PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nee nee, sorry, er is nog geen shit gelekt! Ik was benieuwd met betrekking tot de uitshirts, waar jullie op hopen. Kleur, stijl, you name it.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lila en turkoise met een tint van bordeauxrood uiterdaad.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Meestal is het shirtontwerp toch iets wat een jaar of 2 van tevoren al begint? Volgens mij kregen we toen Brainport als sponsor dus misschien dat ze een link leggen met Brainport/Brabant? Denk aan dat zwarte uitshirt met die baan van geblokte Brabantse kleuren erop.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zag deze onlangs voorbij komen trouwen. Wat is dit nou weer, haha?

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Misschien kunnen we dan iets doen met een link naar Brainfart Aidshoven. Een motiefje met besmette drugsnaalden ofzo.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 03 nov 2021, 07:59 Nee nee, sorry, er is nog geen shit gelekt! Ik was benieuwd met betrekking tot de uitshirts, waar jullie op hopen. Kleur, stijl, you name it.
Ik zou zwart met rood/witte accenten wel kunnen waarderen en ik moet eerlijk zeggen dat ik de blauw/zwarte "theedoek" (2011-2012?) ook niet verkeerd vond
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

De combinatie Philips blauw met wit is altijd by far favoriet voor mij. Die van vorig jaar vond ik waanzinnig, maar de meer witte van 18/19 ook!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wellicht dat dit template gebruikt gaat worden: https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... y.html?m=1
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Standbeeld schreef: 03 nov 2021, 08:26 Meestal is het shirtontwerp toch iets wat een jaar of 2 van tevoren al begint?
En dan aan komen zetten met dat 3e shirt, na twee fucking jaren.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 06 nov 2021, 02:26
Standbeeld schreef: 03 nov 2021, 08:26 Meestal is het shirtontwerp toch iets wat een jaar of 2 van tevoren al begint?
En dan aan komen zetten met dat 3e shirt, na twee fucking jaren.
Ik kan mij niet voorstellen dat alle clubs instemmen met dit template zonder logo. Sluit niet uit dat Puma contracten afsluit waarbij clubs als PSV het uit- en thuisshirt specifiek mogen laten ontwerpen en het 3e shirt niet. Borussia had er in eerste instantie ook geen logo opzitten, maar deze is later alsnog toegevoegd door druk vanuit de fans.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 03 nov 2021, 09:19 Wellicht dat dit template gebruikt gaat worden: https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... y.html?m=1
https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... weave.html

Wij staan er echter niet tussen. Ik vind ze iig niks.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Misschien het hele artikel lezen?
We think 14 teams will get the "Ultraweave treatmeant" next season - AC Milan, BVB, Manchester City, Valencia, Borussia Mönchengladbach, Olympique Marseille, Stade Rennais, Shakhtar Donetsk, Fenerbahçe, Krasnodar, Club Libertad, PSV Eindhoven, Chivas, and Rayados.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Golden Stars schreef: 08 nov 2021, 21:53 Misschien het hele artikel lezen?
Misschien niet zo pedant binnen komen hobbelen?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

It will be also interesting to see how much different the authentic and replica kits from Puma will be in the 2022-23 season. It seems possible that all authentic Ultraweave kits will have the same collar design but we can't imagine all replica kits to have the same collars.
Dit stukje is op zich nog wel interessante info voor de fans die ieder jaar een shirt kopen. Lijkt een trend gaande te zijn, die eerder al is ingezet, waarbij de replica's steeds meer afwijken van het authentic shirt.

Ik verwacht zelf overigens wel dat de kans groot is dat PSV weer gewoon terugkeert naar de traditionele rood-witte banen ipv zoals het dit seizoen is.

In principe zouden mensen die handig zijn met fotoshop al een aardig eind kunnen komen mrt het genoemde template en rood-witte banen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Zou ik jammer vinden. Vind dit echt een gaaf tenue
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 03 nov 2021, 08:26 Meestal is het shirtontwerp toch iets wat een jaar of 2 van tevoren al begint? Volgens mij kregen we toen Brainport als sponsor dus misschien dat ze een link leggen met Brainport/Brabant? Denk aan dat zwarte uitshirt met die baan van geblokte Brabantse kleuren erop.
Hierop terugkomend: in 2019 was Romario op bezoek in Eindhoven met carnaval. Toen moet ook het ontwerp zijn begonnen voor het shirt van dit seizoen. Met die smalle banen wordt iedere keer gerefereerd naar het shirt met de smalle banen waar Romario in speelde. Kan geen toeval zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat is er nou zo ultra weave raar aan het shirt? Zit ik verkeerd te kijken? Iemand een screenshot?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 09 nov 2021, 07:53 Wat is er nou zo ultra weave raar aan het shirt? Zit ik verkeerd te kijken? Iemand een screenshot?
Niks speciaals, het is gewoon een nieuw shirt obv een nieuwe techniek. Shirt weegt nog minder, andere stretch en die poespas. Dit Ultraweave shirt gaan ze dan waarschijnlijk gebruiken als template voor alle top Puma teams aankomend seizoen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 09 nov 2021, 07:53 Wat is er nou zo ultra weave raar aan het shirt? Zit ik verkeerd te kijken? Iemand een screenshot?
Voor het oog; niks. Het is heel licht doordat ze met een speciale techniek maar 2 lagen gebruiken ipv de 4 tot 8 lagen die standaard gebruikt worden. Wat je bijv. merkt is dat het shirt in 1x doorloopt in de mouw, ipv dat hier een naadje tussen zit. Zo kunnen bijv. patronen ook in de oksel doorlopen. Voor het patroon/de stijl maakt het dus eigenlijk verder niet uit of deze techniek wel of niet gebruikt wordt, alhoewel ze volgens mij wel allemaal hetzelfde soort kraagje hebben, maar die vind ik juist mooi. Prima dus als deze techniek volgend jaar ook voor PSV gebruikt wordt! Schijnt heel licht maar wel heel sterk te zijn.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ah ok. Lijkt me prima nieuws toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik vind het kraagje niets, v hals en weer te wijd.
Amsvorde12
Ballenjongen
3
Berichten: 15
Lid geworden op: 4 nov 2020

https://www.footyheadlines.com/2021/11/ ... .html?m=1

De kleuren van het uitshirt zijn in ieder geval bekend!
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Prima kleuren!!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De tering hee, dat is wel zo ongeveer de vroegste leak ooit.

Lijken me prima kleuren overigens.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Krijg alleen maar popups bij die site. Iemand een screenshot?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 nov 2021, 19:59 Krijg alleen maar popups bij die site. Iemand een screenshot?
Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Tenue