Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Te hopen voor Bommel dat Lille zodalijk minimaal gelijkspeelt tegen Sevilla, anders wordt het lastig.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hij zou het denk ik goed doen bij Utrecht/Vitesse etx. om mee te starten. Fout om hem trainer te maken van PSV1 en nu met Wolfsburg is het ook gewoon te hoog gegrepen. Wat is er mis met onderaan beginnen en je stap voor stap te ontwikkelen en kijken tot waar je kunt komen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Onderaan beginnen als je iets nog niet kunt is een aardig idee maar dat moet je ego wel toestaan he.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat PSV hem vanuit Jong vervolgens voor 2 seizoenen verhuurt aan een Utrecht/Vitesse? Vooraf was de directie overtuigd van Van Bommel. Achteraf is het een fout gebleken en ik ben er van overtuigd dat PSV ervan heeft geleerd.

In Duitsland is Bommel gewoon echt een grote naam. Daar hebben ze natuurlijk ook bekeken of Van Bommel heeft geleerd van zijn fouten bij PSV. Ik denk dat Bommel ook wel even klaar was met Nederland en dan staat vervolgens Wolfsburg op de stoep. Daar zeg je geen nee tegen als beginnend trainer. Hopelijk laat hij het zien in Duitsland.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Van Bommel moet oppassen dat ze nu niet een een neerwaartse spiraal terecht komen. De start was bovengemiddeld, maar dat kan met 2 slechte maanden zo teniet worden gedaan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

In elk geval speelden Lille en Sevilla gelijk dus in de CL ligt alles nog voor 'm open.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo schreef: 21 okt 2021, 13:07 Van Bommel moet oppassen dat ze nu niet een een neerwaartse spiraal terecht komen. De start was bovengemiddeld, maar dat kan met 2 slechte maanden zo teniet worden gedaan.
Vond je die start echt zo bovengemiddeld? Buiten een overwinning op Leipzig - dat sterkhouders en een toptrainer zag vertrekken - waren de resultaten naar verwachting, met overwinningen op Bochum, Hertha en Fürth. Die moet je gewoon verslaan, ook al ben je net nieuw. Vergis je niet: het geraamte stond er al bij Wolfsburg, daar is nauwelijks wat veranderd deze zomer. Daarvoor was er die bekerblamage en ook in de meest gunstige CL-poule van allemaal wordt er niet gewonnen. Vervolgens wordt het speelschema wat zwaarder met o.a. Frankfurt en Mönchengladbach en wordt er óók niet gewonnen van Hoffenheim en Union Berlin. Je kan betogen dat de Bundesliga moeilijk is, ja, maar Wolfsburg is in essentie dezelfde ploeg als vorig jaar en toen haalden ze met overtuiging de CL. Ze komen nu niet in de buurt van dat niveau en op Europees niveau hebben ze niks te vertellen tegen Salzburg. Dan scoor je zo richting november gewoon een onvoldoende hoor. En dan hebben ze clubs als Leverkusen, Dortmund en Bayern nog niet eens gehad.

Ik heb ook eens wat wedstrijden zitten kijken na die zogenaamd geweldige start, maar ik zie nauwelijks een idee. Ik zie een Duitse versie van het PSV onder van Bommel. Ze lopen wel, ze voetballen wel, maar daarmee is het ook wel gezegd. Wat er vorig jaar met hetzelfde materiaal stond, daar is nu weinig meer van over.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Inderdaad, tegen de degradatiekandidaten werden punten gepakt maar het waren juist de wedstrijden tegen directe concurrenten, BMG, Hoffenheim en Frankfurt, voor de subtop posities wat je als echte test kon zien. Daarin is hij in ieder geval niet geslaagd. Ook tegen Union Berlin, normaal een laagvlieger maar nu wel in de subtop, werd verloren. Het is natuurlijk nog een lang seizoen, maar op een gegeven moment moet dat echt beter. De komende weken wordt er afwisselend tegen teams in de subtop (Freiburg en Leverkusen) en laagvliegers (Arminia Bielefeld en Augsburg) gespeeld. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Je kan natuurlijk zeggen dat het allemaal dicht bij elkaar ligt in de Bundesliga en dat je net zo goed 4e kan worden als 12e, maar dat betekent niet dat een 12e plek als een goede prestatie kan worden gezien. Ben dus benieuwd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 21 okt 2021, 14:18
Massimo schreef: 21 okt 2021, 13:07 Van Bommel moet oppassen dat ze nu niet een een neerwaartse spiraal terecht komen. De start was bovengemiddeld, maar dat kan met 2 slechte maanden zo teniet worden gedaan.
Vond je die start echt zo bovengemiddeld? Buiten een overwinning op Leipzig - dat sterkhouders en een toptrainer zag vertrekken - waren de resultaten naar verwachting, met overwinningen op Bochum, Hertha en Fürth. Die moet je gewoon verslaan, ook al ben je net nieuw. Vergis je niet: het geraamte stond er al bij Wolfsburg, daar is nauwelijks wat veranderd deze zomer. Daarvoor was er die bekerblamage en ook in de meest gunstige CL-poule van allemaal wordt er niet gewonnen. Vervolgens wordt het speelschema wat zwaarder met o.a. Frankfurt en Mönchengladbach en wordt er óók niet gewonnen van Hoffenheim en Union Berlin. Je kan betogen dat de Bundesliga moeilijk is, ja, maar Wolfsburg is in essentie dezelfde ploeg als vorig jaar en toen haalden ze met overtuiging de CL. Ze komen nu niet in de buurt van dat niveau en op Europees niveau hebben ze niks te vertellen tegen Salzburg. Dan scoor je zo richting november gewoon een onvoldoende hoor. En dan hebben ze clubs als Leverkusen, Dortmund en Bayern nog niet eens gehad.

Ik heb ook eens wat wedstrijden zitten kijken na die zogenaamd geweldige start, maar ik zie nauwelijks een idee. Ik zie een Duitse versie van het PSV onder van Bommel. Ze lopen wel, ze voetballen wel, maar daarmee is het ook wel gezegd. Wat er vorig jaar met hetzelfde materiaal stond, daar is nu weinig meer van over.
Wolfsburg overpresteerde vorig seizoen gigantisch. Het stelt allemaal echt niet zo heel veel voor in vergelijking tot andere ploegen. Ook als die trainer was gebleven hadden ze nu echt niet voor die vierde plek kunnen gaan. Soms is dat zo. Denk maar niet dat Giakoumakis er dit jaar weer 25+ in zou hebben gelegd als ie in de Eredivisie speelde. Soms kunnen spelers of ploegen een seizoen boven zichzelf uitstijgen. Het voetbal zag er toen ook niet uit en Wout “Wappie” Weghorst was hun beste speler. Dan kun je toch niet reëel denken dat ze CL niveau zijn?

Natuurlijk moet ie linkerrijtje finishen, maar in die zin is er ook nog niks verloren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ben het niet met je eens, maar dat heb ik eerder al eens uitgelegd. Ik vind Wolfsburg qua spelersmateriaal echt wel thuishoren in de top 6. Er loopt daar meer dan genoeg kwaliteit rond. Ondertussen echter weer 0-2 achter tegen het nog ongeslagen Freiburg. Tja.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Thijs schreef: 21 okt 2021, 19:01
Ykhim schreef: 21 okt 2021, 14:18

Vond je die start echt zo bovengemiddeld? Buiten een overwinning op Leipzig - dat sterkhouders en een toptrainer zag vertrekken - waren de resultaten naar verwachting, met overwinningen op Bochum, Hertha en Fürth. Die moet je gewoon verslaan, ook al ben je net nieuw. Vergis je niet: het geraamte stond er al bij Wolfsburg, daar is nauwelijks wat veranderd deze zomer. Daarvoor was er die bekerblamage en ook in de meest gunstige CL-poule van allemaal wordt er niet gewonnen. Vervolgens wordt het speelschema wat zwaarder met o.a. Frankfurt en Mönchengladbach en wordt er óók niet gewonnen van Hoffenheim en Union Berlin. Je kan betogen dat de Bundesliga moeilijk is, ja, maar Wolfsburg is in essentie dezelfde ploeg als vorig jaar en toen haalden ze met overtuiging de CL. Ze komen nu niet in de buurt van dat niveau en op Europees niveau hebben ze niks te vertellen tegen Salzburg. Dan scoor je zo richting november gewoon een onvoldoende hoor. En dan hebben ze clubs als Leverkusen, Dortmund en Bayern nog niet eens gehad.

Ik heb ook eens wat wedstrijden zitten kijken na die zogenaamd geweldige start, maar ik zie nauwelijks een idee. Ik zie een Duitse versie van het PSV onder van Bommel. Ze lopen wel, ze voetballen wel, maar daarmee is het ook wel gezegd. Wat er vorig jaar met hetzelfde materiaal stond, daar is nu weinig meer van over.
Wolfsburg overpresteerde vorig seizoen gigantisch. Het stelt allemaal echt niet zo heel veel voor in vergelijking tot andere ploegen. Ook als die trainer was gebleven hadden ze nu echt niet voor die vierde plek kunnen gaan. Soms is dat zo. Denk maar niet dat Giakoumakis er dit jaar weer 25+ in zou hebben gelegd als ie in de Eredivisie speelde. Soms kunnen spelers of ploegen een seizoen boven zichzelf uitstijgen. Het voetbal zag er toen ook niet uit en Wout “Wappie” Weghorst was hun beste speler. Dan kun je toch niet reëel denken dat ze CL niveau zijn?

Natuurlijk moet ie linkerrijtje finishen, maar in die zin is er ook nog niks verloren.
Er zijn bij Wolfsburg toch zeker spelers die in de CL niet misstaan en ook bij onze club zeker van meerwaarde en kwaliteit zouden zijn..

Casteels, Lacroix, Brooks, Bornauw is een uitstekend centrum met veel groei mogelijkheden.
Vranckx Arnold Gehrard ook uitstekend, die zouden ons middenveld ook in een keer sterker maken.

Baku een uitstekende rechstback(midden/buiten), Roussillon een degelijke linksback verdedigend sterk. Aanvallend is het niet alles, vorig jaar was het Brekalo die veel oploste en creëerde voor het team (met name Weghorst).

Ze doen normaal wel bovenin mee
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Geen paniek, staan nog netjes 8e
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

De eerste witte zakdoekjes zijn al gesignaleerd. Ik ben benieuwd of hij de kerst gaat halen.

https://www.vi.nl/nieuws/van-bommel-too ... -wolfsburg
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Volgende week dus Leverkusen, als ie die wint ziet 't er allemaal weer een stuk zonniger uit
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

😂
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Hij is ontslagen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dat is wel heel erg snel, maar zo gaat het wel vaker bij Wolfsburg geloof ik. Jammer voor Bommel, ik gun hem dat niet.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat is wel erg snel toch? Vind daar gezien de ranglijst en de punten van de concurrentie nog geen aanleiding voor.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tja, als je er zoveel achter elkaar verliest en zo weinig lijn in het spel zit, weet je dat dit kan gebeuren. Zo’n mannetje wat daar het technisch beleid uitzet zal zo ook zijn eigen hachie beschermen door te doen alsof hij een fatsoenlijke selectie heeft neergezet.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Stop er gewoon mee want je kunt er geen drol van. Hardleers en staat niet open voor verandering. Kan niet als trainer.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gewoon een sigarenwinkel beginnen Mark
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 24 okt 2021, 17:25 Gewoon een sigarenwinkel beginnen Mark
Kebabzaak met Mo
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

'Verrast en teleurgesteld', aldus VI. Tja... Gun het hem niet, maar dit was te verwachten. Of hij het ooit nog eens ergens gaat redden?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Kan altijd nog bondscoach van Oranje worden met zo'n staat van dienst.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Erg zuur, ik had hem successen gegund. Jammer Mark.
#simplythebest
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Snapte al niet dat Wolfsburg met hem in zee ging.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel