Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ykhim schreef: 26 okt 2021, 19:59 Maikel, je bent een toffe peer, maar wijzen naar kwaliteit terwijl je een wereldkampioen, de aanvoerder, twee Europese toptalenten, de beste speler van het Midden-Oosten en de voormalig topscorer van Portugal ter beschikking hebt, lijkt me niet heel terecht. Daar staat voor Eredivisie-begrippen een bak aan kwaliteit, da's niet te bevatten. Aan de trainer om daar wat van te maken en tot dusver gebeurt het nauwelijks. De moed zakt je in de schoenen bij het zien van ons aanvalsspel. Natuurlijk kan hij de kansen niet zelf afmaken, maar hij kan er wel voor zorgen dat we aan de bal meer brengen dan we nu laten zien.

Het moet beter en Schmidt heeft er de middelen voor.
Laten we wel zijn, Götze is verre van de speler die hij ooit was. Zahavi is absoluut niet de beste speler van het Midden-Oosten. We hebben ook een eenmansmiddenveld omdat alleen Sangaré fatsoenlijk speelt. Van Ginkel doet half mee, Pröpper bakt er niks van, Thomas is te zwak. De backs zijn onderbemand en niet van het juiste niveau. We hebben een keeper die talentvol is maar waarvan het nog altijd de vraag is of het er echt helemaal uit gaat komen(ookal ben ik best tevreden over Drommel in het algemeen). Ik kan het balletje heel makkelijk terug kaatsen. Ja, voor de Eredivisie een bak kwaliteit, maar een stuk minder dan onze grote concurrent.

Het is niet zo dat de spelers als Zahavi en Vinicius geen kansen krijgen he, de ploeg creëert kansen zat. Maar als je spitsen hebt die de bal voor open goal missen in de voorronde van de CL, die een bal op de lat schieten vanaf 1 meter voor de doellijn tegen PEC Zwolle en noem maar op wat voor kansen er gemist worden. Wat moet je als trainer dan doen? Er zelf maar gaan staan?
Het probleem zal in het midden liggen, maar als ik nu zie hoe er over Schmidt wordt gedaan vind ik dat echt belachelijk. Fans die hun eigen trainer clown noemen en noem maar op. Echt bizar.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

*
Fonzerilli
Veelbelovend talent
2
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 26 okt 2021, 19:07
Menno1 schreef: 26 okt 2021, 18:16 Laat gaan joh, Ardbeg leeft nog steeds met zijn hoofd diep in de grond verstopt. Het is niet mijlenver, het is lichtjaren ver.
Ah, de dooddoener *kop in het zand*

Lichtjaren! Miljarden lichtjaren!!!

Komt goed jongen. Het is even minder maar absoluut niet zo overdreven

Hoe pijnlijk het ook is, Ajax is europese (sub)Top en dat is een ontwikkeling geweest van jaren. Wij lopen te kutten in de EL.
Om je een idee te geven. Waarschijnlijk staat er geen 1 PSV-er in de basis bij Ajax. Hooguit Sangare.

Verder heeft Ajax een abonnement op de CL omdat ze steeds fluitend kampioen worden. Waardoor ze on Nederlandse salarissen kunnen betalen (Bv Berghuis die wij ook wilde) en kunnen op een veel hoger niveau spelers aantrekken (Bv Antony).

Verder is het verschil op andere vlakken ook gigantisch, denk aan eigen vermogen, jeugdopleiding, marketing ect.

Het lijk me dat wij ons nu moet richten op de 2de plek en hopen op die 2de CL plaats of een keer dat het wel lukt om door de voorronde heen te komen.
(Baal nog steeds dat het dit jaar niet tegen Benifca gelukt is, denk dat er dan ook andere betere aankopen waren gekomen).
Verder hopelijk gaan de plannen om goede talentvolle spelers voor de jeugd \ jong PSV nog door als de 30 miljoen is gestoord, want helaas viel ook dat tegen deze transferzomer (Met uitzondering misschien van Sealy).
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Fonzerilli schreef: 27 okt 2021, 11:42
Om je een idee te geven. Waarschijnlijk staat er geen 1 PSV-er in de basis bij Ajax. Hooguit Sangare.
Overdrijven is ook een vak. Een Gotze, Madueke en Gakpo in vorm zouden bij Ajax ook in de basis kunnen staan.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

trouwepsvfan schreef: 27 okt 2021, 11:53
Fonzerilli schreef: 27 okt 2021, 11:42
Om je een idee te geven. Waarschijnlijk staat er geen 1 PSV-er in de basis bij Ajax. Hooguit Sangare.
Overdrijven is ook een vak. Een Gotze, Madueke en Gakpo in vorm zouden bij Ajax ook in de basis kunnen staan.
Drommel is ook duidelijk beter dan Pasveer.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Fonzerilli schreef: 27 okt 2021, 11:42 Verder heeft Ajax een abonnement op de CL omdat ze steeds fluitend kampioen worden.
Het is dat Overmars de competitie stil liet leggen omdat AZ kampioen dreigde te worden. Anders was dat nog lang niet zeker. Met je jarenlang fluitend kampioen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

ruuddevil schreef: 27 okt 2021, 07:14 In een interview met VI komt Ramalho weer met dat verhaal dat we een jong team hebben. Aantoonbaar gelul en het komt van onze excuus Duitser die met zijn gezever de spelers altijd een excuus geeft om te falen.
Heeft hij het over de leeftijd van de individuele spelers, of over de periode dat deze spelers met elkaar als team hebben samengespeeld?
Nogal een enorm verschil natuurlijk.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Balinho schreef: 27 okt 2021, 12:06
ruuddevil schreef: 27 okt 2021, 07:14 In een interview met VI komt Ramalho weer met dat verhaal dat we een jong team hebben. Aantoonbaar gelul en het komt van onze excuus Duitser die met zijn gezever de spelers altijd een excuus geeft om te falen.
Heeft hij het over de leeftijd van de individuele spelers, of over de periode dat deze spelers met elkaar als team hebben samengespeeld?
Nogal een enorm verschil natuurlijk.
Het zou me niet verbazen dat hij dat laatste bedoelde/gezegd heeft, maar een beetje creatief vertalen verkoopt natuurlijk beter.

Verder inderdaad wat [mention]ShovingNE2[/mention] zegt, daar heeft ajax gewoon gratis 30 miljoen gekregen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

De Realist schreef: 27 okt 2021, 12:38Verder inderdaad wat @ShovingNE2 zegt, daar heeft ajax gewoon gratis 30 miljoen gekregen.
Toon laat zich in die zin ook wel de kaas van het brood eten hoor, had daar niet veel steviger tegen geprotesteerd kunnen worden? Daar had je wellicht veel meer uit kunnen halen.

Dat drukke programma rond Benfica, ook zoiets. Als een mak lammetje laat PSV zich naar de slachtbank leiden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 27 okt 2021, 12:49 Toon laat zich in die zin ook wel de kaas van het brood eten hoor, had daar niet veel steviger tegen geprotesteerd kunnen worden? Daar had je wellicht veel meer uit kunnen halen.
AZ is naar de rechter gegaan. Hoe stevig wil je het hebben dan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik heb af en toe het idee dat mensen bovenin de club bang zijn om voor 'Calimero' uitgemaakt te worden. Dit soort dingen zijn uiteraard gewoon legitieme zaken om tegenin te gaan. Net zoals straks na de winterstop de hele competitierondes die verzet gaan worden (want daar reken ik al op)
Maar het moet wel goed uitgedrukt worden, om maar on topic te blijven. Roger Schmidt vertelt zelden tot nooit onzin, maar hij drukt zich vaak ongelukkig of onvolledig uit
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Toon wordt alleen boos als het om supporters gaat of als hem een baantje bij de KNVB door de neus wordt geboord.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:03 Ik heb af en toe het idee dat mensen bovenin de club bang zijn om voor 'Calimero' uitgemaakt te worden. Dit soort dingen zijn uiteraard gewoon legitieme zaken om tegenin te gaan. Net zoals straks na de winterstop de hele competitierondes die verzet gaan worden (want daar reken ik al op)
Maar het moet wel goed uitgedrukt worden, om maar on topic te blijven. Roger Schmidt vertelt zelden tot nooit onzin, maar hij drukt zich vaak ongelukkig of onvolledig uit
PSV stond vierde op dat moment en PSV wilde even een stevig anti-excuuscultuur statement maken. Te vroeg de handdoek gegooid. We hadden het weer enigszins op de rit met 13 uit 5 op dat moment en hadden die acht wedstrijden uit moeten spelen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:03 Roger Schmidt vertelt zelden tot nooit onzin, maar hij drukt zich vaak ongelukkig of onvolledig uit
Die taalbarriere helpt inderdaad vaak niet in de media. Denk dat Duitse interviews een stuk helderder zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ShovingNE2 schreef: 27 okt 2021, 13:01
ziege maar ook zagge schreef: 27 okt 2021, 12:49 Toon laat zich in die zin ook wel de kaas van het brood eten hoor, had daar niet veel steviger tegen geprotesteerd kunnen worden? Daar had je wellicht veel meer uit kunnen halen.
AZ is naar de rechter gegaan. Hoe stevig wil je het hebben dan?
Een rechtszaak klinkt heel stevig maar is dat alleen als je de juiste route kiest. Zij wilden als kampioen aangewezen worden, dat zou m.i. idd net zo onterecht zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Heruone schreef: 27 okt 2021, 13:20
De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:03 Roger Schmidt vertelt zelden tot nooit onzin, maar hij drukt zich vaak ongelukkig of onvolledig uit
Die taalbarriere helpt inderdaad vaak niet in de media. Denk dat Duitse interviews een stuk helderder zijn.
Dat lijkt mij idd wel vaker het geval. Voeg daarbij nog dat je door onbenullen als Hans Kraay jr. wordt ondervraagd en vriendelijk moet blijven en veel moet uitleggen... Joeperdepoep Schreuder idem, al speelt daar de bias een grote rol: hoe stel ik open vragen? Gewoon niet, helemaal niet :lol:
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 26 okt 2021, 18:51 Natuurlijk moet je hem niet ontslaan. Alsof je daar iets mee op schiet voor de korte of lange termijn.

PSV gaat fluitend tweede worden en waarschijnlijk na de winter leuk mee doen Europees op een niveautje lager. Mocht je daar niet tevreden over zijn dan moet je zijn contract niet verlengen en in april/mei een nieuwe trainer benaderen. Dat kan gewoon, het is niet dat de wereld instort welke keuze we ook nemen. Maar als je hem nu ontslaat ga je niemand vinden die het substantieel beter zal doen, of althans het risico dat het slechter zal gaan is groter dan dat het beter zal gaan.

Er zullen altijd mensen stemmen op direct ontslaan. Waarschijnlijk dezelfde mensen die 0 ervaring hebben als coach/trainer, nog nooit een euro hebben verdiend aan salaris in een voetbalorganisatie en die elke weer beter weten dan een fulltime trainer wie er wel of niet moet spelen op zaterdag/zondag.

Overschatting zouden we het maar op houden.
Wat een misplaatste arrogantie zeg. Fluitend 2e op basis van wat? Omdat we de rest van de competitie al weken van de mat spelen? Omdat we een flinke voorsprong hebben op de concurentie na 1/3 van de competitie? Er is echt geen enkele reden om te denken dat je wel even 2e wordt.

En dat serieus meedoen op een europees niveau lager, is precies hetzelfde dat werd gezegd na de wedstrijd tegen benfica. Dat pakt ook lekker uit.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Heruone schreef: 27 okt 2021, 13:20
De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:03 Roger Schmidt vertelt zelden tot nooit onzin, maar hij drukt zich vaak ongelukkig of onvolledig uit
Die taalbarriere helpt inderdaad vaak niet in de media. Denk dat Duitse interviews een stuk helderder zijn.
De pest is dat de gemiddelde "journalist" (verhaaltjesopschrijver in mijn ogen, want hoger is het niveau al lang niet meer) zijn Duits ongeveer zo ver komt als 'haben Sie ein Hund?' Of 'Sprechen Sie Deutsch?'
Niet te doen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dn Trol schreef: 27 okt 2021, 13:49
11 Sir Tinus schreef: 26 okt 2021, 18:51 Natuurlijk moet je hem niet ontslaan. Alsof je daar iets mee op schiet voor de korte of lange termijn.

PSV gaat fluitend tweede worden en waarschijnlijk na de winter leuk mee doen Europees op een niveautje lager. Mocht je daar niet tevreden over zijn dan moet je zijn contract niet verlengen en in april/mei een nieuwe trainer benaderen. Dat kan gewoon, het is niet dat de wereld instort welke keuze we ook nemen. Maar als je hem nu ontslaat ga je niemand vinden die het substantieel beter zal doen, of althans het risico dat het slechter zal gaan is groter dan dat het beter zal gaan.

Er zullen altijd mensen stemmen op direct ontslaan. Waarschijnlijk dezelfde mensen die 0 ervaring hebben als coach/trainer, nog nooit een euro hebben verdiend aan salaris in een voetbalorganisatie en die elke weer beter weten dan een fulltime trainer wie er wel of niet moet spelen op zaterdag/zondag.

Overschatting zouden we het maar op houden.
Wat een misplaatste arrogantie zeg. Fluitend 2e op basis van wat? Omdat we de rest van de competitie al weken van de mat spelen? Omdat we een flinke voorsprong hebben op de concurentie na 1/3 van de competitie? Er is echt geen enkele reden om te denken dat je wel even 2e wordt.

En dat serieus meedoen op een europees niveau lager, is precies hetzelfde dat werd gezegd na de wedstrijd tegen benfica. Dat pakt ook lekker uit.
En in hoeverre doet PSV daar niet serieus mee? Sociedad hele sterke pot, en dat kun je daar ook neerzetten; tegen Monaco het euvel van de ketchupfles; die pot moet je gewoon winnen. Ik zie geen reden waarom je daar uit niet kunt winnen. Sturm Graz duidelijker aan de kant gezet dan de andere twee clubs hebben gedaan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:54
Dn Trol schreef: 27 okt 2021, 13:49

Wat een misplaatste arrogantie zeg. Fluitend 2e op basis van wat? Omdat we de rest van de competitie al weken van de mat spelen? Omdat we een flinke voorsprong hebben op de concurentie na 1/3 van de competitie? Er is echt geen enkele reden om te denken dat je wel even 2e wordt.

En dat serieus meedoen op een europees niveau lager, is precies hetzelfde dat werd gezegd na de wedstrijd tegen benfica. Dat pakt ook lekker uit.
En in hoeverre doet PSV daar niet serieus mee? Sociedad hele sterke pot, en dat kun je daar ook neerzetten; tegen Monaco het euvel van de ketchupfles; die pot moet je gewoon winnen. Ik zie geen reden waarom je daar uit niet kunt winnen. Sturm Graz duidelijker aan de kant gezet dan de andere twee clubs hebben gedaan.
Gaat er mij om dat ik het realisme compleet mis. Na benfica werd hier beweerd dat we een van de favorieten voor de EL waren. Wat hewoon onzin was en is. Ook als we in de conference league zouden komen gaan we het tegen teams als rennes, spurs, union en dergelijke, heel moeilijk krijgen.

Ik ben het eens dat PSV met deze selectie fluitend 2e zou moeten worden. Dat het kwartfinale van de EL zou moeten halen. Maar heb noet het idee dat Schmidt dat kan realiseren. Juist daarom denk ik dat vertrek de juiste optie is voor PSV
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:50
Heruone schreef: 27 okt 2021, 13:20

Die taalbarriere helpt inderdaad vaak niet in de media. Denk dat Duitse interviews een stuk helderder zijn.
De pest is dat de gemiddelde "journalist" (verhaaltjesopschrijver in mijn ogen, want hoger is het niveau al lang niet meer) zijn Duits ongeveer zo ver komt als 'haben Sie ein Hund?' Of 'Sprechen Sie Deutsch?'
Niet te doen
En het ergste is dat het Engels van die journalisten niet eens echt veel beter is.
Maar dat zijn allemaal zwakke excuses, want Schmidt werkt gewoon in Nederland bij een Nederlandse club. Er zijn tijden geweest dat we van buitenlandse spelers eisten dat ze binnen een paar jaar Nederlands leerden en daarvan heeft Schmidt kenbaar gemaakt dat sowieso niet te zullen doen. Dus dan ben je het ook wel een beetje zelf schuld, niet?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

"In Nederland praten we gewoon Nederlands"
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dn Trol schreef: 27 okt 2021, 14:05
De Realist schreef: 27 okt 2021, 13:54

En in hoeverre doet PSV daar niet serieus mee? Sociedad hele sterke pot, en dat kun je daar ook neerzetten; tegen Monaco het euvel van de ketchupfles; die pot moet je gewoon winnen. Ik zie geen reden waarom je daar uit niet kunt winnen. Sturm Graz duidelijker aan de kant gezet dan de andere twee clubs hebben gedaan.
Gaat er mij om dat ik het realisme compleet mis. Na benfica werd hier beweerd dat we een van de favorieten voor de EL waren. Wat hewoon onzin was en is. Ook als we in de conference league zouden komen gaan we het tegen teams als rennes, spurs, union en dergelijke, heel moeilijk krijgen.

Ik ben het eens dat PSV met deze selectie fluitend 2e zou moeten worden. Dat het kwartfinale van de EL zou moeten halen. Maar heb noet het idee dat Schmidt dat kan realiseren. Juist daarom denk ik dat vertrek de juiste optie is voor PSV
Het was ook niet te verwachten dat je in zo'n poule terecht zou komen. Buiten Napoli en evt Leverkusen was dit gewoon veruit de zwaarst denkbare loting. Je moet van iedereen winnen om verder te komen etc etc, maar om de 5 verliespunten in wedstrijden waarin je minimaal gelijkop gaat op het conto van Schmidt te schrijven vind ik niet fair.
[mention]trouwepsvfan[/mention] ik neem aan dat je dat ironisch bedoelt.

Een goed Duits sprekende persvoorlichter zou dat soort dingen kunnen ophelderen en toelichten, zodat de stukjesschrijvers niet zelf kunnen gaan interpreteren wat hen uitkomt.
Wat ik Schmidt wel aanrekenen is het stroeve aanvalsspel dat slechts door het midden gaat. Er móet op gehamerd worden dat er afwisselend door het midden en over de flanken gespeeld wordt, zodat tegenstanders echt niet meer weten waar ze het moeten zoeken. Verder geloof ik gewoon in zijn aanpak, en zijn de tegenslagen tot nu te verklaren en niet zorgwekkend wat mij betreft.
Ten opzichte van hoe we er na anderhalf jaar van Bommel voor staan vind ik het een verademing.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 27 okt 2021, 14:23
Dn Trol schreef: 27 okt 2021, 14:05

Gaat er mij om dat ik het realisme compleet mis. Na benfica werd hier beweerd dat we een van de favorieten voor de EL waren. Wat hewoon onzin was en is. Ook als we in de conference league zouden komen gaan we het tegen teams als rennes, spurs, union en dergelijke, heel moeilijk krijgen.

Ik ben het eens dat PSV met deze selectie fluitend 2e zou moeten worden. Dat het kwartfinale van de EL zou moeten halen. Maar heb noet het idee dat Schmidt dat kan realiseren. Juist daarom denk ik dat vertrek de juiste optie is voor PSV
Het was ook niet te verwachten dat je in zo'n poule terecht zou komen. Buiten Napoli en evt Leverkusen was dit gewoon veruit de zwaarst denkbare loting. Je moet van iedereen winnen om verder te komen etc etc, maar om de 5 verliespunten in wedstrijden waarin je minimaal gelijkop gaat op het conto van Schmidt te schrijven vind ik niet fair.
@trouwepsvfan ik neem aan dat je dat ironisch bedoelt.

Een goed Duits sprekende persvoorlichter zou dat soort dingen kunnen ophelderen en toelichten, zodat de stukjesschrijvers niet zelf kunnen gaan interpreteren wat hen uitkomt.
Wat ik Schmidt wel aanrekenen is het stroeve aanvalsspel dat slechts door het midden gaat. Er móet op gehamerd worden dat er afwisselend door het midden en over de flanken gespeeld wordt, zodat tegenstanders echt niet meer weten waar ze het moeten zoeken. Verder geloof ik gewoon in zijn aanpak, en zijn de tegenslagen tot nu te verklaren en niet zorgwekkend wat mij betreft.
Ten opzichte van hoe we er na anderhalf jaar van Bommel voor staan vind ik het een verademing.
huh wat?

Die opmerking over Nederlands spreken was ironisch ja. Het is een campagneslogan van de VVD geweest.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Thijs schreef: 27 okt 2021, 14:10Er zijn tijden geweest dat we van buitenlandse spelers eisten dat ze binnen een paar jaar Nederlands leerden en daarvan heeft Schmidt kenbaar gemaakt dat sowieso niet te zullen doen. Dus dan ben je het ook wel een beetje zelf schuld, niet?
Dus jij zou het acceptabel vinden als bijv. alle nieuwsvoorziening uit niet-Nederlands sprekende gebieden ons zou bereiken via kleuterschoolvertalingen?


Vragen om Nederlands te spreken vind ik sowieso uit de tijd. Gewoon Engels spreken met z'n allen als er meerdere talen vertegenwoordigd zijn, simpel. Ernst Happel sprak volgens mij trouwens ook geen Nederlands (maar verstond het wel). Naast kein geloel dan :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

11 Sir Tinus schreef: 26 okt 2021, 18:51 PSV gaat fluitend tweede worden en waarschijnlijk na de winter leuk mee doen Europees op een niveautje lager.
Totdat we daar Feyenoord loten.....


EDIT: Wat ik me verder afvroeg. Een deel van de staf is hier natuurlijk samen met Schmidt (en in veel gevallen ook op voorspraak van Schmidt) gearriveerd. Als we, hetzij tussentijds hetzij aan het eind van dit seizoen, afscheid nemen van Schmidt, zou de rest van zijn staf solidair zijn en ook zijn koffers pakken?

In dat geval zou het wel een behoorlijke puzzel worden, vrees ik.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt