Toon Gerbrands

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 21:52En als je de hele club breed kijkt met de ellende rond het stadion. Geen scouting. Jeugdopleiding totaal naar de tyfus... ja: wij liggen een straatlengte voor. Dat is niet zomaar goed te maken.
Je noemt zaken die volgens mij weinig te maken hebben met mijn originele opmerking dat we elkaar sportief weinig ontlopen. De kern zit 'm daarbij echter in dat woordje weinig: ja wij presteren ook sportief meer, maar per saldo levert ons dat bar bar weinig op en wat blijft daar van over als we ook geen schaal meer pakken? Internationaal stellen we allebei helaas niks voor en allebei lopen we steeds verder achter op Ajax. Je noemt het dus wel een straatlengte, maar aangezien het bij Feyenoord zakelijk en organisatorisch nu al een zooitje is zolang als ik me kan herinneren vind ik het maar een straatje van niks, waarom lopen wij niet bij ze weg als we het al zo lang zoveel beter doen?
Het is m.i. eerder zo alsof we allebei zo'n beetje in dezelfde straat zitten die ergens in een fantasieloze vinexwijk aan de rand van de stad ligt - wij weliswaar ergens voorin in die straat, joepie, maar allebei moeten we een kwartier in de bus zitten voordat we in het centrum zijn.

Het is wel een verschil waar wij desondanks heerlijk prat op kunnen gaan! Ware het niet dat we veel te vaak van ze verliezen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 19 okt 2021, 21:49 Ik zeg helemaal niet dat we gelijk zijn aan Feyenoord. Je legt me weer eens woorden in de mond die ik helemaal niet gezegd heb.

We zijn beter en verder dan Feyenoord, maar hier op het forum doet men alsof we straatlengtes voor liggen en Feyenoord er niks van kan. Vind ik gewoon echt onterecht.
Ik vind ons straatlengtes voor op Feyenoord; zie alleen al het aantal kampioenschappen in de laatste 30 jaar.

Ik vind ons echter ook straatlengtes achter Ajax; die hebben in de laatste 5 jaar ons echt op een vrijwel onoverbrugbare achterstand gezet financieel en ook sportief. Wie dat niet inziet heeft echt een plaat voor zijn kop.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ze hebben dat wel op eigen kracht gedaan, dat is de enige hoop want dan kunnen wij het in theorie ook.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Die schalen, die vormden het verschil idd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 22:33 Ze hebben dat wel op eigen kracht gedaan, dat is de enige hoop want dan kunnen wij het in theorie ook.
Niet met deze trainer en niet met deze TD..
Daar zijn andere persoonlijkheden voor nodig naar mijn bescheiden mening..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is niet overnacht gebeurd he? Kwestie van een periode (5 jaar ) lang constant CL halen, goede Europese resultaten neerzetten, fantastisch verkopen van jeugdspelers.

Dit haal je niet in door even John de Jong te vervangen en een trainertje wisselen.

Sommigen zeiden het al: Ajax is financieel zoveel verder, dat het uiteindelijk gaat zorgen voor een sportieve voorsprong; dat werd weggelachen maar het mogen nu toch wel duidelijk zijn dat we van dit niveau enorm ver zijn. Dat maak je niet goed in 1 transferzomertje.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wij hebben een hoop goeie investeringen gedaan met name in de Herdgang, maar daarnaast zijn we als club toch niet echt vooruitgegaan in de laatste 20 jaar heb ik het gevoel... financieel redden we het nog steeds niet riant, we moeten supercreatief zijn om een fatsoenlijk team neer te zetten, we slagen daar altijd beter in dan Feyenoord maar ja we lopen dus ook niet op ze uit, de verhoudingen zijn al superlang constant. En dat terwijl het daar echt een aanfluiting is. Dat kunnen we onszelf denk ik best wel aanrekenen.

Pas nu met Roger mikken we hoger, voor mijn gevoel. Dit moeten we dan vooral ook doorzetten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Menno1 schreef: 19 okt 2021, 22:40 Dit is niet overnacht gebeurd he? Kwestie van een periode (5 jaar ) lang constant CL halen, goede Europese resultaten neerzetten, fantastisch verkopen van jeugdspelers.

Dit haal je niet in door even John de Jong te vervangen en een trainertje wisselen.

Sommigen zeiden het al: Ajax is financieel zoveel verder, dat het uiteindelijk gaat zorgen voor een sportieve voorsprong; dat werd weggelachen maar het mogen nu toch wel duidelijk zijn dat we van dit niveau enorm ver zijn. Dat maak je niet goed in 1 transferzomertje.
Uiteraard is dit niet overnacht te realiseren..
Maar als ik sommige berichten hoor dat Schmidt gaat verlengen ( en naar alle waarschijnlijkheid blijft de Jong ook nog voor langere tijd TD) dan hou ik mijn hart vast of PSV die stap zoals Ajax heeft gezet kan realiseren met deze 2 personen..
Ik geloof daar niet in..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Elke twee jaar van trainer wisselen is ook niet de manier. Je moet je committeren aan een meerjarenplan. En het moest anders.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

milansandro schreef: 19 okt 2021, 22:48
Menno1 schreef: 19 okt 2021, 22:40 Dit is niet overnacht gebeurd he? Kwestie van een periode (5 jaar ) lang constant CL halen, goede Europese resultaten neerzetten, fantastisch verkopen van jeugdspelers.

Dit haal je niet in door even John de Jong te vervangen en een trainertje wisselen.

Sommigen zeiden het al: Ajax is financieel zoveel verder, dat het uiteindelijk gaat zorgen voor een sportieve voorsprong; dat werd weggelachen maar het mogen nu toch wel duidelijk zijn dat we van dit niveau enorm ver zijn. Dat maak je niet goed in 1 transferzomertje.
Uiteraard is dit niet overnacht te realiseren..
Maar als ik sommige berichten hoor dat Schmidt gaat verlengen ( en naar alle waarschijnlijkheid blijft de Jong ook nog voor langere tijd TD) dan hou ik mijn hart vast of PSV die stap zoals Ajax heeft gezet kan realiseren met deze 2 personen..
Ik geloof daar niet in..
Ik geloof daar sowieso niet in. Die zijn volledig uit het zicht. Of je nou Cocu, Schmidt of Mourinho neerzet.

De enige kans is dat Ajax volledig de mist in gaat met aankopen die de huidige spelers vervangen en dat hun jeugd opleiding opdroogd. Kans dat het gaat gebeuren is zeer klein. Ze hebben te veel geld om fouten eenvoudig te herstellen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

ziege maar ook zagge schreef: 19 okt 2021, 22:52 Elke twee jaar van trainer wisselen is ook niet de manier. Je moet je committeren aan een meerjarenplan. En het moest anders.
Eens dat je hiervoor 4 a 6 jaar voor moet uittrekken..
Maar de visie van Schmidt gaat ons hier niet bij helpen is mijn mening en de TD kwaliteiten van de Jong ook niet..
Die zullen vervangen moeten worden naar mijn mening..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

milansandro schreef: 19 okt 2021, 22:37
ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 22:33 Ze hebben dat wel op eigen kracht gedaan, dat is de enige hoop want dan kunnen wij het in theorie ook.
Niet met deze trainer en niet met deze TD..
Daar zijn andere persoonlijkheden voor nodig naar mijn bescheiden mening..
Dat moge duidelijk zijn. Onze TD creëert geen waarde op het veld en stelt geen evenwichtige selecties samen. En de trainer is tevreden als de spelers heel hard rennen om zijn visie uit te voeren, maar een winnende tactiek bedenken op cruciale momenten is te veel gevraagd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Menno1 schreef: 19 okt 2021, 22:55
milansandro schreef: 19 okt 2021, 22:48

Uiteraard is dit niet overnacht te realiseren..
Maar als ik sommige berichten hoor dat Schmidt gaat verlengen ( en naar alle waarschijnlijkheid blijft de Jong ook nog voor langere tijd TD) dan hou ik mijn hart vast of PSV die stap zoals Ajax heeft gezet kan realiseren met deze 2 personen..
Ik geloof daar niet in..
Ik geloof daar sowieso niet in. Die zijn volledig uit het zicht. Of je nou Cocu, Schmidt of Mourinho neerzet.

De enige kans is dat Ajax volledig de mist in gaat met aankopen die de huidige spelers vervangen en dat hun jeugd opleiding opdroogd. Kans dat het gaat gebeuren is zeer klein. Ze hebben te veel geld om fouten eenvoudig te herstellen.
Wij kunnen met goed beleid (jeugdopleiding en transfers) toch ook stappen maken?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jezus Christus, Als ik graag had willen lezen hoe geweldig ajax wel is en hoe kut dat wij zijn dan was ik wel lid geworden op ajaxshowtime ofzo. Mag de ajaxfapperij een onsje minder? Of op zijn minst beperkt blijven tot het ajaxtopic.

Ook al zit er soms een kleine kern van waarheid in, dan hoef ik dat nog niet elke keer terug te lezen. Ik kom hier voor mijn lol...
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Er valt nog zo veel te verbeteren binnen de huidige mogelijkheden. Er zit voor kapitalen op de bank, of is verhuurd. Ga eens fatsoenlijk scouten. Luckassen en Doan waren al doorsnee voetballers bij hun vorige club.

Zahavi die kansen blijft missen: Geef een ander eens de kans, blijf niet aanmodderen. Zo komen we niet vooruit. Stel überhaupt geen spelers meer op bij wie de bal van de schoen springt.

Vervang Dumfries gewoon goed, ga niet experimenteren met Teze gedurende het seizoen.

Voor Schmidt: Kap eens met moeilijke kansen creëren op de vierkante centimeter. Zorg er eens voor dat een spits een keer een makkelijke steekbal of een simpele breedtepass aangespeeld krijgt. Maak eens ruimte voor jezelf als je aan het aanvallen bent. Geen diagonaal gehaaste frotballen meer door een kluwen van benen.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Park schreef: 19 okt 2021, 21:35
ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 11:51

Hoezo?
Zie het ondertussen wel gebeuren dat Nederland 2e CL plek gaat pakken, maar denk niet dat het voor lang zal zijn. Dan heb je ook zes clubs, dus wordt je coëfficiënt door meer clubs gedeeld, wat behalen goed coëfficiënt moeilijker maakt. Daar heeft Portugal nu ook last van, club 5 en 6 van Portugal al in voorronden uitgeschakeld, waardoor ze geen coëfficiënten kunnen sparen in Conference League. Maar de top 4 van Portugal is sterker dan de Nederlandse top 4, waardoor wij die 2e CL plek niet lang zullen behouden.

CL gaat in toekomst veel meer geld opbrengen, dan heb je zowat met halen van CL je begroting verdubbeld. Lijkt mij niet dat je dan al dat geld begroot, maar deel ervan zou wel kunnen als er uitzicht is op 2 CL plaatsen.
[mention]Menno1[/mention] [mention]ShovingNE2[/mention] Juist wat Park hier aangeeft. 5e/6e plek kan mogelijk wel gehaald worden aan het eind van volgend seizoen; dan volgt er eerst nog een seizoen waarin NL met maar 5 teams deelneemt en die plek mogelijk nog wel verdedigd kan worden (newsflash: het jaar waarin Ajax de halve finale CL haalde is na dit seizoen het slechtste seizoen van NL op de ranglijst dus die is nog het minst rampzalig om weg te vallen), alleen daarna volgen er 2 jaren met 6 teams. Dat 6e team (bijv, Utrecht) gaat waarschijnlijk minder dan gemiddeld punten pakken en dus het gemiddelde omlaaghalen en daarmee de punten die voor de ranglijst worden behaald.

Verder spelen je eerste 2 clubs dus zeker CL (zonder voorronde), je 3e club mogelijk CL (met maximaal 2 voorrondes), je 4e club zeker EL (zonder voorronde) en als je 5e op de ranglijst staat (dus zowel Portugal als Frankrijk zijn een keer bijgehaald) dan staat je 5e club ook in de EL zonder voorronde. Dat kost dus ook een aantal punten die nu en afgelopen seizoenen in de voorrondes zijn behaald en de tegenstand in de groepsfase wordt ook sterker dan AZ, Feyenoord en Vitesse nu hebben in de Conference League.

Dus ja, meer zekerheid van teams in de groepsfase en gemiddeld in de hogere toernooien, maar het gaat uiteindelijk punten kosten als AZ zeker is van de EL en daarin maar 2x wint en 1x gelijkspeelt. Terwijl tegelijkertijd Portugal of Frankrijk juist een paar jaren met 5 teams krijgt en hun gemiddelde dus makkelijker hoger krijgt. Standaard begroten op CL zodra NL die 2e vaste plek binnenheeft lijkt me dus zeer onverstandig omdat de kans dat het na 2 jaar alweer voorbij is, best groot is en je dan weer in de huidige situatie zit. Komt ook nog een keer bij dat tegen die tijd CL inkomsten weer verdubbeld zijn vergeleken met nu, dus als je het niet haalt ben je compleet de sjaak. Ben het dan ook eens met Park om hooguit een deel van het geld te begroten, en dan natuurlijk alleen wanneer CL zeker is (dus niet als we onverhoopt 3e eindigen dan en nog steeds voorronde moeten spelen).
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

loginnaam schreef: 19 okt 2021, 23:35
Park schreef: 19 okt 2021, 21:35

Zie het ondertussen wel gebeuren dat Nederland 2e CL plek gaat pakken, maar denk niet dat het voor lang zal zijn. Dan heb je ook zes clubs, dus wordt je coëfficiënt door meer clubs gedeeld, wat behalen goed coëfficiënt moeilijker maakt. Daar heeft Portugal nu ook last van, club 5 en 6 van Portugal al in voorronden uitgeschakeld, waardoor ze geen coëfficiënten kunnen sparen in Conference League. Maar de top 4 van Portugal is sterker dan de Nederlandse top 4, waardoor wij die 2e CL plek niet lang zullen behouden.

CL gaat in toekomst veel meer geld opbrengen, dan heb je zowat met halen van CL je begroting verdubbeld. Lijkt mij niet dat je dan al dat geld begroot, maar deel ervan zou wel kunnen als er uitzicht is op 2 CL plaatsen.
@Menno1 @ShovingNE2 Juist wat Park hier aangeeft. 5e/6e plek kan mogelijk wel gehaald worden aan het eind van volgend seizoen; dan volgt er eerst nog een seizoen waarin NL met maar 5 teams deelneemt en die plek mogelijk nog wel verdedigd kan worden (newsflash: het jaar waarin Ajax de halve finale CL haalde is na dit seizoen het slechtste seizoen van NL op de ranglijst dus die is nog het minst rampzalig om weg te vallen), alleen daarna volgen er 2 jaren met 6 teams. Dat 6e team (bijv, Utrecht) gaat waarschijnlijk minder dan gemiddeld punten pakken en dus het gemiddelde omlaaghalen en daarmee de punten die voor de ranglijst worden behaald.

Verder spelen je eerste 2 clubs dus zeker CL (zonder voorronde), je 3e club mogelijk CL (met maximaal 2 voorrondes), je 4e club zeker EL (zonder voorronde) en als je 5e op de ranglijst staat (dus zowel Portugal als Frankrijk zijn een keer bijgehaald) dan staat je 5e club ook in de EL zonder voorronde. Dat kost dus ook een aantal punten die nu en afgelopen seizoenen in de voorrondes zijn behaald en de tegenstand in de groepsfase wordt ook sterker dan AZ, Feyenoord en Vitesse nu hebben in de Conference League.

Dus ja, meer zekerheid van teams in de groepsfase en gemiddeld in de hogere toernooien, maar het gaat uiteindelijk punten kosten als AZ zeker is van de EL en daarin maar 2x wint en 1x gelijkspeelt. Terwijl tegelijkertijd Portugal of Frankrijk juist een paar jaren met 5 teams krijgt en hun gemiddelde dus makkelijker hoger krijgt. Standaard begroten op CL zodra NL die 2e vaste plek binnenheeft lijkt me dus zeer onverstandig omdat de kans dat het na 2 jaar alweer voorbij is, best groot is en je dan weer in de huidige situatie zit. Komt ook nog een keer bij dat tegen die tijd CL inkomsten weer verdubbeld zijn vergeleken met nu, dus als je het niet haalt ben je compleet de sjaak. Ben het dan ook eens met Park om hooguit een deel van het geld te begroten, en dan natuurlijk alleen wanneer CL zeker is (dus niet als we onverhoopt 3e eindigen dan en nog steeds voorronde moeten spelen).
Top, bedankt voor het uitzoeken en dus in lijn van ik zei: CL begroten is risky business; je kan beter eindelijk eens werken aan dat potje van Toon waar hij het al 6 jaar over heeft zodat je in noodgevallen eens kan investeren.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Wat ik hoop is dat de woorden van Gerbrands om te investeren nu eindelijk waargemaakt kunnen en zullen gaan worden. De gaten voor dit seizoen zijn gedicht door de verkopen en diverse schulden zijn uitgesmeerd of op de langere baan geschoven. Dan zou het prettig zijn als de 30 miljoen ook daadwerkelijk in diverse investeringen gestoken kunnen gaan worden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 19 okt 2021, 23:42 Wat ik hoop is dat de woorden van Gerbrands om te investeren nu eindelijk waargemaakt kunnen en zullen gaan worden. De gaten voor dit seizoen zijn gedicht door de verkopen en diverse schulden zijn uitgesmeerd of op de langere baan geschoven. Dan zou het prettig zijn als de 30 miljoen ook daadwerkelijk in diverse investeringen gestoken kunnen gaan worden.
Shibu Inu! To the Moon!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het potje van Toon is de financiële krater van Toon. De belastingdienst, 3 Duitse clubs en het partner ‘fonds’ financieren de ambitie om nationaal aan te haken en internationaal bij de beste 32 te horen. Helaas komt daar weinig van terecht door het slechte transferbeleid waar veel te veel geld wordt besteed aan pseudo vedettes zonder restwaarde.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 20 okt 2021, 07:25 Het potje van Toon is de financiële krater van Toon. De belastingdienst, 3 Duitse clubs en het partner ‘fonds’ financieren de ambitie om nationaal aan te haken en internationaal bij de beste 32 te horen. Helaas komt daar weinig van terecht door het slechte transferbeleid waar veel te veel geld wordt besteed aan pseudo vedettes zonder restwaarde.
Voor welk jaartal zouden wij bij de beste 32 moeten horen? Is daar iets over gezegd?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 19 okt 2021, 22:41 Wij hebben een hoop goeie investeringen gedaan met name in de Herdgang, maar daarnaast zijn we als club toch niet echt vooruitgegaan in de laatste 20 jaar heb ik het gevoel... financieel redden we het nog steeds niet riant, we moeten supercreatief zijn om een fatsoenlijk team neer te zetten, we slagen daar altijd beter in dan Feyenoord maar ja we lopen dus ook niet op ze uit, de verhoudingen zijn al superlang constant. En dat terwijl het daar echt een aanfluiting is. Dat kunnen we onszelf denk ik best wel aanrekenen.

Pas nu met Roger mikken we hoger, voor mijn gevoel. Dit moeten we dan vooral ook doorzetten.
20 jaar geleden werd geroepen dat we Ajax nooit meer in zouden halen. Er kwam een onhandige Braziliaanse keeper en een oude uitgerangeerde trainer die sinds 1988 geen goede prijs meer had gehaald. De rest is geschiedenis.

Ik volg je wel, want in die periode is de basis gelegd voor de ellende die PSV aan het einde van het decennium overkwam. Ik krijg weer koude rillingen van de gemeente deal.

Feyenoord had al veel eerder op een onoverbrugbare achterstand gezet moeten worden. Persoonlijk vind ik dat PSV ook in de media een stuk brutaler mag zijn. Hetzelfde geldt voor de reacties van de supporters op diverse sites. Te vaak zie ik dat de Ajacieden daar de baas spelen in de reaguurderspanelen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

mr.top schreef: 20 okt 2021, 09:22
Ik volg je wel, want in die periode is de basis gelegd voor de ellende die PSV aan het einde van het decennium overkwam. Ik krijg weer koude rillingen van de gemeente deal.
Bullshit. Echt bullshit. 2004-2007 was een periode van hertstel. Vanaf midden 2007 werd de club afgebroken. Ken je geschiedenis.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Het Kanon schreef: 20 okt 2021, 09:25
mr.top schreef: 20 okt 2021, 09:22
Ik volg je wel, want in die periode is de basis gelegd voor de ellende die PSV aan het einde van het decennium overkwam. Ik krijg weer koude rillingen van de gemeente deal.
Bullshit. Echt bullshit. 2004-2007 was een periode van hertstel. Vanaf midden 2007 werd de club afgebroken. Ken je geschiedenis.
Na het vertrek van Hiddink werd het gaspedaal naar die ellende ingedrukt. Dat klopt. Maar de zelfgenoegzaamheid waarmee dat gebeurde ontstond in de periode waar ik het over heb.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Het Kanon schreef: 20 okt 2021, 09:25
mr.top schreef: 20 okt 2021, 09:22
Ik volg je wel, want in die periode is de basis gelegd voor de ellende die PSV aan het einde van het decennium overkwam. Ik krijg weer koude rillingen van de gemeente deal.
Bullshit. Echt bullshit. 2004-2007 was een periode van hertstel. Vanaf midden 2007 werd de club afgebroken. Ken je geschiedenis.
2004-2007 was een periode van graven van je eigen graf, ondanks alle sportieve successen. Dat was bijna de basis van ons faillissement.

Reker heeft heel veel fout gedaan, maar het wegwerken van Lemic is cruciaal geweest. Ken je geschiedenis.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij werkte Lemuc weg maar zonder een backup plan. Wat een doffe ellende was die periode zeg. Reker, die hotel boer als AD en van Kraaij als TD.

Kregen we Isaacson, Koevermans en Engelaar met 4-5 jaar contracten a 2 miljoen+ per jaar

Dat heeft ons in de ellende geworpen wat 7 jaar duurde voordat we daar enigszins uitkwamen. Dankzij de gemeente deal en slimmere aankopen door Brands die wel waarde had.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Toon Gerbrands