van de oude Wijnaldum. En op het einde de 5-3-2 variant waar Van Gaal mee wil spelen. In deze vorm maakt Bergwijn een goede kans om naast Memphis voorin te staan. En anders Gakpo.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

TylerDurdn schreef: 16 nov 2021, 22:45 38 goals en 30 assisits in 75 wedstrijden. Cijfers die nog indrukwekkender zijn als je je realiseert dat Memphis na 26 interlands op maar 3 treffers stond.
By far de belangrijkste man van dit elftal.
Dit dus. 25 goals en assists in 2021. Kritiek mag, maar deze jongen is wat mij betreft met afstand de beste en meest belangrijke man van Nederland. Ik vind dan eerder van Dijk inwisselbaar, ook omdat er meer keuzes zijn voor centraal achterin. No offense Thijs.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Aanvallend draait het om Memphis bij Oranje, zo simpel is het. Onvervangbaar.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 16 nov 2021, 22:50
TylerDurdn schreef: 16 nov 2021, 22:45 38 goals en 30 assisits in 75 wedstrijden. Cijfers die nog indrukwekkender zijn als je je realiseert dat Memphis na 26 interlands op maar 3 treffers stond.
By far de belangrijkste man van dit elftal.
Dit dus. 25 goals en assists in 2021. Kritiek mag, maar deze jongen is wat mij betreft met afstand de beste en meest belangrijke man van Nederland. Ik vind dan eerder van Dijk inwisselbaar, ook omdat er meer keuzes zijn voor centraal achterin. No offense Thijs.
Virgil van Dijk is een van de vijf beste centrale verdedigers in de wereld en voor zijn blessure de allerbeste. Memphis Depay is op zijn positie hooguit top 20. Dat we weinig keuze hebben voorin maakt Memphis misschien belangrijker, maar zeker niet beter. En als je dan in een belangrijke wedstrijd komt, maakt Van Dijk (en ook Wijnaldum) nog vaak een positief verschil, meer dan Memphis. ;)
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Welke wedstrijden heeft Memphis niet het verschil gemaakt dan? De beste man is verantwoordelijk voor ruim 65 procent van de productie van NL. Meeste doelpunten gemaakt in de kwalificatie, meer dan welke andere spits dan ook voor Nederland en ook nog eens 12 assisits. Zonder virgil kan je nog De Vrij en Dikkie Dik opstellen (allebei in de top 5 van Italië). Haal je Memphis weg is de kans op een goal direct 50 procent minder (lage inschatting). Weldegelijk een wereldtopper voor ons Land. Is beslissender dan bijv lewa en kane (evenveel goals maar meer assists).
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 17 nov 2021, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Nilis
Bankzitter
3
Berichten: 291
Lid geworden op: 4 nov 2020

ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 22:32 Toch een apart gevoel. Opeens ben je op één of andere manier medeplichtig aan Qatar.
Flesje azijn op?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 22:39
deninho32 schreef: 16 nov 2021, 22:38 @ziege maar ook zagge Vriendschappelijke wedstrijden voor het WK nog natuurlijk..
Oh fuck ja die Nations League bedoel je
Ja en die uitzwaaiwedstrijden vlak voor het WK nog.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ik las uitzaaiwedstrijden...Iets teveel met het hoofd bij wat anders :D
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Heya Hallvar schreef: 16 nov 2021, 22:49
TylerDurdn schreef: 16 nov 2021, 22:40 Middenveld met De Roon stond een stuk beter.
Het Koeman middenveld in ere hersteld. Je zag daardoor ook weer glimpen van de oude Wijnaldum. En op het einde de 5-3-2 variant waar Van Gaal mee wil spelen. In deze vorm maakt Bergwijn een goede kans om naast Memphis voorin te staan. En anders Gakpo.
Inderdaad. Wijnaldum speelt door de aanwezigheid van Klaassen veel minder goed. Die staat eigenlijk op zijn positie. De tandem Wijnaldum-Depay werd daardoor ook uit elkaar gehaald. Erg dom, zeker omdat Klaassen voetballend weinig toevoegt.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 22:32 Toch een apart gevoel. Opeens ben je op één of andere manier medeplichtig aan Qatar.
:lol:

Dan heb ik wat zalf voor je geweten.

Iets is pas slavernij als Nederland er tot 1863 bij betrokken was. Al het andere is cultuur.

Als COVID en Poetin geen roet in het eten gooien dan zitten we volgend jaar te juichen voor Oranje. Kampioenen!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mr.top schreef: 17 nov 2021, 10:50
ziege maar ook zagge schreef: 16 nov 2021, 22:32 Toch een apart gevoel. Opeens ben je op één of andere manier medeplichtig aan Qatar.
:lol:

Dan heb ik wat zalf voor je geweten.

Iets is pas slavernij als Nederland er tot 1863 bij betrokken was. Al het andere is cultuur.

Als COVID en Poetin geen roet in het eten gooien dan zitten we volgend jaar te juichen voor Oranje. Kampioenen!
Dit Oranje wereldkampioen!

Gelukkig zijn er nog mensen met een levendige fantasie, ik kan dat wel waarderen ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal