Toon Gerbrands

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik hoopte vandaag lekker te kunnen lachen over het gedrag van Feyenoordsupporters, maar helaas.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 21 okt 2021, 14:07 Toontje weer zoals altijd lekker hypocriet als het om de fanatieke supporter gaat.
Ja, want fanatieke supporters hebben alle recht om dingen te vernielen en zich te misdragen? Let op he: het gaat alleen om die paar hersenlozen die dit doen.

Als duidelijk is dat een bepaalde supporter iets heeft vernield en ze kunnen achterhalen wie het is? Wat is er mis mee dat de schade op hem verhaald wordt? Als iemand bij jou thuis de ruiten ingooit en de auto bekrast en je weet wie het is dan ga je de schade niet verhalen? Die randdebielen die een politiebus slopen bij NEC en nog veel meer rottigheid uithalen moet de hand boven het hoofd worden gehouden? Die helden in Rotterdam die een bestuursdelegatie aanvielen?

Ik voorspel dat er voor aardig wat vakken in de eredivisie geen alcohol meer wordt geschonken binnenkort. Kijken of mensen het nog zulke toffe jongens vinden die bier gooien naar spelers.

Het wordt tijd dat die zeer kleine groep debielen zoals bij NEC, zoals gisteren in Rotterdam en zoals gasten die vernielingen in Oostenrijk aanrichten beseffen dat zij niet de club zijn. Die moeten we zo snel mogelijk uit de club en het stadion verwijderen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Een netje weghalen om beter te kunnen zien of een half bekertje bier gooien (meeste spelers boeit het niet eens of vinden het fantastisch (kijk maar naar die speler van GAE of Dessers, tegen ons), is echt wel heel iets anders dan een clubbestuur aanvallen in een café of een politie busje molesteren, dat weet jij ook heel goed. Het bekt alleen wel heel erg lekker om alles zo op een hoog te gooien.

Meneer kan weer lekker los gaan, wit voetje halen bij de media en KNVB, zich weer heerlijk opstellen als braafste jongetje van de klas (“Kijk mij eens optreden tegen mijn eigen achterban”) en voor zoiets onbenullige als een netje weghalen reageert ie weer eens veel te fel.

En Toon hoor je nooit meer dan zijn tegeltjeswijsheden bezigen, totdat het weer over de fanatieke supporters vaag en dan komt ie zijn hok uit om met zijn belerende vingertje te wijzen en schande te spreken.
Een keer opkomen voor zijn supporters (ik noem er een paar die me zonder te denken binnenschieten:
- ajax thuis kampioenswedstrijd
- Bruma ongeluk,
- PSV - Galatasaray
- 20.00uur tijdstip
etc), zou ook weleens fijn zijn, maar dan hoor je de lafbek niet.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 21 okt 2021, 17:40 Een netje weghalen om beter te kunnen zien of een half bekertje bier gooien (meeste spelers boeit het niet eens of vinden het fantastisch (kijk maar naar die speler van GAE of Dessers, tegen ons), is echt wel heel iets anders dan een clubbestuur aanvallen in een café of een politie busje molesteren, dat weet jij ook heel goed.
Dat is heel wat anders. Ik leg ook heel duidelijk de nadruk op die randdebielen en die vernielen en doen.

Maar PSV moet de boete van 33.000 betalen voor het wangedrag van supporters? Volstrekt normaal dat je die schade gaat verhalen.

Je gaat naar een stadion, daar gelden regels. Hou je je niet aan de regels krijg je boetes.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Sowieso slaat het woord supporter voor deze groep nergens op.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ook dat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 21 okt 2021, 17:43
PCGC schreef: 21 okt 2021, 17:40 Een netje weghalen om beter te kunnen zien of een half bekertje bier gooien (meeste spelers boeit het niet eens of vinden het fantastisch (kijk maar naar die speler van GAE of Dessers, tegen ons), is echt wel heel iets anders dan een clubbestuur aanvallen in een café of een politie busje molesteren, dat weet jij ook heel goed.
Dat is heel wat anders. Ik leg ook heel duidelijk de nadruk op die randdebielen en die vernielen en doen.

Maar PSV moet de boete van 33.000 betalen voor het wangedrag van supporters? Volstrekt normaal dat je die schade gaat verhalen.

Je gaat naar een stadion, daar gelden regels. Hou je je niet aan de regels krijg je boetes.
Volgens mij doen alle clubs dat. Ik kan mij geen voorzitter bedenken die gaat zeggen: nou, dat betalen we graag zelf, want we vinden dat de supporters hun emoties op deze manier mogen uiten... Zie je het voor je? Zelfs bij Feyenoord doen ze dat niet.

Beetje ander onderwerp, maar hoe lang is de houdbaarheid van ome Toon nog? Hij zit hier al een aardig tijdje. Begint het langzaam aan niet eens tijd te worden voor verfrissing? Ik heb altijd het idee dat Toon een prima kerel is, een fijne people manager maar dat hij niet de brains of de creativiteit heeft om PSV echt verder vooruit te helpen.

Niet dat je met het vervangen van Toon opeens Ajax voorbij vliegt hoor. Maar ik ben na een paar jaar Toon wel weer eens toe aan een ander toontje (pun intended...) Iemand die niet vooral luchtballonetjes oplaat en waar weinig follow up is (samenwerken topclub, potje van Toon enz) maar die met frisse, nieuwe ideeen komt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 21 okt 2021, 17:43
PCGC schreef: 21 okt 2021, 17:40 Een netje weghalen om beter te kunnen zien of een half bekertje bier gooien (meeste spelers boeit het niet eens of vinden het fantastisch (kijk maar naar die speler van GAE of Dessers, tegen ons), is echt wel heel iets anders dan een clubbestuur aanvallen in een café of een politie busje molesteren, dat weet jij ook heel goed.
Dat is heel wat anders. Ik leg ook heel duidelijk de nadruk op die randdebielen en die vernielen en doen.

Maar PSV moet de boete van 33.000 betalen voor het wangedrag van supporters? Volstrekt normaal dat je die schade gaat verhalen.

Je gaat naar een stadion, daar gelden regels. Hou je je niet aan de regels krijg je boetes.
Behalve als het een wedstrijd van Oranje is?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 21 okt 2021, 18:18
ShovingNE2 schreef: 21 okt 2021, 17:43

Dat is heel wat anders. Ik leg ook heel duidelijk de nadruk op die randdebielen en die vernielen en doen.

Maar PSV moet de boete van 33.000 betalen voor het wangedrag van supporters? Volstrekt normaal dat je die schade gaat verhalen.

Je gaat naar een stadion, daar gelden regels. Hou je je niet aan de regels krijg je boetes.
Volgens mij doen alle clubs dat. Ik kan mij geen voorzitter bedenken die gaat zeggen: nou, dat betalen we graag zelf, want we vinden dat de supporters hun emoties op deze manier mogen uiten... Zie je het voor je? Zelfs bij Feyenoord doen ze dat niet.

Beetje ander onderwerp, maar hoe lang is de houdbaarheid van ome Toon nog? Hij zit hier al een aardig tijdje. Begint het langzaam aan niet eens tijd te worden voor verfrissing? Ik heb altijd het idee dat Toon een prima kerel is, een fijne people manager maar dat hij niet de brains of de creativiteit heeft om PSV echt verder vooruit te helpen.

Niet dat je met het vervangen van Toon opeens Ajax voorbij vliegt hoor. Maar ik ben na een paar jaar Toon wel weer eens toe aan een ander toontje (pun intended...) Iemand die niet vooral luchtballonetjes oplaat en waar weinig follow up is (samenwerken topclub, potje van Toon enz) maar die met frisse, nieuwe ideeen komt.
Vernieuwing kan goed zijn, maar dan moet Toon wel vervangen worden door iemand die de club verder brengt. Heb je er ook over nagedacht wie dat zou moeten kunnen?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 21 okt 2021, 19:03
Menno1 schreef: 21 okt 2021, 18:18

Volgens mij doen alle clubs dat. Ik kan mij geen voorzitter bedenken die gaat zeggen: nou, dat betalen we graag zelf, want we vinden dat de supporters hun emoties op deze manier mogen uiten... Zie je het voor je? Zelfs bij Feyenoord doen ze dat niet.

Beetje ander onderwerp, maar hoe lang is de houdbaarheid van ome Toon nog? Hij zit hier al een aardig tijdje. Begint het langzaam aan niet eens tijd te worden voor verfrissing? Ik heb altijd het idee dat Toon een prima kerel is, een fijne people manager maar dat hij niet de brains of de creativiteit heeft om PSV echt verder vooruit te helpen.

Niet dat je met het vervangen van Toon opeens Ajax voorbij vliegt hoor. Maar ik ben na een paar jaar Toon wel weer eens toe aan een ander toontje (pun intended...) Iemand die niet vooral luchtballonetjes oplaat en waar weinig follow up is (samenwerken topclub, potje van Toon enz) maar die met frisse, nieuwe ideeen komt.
Vernieuwing kan goed zijn, maar dan moet Toon wel vervangen worden door iemand die de club verder brengt. Heb je er ook over nagedacht wie dat zou moeten kunnen?
Uiteraard: Jan Reker :)

Nee, om eerlijk te zijn zou ik het niet zo 1,2,3 weten. Het mag wat mij betreft iemand zijn vanuit het bedrijfsleven. Een AD heeft weinig met sport te maken en ik ben niet zo van de hokjes zoals een Derksen die zegt dat een voetbalclub alleen door voetbalmensen gerund kan worden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Waarom zou je een AD vervangen eens in de zoveel tijd? Die moet er toch enkel voor zorgen dat de inhoudelijke mensen hun werk kunnen doen? Volgens mij is dat er, dus koester een AD die dat in stand houdt, zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat ie eerst maar eens zijn plan voltooit om ons bij de top 32 in Europa te laten horen.

In zomer 2019 sprak Toon uit dat we binnen 4 jaar bij de top 32 zouden moeten horen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 21 okt 2021, 17:46 Sowieso slaat het woord supporter voor deze groep nergens op.
Die groep support de club in ieder geval meer dan jij en ik en 99% van dit gehele forum.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 21 okt 2021, 21:16
deninho32 schreef: 21 okt 2021, 17:46 Sowieso slaat het woord supporter voor deze groep nergens op.
Die groep support de club in ieder geval meer dan jij en ik en 99% van dit gehele forum.
Ja PSV is enorm blij met ze.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Jij bekijkt de socials nooit? Die groep wordt elke week bedankt.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 21 okt 2021, 21:25 Jij bekijkt de socials nooit? Die groep wordt elke week bedankt.
Ja wat is dat nou voor maatstaf? Dat is gewoon de verplichte klantenbinding/webcare. Ik zou persoonlijk niet zo trots zijn als ik de club 35k kost.

Of bedoel je het meer als "da ge bedankt zijt, dat witte"?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Haha wat is dat nu voor onzin, als ze echt niet blij zijn met die support worden ze echt niet elke week bedankt hoor. Met je verplichte klantenbinding 😂
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 21 okt 2021, 21:30 Haha wat is dat nu voor onzin, als ze echt niet blij zijn met die support worden ze echt niet elke week bedankt hoor. Met je verplichte klantenbinding 😂
Dat kun je toch prima van elkaar scheiden? Bedanken wanneer het daadwerkelijk support betreft, en veroordelen wanneer een stel emotionele mafklappers zichzelf weer niet kunnen beheersen?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Josef Dettelbacher schreef: 21 okt 2021, 21:33
PCGC schreef: 21 okt 2021, 21:30 Haha wat is dat nu voor onzin, als ze echt niet blij zijn met die support worden ze echt niet elke week bedankt hoor. Met je verplichte klantenbinding 😂
Dat kun je toch prima van elkaar scheiden? Bedanken wanneer het daadwerkelijk support betreft, en veroordelen wanneer een stel emotionele mafklappers zichzelf weer niet kunnen beheersen?
Je vraagt nu heel veel.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 21 okt 2021, 21:33
PCGC schreef: 21 okt 2021, 21:30 Haha wat is dat nu voor onzin, als ze echt niet blij zijn met die support worden ze echt niet elke week bedankt hoor. Met je verplichte klantenbinding 😂
Dat kun je toch prima van elkaar scheiden? Bedanken wanneer het daadwerkelijk support betreft, en veroordelen wanneer een stel emotionele mafklappers zichzelf weer niet kunnen beheersen?
Ik reageer op je sarcastische: “PSV is enorm blij met ze”

Dat klopt inderdaad.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

PSV is blij met elke fan, gezien fans ze geld opleveren.

Zodra fans geld gaan kosten is 't een ander verhaal.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 21 okt 2021, 21:40
Josef Dettelbacher schreef: 21 okt 2021, 21:33

Dat kun je toch prima van elkaar scheiden? Bedanken wanneer het daadwerkelijk support betreft, en veroordelen wanneer een stel emotionele mafklappers zichzelf weer niet kunnen beheersen?
Ik reageer op je sarcastische: “PSV is enorm blij met ze”

Dat klopt inderdaad.
Ja die 35k betalen ze lachend, na een miljoenenverlies bekend te moeten maken

:wall:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Waarom zouden ze dat lachend betalen? Lijkt me niet.
#FreeGeneratie4
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Ik hoop dat Robbert vd Wallen nou eens inziet dat deze salonmanager alleen maar open deuren intrapt en eigenlijk niet meer doet dan op de winkel passen en hopen dat het goed komt.

Als een van de weinigen vind ik al jaren dat hij niet geschikt is als AD. Te veel pappen en nat houden. Weer aantrekken van Luuk de Jong in combinatie met Siem (die nergens meer aan de bak kwam) en daarbij het verleden in de volleybalwereld met vader de Jong was voor mij tekenend voor deze man.

Laat hem maar managementboekjes schrijven.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Mag ook wel conclusies trekken na deze 1.5 jaar en het hoofdstuk vBommel hiervoor. Schandalig.
#simplythebest
Kritischepsver
Regelmatige invaller
3
Berichten: 359
Lid geworden op: 4 nov 2020
Oude naam: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Dat de aankopen (TD en scouting) goed geanalyseerd moeten worden ben ik het volledig mee eens. Maar heb met name het idee dat we financieel niet inventief genoeg zijn om te groeien. Vergeleken met Ajax en Feyenoord groeien we qua begroting al heel lang het minste. Het niet halen van de champions league jaren op rij, zorgt er alleen maar voor dat het gat tussen PSV en Ajax groter en groter en vrijwel onoverbrugbaar maakt. Ajax heeft het de laatste jaren natuurlijk super goed gedaan, maar we blijven wel heel ver achter.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Toon Gerbrands