Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Behalve de tig verhalen die je van alle kanten hoort en leest, zie je het ook af aan het spel. Bij PSV werd het na een prima tot goed begin slechter en slechter. Ook bij Wolfsburg werd het spel slechter en slechter. De resultaten zijn dan het gevolg.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Brael schreef: 25 okt 2021, 09:38
mr.top schreef: 24 okt 2021, 23:58

Nou, schijnbaar is het geen van allen. Van Basten serveerde hem al af, maar hetzelfde geld nu voor Affelay.

https://www.vi.nl/nieuws/dit-is-weer-ee ... van-bommel
Van Basten en zeker Vd Vaart hebben nu niet echt bewezen dat ze zelf wel voetbal-inhoudelijk bijzonder veel te zeggen hebben, dus die meningen parkeer ik even ;)

Verder is wat Afellay zegt wel een beetje het overall beeld van Van Bommel. Hij is geen people-manager, bemoeit zich teveel met zaken waar hij zich niet mee moet bemoeien en hij kan zijn ideeën niet overbrengen.
Hij leek mij juist een van de weinige spelers die niet zoveel problemen had met van Bommel. Daarom verraste zijn uitspraken mij enorm. Maar goed, ze passen wel in een beeld van de man.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 25 okt 2021, 09:32
Josef Dettelbacher schreef: 25 okt 2021, 07:38 Eigenlijk zegt Ibi toch niets anders dan 90% van het forum over v Bommel heeft gezegd?
Ibi zat zelf in de kleedkamer en klapt nu uit de school. Het is een matennaaier. Van Bommel heeft hem een kans gegeven toen niemand anders dat meer deed. Zijn gedrag is heel iets anders dan mensen die een mening geven op een forum met een paar honderd actieve leden.

Overigens heb ik destijds over Mart van de Heuvel ook gezegd dat hij zijn waffel moest houden.
Dit dus. En Mart had ook zijn mond moeten houden, maar dat Mart pissig is kan. Ibi is het plantsoenhoerje. Het sletje van de lover boy.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Was blij dat hij weg was bij ons, maar dit is wel jammer. Het begon hoopvol met de competitie na een beroerde voorbereiding. Zou mooi zijn geweest als hij geslaagd was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Het begon eigenlijk hetzelfde als bij ons. Qua resultaten uitstekend, qua veldspel was het ook al regelmatig erg pover. Alleen kwam bij ons de klad er pas echt in na een half jaar, en bij Wolfsburg na 3 maanden. Kwestie van meer weerstand.

Eigenlijk lijkt er dus weinig veranderd te zijn in de capaciteiten van Van Bommel.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zou Van Bommel nog verschillende clubmannen en ex-collega's van Wolfsburg gebeld hebben dat het allemaal aan hunnie lag?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De verhalen die nu vanuit Duitsland naar buiten komen zijn erg herkenbaar.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

ruuddevil schreef: 25 okt 2021, 14:57 De verhalen die nu vanuit Duitsland naar buiten komen zijn erg herkenbaar.
Waar staan die verhalen?

Lees vooral veel speculatie uit NL met de redenering: hij is er snel uitgegooid, dus er zullen wel andere dingen spelen, dus hij vertoond hetzelfde gedrag als bij PSV.

Wat overigens niet onlogisch overkomt maar daarmee is het nog niet waar.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Als Elfrink nu ook al gaat tweeten dat het opmerkelijk is wat Ibi gisteravond zei: 'Ibrahim Afellay bijna twee jaar geleden op de dag van het ontslag van Mark van Bommel bij PSV. Prima band. Prima samengewerkt. Opvallend dat hij nu Van Bommel wél hevig bekritiseert.' De term nestbevuiling zoals hier gebezigd, ging mij wat ver, maar huichelachtig is het in mijn ogen in ieder geval wèl :bleh:
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

psvgouda schreef: 25 okt 2021, 18:04 Als Elfrink nu ook al gaat tweeten dat het opmerkelijk is wat Ibi gisteravond zei: 'Ibrahim Afellay bijna twee jaar geleden op de dag van het ontslag van Mark van Bommel bij PSV. Prima band. Prima samengewerkt. Opvallend dat hij nu Van Bommel wél hevig bekritiseert.' De term nestbevuiling zoals hier gebezigd, ging mij wat ver, maar huichelachtig is het in mijn ogen in ieder geval wèl :bleh:
Je krijgt de indruk dat de sociale druk van het Hilversumse dan zwaarder weegt dan je relaties uit het verleden. Had Babel wellicht toch wel een punt pas. Alhoewel de manier waarop hij dat uitte (via een rap) lachwekkend was.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 25 okt 2021, 18:04 Als Elfrink nu ook al gaat tweeten dat het opmerkelijk is wat Ibi gisteravond zei: 'Ibrahim Afellay bijna twee jaar geleden op de dag van het ontslag van Mark van Bommel bij PSV. Prima band. Prima samengewerkt. Opvallend dat hij nu Van Bommel wél hevig bekritiseert.' De term nestbevuiling zoals hier gebezigd, ging mij wat ver, maar huichelachtig is het in mijn ogen in ieder geval wèl :bleh:
Want jij denkt serieus dat het als aanvoerder op de dag van het ontslag handig is om te gaan zeggen dat de samenwerking kut is? Natuurlijk heeft Ibi destijds gezegd dat hij een prima band had met Schmidt. Dat zijn gewoon de standaard persvoorlichtersregels die Thijs er in heeft geduwd (en dat is niet erg want dat is zijn baan).

Kennelijk kan Rik ook niet op die gedachte komen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Of je zegt op dat moment gewoon persoonlijk tegen Van Bommel hoe je de samenwerking ervaart, en houdt 2 jaar na dato gewoon je bek.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

trouwepsvfan schreef: 25 okt 2021, 18:31
psvgouda schreef: 25 okt 2021, 18:04 Als Elfrink nu ook al gaat tweeten dat het opmerkelijk is wat Ibi gisteravond zei: 'Ibrahim Afellay bijna twee jaar geleden op de dag van het ontslag van Mark van Bommel bij PSV. Prima band. Prima samengewerkt. Opvallend dat hij nu Van Bommel wél hevig bekritiseert.' De term nestbevuiling zoals hier gebezigd, ging mij wat ver, maar huichelachtig is het in mijn ogen in ieder geval wèl :bleh:
Want jij denkt serieus dat het als aanvoerder op de dag van het ontslag handig is om te gaan zeggen dat de samenwerking kut is? Natuurlijk heeft Ibi destijds gezegd dat hij een prima band had met Schmidt. Dat zijn gewoon de standaard persvoorlichtersregels die Thijs er in heeft geduwd (en dat is niet erg want dat is zijn baan).

Kennelijk kan Rik ook niet op die gedachte komen.
Kweenie hoor, maar als ik jaren na dato nog even verhaal ga halen over een voormalige werkgever, dan straalt dat niet positief op mij af. Geloof mij, ben verschillende keren in de verleiding gekomen. Maar of dat slim is? Zeg het maar
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 25 okt 2021, 19:08
trouwepsvfan schreef: 25 okt 2021, 18:31

Want jij denkt serieus dat het als aanvoerder op de dag van het ontslag handig is om te gaan zeggen dat de samenwerking kut is? Natuurlijk heeft Ibi destijds gezegd dat hij een prima band had met Schmidt. Dat zijn gewoon de standaard persvoorlichtersregels die Thijs er in heeft geduwd (en dat is niet erg want dat is zijn baan).

Kennelijk kan Rik ook niet op die gedachte komen.
Kweenie hoor, maar als ik jaren na dato nog even verhaal ga halen over een voormalige werkgever, dan straalt dat niet positief op mij af. Geloof mij, ben verschillende keren in de verleiding gekomen. Maar of dat slim is? Zeg het maar
Je kunt van alles vinden van de woorden van Ibi nu,
Maar daar ging mijn post ook niet over. Jij plaatst, net als Rik in zijn tweet, de vergelijking met zijn woorden tweejaar terug en gaat dan boehoe roepen. Ik benoemde slechts dat je die woorden van twee jaar terug in de context moet zien en dat het een beetje flauw is om hem daar op af te rekenen.

Ik zou de woorden van Ibi gewoon opzich zelf beoordelen maargoed
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Suruated
Ballenjongen
2
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als PSV’er blijft hij toch een legend.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Als speler van PSV dien je toch een heel ander belang dan als analist bij Studio Voetbal? Als hij nu uit zichzelf alsnog was gaan praten over Bommel zou je erover kunnen discussiëren, maar als je als analist aan tafel zit terwijl wordt gesproken over een opvallend ontslag is het toch raar als ie iets anders had gezegd?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 25 okt 2021, 19:40 Als speler van PSV dien je toch een heel ander belang dan als analist bij Studio Voetbal? Als hij nu uit zichzelf alsnog was gaan praten over Bommel zou je erover kunnen discussiëren, maar als je als analist aan tafel zit terwijl wordt gesproken over een opvallend ontslag is het toch raar als ie iets anders had gezegd?
Daar ben ik het mee eens, zolang Ibi het ook maar aan Van Bommel zelf heeft verteld toen hij nog speler was onder Van Bommel.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ik vind dat Ibi hierover zijn waffel moet houden. Het hoort niet om interne zaken/problemen bij een voormalige werkgever naar buiten te gooien. Zegt veel over hem.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ibi vervult daar verder gewoon de rol als Ali B van de voetbalwereld. Een zogenaamde cultuurverbinder. Moet je gewoon op waarde weten te schatten, en bedenken dat als het echt om inhoud ging, ze wel een andere analist hadden genomen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ibi is de nieuwe Waterreus. Een PSV’er waarvan ze weten dat ie iets te graag wil en daarom zijn eigen nest wil onderschijten.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik vind het bewonderenswaardig dat jullie die ajax propaganda programma's überhaupt kunnen kijken
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Studio Voetbal echt geen Ajax propaganda programma. Die tijden zijn echt al lang voorbij.
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Ik heb ze toch maar even overgeslagen dit weekend en vanavond…
Mark lijkt geen trainer te zijn. Er mist duidelijk iets. Ik vind het ook jammer. Zag er wel wat in als trainer.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kan ie ook vast wel leren denk ik, maar niet in het diepe
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gaat lekker met Wolfsburg sinds het ontslag van Bommel. Winnen van Leverkusen in de competitie en nu winnen van RB Salzburg in de CL.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Thijs schreef: 02 nov 2021, 22:42 Gaat lekker met Wolfsburg sinds het ontslag van Bommel. Winnen van Leverkusen in de competitie en nu winnen van RB Salzburg in de CL.
De nieuwe coach profiteert van de basis die Van Bommel heeft gelegd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel