Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Grasmat schreef: 05 nov 2021, 11:21 Zit je dan, met je seizoenkaart.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Balinho schreef: 12 nov 2021, 20:41
Grasmat schreef: 05 nov 2021, 11:21 Zit je dan, met je seizoenkaart.
Maar wij hebben wel een heel stadion, dat scheelt dan weer. :tear:
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Grasmat schreef: 12 nov 2021, 19:28 Nee inderdaad, want wie wordt weer het hardst getroffen hiermee? Juist, wij:

https://www.vi.nl/nieuws/gedeeltelijke- ... er-publiek

Ik gooi hem er gewoon in: competitievervalsing.
Wat een verrassing weer dat wij extra benadeeld zijn. Het is toch godverdomme niet te geloven. Reken er maar op dat 23 januari ook leeg wordt gespeeld.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ajax ziet ook dat wij het hardst getroffen worden competitiewise. Dus die zullen ongetwijfeld tegen verplaatsen van de speelrondes zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het lijkt me sterk dat Mark Rutte naar het competitie schema heeft gekeken voordat hij het besluit nam. Desondanks natuurlijk mooi kut en we weten nu al dat het niet bij 3 weken blijft.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 13 nov 2021, 08:36 Ajax ziet ook dat wij het hardst getroffen worden competitiewise. Dus die zullen ongetwijfeld tegen verplaatsen van de speelrondes zijn.
Denk dan dat Ajax zegt het hele seizoen stil te leggen en hun als kampioen uit te roepen. Ging de laatste weken al wat minder daar :D
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 13 nov 2021, 08:50 Het lijkt me sterk dat Mark Rutte naar het competitie schema heeft gekeken voordat hij het besluit nam. Desondanks natuurlijk mooi kut en we weten nu al dat het niet bij 3 weken blijft.
Mooi ook om dan de dag erna te lezen dat dit helemaal geen OMT advies was maar iets wat de heertjes helemaal zelf verzonnen hebben. Hebben echt overal verstand van he die stropdassen, het zijn eigenlijk een soort supermensen.

En bedankt maar weer.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 13 nov 2021, 18:29
ruuddevil schreef: 13 nov 2021, 08:50 Het lijkt me sterk dat Mark Rutte naar het competitie schema heeft gekeken voordat hij het besluit nam. Desondanks natuurlijk mooi kut en we weten nu al dat het niet bij 3 weken blijft.
Mooi ook om dan de dag erna te lezen dat dit helemaal geen OMT advies was maar iets wat de heertjes helemaal zelf verzonnen hebben. Hebben echt overal verstand van he die stropdassen, het zijn eigenlijk een soort supermensen.

En bedankt maar weer.
Er schijnt zelfs gezegd te zijn dat het nu eenmaal een duidelijk beeld oplevert de lege stadions. Maw het voetbal wordt gebruikt als politiek middel om het volk de wil op te leggen. En dat door mensen die al demissionair zijn, weggestuurd zijn en de formatie willens en wetens vertragen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat zei ik jullie? Ajax wil doorspelen. Die interesseert het niet dat andere clubs in financiële moeilijkheden komen. Smerige grafclub.

https://www.telegraaf.nl/sport/12653302 ... er-publiek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kutclub
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Heeft wel een punt natuurlijk, zeker met de drukte van het programma in het voorjaar. Het is preken voor eigen parochie , maar ik snap wel dat ie dat vindt, hij spreekt namens ajax.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Laten wij niet doen alsof wij in die situatie iets anders zouden zeggen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat weet je niet. En ik denk van wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

PCGC schreef: 14 nov 2021, 13:07 Heeft wel een punt natuurlijk, zeker met de drukte van het programma in het voorjaar. Het is preken voor eigen parochie , maar ik snap wel dat ie dat vindt, hij spreekt namens ajax.
Hoeft niet in het voorjaar, kan ook in mei na de competitie. Er is geen eindtoernooi dus ze kunnen gerust 3 weekjes langer doorgaan in mei. Of zelfs maar 2 weekjes met een midweekse ronde daarbij.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Het ritme voor Ajax in de Europese duels is niet echt van groot belang, gezien zij al geplaatst zijn. Dus dat vind ik niet zo'n sterk argument.

Maar ik snap het prima als andere clubs wel door willen spelen hoor, al ben ik daar persoonlijk geen voorstander van. Maar dat komt mede door de blessures, moet ik eerlijk toegeven.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Er is eind januari weer een interlandperiode van 2 weken voor vnl Zuid-Amerika volgens mij. Dus als ze de winterstop met 1 week verkorten en de komende 2 speelrondes naar naar 9 en 12 januari verplaatsen, vergelijkbaar met vorig seizoen, hebben die spelers daarna nog voldoende rust voordat het in het voorjaar echt losbarst. Dus drukte in het programma is een beetje onzin.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.ed.nl/PSV/PSV-ziet-uitstel- ... ~a0a31597/
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PSV wil dus uitstel van komende 2 duels. Goede keuze.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk persoonlijk dat we in januari nog steeds zonder publiek moeten spelen, maar goed, wie weet zit ik wel fout en mogen de stadions tegen die tijd wel weer supporters ontvangen. En gezien de vele blessures zou het ook niet verkeerd uitkomen om deze twee wedstrijden later te spelen, al is het dan ook weer zo dat januari dan overvol wordt en je Sangaré dan in meer wedstrijden moet missen.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mick Jagger schreef: 14 nov 2021, 15:09 Ik denk persoonlijk dat we in januari nog steeds zonder publiek moeten spelen, maar goed, wie weet zit ik wel fout en mogen de stadions tegen die tijd wel weer supporters ontvangen. En gezien de vele blessures zou het ook niet verkeerd uitkomen om deze twee wedstrijden later te spelen, al is het dan ook weer zo dat januari dan overvol wordt en je Sangaré dan in meer wedstrijden moet missen.
Ik denk dat die kans heel klein is. Die stropdassen zitten er volkomen naast. Amper besmettingen in de stadions. Nog langer lege stadions gaat een volksopstand teweeg brengen. En terecht.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop dat je gelijk hebt over die kleine kans en er over een paar weken weer mensen de stadions in mogen!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het zijn de burgemeesters die het erdoor gedrukt hebben. Niet het OMT, die kwamen niet met het advies. Maar voetbal is lastig voor burgemeesters. Dus wilden ze de duels eruit hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Heurelho schreef: 14 nov 2021, 15:14
Mick Jagger schreef: 14 nov 2021, 15:09 Ik denk persoonlijk dat we in januari nog steeds zonder publiek moeten spelen, maar goed, wie weet zit ik wel fout en mogen de stadions tegen die tijd wel weer supporters ontvangen. En gezien de vele blessures zou het ook niet verkeerd uitkomen om deze twee wedstrijden later te spelen, al is het dan ook weer zo dat januari dan overvol wordt en je Sangaré dan in meer wedstrijden moet missen.
Ik denk dat die kans heel klein is. Die stropdassen zitten er volkomen naast. Amper besmettingen in de stadions. Nog langer lege stadions gaat een volksopstand teweeg brengen. En terecht.
Twee vooronderstellingen waarvan het maar de vraag is of en in welke mate zij kloppen: 1. de 'stropdassen' zitten er wellicht naast, maar zij beslissen wèl, en 2. er zal een 'volksopstand' komen 'en 'terecht'. Dat er veel gemor is in de samenleving klopt natuurlijk, is begrijpelijk en deels ook terecht. Maar een 'volksopstand'? Nee...
(Overigens typisch hoe iedereen het nu over stropdassen heeft, terwijl men zich uitput om maar zo casual en daarmee popie jopie mogelijk over te komen, want ja, wij zijn ook maar gewone jongens en meiden ;) , maar dit terzijde).
Zelf verwacht ik ook een langere lockdown, met, ja, meer gemor, meer spanning door de verschillende lobby clubjes. Als we tegen Ajax weer het stadion in zouden mogen, zou ik heel blij zijn, maar verwachten doe ik het niet
Edit: Anja Schreier (Landelijk Overleg Infectieziektenbestrijding en zelf hoofd GGD in Amsterdam) vanmorgen in Buitenhof liet blijken waar het advies van het OMT niet was gevolgd: zij stond eerdere en strakkere uitvoering voor, niet zo'n vergaande verlichting van de maatregelen en eerder weer terugschroeven nl. in september. Maar goed politieke afwegingen zijn veelomvattender en daarmee complexer. Het blijft dweilen met de kraan open zo, steeds weer een andere belangengroep even paaien, daarna weer een andere. Cultuur ontspringt nu even de dans, voor mij persoonlijk een zegen, maar anderen hebben weer andere zaken waar hun voorkeur naar uitgaat... Bovendien lijkt mij idd niet uit te sluiten dat de beeldvorming van lege stadions wellicht als symbool functie wordt gebruikt, zoals hier eerder door iemand is gesuggereerd.
Laatst gewijzigd door psvgouda op 14 nov 2021, 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Nilis
Bankzitter
3
Berichten: 291
Lid geworden op: 4 nov 2020

[media]https://www.telegraaf.nl/nieuws/1409346 ... k-op-de-a4[/media]
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat een enorm drama voor dat gezin zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Mogelijk onder invloed..
Of het nu lachgas, drank of drugs is..
Wat bezielt deze mensen om dan in een auto te stappen?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen