Davy Pröpper

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kwam 'm net tegen op school, zag er fit uit! :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ziege maar ook zagge schreef: 07 okt 2021, 15:17 Kwam 'm net tegen op school, zag er fit uit! :grin:
Weet je zeker dat t niet Kugel was?









:mrgreen:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Haha ja... Pröp heeft een veel dikkere eh, man bun
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ze weten wel wat ze weggeven bij Brighton. Daar is John mooi in gestonken.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Van Alireza is ook helemaal niks meer over, net als Davy bijna gratis weggegeven. Nu weten we waarom.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik was wel wat sceptisch bij zijn komst, maar alles bij elkaar opgeteld leek dit toch een op het oog goede aankoop te zijn. Maar valt echt tegen dat ie zelfs met de invulling van vandaag niet eens van de bank afkomt.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Madueke schreef: 21 okt 2021, 23:38 Van Alireza is ook helemaal niks meer over, net als Davy bijna gratis weggegeven. Nu weten we waarom.
Wat doen ze in Brighton met die jongens? :shock
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Goeie vraag, maar dat Pröpper zo gemakkelijk weg mocht, het is al vaker gezegd, wekte geen vertrouwen. Zo jammer dat twee goede middenvelders, die in hun oude doen zoveel waarde hadden kunnen hebben, het nog steeds niet kunnen laten zien. Bij Ginkel heb ik de moed opgegeven, die kan na dat blessureleed gewoonweg niet meer, althans niet op het niveau PSV. Maar Pröpper? Wat is er met die gast aan de hand?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Kan toch nooit slechter zijn dan Van Ginkel of Boscagli op het middenveld of wel? Zondag basis gewoon.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Is dus nog slechter dan Ginkel en Ollie op het middenveld. Hoe slap hij die bal verliest en de 0-5 inleidt. Wat een natte kut.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Met een natte kut heb ik niet zoveel problemen, met het spel van Propper wel. Die speelt alsof hij meedoet aan een zomers bedrijfstoernooitje en vooraf wat Spa-goudjes heeft gedronken en zo weer wat kippetjes op de barbecue gaat leggen. Totaal gebrek aan passie en inzet
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Misschien heeft hij het heilige vuur domweg niet meer.

Hij was altijd een tikje flegmatisch, maar dit...
Er lijkt wel iets gebroken, en ik bedoel geen middenvoetsbeentje.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik zie gewoon de Pröpper die het hier ook was aan het einde van zijn eerste verblijf. Dat mensen hem zo idealiseerden heb ik nooit begrepen. Technisch uitstekend, maar op alle andere gebieden beneden pijl, dus wat je hiermee moet heb ik nooit begrepen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het heeft natuurlijk ook wel wat met ritme te maken, maar dat zal Pröpper zelf moeten gaan afdwingen. Voetballen en lopen kan 'ie wel, maar zoals hij gisteren inviel kan het níet. Dat is gewoon beneden niveau.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kan echt veel meer dan ie laat zien, hoe zit het met z'n motivatie?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het zou kunnen dat een 2 mans middenveld met deze Pröpper niet reliable genoeg is voor Schmidt. Hij gebruikt hem ook enkel als invaller omdat het dan makkelijker te belopen is denk ik.

Pröpper en van Ginkel zijn wel twee spelers die indien fit ons vooruit kunnen helpen. Vorig jaar duurde het 8 maanden voordat we van Ginkel pas aan het werk zagen. Van mij mag de ware Pröpper een kans krijgen en op staan maar eigenlijk liever in een 3 mans middenveld. En dat kan alleen als Götze weer naar de flank gaat en dat zou in wedstrijden waar de tegenstander zich in graaft prima kunnen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

In de basis ga ik ervan uit dat Schmidt wil winnen en daarom iedere keer de beste 11 opstelt. Dat Propper, nadat Ginkel al weken zwak speelt, nog steeds niet zijn plek heeft over kunnen nemen brengt mij veel vraagtekens. Dus of hij is gewoon niet fit óf hij kan er geen pepernoot meer van. Jammer genoeg begin ik naar dit laatste te neigen aangezien ik hem dit seizoen nog op vrijwel niks goeds heb kunnen betrappen. We gaan het zien dit seizoen, maar indien hij zo door blijft gaan graag zsm doorselecteren want dan gaat hij ons op geen enkele manier verder brengen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 25 okt 2021, 13:54 Het zou kunnen dat een 2 mans middenveld met deze Pröpper niet reliable genoeg is voor Schmidt. Hij gebruikt hem ook enkel als invaller omdat het dan makkelijker te belopen is denk ik.

Pröpper en van Ginkel zijn wel twee spelers die indien fit ons vooruit kunnen helpen. Vorig jaar duurde het 8 maanden voordat we van Ginkel pas aan het werk zagen. Van mij mag de ware Pröpper een kans krijgen en op staan maar eigenlijk liever in een 3 mans middenveld. En dat kan alleen als Götze weer naar de flank gaat en dat zou in wedstrijden waar de tegenstander zich in graaft prima kunnen.
Of Götze naar het middenveld.
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Onze beste speler staat naast onze aanvoerder. Pröpper komt absoluut niet meer in het elftal als basisspeler en laten we daar dankbaar voor zijn. Schat hem nauwelijks hoger in dan zijn broer.
Pirriee
Ballenjongen
2
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ieder weldenkend mens zou al wantrouwig gaan denken over de manier waarop Brighton afscheid wilde nemen snel.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Voor het eerst een gedreven en voetballend goede Pröpper gezien dit seizoen. Een typische Pröpper wedstrijd om in te vallen natuurlijk gezien de 5-2 voorsprong en grote ruimtes. Hopelijk trekt hij het door en maakt hij het Marco moeilijk.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Verwacht ik niet tbh. Aan de bal fantastisch. Zoveel rust, techniek en overzicht inderdaad. Draait zo makkelijk open, slechts 2 balcontacten nodig elke keer en de manier waarop hij in de cornervlag daareven zijn directe tegenstander dolspeelde verraadde wel even zijn klasse.

Probleem is zijn fysiek. Hij loopt erbij alsof die met een rollator rondloopt. Hij heeft echt geen enkele snelheid, explosiviteit en dynamiek meer. Fantastische voetballer, maar op het middenveld verzuipt ie gewoon in de omschakeling. Beetje hetzelfde als wat je ziet bij Blind zodra die als controleur gaat spelen, niet voor niets de reden dat Ten Hag hem daar weer heel snel heeft weggehaald.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wel jammer, de verwachtingen waren toch hoog. Soms té hoog, maar toch verwacht je beter dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Heruone schreef: 01 nov 2021, 11:42Probleem is zijn fysiek. Hij loopt erbij alsof die met een rollator rondloopt. Hij heeft echt geen enkele snelheid, explosiviteit en dynamiek meer.
Kan toch niet zo zijn dat dat een fysieke beperking is... gast is net 30 man.

Moet denk ik gewoon af en toe ff een flinke schop onder z'n kont hebben, werken voor je centen potjandorie @#$%!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ziege maar ook zagge schreef: 01 nov 2021, 12:04

Moet denk ik gewoon af en toe ff een flinke schop onder z'n kont hebben, werken voor je centen potjandorie @#$%!
Dat wisten we na zijn eerste periode bij PSV alleen ook al. Ik denk dat we hier beter helemaal niet aan hadden moeten beginnen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ik kan me ook niet voorstellen dat het fysiek al klaar is met Pröpper. Maar los van Pröpper is het wel problematisch hoeveel spelers we in de selectie die regelmatig fysieke problemen hebben. Garanties heb je natuurlijk nooit, maar dit is wat mij betreft wel iets om op te letten komende windows.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Davy Pröpper