Carlos Vinícius

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De afgelopen weken was het zo gezapig en futloos. Ook in de tweede helft tegen Ajax. Natuurlijk moet Vinicius die paal niet door midden zagen, maar ik vind het ergens ook wel fijn dat er nog iemand is die gewoon emotie toont.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

trouwepsvfan schreef: 30 okt 2021, 17:59 De afgelopen weken was het zo gezapig en futloos. Ook in de tweede helft tegen Ajax. Natuurlijk moet Vinicius die paal niet door midden zagen, maar ik vind het ergens ook wel fijn dat er nog iemand is die gewoon emotie toont.
100%! Heerlijk om die ontlading en passie te zien. Jongen is ontzettend blij. Vind ik mooi.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Natuurlijk wel, dat is toch mooi. Die gast leeft voor doelpunten en is gefrustreerd. Vond hem hiervoor ook niet verkeerd, maar als je als spits niet scoort dan zegt dat weinig.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Oprechte emotie is altijd mooi.
Hoop voor 'm dat ie nu de schroom helemaal van zich af kan gooien
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik vind het belachelijk gedrag. Als Berghuis dit doet lach ik hem heel terecht finaal uit.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Haha, een van de weinige, zo niet de enige met wat gif in z'n flikker en het wordt alweer bestraft.

Vamos Vini!
Laatst gewijzigd door Madueke op 30 okt 2021, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Verschil met Vini en Berghuis is dat Berghuis dit bij spelers van de tegenpartij doet.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Johnnie Walker schreef: 30 okt 2021, 18:05 Ik vind het belachelijk gedrag. Als Berghuis dit doet lach ik hem heel terecht finaal uit.
Klopt. Scoren tegen FC Twente. Natuurlijk mag je opgelucht zijn met je eerste goal, maar dit was echt overdreven. Straks gaan mensen hier hem nog man of the match maken ervoor, terwijl het toch echt Vertessen was, die ons vandaag de winst bezorgd. En die had tenminste ook beleving en passie buiten zijn goals.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 30 okt 2021, 18:05 Ik vind het belachelijk gedrag. Als Berghuis dit doet lach ik hem heel terecht finaal uit.
Het is ook belachelijk, maar als het hierbij blijft moeten we er ook weer niet een te groot punt van maken vind ik. Gebeurd is gebeurd. En door.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 30 okt 2021, 18:08
Johnnie Walker schreef: 30 okt 2021, 18:05 Ik vind het belachelijk gedrag. Als Berghuis dit doet lach ik hem heel terecht finaal uit.
Klopt. Scoren tegen FC Twente. Natuurlijk mag je opgelucht zijn met je eerste goal, maar dit was echt overdreven. Straks gaan mensen hier hem nog man of the match maken ervoor, terwijl het toch echt Vertessen was, die ons vandaag de winst bezorgd. En die had tenminste ook beleving en passie buiten zijn goals.
Je brengt mensen op ideeën zo hè.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel schreef: 30 okt 2021, 18:15
Thijs schreef: 30 okt 2021, 18:08

Klopt. Scoren tegen FC Twente. Natuurlijk mag je opgelucht zijn met je eerste goal, maar dit was echt overdreven. Straks gaan mensen hier hem nog man of the match maken ervoor, terwijl het toch echt Vertessen was, die ons vandaag de winst bezorgd. En die had tenminste ook beleving en passie buiten zijn goals.
Je brengt mensen op ideeën zo hè.
De intelligente mensen zullen nu dus voor Vertessen kiezen. Het wordt daarmee deze keer ook een soort IQ test in de MOM verkiezing.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik hou ervan, die emotie. Go Vini!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zoals ik hier al meerdere keren aangaf: laten staan. Punt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Knallen tegen Monaco donderdag, gewoon weer 2 goals.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Gaan we nu echt zeuren over de emotie na 2 maanden zonder goals van deze jongen? Come on, het is het gegund!
#simplythebest
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Laat die jongen blij zijn zeg. Tuurlijk is het wat overdreven. Maar het loopt al weken niet bij hem (en het team) dus ik snap zijn opluchting. Kan zijn passie wel waarderen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Laat die jongen lekker. Zo lang hij die paal niet doormidden trapt is er niks aan de hand. Ietwat overdreven reactie die aangeeft hoe hij zelf heeft geworsteld tot zijn eerste goal. En ik gun het hem van harte. Vind hem geen goede voetballer en hij valt me ook met deze twee goals tegen maar hij levert wel strijd en doet echt zijn best. Maar dit soort spitsen moet je ook kunnen scouten, halen en hoef je niet voor miljoenen te huren. Is geen bijzondere speler.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ben ik de enige die het jammer vind dat hij die paal niet doormidden heeft getrapt? Mag ie de volgende keer tegen de bal doen! :think:
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lekker die passie. Of hebben sommige liever dat dooie juichen van Haller
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Ik snap niet dat mensen hier iets op tegen hebben. Ja als hij dit bij elke goal doet is dat wat overdreven maar deze gast speelt al enkele maanden weinig tot niet en als hij speelt is het erg wisselvallig met enkele grote gemiste kansen. Het team draait daarnaast ook niet top dus dat gaat enorm vreten aan zo'n gast. Ik vind het juist positief dat hij daar mee zit ipv er niets om geeft. Hij heeft wat frustratie, nu is dat eruit en hopelijk gaat hij nu lekker draaien.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 30 okt 2021, 18:17
Maikel schreef: 30 okt 2021, 18:15
Je brengt mensen op ideeën zo hè.
De intelligente mensen zullen nu dus voor Vertessen kiezen. Het wordt daarmee deze keer ook een soort IQ test in de MOM verkiezing.
Waarvan akte :Thumbsup:
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Liever dit dan terug naar de middencirkel sjokken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik vind het heerlijk.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mee eens. Valt genoeg op Vinicius aan te merken maar liever dit dan een Dolberg.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Fijn dat die jongen scoort, maar ik vind het nog steeds niks. Die tweede goal van Vertessen was natuurlijk na gestuntel van hem. En bij zijn eerste goal zat hij in eerste instantie weer volledig mis.

Wel was zijn tweede goal knap afgemaakt en had hij nog 1 moment van klasse; toen hij een bal uit de lucht in 1 keer doodlegde, tussen twee spelers in. Dat was ook zijn eerste echt technisch knappe actie in 2-3 maanden tijd.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hopelijk issie 'los'.
En medespelers gaan hem ook begrijpen...
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hopelijk is ie nu los inderdaad, ben ervan overtuigd dat er meer in hem zit dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. We houden het op aanpassingsproblemen, de ketchup moet nu rijkelijk gaan vloeien.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Carlos Vinícius