Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het zal ook vies tegenvallen, in het moderne voetbal is het meevoetballende aspect gewoon belangrijk. Unnerstall is daar gewoon onvoldoende in, zie de winnende goal van Ajax in de Arena destijds. Ja, Drommel zal ook foutjes maken (Willem II) en Okoye mag beter worden in de lucht en maakt hier en daar ook foutjes. Het zijn ook alle 3 geen topkeepers, met de kanttekening dat Okoye nog heel jong is voor een keeper. Ik geloof er dan ook niks van dat onze kansen op een kampioenschap verhoogd zouden worden met een van die twee. Ik zou ook een keeper van het niveau Gomes willen zien, maar die liggen helaas niet voor het oprapen. Het is handiger om te kijken naar waar al onze tegengoals vandaan komen. Die zullen bijna allemaal niet door Drommel komen, maar door individuele en organisatorische fouten in de verdediging/middenveld. Dan is het logischer om dat eerst aan te pakken, want met het soort kansen dat wij zo vaak weggeven heb je ook weinig aan een topkeeper. Zorg er eerst voor dat je niet zo vaak zulke grote kansen weggeeft.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Persepolis schreef: 01 nov 2021, 11:34 Het zal ook vies tegenvallen, in het moderne voetbal is het meevoetballende aspect gewoon belangrijk. Unnerstall is daar gewoon onvoldoende in, zie de winnende goal van Ajax in de Arena destijds. Ja, Drommel zal ook foutjes maken (Willem II) en Okoye mag beter worden in de lucht en maakt hier en daar ook foutjes. Het zijn ook alle 3 geen topkeepers, met de kanttekening dat Okoye nog heel jong is voor een keeper. Ik geloof er dan ook niks van dat onze kansen op een kampioenschap verhoogd zouden worden met een van die twee. Ik zou ook een keeper van het niveau Gomes willen zien, maar die liggen helaas niet voor het oprapen. Het is handiger om te kijken naar waar al onze tegengoals vandaan komen. Die zullen bijna allemaal niet door Drommel komen, maar door individuele en organisatorische fouten in de verdediging/middenveld. Dan is het logischer om dat eerst aan te pakken, want met het soort kansen dat wij zo vaak weggeven heb je ook weinig aan een topkeeper. Zorg er eerst voor dat je niet zo vaak zulke grote kansen weggeeft.
Eens, als Unnerstall ook nog kon meevoetballen had hij nu nooit bij Twente gespeeld. Het feit dat hij daar wel speelt geeft aan dat het op niveau's hoger een belangrijk aspect is (tegenwoordig).
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Exact, Unnerstall was gratis op te pikken afgelopen zomer en toch speelt hij nu daar. Prima keeper hoor, maar een keeper kan tegenwoordig gewoon niet meer teren op geweldige reflexen. Niet op dit niveau, en zeker niet bij een team dat normaal gesproken in de meeste competitiewedstrijden zal domineren. Ik heb de vergelijking al eerder gemaakt, maar vroeger werd er ook gezegd dat een back moet kunnen verdedigen, en dat goed opkomen en aanvallen mooi meegenomen is. Tegenwoordig is dat laatste minimaal net zo belangrijk. Drommel is geen topkeeper voor PSV, maar wel voldoende tot goed in alle aspecten. Wanneer we een keeper van een algeheel hoger niveau kunnen halen ben ik voor, maar dat is Unnerstall niet.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

In de Peesjevee podcast wordt vandaag benoemd dat hij het laagste reddingspercentage (47%) en het grootste negatieve verschil tegen xGA en GA (8) van alle Eredivisie keepers heeft. Dat is wel een pijnlijke statistiek.

Edit: VI artikel was ook al benoemd zie ik.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Sao-Mellow schreef: 01 nov 2021, 10:37
Ardbeg schreef: 01 nov 2021, 10:35

Wat hanteer je als "de laatste jaren"? Vind je Gotze en Sangare ook kut?
De enige twee die het gewenste niveau hebben. Al de andere aankopen zijn maximaal middelmaat. 2 van de 10 is te weinig. Maybe Max nog als 3e
Kan me verder geen goede aankopen voor de geest halen van de laatste 3-4 jaar. De laatste aankoop voor Sangare die ons echt beter heeft gemaakt is Lozano en die is al weg sinds 2019.
Ik vind Madueke ook wel een goede aankoop van drie jaar terug. Malen vier jaar terug. Dumfries drie jaar geleden. Ramalho heeft een mindere fase, maar duidelijk de verdediger die we nodig hadden. Boscagli levert naar zijn aankoopbedrag boven verwachting, idem voor Mwene eigenlijk (ook al komt ie tekort als basisspeler). Romero is in principe een goede aankoop, maar blessures verhinderen dat. Ginkel is in principe ook een prima aankoop geweest na meerdere keren een uitstekende huurtransfer te zijn geweest. Zahavi heeft mede de professionaliteit terug gebracht, die we misten. Dus volgens mij zijn de aankopen zo slecht nog niet.

Terugkomend op Drommel. Ook hij is absoluut geen slechte aankoop. Ik was absoluut geen voorstander, maar hij heeft mogelijk 1 of 2 echte fouten gemaakt en iets meer echt belangrijke reddingen gehad. Voetballend zie je dat ie echt iets toevoegt in tegenstelling tot Mvogo die vorig jaar voor die reden werd binnengehaald. Dus ik vind het te vroeg om al echt te oordelen over Drommel.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kan er niet zoveel van, zoals door velen van te voren al gedacht, maarja het is niet zijn schuld dat ie hier speelt.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ook al geblesseerd? Of gewoon liever een paar dagen vrij ipv op de tribune zitten?
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Hij is ziek, lees ik. Obispo en Vertessen ook al. Corona?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me inderdaad toch weer een gevalletje Corona.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tijd voor een boostershotje voor de hele selectie dan.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Hopen dat hij snel weer beter is dan. Mvogo kan er helemaal niks van.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kan het niet zijn dat ze nu extra voorzichtig zijn met verkoudheden enzo?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

TomPSV schreef: 08 nov 2021, 18:40 Hij is ziek, lees ik. Obispo en Vertessen ook al. Corona?
Vertessen ziek?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

ShovingNE2 schreef: 08 nov 2021, 19:10
TomPSV schreef: 08 nov 2021, 18:40 Hij is ziek, lees ik. Obispo en Vertessen ook al. Corona?
Vertessen ziek?
Jep.
https://www.bd.nl/PSV/PSV-watcher-elfri ... ogle.nl%2F
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Okoye komt er volgend seizoen in ieder geval niet bij als concurrent. Voor 5,5 jaar getekend bij Watford. Maakt seizoen wel af bij Sparta.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

trouwepsvfan schreef: 08 nov 2021, 18:40 Lijkt me inderdaad toch weer een gevalletje Corona.
Er gaat ook al een ander virus rond, een collega van mij is een paar weken geleden nog een week ziek geweest, mijn kinderen zijn nu ook ziek met koorts terwijl ze negatief op corona testen, dus het kan ook gewoon iets anders zijn (en dat lijkt mij ook het waarschijnlijkst).
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Is waarschijnlijk aangestoken door Gotze.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Uitstekend dat er bijna niemand van PSV uitvliegt. Doan moet eens fit blijven, Ibi kunnen we al helemaal niet missen. Die moet echt heel terug komen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Zo’n actie als net, waar hij goed anticipeert en uitkomt telt niet als redding of wel? Wel cruciaal, want dat was anders een 100% kans en nu sta je “gewoon” 2-0 voor.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ja dat was een sterke actie van Drommel.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Voor een voetballende keeper heel risicoloos en dat bevalt me nog het meeste .
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het zou me niet verbazen als hij eerste keeper van Oranje wordt in Qatar. Bijlow is zo vaak geblesseerd en de andere meevoetballende keepers (Cilissen en Flekken) zijn niet aantoonbaar beter. Dus als hij volhoudt en niet terugvalt naar het niveau van vorige maand, kan hij zomaar #1 zijn.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

De laatste tijd was het matig wat Drommel liet zien, maar vandaag was het prima, waarbij hij belangrijk was met het moment van uitkomen in de eerste helft.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja hoor. Een van de beste mannen vandaag, zorgt ervoor dat je die comfortabele voorsprong kunt houden. Ook weleens prettig.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Leest het spel heel goed. Enorm pluspunt is dat. Puike wedstrijd.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Thijs schreef: 20 nov 2021, 17:10 Het zou me niet verbazen als hij eerste keeper van Oranje wordt in Qatar. Bijlow is zo vaak geblesseerd en de andere meevoetballende keepers (Cilissen en Flekken) zijn niet aantoonbaar beter. Dus als hij volhoudt en niet terugvalt naar het niveau van vorige maand, kan hij zomaar #1 zijn.
Kan het me niet voorstellen. En hoewel hij vandaag (eindelijk) een uitstekende partij keepte, zou ik op een WK zelf ook eerder voor een Cillessen kiezen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel