Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

El Sordo schreef: 26 okt 2021, 00:06
Heurelho schreef: 25 okt 2021, 22:46 PSV 3 keer kampioen in de laatste 13 jaar.
Holy shit, het is nog waar ook.
Ik ga hier echt niet zomaar wat valse statistieken droppen hoor. Is idd echt waar. Best wel slecht dus.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 07:14 Eens hiermee. Ik vind het iedere keer weer knap wat hij doet. Maar lijkt mij ook te vroeg voor PSV.

In Nederland zie ik maar twee trainers: Ruud van Nistelrooy waarvan we niet weten of hij dat nu al ambieert met ook een hoog afbreukrisico als het niet direct lukt. En Philip Cocu, maar die heeft ook een hele andere status na twee mislukte avonturen.

Henk Fraser heb ik ook wel geroepen, maar doet het nu weer dan veel slechter dan verwacht...

Een buitenlandse trainer wordt direct door de hele pers weer afgemaakt. Ongeacht welke.

Wat vinden van Letsch? Al hebben we dan ook weer de anti-Duitsland campagne van Derksen cs. direct weer op ons nek.
Ik zou Ruud wel mooi vinden, maar dan wel zoals Hiddink destijds in zijn 1e periode, met een hele ervaren trainer ernaast. Waarschijnlijk komt dit nog zeker 1,5 jaar te vroeg voor Ruud.

Cocu zou ik zeker ook een goede en degelijke keuze vinden. Hij laat in ieder geval het spelersmateriaal leidend zijn en niet het systeem.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ik lees hier vanalles over ajax dat financieel uitloopt, niet meer in te halen is, paniek, PSV wordt geen kampioen meer, hopen op een 2e plek en hoe moet dat nu verder.

Omdenken.
Want het is zo enorm simpel.

Zoals iemand hier al aangaf merkt ajax de
beperkingen van een kleine competitie in een klein land.
Op het moment dat er een europese competitie gaat komen zal ajax daar vast aan mee willen doen.
Ajax weg, PSV weer 1 in NL.

Een ajax-loze ED. Mooi.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Mij lijkt Wim Jonk in combinatie met een ervaren en geslepen assistent een mooie combi. Speelt al 2 jaar lang leuk en aanvallend voetbal met Volendam. ‘Ja het is maar Volendam’ , dat klopt maar ik zie bij die man wel een bepaald Charisma en spelinzicht wat ik bij weinig coaches (op trainers als Slot en Ten Hag na) zie.

Heeft al eerder gewerkt bij een andere grote club in Nederland. Hij in combinatie met een geslepen assistent lijkt me passend voor PSV.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Philippe Clement lijkt me interessant, maar ik wil graag eerst nog even bezien hoe Schmidt eventuele veranderingen gaat doorvoeren na het echec tegen Ajax.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een nadeel van een vroeg vertrek van Schmidt waar ik eerder nog geen rekening mee heb gehouden, is dat je waarschijnlijk ook al die fysieke lui zoals Kugel moet gaan vervangen. Dat zijn allemaal Schmidt adepten. Dus niet alleen een trainer en een assistent, zoals gebruikelijk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 26 okt 2021, 18:39 Een nadeel van een vroeg vertrek van Schmidt waar ik eerder nog geen rekening mee heb gehouden, is dat je waarschijnlijk ook al die fysieke lui zoals Kugel moet gaan vervangen. Dat zijn allemaal Schmidt adepten. Dus niet alleen een trainer en een assistent, zoals gebruikelijk.
Maar daar kan Propper een rol gaan spelen, die heeft z’n kuiten ook goed op orde. ;)
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat zal wel een gemis zijn ja, die sprintjes na afloop van een wedstrijd.

Ga je toch niks aan missen joh, misschien worden de spelers dan eindelijk eens echt fit en kan Vertessen eens vanaf het begin beginnen, de arme jongen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 26 okt 2021, 18:39 Een nadeel van een vroeg vertrek van Schmidt waar ik eerder nog geen rekening mee heb gehouden, is dat je waarschijnlijk ook al die fysieke lui zoals Kugel moet gaan vervangen. Dat zijn allemaal Schmidt adepten. Dus niet alleen een trainer en een assistent, zoals gebruikelijk.
Mario en André kan dan ook een streep doorheen - tuurlijk ze hebben een contract maar de ambitie zal er niet door groeien.

We verzanden dan gewoon weer in het oude jongens krentenbroodverhaal. De analisten op TV zullen een zucht van verlichting slaken, eindelijk ook PSV weer in die beschimmelde voetbalrealiteit waarin zij nog enige status genieten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Madueke schreef: 26 okt 2021, 18:55 Dat zal wel een gemis zijn ja, die sprintjes na afloop van een wedstrijd.

Ga je toch niks aan missen joh, misschien worden de spelers dan eindelijk eens echt fit en kan Vertessen eens vanaf het begin beginnen, de arme jongen.
Ja, da's alles wat hij doet!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik nomineer Borat als opvolger van Roger.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wie o wie. Koeman of Cocu?

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Nee dank je en laat die Gabi ook maar daar :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trio Koeman-Cocu-van Bommel. Lekker complementair ook :)
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Nagelsmann lijkt ook snel beschikbaar te zijn :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Duo Cocu - Jonk of Koeman - Jonk lijkt me zeer sterk. Je ziet wel grote potentie in Jonk maar het is nog te vroeg om als hoofdcoach te beginnen, tenzij er een voormalig hoofdcoach een rol als assistent wil accepteren.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Menno1 schreef: 27 okt 2021, 22:14 Trio Koeman-Cocu-van Bommel. Lekker complementair ook :)
Of Vogel Cocu en Van Bommel
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voormalig KG schreef: 27 okt 2021, 23:18
Of Vogel Cocu en Van Bommel
Overigens min of meer bij toeval ontstaan nadat John de Jong noodgedwongen het toneel moest verlaten
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 07:14 In Nederland zie ik maar twee trainers: Ruud van Nistelrooy waarvan we niet weten of hij dat nu al ambieert met ook een hoog afbreukrisico als het niet direct lukt. En Philip Cocu, maar die heeft ook een hele andere status na twee mislukte avonturen.
Cocu én Ruud.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Aub geen Koeman. Teerde destijds een halfjaar op het werk van Hiddink en stond afgetekend 1e, om het vervolgens helemaal af te breken, weg te geven en miraculeus toch kampioen worden na het falen van AZ. Een periode waarin we o.a. thuis met 1-5 verloren van Ajax. Vervolgens zadelt hij ons op met overpriced aankopen zoals Koevermans om doodleuk meteen daarna de trein naar Valencia te pakken. Iets wat hij overigens vaker doet. Heeft verder meerdere mislukkingen achter zijn naam staan. Vind het verre van een toptrainer, ook voor PSV. Zou werkelijk een zwaktebod zijn om hem te nemen.
Cocu zou ik ooit wel terug willen zien, maar nu nog niet. Je hebt als club een bepaalde weg ingeslagen, namelijk de weg van modern voetbal en tactische principes. Als het met Schmidt niet meer werkt zou ik het liefst een vervanger zien die daarop kan voortborduren, uiteraard met zijn eigen accenten om het succesvoller te doen.
Laatst gewijzigd door Persepolis op 28 okt 2021, 00:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Iedereen die de bolle rooie noemt als kandidaat is sowieso af. Koeman heeft vrijwel nergens ooit iets gepresteerd in zijn trainerscarrière.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hij zat perfect op zijn plek bij oranje, daar ging het juist goed. Met hem hadden we uiteindelijk verder kunnen komen. Al die treinen die voor hem voorbij komen, ik hoop dat ie nu doorheeft dat ie ze lekker voorbij moet laten gaan.

Schmidt hoeft imo nog niet vervangen te worden. Maar zou dat wel moeten, dan kies ik voor Cocu van Bommel. Ja ik weet het, maar Mark moet zijn plek nu weten. Niet de grote dominante uithangen, maar nederig en in dienst van de club. En in dit geval in dienst van Cocu. Mark als veldtrainer en Cocu als head coach. Overigens vind ik Jonk ook wel heel interessant, die heeft ook nog een gezonde aversie tegen Ajax. Dat heb je wel nodig om bij PSV succesvol te zijn.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ons meest succesvolle coach ooit was anders nooit afwijzend tegenover een functie bij Ajax 😉 gelukkig nooit van gekomen uiteindelijk
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Van Bommel als assistent is vragen om problemen. Sterker nog: van Bommel in wat voor rol dan ook is vragen om problemen. Hem vragen om nederig te zijn is hetzelfde als de Shoving vragen om op te treden op een Ajax feest met zijn trampoline act: niet erg realistisch dus
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 27 okt 2021, 22:15 Nagelsmann lijkt ook snel beschikbaar te zijn :grin:
Toch even serieuze noot:
Als Schmidt voetbal al te moeilijk is voor de gemiddelde PSV speler. Dan hoef je niet eens te denken aan een type Nagellman
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hoe halen mensen het toch in hun hoofd om Van Bommel te noemen als assistent?

Nu Koeman is ontslagen ontstaat er wellicht een andere optie: Schreuder.

Opvolging Roger Schmidt