Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Nu ook Vertessen geblesseerd is geraakt tegen Monaco. Gaat er denk ik snel iets gebeuren met Bakayoko in het eerste. Mijn inziens is het nog aan de vroege kant.
Echter Mwene voldoet niet op die positie.
Zo blijven er maar drie spelers over Doan, Bruma en Mauro Jr. Waarbij alle drie nog niet echt thuis hebben gegeven in de wedstrijden die ze speelden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zijn voor- en achternaam passen mooi in het nummer van "Eindhoven de gekste jalalalaaa". Wanneer je "Eindhoven de gekste" vervangt door "Johan Bakayoko". Viel me gewoon op.
Likes voor Standbeeld :
nelsondaily
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Tja, wanneer ben je er klaar voor? Vind Bakayoko een groot talent. Leuke speler. En in de huidige situatie zou ik hem altijd meenemen. Om jezelf extra opties te gunnen en als de wedstrijd er naar is kan hij wat minuten maken. Naar mijn mening wordt er niemand slechter van als je (bijvoorbeeld) Bakayoko op de bank zet. Slechter dan Bruma zal hij het niet doen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Maakt een mooie ontwikkeling door en is nog jong. Gewoon laten debuteren.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Rik sluit hij aan iig
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Is nog niet op het niveau wat we nastreven, maar nood breekt wetten. Hopelijk schaadt het zijn ontwikkeling niet.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Schaadt het zijn ontwikkeling niet? Die jongen zal dolblij zijn wanneer hij speeltijd krijgt! Daar kun je alleen maar van leren.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Schmidt is wel een trainer die hem zomaar kan laten debuteren vandaag. Zou die jongen een enorme boost geven.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Als Bruma of Mwene de alternatieven zijn maakt het niet uit of iemand er klaar voor is. Deze jongen kan lekker onbevangen gaan spelen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Op de bank zitten bij het eerste helpt de ontwikkeling minder dan elke dag gericht trainen met Ruud en veel wedstrijden spelen bij Jong. Daarbij kennen we inmiddels ook genoeg voorbeelden van talentvolle jongens, die een paar keer een bal goed raken in het eerste en denken dat ze er dan al zijn. Deze jongen heeft nog een lange weg af te leggen om waardevol te worden voor PSV, dus die mag absoluut niet gaan denken dat hij er al dicht tegenaan zit.
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Schmidt liet ook kai havertz debuteren op zijn 16de. Het zal zomaar kunnen vandaag
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Of hij wel of niet gaan invallen het is sowieso een goede ervaring voor hem om dit een keer mee te maken en wat er allemaal bij komt kijken.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs schreef: 07 nov 2021, 11:01 Op de bank zitten bij het eerste helpt de ontwikkeling minder dan elke dag gericht trainen met Ruud en veel wedstrijden spelen bij Jong.
Spelen bij jong en regelmatig meetrainen met het eerste is het beste van twee werelden.

Dat gebeurt nu met Bakayoko zoals ook eerder met bijvoorbeeld Fofana, Ledezma, Sambo en Oppegaard. Prima lijkt me.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

koetje schreef: 07 nov 2021, 11:44
Thijs schreef: 07 nov 2021, 11:01 Op de bank zitten bij het eerste helpt de ontwikkeling minder dan elke dag gericht trainen met Ruud en veel wedstrijden spelen bij Jong.
Spelen bij jong en regelmatig meetrainen met het eerste is het beste van twee werelden.

Dat gebeurt nu met Bakayoko zoals ook eerder met bijvoorbeeld Fofana, Ledezma, Sambo en Oppegaard. Prima lijkt me.
Zeker, maar als de keuze zou zijn om hem bij de selectie te halen, waardoor ie bij Jong niet meer mee kan doen, dan zou ik daar dus tegen zijn en liever wat minder mensen op de bank hebben bij het eerste.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Thijs schreef: 07 nov 2021, 11:49
koetje schreef: 07 nov 2021, 11:44

Spelen bij jong en regelmatig meetrainen met het eerste is het beste van twee werelden.

Dat gebeurt nu met Bakayoko zoals ook eerder met bijvoorbeeld Fofana, Ledezma, Sambo en Oppegaard. Prima lijkt me.
Zeker, maar als de keuze zou zijn om hem bij de selectie te halen, waardoor ie bij Jong niet meer mee kan doen, dan zou ik daar dus tegen zijn en liever wat minder mensen op de bank hebben bij het eerste.
Dat is wat afgelopen wedstrijden ook gebeurde, maar dan zijn er een paar forumleden die beginnen te piepen dat Schmidt geen oog voor de jeugd heeft. Ik ben het met je eens hoor, jeugdspelers bij het eerste op de bank laten zitten als bankvulling en als gevolg daarvan niet mee kunnen spelen bij Jong terwijl dat waardevolle minuten voor ze zijn, schiet niet op.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

*Klopt op de deur* -> deur doorgeslagen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 14 jan 2022, 23:19 *Klopt op de deur* -> deur doorgeslagen.
Afbeelding
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ondanks dat ik wel meega in de twijfel die [mention]Heruone[/mention] heeft als het gaat om presteren en leveren in het eerste in de toekomst, is een rendement van 11 goals en 7 assists in 19 wedstrijden wel goed en wat mij betreft, het rendement, ook een minimale vereiste als je het als aanvaller van onderaf überhaupt een kans wil maken om door te groeien naar het eerste. Heeft even moeten wennen vorig seizoen en begin dit seizoen, maar vanaf oktober is hij goed bezig.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja, ik blijf ook wel mijn twijfels houden, hoewel hij vandaag wel een fantastische wreeftrap liet zien en een perfect finesse schot. Ik denk overigens wel dat het erin zit bij die jongen. En ik denk dat Schmidt hem na vanavond ook moeilijk meer echt kan negeren om bij het eerste te betrekken. Niet in de vorm van speeltijd oid denk ik. Maar wel in de vorm van meetrainen en verder ontwikkelen. Als men hiermee goed omgaat en op de juiste aspecten qua ontwikkeling inzet, dan kan je echt een fantastische speler krijgen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja, mist het verfijne en het extras wat Bergwijn, Madueke, Ihattaren wel hadden o.a. maar het is wel een lekker fel spelertje, met kracht, redelijke snelheid, goed overzicht en ditto schot. Zijn vorm is uitstekend, zijn ontwikkeling ook en nog steeds maar 18 jaar. Ik had hem als 'one to watch' neergezet aan het begin van het seizoen; leuk dat hij het zo snel al waarmaakt.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Deze jongen komt er gewoon. Is pas 18 natuurlijk. Hij viel me vorig seizoen al op maar toen kon hij zijn spel nog niet koppelen aan rendement. Die stap heeft hij nu gemaakt. Als hij 20 was had ik waarschijnlijk de twijfels gedeeld maar nu niet.

Het is nu afwachten hoe Schmidt ermee om gaat. Voor een volgende stap in zijn ontwikkeling is meetrainen op hoger niveau belangrijk. En meenemen in wedstrijd selecties als het kan. Dat had al veel vaker gemoeten naar mijn mening.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Massimo schreef: 14 jan 2022, 23:58 Ondanks dat ik wel meega in de twijfel die @Heruone heeft als het gaat om presteren en leveren in het eerste in de toekomst, is een rendement van 11 goals en 7 assists in 19 wedstrijden wel goed en wat mij betreft, het rendement, ook een minimale vereiste als je het als aanvaller van onderaf überhaupt een kans wil maken om door te groeien naar het eerste. Heeft even moeten wennen vorig seizoen en begin dit seizoen, maar vanaf oktober is hij goed bezig.
20 wedstrijden, maar de afgelopen maanden een duidelijke stap gezet in rendement inderdaad. Ook begint hij meer en meer een leidende rol ij het team op zich te nemen en straalt hij meer en meer vertrouwen uit. Beide situaties gebeurden ook in de jeugd.
Speelminuten in Jong en trainen met het eerste, misschien een paar minuten om volgend jaar een open gevallen plek door transfers op te gaan vangen.
Ook kan hij als hij zo doorgaat een geweldig rendement straks overleggen. Wat hem ook alleen maar kan helpen in zijn carrière. Als hij dubbele cijfers haalt, wie weet zelf twintig goals of meer dan is dat toch een prestatie van jawelste.

Toen hij in Jong PSV debuteerde was hij zestien of pas net zeventien. Jonge jongen tussen volwassenen er zijn er maar enkelen die niet moeten wennen op die leeftijd.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Donderdag is een ideaal moment om deze jongen zijn debuut te laten maken. Hij verdient het.

En dan niet 1 minuutje ala Schmidt. Gooi hem er lekker 30 minuten voor tijd in. Doan moet toch fit blijven ivm blessuregevoeligheid Madueke.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heurelho schreef: 15 jan 2022, 07:48 En dan niet 1 minuutje ala Schmidt. Gooi hem er lekker 30 minuten voor tijd in. Doan moet toch fit blijven ivm blessuregevoeligheid Madueke.
De wedstrijd zelf, de stand van zaken, de hardheid (of niet) alle wedstrijdomstandigheden: doet niet ter zake hij moet een half uur spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 jan 2022, 10:14
Heurelho schreef: 15 jan 2022, 07:48 En dan niet 1 minuutje ala Schmidt. Gooi hem er lekker 30 minuten voor tijd in. Doan moet toch fit blijven ivm blessuregevoeligheid Madueke.
De wedstrijd zelf, de stand van zaken, de hardheid (of niet) alle wedstrijdomstandigheden: doet niet ter zake hij moet een half uur spelen.
Don’t feed the troll.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Johan Bakayoko