Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Op weg naar nr 25 schreef: 26 okt 2021, 11:44
ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 11:41

Ja, vooral: natuurlijke immuniteit gaat te vaak gepaard met IC bezetting.
Ja die snap ik, maar als je hersteld bent, ben je dan nog gevaarlijker voor je medemens dan wanneer je enkel gevaciineerd bent? Daar ging gisteren een stuk bij OP1 over. Die arts bleef beweren dat die gast gevaarlijker was voor medemens dan een gevaccineerde. Terwijl studies uitwijzen dat natuurlijke immuniteit waarschijnlijk ook je hele leven blijft, net als een vaccin.
Dat is een hele lastige omdat verschillende studies daarover momenteel geen eenduidig beeld geven. In juli / augustus was er heel veel aandacht voor een studie uit Israël waarin gesteld werd dat natuurlijke immuniteit 'beter' was dan immuniteit verkregen door een vaccin. Ik denk persoonlijk dat deze studie misschien wat buitenproportionele aandacht gehad heeft omdat daar iets gesteld werd dat bepaalde groepen graag hoorde.

Yale heeft deze maand een studie gepubliceerd waaruit blijkt dat natuurlijke immuniteit maar van korte duur is en we binnen 3 maanden opnieuw geïnfecteerd kunnen worden:

https://scitechdaily.com/for-unvaccinat ... ssion=true

Al met al weten we gewoon nog niet alles en kunnen we veel dingen niet met de stelligheid brengen zoals nu wel vaak gedaan wordt.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dank voor de aanvulling/correctie [mention]GillesdelaCroquette[/mention]
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Brael schreef: 26 okt 2021, 11:50En ook met die duizenden mensen die bijeengesprokkeld werden, kwam het bron- en contactonderzoek totaal niet van de grond. Voor dit soort werkzaamheden kun je niet even duizenden mensen bij het UWV vandaan plukken
Bron- en contactonderzoek is heel complex, zelfs als je het bij jezelf zou moeten doen. Iemand opbellen en vragen 'ben je thuis' of ergens aanbellen daarentegen is vreselijk simpel. Totaal niet vergelijkbaar.

Er speelt volgens mij iets anders mee nl. de in onze politiek heilige voordeur. Maar goed, had dan andere manieren verzonnen om hier wat aan te doen, om te beginnen dus om er überhaupt een punt van te maken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 12:15
Brael schreef: 26 okt 2021, 11:50En ook met die duizenden mensen die bijeengesprokkeld werden, kwam het bron- en contactonderzoek totaal niet van de grond. Voor dit soort werkzaamheden kun je niet even duizenden mensen bij het UWV vandaan plukken
Bron- en contactonderzoek is heel complex, zelfs als je het bij jezelf zou moeten doen. Iemand opbellen en vragen 'ben je thuis' of ergens aanbellen daarentegen is vreselijk simpel. Totaal niet vergelijkbaar.

Er speelt volgens mij iets anders mee nl. de in onze politiek heilige voordeur. Maar goed, had dan andere manieren verzonnen om hier wat aan te doen, om te beginnen dus om er überhaupt een punt van te maken.
Ja, het is inderdaad vreselijk complex om iemand te vragen om op te schrijven waar hij de laatste week allemaal geweest is, en wie daar bij zijn weten nog meer waren.......
Zo complex dat je na een 5-daagse training aan de slag wordt gestuurd.

We verzanden weer in zinloze details. Als je denkt dat je zomaar even een paar duizend mensen uit het UWV kunt trekken om quarantaineplicht te gaan handhaven, prima. Dan is je kritiek op Hugo terecht.

Als je het iets realistischer bekijkt, dan snap je ook dat je niet zomaar een paar duizend mensen daarvoor uit het UWV kunt trekken, ongeacht of het nu moeilijk werk is of niet. Elke branche heeft moeite om geschikt personeel te vinden, dus de aanname dat er wel een paar duizend man in de rij zouden staan om een dergelijk baantje aan te pakken voor een maand of 2 (om vervolgens waarschijnlijk weer in de werkeloosheid te belanden), is totaal nergens op gebaseerd.

Daarnaast zou het qua kosten-baten erg weinig opleveren denk ik, maar dat is puur gevoelsmatig.

Dat de heilige voordeur mee zou spelen, lijkt me flauwekul. Want het overtreden van de quarantaineplicht gebeurt bijna per definitie niet achter de voordeur (huisfeestjes daar gelaten).
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 12:15 Bron- en contactonderzoek is heel complex, zelfs als je het bij jezelf zou moeten doen. Iemand opbellen en vragen 'ben je thuis' of ergens aanbellen daarentegen is vreselijk simpel. Totaal niet vergelijkbaar.
Jawel. Zoon van een goede vriend doet dit voor de GGD en het is nauwelijks meer dan dat. Paar dagen training en je wordt losgelaten. Komt uit de voetballerij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Brael schreef: 26 okt 2021, 13:24 Dat de heilige voordeur mee zou spelen, lijkt me flauwekul. Want het overtreden van de quarantaineplicht gebeurt bijna per definitie niet achter de voordeur (huisfeestjes daar gelaten).
Is wel het enige wat je kunt checken he: of iemand achter de voordeur is of niet.

Maar goed, je bent duidelijk verschrikkelijk overtuigd van het feit dat dit onmogelijk is terwijl het in andere landen wel gebeurt :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 26 okt 2021, 12:01
Op weg naar nr 25 schreef: 26 okt 2021, 11:44

Ja die snap ik, maar als je hersteld bent, ben je dan nog gevaarlijker voor je medemens dan wanneer je enkel gevaciineerd bent? Daar ging gisteren een stuk bij OP1 over. Die arts bleef beweren dat die gast gevaarlijker was voor medemens dan een gevaccineerde. Terwijl studies uitwijzen dat natuurlijke immuniteit waarschijnlijk ook je hele leven blijft, net als een vaccin.
Dat is een hele lastige omdat verschillende studies daarover momenteel geen eenduidig beeld geven. In juli / augustus was er heel veel aandacht voor een studie uit Israël waarin gesteld werd dat natuurlijke immuniteit 'beter' was dan immuniteit verkregen door een vaccin. Ik denk persoonlijk dat deze studie misschien wat buitenproportionele aandacht gehad heeft omdat daar iets gesteld werd dat bepaalde groepen graag hoorde.

Yale heeft deze maand een studie gepubliceerd waaruit blijkt dat natuurlijke immuniteit maar van korte duur is en we binnen 3 maanden opnieuw geïnfecteerd kunnen worden:

https://scitechdaily.com/for-unvaccinat ... ssion=true

Al met al weten we gewoon nog niet alles en kunnen we veel dingen niet met de stelligheid brengen zoals nu wel vaak gedaan wordt.
Blijft idd lastig omdat veel onderzoeken wat anders beweren. Kwam laatst een artikel tegen waar naar 29 studies werd verwezen waarin werd gesteld dat natuurlijke immuniteit goed beschermt. Maargoed er zullen er ongetwijfeld ook genoeg zijn die anders beweren.

https://riotimesonline.com/brazil-news/ ... ction/amp/
Laatst gewijzigd door Bes1987 op 26 okt 2021, 13:59, 6 keer totaal gewijzigd.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 13:39
Brael schreef: 26 okt 2021, 13:24 Dat de heilige voordeur mee zou spelen, lijkt me flauwekul. Want het overtreden van de quarantaineplicht gebeurt bijna per definitie niet achter de voordeur (huisfeestjes daar gelaten).
Is wel het enige wat je kunt checken he: of iemand achter de voordeur is of niet.

Maar goed, je bent duidelijk verschrikkelijk overtuigd van het feit dat dit onmogelijk is terwijl het in andere landen wel gebeurt :grin:
Tsja, als de argumenten binnen Nederland weerlegd worden, dan wijzen we maar naar het buitenland.

Buitenland, Nederland. Appels, peren.

Daarbij zegt niemand dat het onmogelijk is (stropopje), het is alleen niet zo eenvoudig als jij wil laten blijken. En de kritiek op Hugo is daarmee dus te goedkoop in dit specifieke voorbeeld.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wel mogelijk maar niet makkelijk, dus het gaat hoe dan ook om prioriteiten. Was in elk geval begonnen met handhaving dan had je een toon gezet, een boodschap overgedragen. Andere opties om dit probleem aan te pakken zijn intussen ook niet ingezet. Daarnaast de andere kansen die m.i. zijn blijven liggen.

Misschien gaat het nodig zijn om mensen nog sterker te dwingen om zich te laten prikken, realisme gaat voor mij vóór idealisme. Maar ik vind dat je dan zelf wel alles in het werk gesteld moet hebben om het probleem op een minder pijnlijke manier op te lossen en ben er bij lange na niet van overtuigd dat dat gebeurd is.

Zo'n vaccinatiecampagne kun je ook nu nog beginnen, waar wacht ie nog op?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019



Principes, principes en een soort van dwarsigheid meer kan ik er niet van maken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 14:37 Wel mogelijk maar niet makkelijk, dus het gaat hoe dan ook om prioriteiten. Was in elk geval begonnen met handhaving dan had je een toon gezet, een boodschap overgedragen. Andere opties om dit probleem aan te pakken zijn intussen ook niet ingezet. Daarnaast de andere kansen die m.i. zijn blijven liggen.

Misschien gaat het nodig zijn om mensen nog sterker te dwingen om zich te laten prikken, realisme gaat voor mij vóór idealisme. Maar ik vind dat je dan zelf wel alles in het werk gesteld moet hebben om het probleem op een minder pijnlijke manier op te lossen en ben er bij lange na niet van overtuigd dat dat gebeurd is.

Zo'n vaccinatiecampagne kun je ook nu nog beginnen, waar wacht ie nog op?
Die campagne loopt toch al even? Hoe zouden ze dat anders moeten doen vind je?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 14:37 Wel mogelijk maar niet makkelijk, dus het gaat hoe dan ook om prioriteiten.
Precies, en om te prioritiseren moet je dus bepalen wat de kosten en wat de baten zijn van hetgeen je voorstelt. Wat kost zoiets aan mankracht, aan geld, aan impact op de maatschappij? Wat levert het op qua reductie van het aantal besmettingen? Kortom, is de maatregel de moeite waard?

Je kunt wel roepen dat er vanalles had kunnen gebeuren (en in theorie klopt dat), maar zoals je zelf daarna zegt, moet Hugo prioriteiten stellen. Dus als je een valide argument wil maken, moet je ook aan kunnen tonen waarom de door jou voorgestelde maatregelen nu zo effectief zouden zijn dat ze hoger op Hugo's prioriteitenlijst hadden moeten staan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

deninho32 schreef: 26 okt 2021, 15:49Die campagne loopt toch al even? Hoe zouden ze dat anders moeten doen vind je?
Ik zie die campagne niet, jij wel? Ik zou het veel breder trekken, elke avond een programma op TV enz. Prikbussen zijn prima maar slechts heel lokaal zichtbaar, volgens mij kan dat echt beter. Ik ben ook niet de enige met kritiek, vorige maand kwamen de universiteiten ook met een vrij droeve evaluatie: te laat en te weinig gedaan om twijfelaars over de streep te trekken. Want je ziet vaak de 'principiële weigeraar' kaart getrokken worden maar volgens mij stikt het echt van de niet-principiële twijfelaars, nu nog steeds.

Het is allemaal heel minnetjes, zesjeswerk zou ik zeggen. Balkenende zal vast trots zijn :grin:

Brael schreef: 26 okt 2021, 15:52bepalen wat de kosten en wat de baten zijn van hetgeen je voorstelt.
Als het echt te duur was dan hadden ze toch wat goedkopers kunnen doen... NOEM het dan tenminste, kom elke week effe met je bakkes op tv en geef een update van het geschatte percentage overtreders, dan maak je het in elk geval actueel, creëer je wat urgentie en sociale controle.

Jij zou volgens mij goed passen bij die knakkers, alleen maar denkend in centen en 'moeilijk moeilijk moeilijk'
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Afbeelding

Nog eentje in de categorie 'interessante plaatjes'
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 okt 2021, 19:29
deninho32 schreef: 26 okt 2021, 15:49Die campagne loopt toch al even? Hoe zouden ze dat anders moeten doen vind je?
Ik zie die campagne niet, jij wel? Ik zou het veel breder trekken, elke avond een programma op TV enz. Prikbussen zijn prima maar slechts heel lokaal zichtbaar, volgens mij kan dat echt beter. Ik ben ook niet de enige met kritiek, vorige maand kwamen de universiteiten ook met een vrij droeve evaluatie: te laat en te weinig gedaan om twijfelaars over de streep te trekken. Want je ziet vaak de 'principiële weigeraar' kaart getrokken worden maar volgens mij stikt het echt van de niet-principiële twijfelaars, nu nog steeds.

Het is allemaal heel minnetjes, zesjeswerk zou ik zeggen. Balkenende zal vast trots zijn :grin:

Brael schreef: 26 okt 2021, 15:52bepalen wat de kosten en wat de baten zijn van hetgeen je voorstelt.
Als het echt te duur was dan hadden ze toch wat goedkopers kunnen doen... NOEM het dan tenminste, kom elke week effe met je bakkes op tv en geef een update van het geschatte percentage overtreders, dan maak je het in elk geval actueel, creëer je wat urgentie en sociale controle.

Jij zou volgens mij goed passen bij die knakkers, alleen maar denkend in centen en 'moeilijk moeilijk moeilijk'
Zijn er nog zoveel mensen die niet weten wat de vaccinatie inhoudt? En als die dat in 2 jaar niet hebben meegekregen op TV gaan ze het nu dan wel meekrijgen? Op zich niet eens zo verkeerd idee een TV-programma, maar dan wel een zo compleet mogelijk programma met duidelijk de voor en nadelen en dat ook duidelijk wordt dat het een keuze is en zeker geen verplichting. Het moet niet een duw naar vaccinatie worden, maar een duw naar nog eens goed nadenken wat je wil.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

deninho32 schreef: 26 okt 2021, 20:42Zijn er nog zoveel mensen die niet weten wat de vaccinatie inhoudt? En als die dat in 2 jaar niet hebben meegekregen op TV gaan ze het nu dan wel meekrijgen? Op zich niet eens zo verkeerd idee een TV-programma, maar dan wel een zo compleet mogelijk programma met duidelijk de voor en nadelen en dat ook duidelijk wordt dat het een keuze is en zeker geen verplichting. Het moet niet een duw naar vaccinatie worden, maar een duw naar nog eens goed nadenken wat je wil.
Ik dacht meer aan een Glazen Huis achtige toestand, dus langer dan een week waar meerdere radio en tv zenders aan meedoen, elke paar uur een update niet van hoeveel Euro's maar op hoeveel vaccinaties we staan enz. ;) Positief natuurlijk, mensen helpen bij het maken van de juiste keuze waarbij je er wat mij betreft niet omheen hoeft te draaien dat de juiste keuze vaccineren is, maar wel met respect voor de mensen die anders kiezen.

Ik denk dat er best nog veel twijfelaars zijn en stiekem toch ook veel mensen die er gewoon niet zo mee bezig zijn (stikt tegenwoordig van mensen die in vrij beperkte bubbels zitten) en mensen die totaal niet de indruk hebben dat er naast een inviduele ook een sociale kant zit aan vaccineren. De paar niet-prikkers die ik irl ken zijn twijfelaars, vooral twijfelend aan de bijwerkingen 'vanwege alle verhalen die je hoort' - dus vooral door de vele paniekverhalen die op social rondgaan waarvan een aardig deel uit de dikke vinger afkomstig is.

Hoe meer kansen je laat liggen, hoe grimmiger het wordt en da's zonde. Ik zie het alleen hier op het forum al waar de houding naar niet-prikkers er niet vriendelijker op wordt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 26 okt 2021, 20:36 Afbeelding

Nog eentje in de categorie 'interessante plaatjes'
Geen idee waar je deze vandaan hebt maar lijkt 85-90% besmette bevolking in Rusland niet een kléin tikje aan de hoge kant?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Begin juli zaten ze hier op 4-5% gevaccineerden.

Nu bijna 4 maanden later:
90% eerste dose
Bijna 80% volledig gevaccineerd (Staten als NSW (Sydney) en territories als ACT (Canberra) hebben zelfs 85% en 89% fully vaccinated)

Ik vind het knap. Ondanks dat Delta nog steeds heerst, net als in Nederland, zijn alle Staten uit lockdown (nog wel restricties) en zijn de plannen ook al gemaakt om de grenzen weer te openen. Ben benieuwd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Inderdaad knap.

Komt het ook omdat de mensen de korte lockdowns gewoon zat zijn en daarom vaccineren? Om dat te voorkomen [mention]PCGC[/mention] ?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Door zulke debielen blijven we dus in de shit zitten:
Dat merkt ook Marc Dreesde, hij staat met een kraam op de Dappermarkt en vertelt dat hij regelmatig ruzie heeft met zijn vrouw. Hij gelooft dat het coronavirus is bedacht in China, om te zien hoe makkelijk wij te beïnvloeden zijn. ,,The great reset, ja, dat is mijn mening. Maar dan zegt zij: hou nou maar eens op.” 
Fatima, hoofddoek, dikke zwarte jas aan, 17 jaar, heeft net een prik gehaald. Ze aait over haar arm. ,,Wij geloven niet in de corona, volgens mij slaan die maatregelen allemaal nergens op. Ik geloof er in dat mijn dood al is bepaald door Allah. Maar ik heb toch een vaccin gehaald omdat ik graag naar restaurants wil kunnen.”
Bij een ander kraampje staat Kim (42), die even achteroverleunt en geringschattend zegt: ,,Extra maatregelen voor de griep?” Ze schudt haar hoofd. Ze gelooft er niks van dat een op de vier mensen op de IC gevaccineerd is. ,,Het is omgekeerd. In mijn omgeving zie ik alleen maar gevaccineerden met corona. Mijn moeder ligt op de IC. Ik denk dat ze erover liegen. Hoezo zou dat kleine groepje ongevaccineerden nu ineens de ziekenhuizen bezetten? Kom nou.”
https://www.ed.nl/binnenland/corona-ver ... ~a2b247ac/
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Het OMT is ook totaal ontspoord.

Alsof de minister de adviseur is en microbiologen en virologen ineens over individuele vrijheden, polarisatie en uitvoerbaarheid gaan. Het was altijd al raar dat virologen en microbiologen over alles van economie tot grondrechten en handhaving meepraatten, maar inmiddels is het hek echt van de dam.

Dit moet imo echt stoppen. Virologen die politieke afwegingen maken in plaats van zuiver epidemiologische afwegingen

https://t.co/Lo40BYW1vP?amp=1
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Schoenmaker blijf bij je leest inderdaad. En ze hadden 1 woordvoerder moeten aanwijzen voor het OMT. Nu komt het over alsof iedereen maar her en der tegen de pers zit te lullen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26050
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kan het niet meer met je eens zijn.

Hier gaan ze niet over.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

"Hou 1,5 meter afstand aan en werk thuis wanneer mogelijk, blijf thuis bij klachten en laat je testen. Hanteer een QR-code bij bepaalde risicovolle activiteiten. Het zijn allemaal maatregelen die volgens mij nauwelijks zijn nageleefd", zegt Kluytmans.
Dat nieuwe thuiswerkadvies was veel te dubbelzinnig en massaal bewust/onbewust verkeerd toegepast.

Van die QR code is echter onzin, heb dat overal moeten tonen.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind dat thuiswerkadvies eerlijk gezegd ook niet meer houdbaar. Je kunt mensen niet 2 jaar lang van kantoor weghouden. Met name de jongeren worden daardoor (zoals wel vaker in deze crisis) heel hard geraakt. Hoe kun je een goede start maken bij je eerste werkgever als je je collega's alleen van een scherm ziet. Er zijn al meerdere artikelen verschenen over hoe dit de carrierekansen van jonge mensen verstoort.

Wat mij betreft krijgen werkgevers - net als in Italie en Amerika - de vrijheid te werken met de Coronapas.
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 27 okt 2021, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur

Covid-19