Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

deninho32 schreef: 04 nov 2021, 12:48
PCGC schreef: 04 nov 2021, 12:30

Haha inderdaad, het al kijken en becommentariëren op een PSV forum is al vreemd, maar het dan de dag erna nog knap, indrukwekkend en goed noemen, is al helemaal raar.

Maar goed, iedereen zijn smaak.
Waarom zou je geen mening mogen hebben over een andere club? Ik kijk die wedstrijden ook niet, maar als PSV dit soort resultaten zou boeken dan zou bijna iedereen hier denk ik dolgelukkig en trots zijn. Maar als een andere club dat bereikt is het geluk en moeten we chagrijnig zijn of zo?
In geen enkel universum word ik trots en dolgelukkig voor ajax.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Als je dan toch rood krijgt zullen er genoeg spelers zijn die Anthony echt een flinke doodschop willen geven. Bloedirritant mannetje, maar helaas kan ie ook aardig ballen. Al zou je al tegenstander ook wel eens mogen aanvoelen dat ie 9 van de 10 x naar links kapt en dan een levensgevaarlijke voorzet gaat geven.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

deninho32 schreef: 04 nov 2021, 12:58
ziege maar ook zagge schreef: 04 nov 2021, 12:49 @deninho32 die mazzel relativeert die dominantie enigszins en biedt in die zin dus zowel troost als ergernis dat ze 'm hebben. Twee best goede redenen dus om 't te benoemen ;)
Lekker jezelf voor de gek houden dus :D
Yep :grin:

Kwestie van zelfbehoud... zouden we dat niet doen dan zouden we alleen nog maar bezig zijn steeds onze clubleiding weer weg te protesteren :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Madueke schreef: 04 nov 2021, 13:06 Als je dan toch rood krijgt zullen er genoeg spelers zijn die Anthony echt een flinke doodschop willen geven. Bloedirritant mannetje, maar helaas kan ie ook aardig ballen. Al zou je al tegenstander ook wel eens mogen aanvoelen dat ie 9 van de 10 x naar links kapt en dan een levensgevaarlijke voorzet gaat geven.
Er zijn in het verleden voldoende ajacieden geweest die niet het bloed onder m'n nagels vandaan haalden (de types Frenkie de Jong, de Ligt, Eriksen, Litmanen, Emanuelson, Schone, Gravenberch enz. om maar een aantal willekeurige spelers te noemen), maar wat zitten er momenteel toch weer veel bloedirritante spelers daar. Ik vind het zelfs lastig om te bepalen wie ik buiten mijn top 5 moet laten vallen met o.a. Blind, Tagliafico, Anthony, Klaassen, Onana, Berghuis en Tadic in hun selectie.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ajax heeft ergens tussen de 4 en 5 miljoen sympathisanten (zowel de échte Ajax fans als mensen die bijvoorbeeld naast FC Groningen ook nog Ajax een warm hart toedragen). Bij PSV ligt dat op 1 miljoen geloof ik. Dat maakt dat ze als club gewoon altijd groter zullen zijn, en ze in de media ook tot een soort van Oranje op clubniveau worden gebombardeerd. Een omdenker zou zeggen: "er zijn in Nederland zo'n 12 miljoen mensen die helemaal NIETS met Ajax hebben ;)

Verder moeten wij hier helemaal niet wakker van liggen, ook niet dat we minder (positieve) aandacht krijgen. Voor velen zijn wij gewoon een FC Twente of Heerenveen, maar dan historisch succesvoller. Wij hebben hier een eigen club met kenmerken die bij ONS passen.

Het enige, maar dan ook echt het enige, wat ik vind waar we een voorbeeld aan kunnen nemen, is de handelsgeest bij Ajax. Waar ik bij ons nog niet echt heb kunnen ontdekken hoe we nou bij die top 32 gaan horen waar Toon het over heeft, zie ik bij Ajax wél dat ze hun ambities proberen waar te maken. Ook qua uitstraling en bereik van de club.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 04 nov 2021, 12:30
Revolinho schreef: 04 nov 2021, 10:15 Ik zie topic is er en iedereen bepaalt dat helemaal voor zichzelf, maar ik blijf het wel bijzonder vinden hoeveel men hier bezig is met Ajax. Telkens staat dit topic bovenaan hierzo, waarom? Wedstrijden van ze checken, commentaar geven. We kennen Ajax toch allemaal inmiddels wel in hun goede, maar ook zeker hun slechte tijden.

PSV moet zorgen dat het de allerbeste versie van zichzelf word. Dat is het op dit moment nog niet, maar we zijn wel onderweg. Geduld. En kijken naar Ajax in relatie tot PSV is al helemaal nutteloos. Als PSV zorgt dat het beter is als het beste PSV van voorheen, dan ben je er eigenlijk al en kan niets dat tegenhouden.
Haha inderdaad, het al kijken en becommentariëren op een PSV forum is al vreemd
Niks vreemds aan hoor. Jij denkt dat er andersom niet over PSV wordt gepraat? Of dat Real fans de topic Barça negeren? Dat Liverpool fans het nooit over City, United of Everton hebben? Je volgt je concurrenten en rivalen nou eenmaal met bovengemiddelde interesse, met elke keer de hoop dat ze (dik) verliezen. Wat bij bijna iedereen hier het geval is. Niks abnormaals aan, hoort erbij.
Ervan genieten/trots op zijn is weer een tweede, daar kan ik dan geen begrip voor opbrengen maar goed.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maar Ajax is kut!
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Daar is geen speld tussen te krijgen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ardbeg schreef: 04 nov 2021, 12:58
deninho32 schreef: 04 nov 2021, 12:48

Waarom zou je geen mening mogen hebben over een andere club? Ik kijk die wedstrijden ook niet, maar als PSV dit soort resultaten zou boeken dan zou bijna iedereen hier denk ik dolgelukkig en trots zijn. Maar als een andere club dat bereikt is het geluk en moeten we chagrijnig zijn of zo?
In geen enkel universum word ik trots en dolgelukkig voor ajax.
Dat bedoel ik ook niet. Als PSV deze resultaten haalt is bijna iedereen hier trots. Doet Ajax dat, dan is dat niet hun verdienste (reden voor hun fans om trots te zijn) maar geluk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 04 nov 2021, 15:17
Ardbeg schreef: 04 nov 2021, 12:58

In geen enkel universum word ik trots en dolgelukkig voor ajax.
Dat bedoel ik ook niet. Als PSV deze resultaten haalt is bijna iedereen hier trots. Doet Ajax dat, dan is dat niet hun verdienste (reden voor hun fans om trots te zijn) maar geluk.
Ja ach, zo gaat dat over en weer.

Kijk nog eens naar de CL campagne van 94/95. Dat is tot aan de halve finale van niveautje conference League.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

deninho32 schreef: 04 nov 2021, 15:17
Ardbeg schreef: 04 nov 2021, 12:58

In geen enkel universum word ik trots en dolgelukkig voor ajax.
Dat bedoel ik ook niet. Als PSV deze resultaten haalt is bijna iedereen hier trots. Doet Ajax dat, dan is dat niet hun verdienste (reden voor hun fans om trots te zijn) maar geluk.
Verder is Oranje een goed voorbeeld, omdat we behalve jij daar allemaal voor zijn. Afgelopen zomer hadden we 9 uit 3 in een kutpoule, en iedereen gaf dat ook ruiterlijk toe: "stelt niets voor, zijn 32 amateurs + Alaba. Echte werk begint hierna".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Afbeelding
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Aandoenlijk dat gezanik in de media over Donny van de Beek. Heeft gewoon in de verste verte niet het niveau voor United. Nu schrijven ze hem naar andere grote clubs, maar deze jongen moet in een elftal spelen waarin zijn kwaliteiten tot hun recht komen. Dus net als Memphis een stap naar een club van het niveau Lyon. Anders speelt ie over 2 jaar weer bij Ajax.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 07 nov 2021, 10:10 (...) Anders speelt ie over 2 jaar weer bij Ajax.
Dat moet je inderdaad niet willen, zelfs niet als Donny vd Beek :nuts:
La vida és massa curta per no fer broma
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ruuddevil schreef: 07 nov 2021, 10:10 Aandoenlijk dat gezanik in de media over Donny van de Beek. Heeft gewoon in de verste verte niet het niveau voor United. Nu schrijven ze hem naar andere grote clubs, maar deze jongen moet in een elftal spelen waarin zijn kwaliteiten tot hun recht komen. Dus net als Memphis een stap naar een club van het niveau Lyon. Anders speelt ie over 2 jaar weer bij Ajax.
Of zit ie daar op de bank.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Skywalker schreef: 06 nov 2021, 20:29 Afbeelding
😃
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 07 nov 2021, 10:10 Nu schrijven ze hem naar andere grote clubs, maar deze jongen moet in een elftal spelen waarin zijn kwaliteiten tot hun recht komen.
Ik lees Barca. Vroeger was dat een grote club ja.


Dit is ook lekker op tijd:

https://nos.nl/artikel/2404693-familie- ... g-met-ajax

Ze zullen wel de beeldrechten van Nouri hebben afgedwongen of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik denk dat voor Ajax de ontwikkeling van Ihattaren ook wel geholpen heeft. Was op alle gebieden sneller in ontwikkeling dan Nouri en redt het ook niet, dus kan zo’n familie van Nouri ook moeilijk afdingen dat je echt vele miljoenen mis bent gelopen.
Blijft een heel triest verhaal natuurlijk, maar goed dat dit afgesloten is, zodat die familie ook weer verder kan.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Benieuwd hoe ze deze post gaan verstoppen in de jaarrekeningen, want anders gaat vrij snel duidelijk worden om welk bedrag het gaat.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

trouwepsvfan schreef: 07 nov 2021, 13:20 Benieuwd hoe ze deze post gaan verstoppen in de jaarrekeningen, want anders gaat vrij snel duidelijk worden om welk bedrag het gaat.
Donaties aan goede doelen. Dan kunnen ze daar ook nog wat belastingvoordeel op krijgen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 07 nov 2021, 13:14
ruuddevil schreef: 07 nov 2021, 10:10 Nu schrijven ze hem naar andere grote clubs, maar deze jongen moet in een elftal spelen waarin zijn kwaliteiten tot hun recht komen.
Ik lees Barca. Vroeger was dat een grote club ja.


Dit is ook lekker op tijd:

https://nos.nl/artikel/2404693-familie- ... g-met-ajax

Ze zullen wel de beeldrechten van Nouri hebben afgedwongen of zo.
Vroeger een grote club, maar nog steeds veel te hoog gegrepen voor Van de Beek.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heerenveen dan maar
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

En dan schrijft die frikandel nu een artikel over de liefde tussen Ajax en Nouri. Om te kotsen. 🤢
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat GAE vandaag zijn stinkende best maar doet en PSV een dkenst kan bewijzen
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ze spelen thuis, met voldoende rust.

Ik zou graag als tip meegeven om uit te gaan van een hele dikke winst en verder niet voor tien uur naar de tussenstand/uitslag te kijken. Geen illusies hoor.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Inderdaad, ik zet Expeditie Robinson aan. Dit wordt minstens 5-0 voor Ajax, verwacht ik.

Ajax