Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

trouwepsvfan schreef: 26 okt 2021, 08:03

Schmidt is koppig en heeft geen plan-B. Nu moest hij zondag noodgedwongen door de blessures wel een wisseling maken, en dan grijpt hij notabene terug op het 4222 van vorig seizoen.

Schmidt heeft dus geen back-up plan, behalve het mislukte 4222. Dat baart me echt zorgen. Een toptrainer weet in topwedstrijden een resultaat te halen met een tactische omzetting.

Ik had zelf voor een 442 gekozen met een extra man op het middenveld (bijvoorbeeld Boscagli en dan Obispo achterin) en Vertessen en Zahavi/Vinicius voorin. Ik vond Gravenberch niet geweldig spelen dus imo had je de slag op het middenveld gewoon kunnen winnen.
Tactisch stond het juist heel goed vond ik. De twee spitsen blokkeerden de passlijnen richting het middenveld (met name Alvarez) waardoor Ajax rond moest tikken in de verdediging of de lange bal moest spelen via Pasveer. De twee halftienen was ook goed, ten opzichte van een klassiek 4-4-2, aangezien op die manier vooral richting Blind de passlijn afgescherm moest worden door Götze. Je kan Götze wel meer naar de zijkant zetten, maar dat zou vooral meer mandekking op Blind betekenen en niet het afschermen van de passlijn naar Blind. Terwijl je Blind gewoon niet aan de bal wilt hebben, met zijn traptechniek kan hij ook onder druk goede oplossingen verzinnen. Götze voerde het alleen niet geweldig uit waardoor Blind toch nog regelmatig aan de bal kwam. Wel is het zo dat dit alles dus vooral gericht was op Ajax proberen het combineren onmogelijk te maken en te gokken op foutjes door druk te zetten. Dit gebeurde ook een aantal keren, Martinez leedt weleens slordig balverlies (weten we nog, Vini die de bal veroverde en een onmogelijk slechte voorzet op Zahavi gaf? Hij had Zahavi 1-op-1 op Pasveer kunnen zetten..). En Pasveer heeft de bal regelmatig over de zijlijn getrapt.

Alleen zou je PSV met veel meer bravoure dit willen zien uitvoeren, het was nu tegenhouden, hun opbouw verstoren en van daaruit snel omschakelen. Dat lukte allemaal wel maar zonder toe te slaan, daar moet je dan echt meer uithalen. Dat naarmate de achterstand groter werd de tactiek meer losgelaten werd (zowel door Vini eruit te halen, als door verloren motivatie door de spelers op het veld) baart mij wel zorgen. Die gelatenheid was echt schrijnend.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 26 okt 2021, 09:36
trouwepsvfan schreef: 26 okt 2021, 08:03

Schmidt is koppig en heeft geen plan-B. Nu moest hij zondag noodgedwongen door de blessures wel een wisseling maken, en dan grijpt hij notabene terug op het 4222 van vorig seizoen.

Schmidt heeft dus geen back-up plan, behalve het mislukte 4222. Dat baart me echt zorgen. Een toptrainer weet in topwedstrijden een resultaat te halen met een tactische omzetting.

Ik had zelf voor een 442 gekozen met een extra man op het middenveld (bijvoorbeeld Boscagli en dan Obispo achterin) en Vertessen en Zahavi/Vinicius voorin. Ik vond Gravenberch niet geweldig spelen dus imo had je de slag op het middenveld gewoon kunnen winnen.
Tactisch stond het juist heel goed vond ik. De twee spitsen blokkeerden de passlijnen richting het middenveld (met name Alvarez) waardoor Ajax rond moest tikken in de verdediging of de lange bal moest spelen via Pasveer. De twee halftienen was ook goed, ten opzichte van een klassiek 4-4-2, aangezien op die manier vooral richting Blind de passlijn afgescherm moest worden door Götze. Je kan Götze wel meer naar de zijkant zetten, maar dat zou vooral meer mandekking op Blind betekenen en niet het afschermen van de passlijn naar Blind. Terwijl je Blind gewoon niet aan de bal wilt hebben, met zijn traptechniek kan hij ook onder druk goede oplossingen verzinnen. Götze voerde het alleen niet geweldig uit waardoor Blind toch nog regelmatig aan de bal kwam. Wel is het zo dat dit alles dus vooral gericht was op Ajax proberen het combineren onmogelijk te maken en te gokken op foutjes door druk te zetten. Dit gebeurde ook een aantal keren, Martinez leedt weleens slordig balverlies (weten we nog, Vini die de bal veroverde en een onmogelijk slechte voorzet op Zahavi gaf? Hij had Zahavi 1-op-1 op Pasveer kunnen zetten..). En Pasveer heeft de bal regelmatig over de zijlijn getrapt.

Alleen zou je PSV met veel meer bravoure dit willen zien uitvoeren, het was nu tegenhouden, hun opbouw verstoren en van daaruit snel omschakelen. Dat lukte allemaal wel maar zonder toe te slaan, daar moet je dan echt meer uithalen. Dat naarmate de achterstand groter werd de tactiek meer losgelaten werd (zowel door Vini eruit te halen, als door verloren motivatie door de spelers op het veld) baart mij wel zorgen. Die gelatenheid was echt schrijnend.
Ik vond het idee met Zahavi/Vinicius niet eens zo slecht, maar ik vind van Ginkel niet goed functioneren in een 4222. Bovendien vind ik Bruma ook totaal geen half 10 en hebben we bij Gotze gezien dat een vrij rol rond de spits of de echte 10 hem meer past dan de half-10 rol.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 26 okt 2021, 08:56
trouwepsvfan schreef: 26 okt 2021, 08:03 Ik had zelf voor een 442 gekozen met een extra man op het middenveld (bijvoorbeeld Boscagli en dan Obispo achterin) en Vertessen en Zahavi/Vinicius voorin. Ik vond Gravenberch niet geweldig spelen dus imo had je de slag op het middenveld gewoon kunnen winnen.
Als het spelletje dermate simpel was, dan zou iedereen coach kunnen worden in de Eredivisie.
Je maakt de laatste weken terecht een punt van de azijn hier op het forum, maar ik vind dat jij de laatste tijd ook erg veel persoonlijk aan het hakken bent. Ik mag hier toch gewoon zeggen dat ik voor 442 had gekozen? Ik ben geen topcoach en ik pretendeer ook totaal geen hoogstaand verstand van voetbal te hebben. Ik had persoonlijk voor een man meer op het middenveld gekozen, een beetje zoals Slot deed tegen ons. Hoef je het op de inhoud niet mee eens te zijn, maar dit soort sarcasme begint ook wel een beetje vervelend te worden.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

trouwepsvfan schreef: 26 okt 2021, 10:04
Sensation schreef: 26 okt 2021, 09:36

Tactisch stond het juist heel goed vond ik. De twee spitsen blokkeerden de passlijnen richting het middenveld (met name Alvarez) waardoor Ajax rond moest tikken in de verdediging of de lange bal moest spelen via Pasveer. De twee halftienen was ook goed, ten opzichte van een klassiek 4-4-2, aangezien op die manier vooral richting Blind de passlijn afgescherm moest worden door Götze. Je kan Götze wel meer naar de zijkant zetten, maar dat zou vooral meer mandekking op Blind betekenen en niet het afschermen van de passlijn naar Blind. Terwijl je Blind gewoon niet aan de bal wilt hebben, met zijn traptechniek kan hij ook onder druk goede oplossingen verzinnen. Götze voerde het alleen niet geweldig uit waardoor Blind toch nog regelmatig aan de bal kwam. Wel is het zo dat dit alles dus vooral gericht was op Ajax proberen het combineren onmogelijk te maken en te gokken op foutjes door druk te zetten. Dit gebeurde ook een aantal keren, Martinez leedt weleens slordig balverlies (weten we nog, Vini die de bal veroverde en een onmogelijk slechte voorzet op Zahavi gaf? Hij had Zahavi 1-op-1 op Pasveer kunnen zetten..). En Pasveer heeft de bal regelmatig over de zijlijn getrapt.

Alleen zou je PSV met veel meer bravoure dit willen zien uitvoeren, het was nu tegenhouden, hun opbouw verstoren en van daaruit snel omschakelen. Dat lukte allemaal wel maar zonder toe te slaan, daar moet je dan echt meer uithalen. Dat naarmate de achterstand groter werd de tactiek meer losgelaten werd (zowel door Vini eruit te halen, als door verloren motivatie door de spelers op het veld) baart mij wel zorgen. Die gelatenheid was echt schrijnend.
Ik vond het idee met Zahavi/Vinicius niet eens zo slecht, maar ik vind van Ginkel niet goed functioneren in een 4222. Bovendien vind ik Bruma ook totaal geen half 10 en hebben we bij Gotze gezien dat een vrij rol rond de spits of de echte 10 hem meer past dan de half-10 rol.
Allemaal met je eens. Maar die halftienen waren positioneel nodig, Bruma is uberhaupt niks dus maakt niet uit waar je hem opstelt :mrgreen: Götze is beter in vrije rol, maar dat is vooral als je zelf beter bent, of minimaal gelijk, aan de tegenstander. Tegen Ajax had je dus twee spitsen nodig om passlijnen af te dichten, Götze daar nog achter zou een overkill centraal zijn want dan laat je Blind vrij.

Bruma kan idd gewoon echt niet, je zag ook dat Mazraoui vaker betrokken werd in aanvalsspel dan Blind, terwijl je normaal gesproken liever die bal bij Blind wilt hebben. Maar iemand moest het doen, alhoewel ik dan liever Vertessen daar had gezien. Wild, maar kan Mazraoui wel meer op de huid zitten en in de diepte rondom/achter Vini/Zahavi nog wat betekenen.

Maar zoals al eerder gezegd, het spel was vooral gericht om Ajax af te stoppen en zelf te hopen/wachten op een foutje in hun opbouw. Met Gakpo en Madueke wel erbij (en voor die laatste geld; in vorm), kan je meer vanuit je eigen kracht voetballen en had je wel zeker een ander systeem kunnen hanteren.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Sensation schreef: 26 okt 2021, 09:36
trouwepsvfan schreef: 26 okt 2021, 08:03

Schmidt is koppig en heeft geen plan-B. Nu moest hij zondag noodgedwongen door de blessures wel een wisseling maken, en dan grijpt hij notabene terug op het 4222 van vorig seizoen.

Schmidt heeft dus geen back-up plan, behalve het mislukte 4222. Dat baart me echt zorgen. Een toptrainer weet in topwedstrijden een resultaat te halen met een tactische omzetting.

Ik had zelf voor een 442 gekozen met een extra man op het middenveld (bijvoorbeeld Boscagli en dan Obispo achterin) en Vertessen en Zahavi/Vinicius voorin. Ik vond Gravenberch niet geweldig spelen dus imo had je de slag op het middenveld gewoon kunnen winnen.
Tactisch stond het juist heel goed vond ik. De twee spitsen blokkeerden de passlijnen richting het middenveld (met name Alvarez) waardoor Ajax rond moest tikken in de verdediging of de lange bal moest spelen via Pasveer. De twee halftienen was ook goed, ten opzichte van een klassiek 4-4-2, aangezien op die manier vooral richting Blind de passlijn afgescherm moest worden door Götze. Je kan Götze wel meer naar de zijkant zetten, maar dat zou vooral meer mandekking op Blind betekenen en niet het afschermen van de passlijn naar Blind. Terwijl je Blind gewoon niet aan de bal wilt hebben, met zijn traptechniek kan hij ook onder druk goede oplossingen verzinnen. Götze voerde het alleen niet geweldig uit waardoor Blind toch nog regelmatig aan de bal kwam. Wel is het zo dat dit alles dus vooral gericht was op Ajax proberen het combineren onmogelijk te maken en te gokken op foutjes door druk te zetten. Dit gebeurde ook een aantal keren, Martinez leedt weleens slordig balverlies (weten we nog, Vini die de bal veroverde en een onmogelijk slechte voorzet op Zahavi gaf? Hij had Zahavi 1-op-1 op Pasveer kunnen zetten..). En Pasveer heeft de bal regelmatig over de zijlijn getrapt.

Alleen zou je PSV met veel meer bravoure dit willen zien uitvoeren, het was nu tegenhouden, hun opbouw verstoren en van daaruit snel omschakelen. Dat lukte allemaal wel maar zonder toe te slaan, daar moet je dan echt meer uithalen. Dat naarmate de achterstand groter werd de tactiek meer losgelaten werd (zowel door Vini eruit te halen, als door verloren motivatie door de spelers op het veld) baart mij wel zorgen. Die gelatenheid was echt schrijnend.
Tot de 2-0 vond ik het tactisch ook goed staan (daarna kan ik niet oordelen want tv uitgedaan), en was het met wat meer kunde (een een beetje geluk) een spannende wedstrijd geweest. Individueel gaat dan teveel mis (vooral Götze veel tegen door zich zo door Blind te laten piepelen) waardoor het pleit wordt beslecht. Sowieso wist je dat het na de 70e minuut ontzettend zwaar worden vanwege de bekende redenen (waarvan ook AZ en Vitesse last hadden). Had je zuiniger moeten spelen? Dat had alleen met Cocu voetbal gekund en dan was de kans op resultaat ook minimaal geweest.
Sjefke
Jeugdspeler
2
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2021
Seizoenkaart: Vak R
Clubvoorkeur: PSV

Als het tactisch goed staat sta je niet met 2-0 achter. Ook waren de kansen tot de 2-0 van Ajax van een hoger niveau dan die van PSV. We hadden weer een schijndominantie in balbezit, wat we tot op heden tegen bijna elke topploeg hebben. Uiteindelijk winnen we er tot op heden geen eentje. Ook zit er weinig ontwikkeling in het spel zowel tegen topploegen als tegen de kleintjes. Niet heel hoopvol allemaal.

Trainer kan in dit soort wedstrijd tactisch het verschil maken. Roger doet dit 1,5 jaar al niet en blijft tegen elke topploeg gewoon zijn eigen spel spelen, we doen leuk mee maar winnen niks.

In de voorbereiding leek het te lukken, maar achteraf blijkt dus dat die ploegen gewoon nog niet op oorlogssterkte waren en we ons overschat hebben. Alle andere topwedstrijden hebben we gelijkgespeeld of verloren afgelopen 1,5 jaar. Ik was altijd vrij positief over Schmidt, maar ik zie geen enkele aanknopingspunt meer om met hem te verlengen. Dit seizoen laten afmaken en op zoek naar een nieuwe trainer, tussentijds ontslaan zie ik weinig in.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:36 Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
Fijn voor hem
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:36 Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
Kansloos, we zijn geen Feyenoord.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Hij heeft wel gelijk. 9 tegengoals tegen Ajax en Feyenoord in de competitie, 0 keer weten te scoren. En achteraf wordt het gebagatelliseerd.

Excuus, na excuus, na excuus. Waar ligt de lat dan? We zijn PSV. Het gros van de supporters staat niet (meer) achter Roger Schmidt. Kwestie van tijd voor we dit in het stadion terug gaan zien en het nog meer effect gaat hebben op de groep en de prestaties.

Vooral het bagatelliseren heb ik veel moeite mee. Je zou je de ogen uit je kop moeten schamen na zo'n resultaat. Excuses aan alles en iedereen wat PSV lief heeft, wij komen sterker terug.
Laatst gewijzigd door Paco Casal op 26 okt 2021, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:36 Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
:lol:
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Paco Casal schreef: 26 okt 2021, 12:50 Hij heeft wel gelijk. 9 tegengoals tegen Ajax en Feyenoord in de competitie, 0 keer weten te scoren. En achteraf wordt het gebagatelliseerd.

Excuus, na excuus, na excuus. Waar ligt de lat dan? We zijn PSV. Het gros van de supporters staat niet (meer) achter Roger Schmidt. Kwestie van tijd voor we dit in het stadion terug gaan zien en het nog meer effect gaat hebben op de groep en de prestaties.
Als je dat al kenbaar wil maken en serieus genomen wil worden doe dat normaal via een email waarin je het uiteenzet.

Een appje. Dat verdient weinig anders dan hoongelach hoor. Niet serieus te nemen. Benieuwd naar het screenshot.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DnTimmy
Ballenjongen
3
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 feb 2021
Seizoenkaart: Vak M
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:36 Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
En Toon heeft hier geen gehoor aan gegeven. Oei oei. Wordt openlijk gecommuniceerd op social media van Fans United. :think: Diep triest…

Ik sta nog achter Schmidt. Ik ben van mening dat we sinds tijden iemand als trainer hebben met echt voetbalverstand en een ruggengraat.

Het loopt niet, dat zie ik ook. Maar ik geloof niet dat het probleem bij de trainer ligt. Het is echt complexer dan één of twee poppetjes.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:56
Als je dat al kenbaar wil maken en serieus genomen wil worden doe dat normaal via een email waarin je het uiteenzet.

Een appje. Dat verdient weinig anders dan hoongelach hoor. Niet serieus te nemen. Benieuwd naar het screenshot.
Maar dat ontken ik ook nergens.

Ben het gewoon eens met de boodschap: Schmidt out.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat kan. Of 'het gros' van de supporters dat wil vraag ik mij af trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ben bang dat we dat snel genoeg in het stadion gaan merken.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat is nog steeds niet het gros. Maar inderdaad: waar een ploeg nu supporters achter zich nodig hebben zullen ze wel tegen de ploeg gaan werken.

Heeft Cocu ook meegemaakt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25068
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:36 Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
Hahaha oh nee dan zal Toon Roger vandaag nog buiten zetten. Wat een grappenmaker joh. Hebben ze een stemming gehouden onder hun leden of is dit interessantdoenerij?
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Jij je zin, het gros is niet te meten. Prima.

Als 'het gros' van de supporters die de club normaliter steunen in de vorm van sfeer zich tegen de trainer (niet specifiek de ploeg overigens) keert, heeft de club een probleem. Verwacht niet per se dat de spelers het mikpunt worden, zoals Rosario een tijd lang was.

Laat overigens duidelijk zijn dat ik tegen elke vorm van je eigen spelers uitfluiten ben. Na de wedstrijd mag je een signaal af geven bij ontevredenheid, tijdens de wedstrijd volle bak support.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Paco Casal schreef: 26 okt 2021, 13:11 Jij je zin, het gros is niet te meten. Prima.

Als 'het gros' van de supporters die de club normaliter steunen in de vorm van sfeer zich tegen de trainer (niet specifiek de ploeg overigens) keert, heeft de club een probleem. Verwacht niet per se dat de spelers het mikpunt worden, zoals Rosario een tijd lang was.

Laat overigens duidelijk zijn dat ik tegen elke vorm van je eigen spelers uitfluiten ben. Na de wedstrijd mag je een signaal af geven bij ontevredenheid, tijdens de wedstrijd volle bak support.
Maar het heeft wel invloed op de spelers en de wedstrijd. Als men denkt dat het er beter van gaat worden tja....

Wel typisch, ze vonden dat Van Bommel te vroeg werd ontslagen en nu moet Schmidt eruit. Het is maar net hoe goed bevriend de trainer is met die club. Ik hoop dat PSV rationele afwegingen blijft maken rond een trainer. En dat kan ook zijn dat hij ontslagen moet worden.

Maar oren laten hangen naar de harde kern is nooit een goed idee. Ben je om het jaar de top van de club eruit aan het flikkeren en krijg je Griekse toestanden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat hoort gewoon bij het voetbal, of je dat nu leuk vindt of niet. Die 5-0 vernedering in het hol van de leeuw doet pijn, heel veel pijn. Dat kan voor veel supporters de druppel zijn. Die supporters zien ook dat er al bijna anderhalf jaar niks terecht komt van 'Kapitel Schmidt'.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Het is oktober en je kunt de zaken in de komende periode doen kantelen. Alleen heb ik het sterke gevoel dat er niet tot nauwelijks karakter aanwezig is om eens flink de boel op scherp te zetten. Doorgaan op de huidige manier is geen optie.

Wat PSV in juli en augustus heeft laten zien was uitstekend, maar het is minder geworden. Dat was met name fitheid, enthousiasme, geloof in eigen kunnen en heel veel daadkracht. Wanneer fitheid wegvalt, valt al het andere ook weg en dat is wat we de afgelopen weken hebben kunnen aanschouwen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 12:36 Haha. Frits Bovers heeft Toon een appje gestuurd dat hij Schmidt moet ontslaan.
Doe even normaal joh, hoe kansloos :wall:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Revolinho schreef: 26 okt 2021, 13:43 Het is oktober en je kunt de zaken in de komende periode doen kantelen. Alleen heb ik het sterke gevoel dat er niet tot nauwelijks karakter aanwezig is om eens flink de boel op scherp te zetten. Doorgaan op de huidige manier is geen optie.

Wat PSV in juli en augustus heeft laten zien was uitstekend, maar het is minder geworden. Dat was met name fitheid, enthousiasme, geloof in eigen kunnen en heel veel daadkracht. Wanneer fitheid wegvalt, valt al het andere ook weg en dat is wat we de afgelopen weken hebben kunnen aanschouwen.
Ik mis een echte gifkikker in de basiself. Een type Guardado of Moreno. We hebben echt alleen maar fatsoenlijke lieve jongens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

ShovingNE2 schreef: 26 okt 2021, 13:03 Dat kan. Of 'het gros' van de supporters dat wil vraag ik mij af trouwens.
Polletje? Ik stem tegen ontslag.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Haha PSV Fans United man man, wat een zwaar leven moet je dan hebben, nemen zichzelf duidelijk veel te serieus.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt