Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Klein smetje op de feestvreugde, ik vind het project Boscagli als middenvelder definitief mislukt.
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 588
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ben het wel eens met je, staat continu positioneel verkeerd. Ook nu weer in de 2e helft druk zetten op verkeerde momenten.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Ja, hij heeft een prima inzet, techniek en duelkracht. Maar hij ziet het gewoon niet. Eerste tegengoal alweer een goed voorbeeld daarvan.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat Obispo Ramalho meer toekomst heeft en wat flexibeler is qua strijdplan van jezelf maar ook van de tegenstander.

Boscagli zie ik zelf nog steeds graag op het middenveld omdat hij die bal wel naar voren kan spelen, wat Schmidt zoekt, en straks zonder Sangare in januari toch flink wat lastige potjes waar ik denk dat Schmidt voor hem en van Ginkel gaat kiezen.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 31 okt 2021, 08:38 Ik denk dat Obispo Ramalho meer toekomst heeft en wat flexibeler is qua strijdplan van jezelf maar ook van de tegenstander.

Boscagli zie ik zelf nog steeds graag op het middenveld omdat hij die bal wel naar voren kan spelen, wat Schmidt zoekt, en straks zonder Sangare in januari toch flink wat lastige potjes waar ik denk dat Schmidt voor hem en van Ginkel gaat kiezen.
Boscagli faalt juist op het middenveld. Hij kan het positioneel en tactisch niet aan, waardoor hij hapt en afwacht opde verkeerde momenten en er te grote ruimtes komen. Hij hoort centraal achterin. Vind ik tenminste.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vind ik ook. Bij noodgevallen opstellen op het middenveld en anders centraal. Ik vind hem op dit moment een klasse beter dan Obispo. Met name wat het voetballende gedeelte betreft.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Eensch. Vroeg mij in het stadion regelmatig af of hij wel wist waar hij moest lopen. Daarbij gevoegd de zwakke passing, normaal toch veel beter. Nee, hij liep imo voortdurend te zwemmen. Hijmoet het spel blijkbaar voor zich zien ipv er deel van uit te maken in de tactische drukte die middenveld heet
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Tegen Monaco zorgde hij ervoor dat Max voortdurend tegen 2 man stond achterin (vooral de eerste helft). Hij verzaakte daar enorm. Dan verwacht je nog dat Schmidt zijn mond een keer opentrekt langs de lijn om te corrigeren, maar die kijkt en zwijgt. Max zelf had zijn collega ook wel aan kunnen spreken maar ze zijn veel te lief voor elkaar.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 30 okt 2021, 18:02 Klein smetje op de feestvreugde, ik vind het project Boscagli als middenvelder definitief mislukt.
Eens. Ik zie liever nog Guti op het middenveld starten ondanks de onzekerheid wat zijn niveau is op dit moment. Boscagli is het niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 01 nov 2021, 08:24
ruuddevil schreef: 30 okt 2021, 18:02 Klein smetje op de feestvreugde, ik vind het project Boscagli als middenvelder definitief mislukt.
Eens. Ik zie liever nog Guti op het middenveld starten ondanks de onzekerheid wat zijn niveau is op dit moment. Boscagli is het niet.
Pröpper of Guti mogen het inderdaad best proberen naast Sangare. Want Boscagli en Marco leveren allebei te weinig vanaf die plek en laten te grote ruimtes achter.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Boscagli heeft niet het vermogen om situaties te herkennen in het veld en dat wordt op het middenveld helaas alleen maar meer duidelijk. [mention]Heruone[/mention] heeft al eens gezegd dat het aan zijn kijkgedrag is, en dat wordt volgens mij heel duidelijk als je ziet hoe eenvoudig Vlap bij hem weg kan lopen. Ik was fan van Boscagli van afgelopen seizoen maar ik ben steeds meer aan het twijfelen. Zou Obispo achterin niet voor meer zekerheid zorgen? En dan ervoor naast Sangaré Pröpper of Guti? Ik denk dat het dan veel logischer staat en het aantal tegengoals snel afneemt.
Hopelijk zit ik ernaast, want ik heb niet het idee dat Schmidt hem snel uit het elftal gaat halen, maar ik vind het wel een gokje waard.
Fritske12
Lid 2e elftal
3
Berichten: 170
Lid geworden op: 4 nov 2020

natuurlijk was de 0-1 zijn fout maar ik zou hem daar toch erg graag de komende wedstrijden zien staan langs sangare.
heeft tijd nodig om te bepalen of je een lopende speler wel of niet overgeeft aan de centrale verdediger.
doet ook wel erg veel dingen goed op die positie.

sanagre boscagli
Gotze
vertessen/madueke gakpo
vini/zahavi

v ginkel ondanks zijn assist niet in beste vorm, propper doet echt alles in 1 tempo...
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Fritske12 schreef: 01 nov 2021, 09:14 natuurlijk was de 0-1 zijn fout maar ik zou hem daar toch erg graag de komende wedstrijden zien staan langs sangare.
heeft tijd nodig om te bepalen of je een lopende speler wel of niet overgeeft aan de centrale verdediger.
doet ook wel erg veel dingen goed op die positie.

sanagre boscagli
Gotze
vertessen/madueke gakpo
vini/zahavi

v ginkel ondanks zijn assist niet in beste vorm, propper doet echt alles in 1 tempo...
Ik ben dan benieuwd wat hij volgens jou beter doet dan alle anderen die daar spelen. Hij laat er structureel zijn man lopen, het middenveld staat helemaal verkeerd, daardoor komen overal ruimtes. En hij probeert te vaak de beslissende bal te geven waardoor hij, verwacht ik, een vrij laag passingpercentage heeft. Ik weet niet of iemand die cijfers zo heeft? Ik vind het project Boscagli op het middenveld overduidelijk geen succes. Dan maar Pröpper eens proberen of misschien zelfs Götze.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

Als CV veel stabieler dan als middenvelder en ook als CV is Obispo degelijker. Hij moet uitkijken dat hij niet op de bank terecht gaat komen.
Op het middenveld hebben we teveel middenvelders die te veel beperkingen hebben. Een goede middenvelder aankopen die positioneel beter staat en meer snelheid heeft dan de middenvelders die we nu hebben zou per direct ons spel veel stabieler maken. Bijna alle kansen tegen ons komen tot stand door slechte ballen en verkeerd gepositioneerd staan op het middenveld. Beide goals van afgelopen weekend waren direct de fout van onze middenvelders. Vooral onze rechterkant (middenveld en verdediging) zorgt voor zoveel onrust en maakt ons uiterst kwetsbaar. Hadden we maar financiële middelen om de rechterkant te versterken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Slecht as CM. Verzaakt vaak. Beide goals resultaat van zijn laksheid.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond het eerder van Ginkel's fout 2x. Eerst slofte hij achter Vlap aan, die uit zijn rug liep. En hij zorgde met die ziekenhuisbal dat PSV balverlies leed in de as van het veld.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Boscagli viel vorig seizoen op, op het middenveld door het totale gebrek aan voetballend vermogen in die linie. En hij kan ook zeker wel als middenvelder uit de voeten alleen zie je af en toe in zijn positionering dat hij wel degelijk een cv is. Voor nood een prima oplossing maar zie hem liever in het centrum. Vind hem een klasse beter dan Obispo, met name in het voetballende vermogen. Heb ook het idee dat Ramalho wat stabieler is met Boscagli naast hem.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Woodenshoes schreef: 31 okt 2021, 10:35 Tegen Monaco zorgde hij ervoor dat Max voortdurend tegen 2 man stond achterin (vooral de eerste helft). Hij verzaakte daar enorm. Dan verwacht je nog dat Schmidt zijn mond een keer opentrekt langs de lijn om te corrigeren, maar die kijkt en zwijgt. Max zelf had zijn collega ook wel aan kunnen spreken maar ze zijn veel te lief voor elkaar.
Dit is eigenlijk precies wat er nu voor het tweede jaar op rij scheef zit : ze spreken elkaar er niet op aan. Die verdedigers moeten veel mondiger zijn als ze in een manminder situatie staan. Ik kan me een situatie vorig jaar herinneren dat de centrale verdediging meer dan een minuut met zijn tweeen tegen drie aanvallers stonden. Dat kan eigenlijo helemaal niet. Zie je zelfs bij 3e klasse amateurs nooit gebeuren.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

In afwezigheid van sangare, kan schmidt ook van ginkel verdedigender opstellen. Verdedigend zowel positioneel en in duels is van ginkel nog ok en aanvallend mis je er weinig aan. En ik heb hem als enige PSV middenvelder er nog niet op kunnen betrappen dat ie zijn man laat lopen. En boscagli...tja ...zegt ut maar.. ik zie zijn kwaliteiten, maar ik zie niet op welke positie hij echt past. Iemand moet hem leren te kijken, dat is de enige oplossing.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Voor mij een van de redenen van al die vele tegengoals. Echt klaar met deze pseudo verdediger, volgens mij vindt ie zichzelf belangrijker/beter dan ie is. Ik zie liever Obispo of Jorra als partner van Ramalho.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Kan het niveau in deze wedstrijden helaas niet aan. In de zomer afscheid van nemen als je door wil groeien .
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Is geen verdediger.
#simplythebest
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DC_PSV schreef: 09 dec 2021, 19:32 Is geen verdediger.
Het is ook geen middenvelder. Probleem is dat hij vooral geschikt is voor zo’n rol als Bazoer bij Vitesse, maar hij echt niet zo goed is dat wij ons systeem aan zullen passen aan hem. Doorselecteren dus en nu al met Obispo gaan spelen voortaan.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25081
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bubba Gump schreef: 09 dec 2021, 19:29 Kan het niveau in deze wedstrijden helaas niet aan. In de zomer afscheid van nemen als je door wil groeien .
Haha snap de emotie. Maar een speler als Boscagli hou ik er graag bij, als is het maar voor de bank natuurlijk.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het begon al met het verkeerd instappen waarna Isak vrij op op Drommel af kon. En zo nog wat momenten.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Mist simpelweg de snelheid en het verdedigende positionele inzicht om tegen een club als Sociedad zo hoog op het veld te spelen waarbij hij in 1 tegen 1 situaties terecht komt. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg maar tegen spelers als Oyarzabal, Isak en Januzaj ga je gewoon nat.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Olivier Boscagli