Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

11 Sir Tinus schreef: 19 okt 2021, 21:48
ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 21:43 Ik kijk sowieso alleen PSV.

De realiteit ontkennen heeft weinig zin. Je kan discussiëren over de uitdrukking lichtjaren als je je daardoor beter voelt. Ajax zou een voorronde tegen Benfica bijv. makkelijk hebben overleefd.
Benfica is beter dan die 3 tegenstanders die zij tegen hebben gehad.
Niet beter dat Dortmund natuurlijk. Hou jezelf niet voor de gek.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

ziege maar ook zagge schreef: 19 okt 2021, 21:42 Wat doet die Haaland eigenlijk bij zo'n schijtploeg?
Dortmund past eigenlijk niet meer bij zijn status. Zo matig weerwerk, verdedigend onthutsend zwak. Helaas speelt Ajax sterk, maar Dortmund doet er ook veel aan om ze sterker te laten lijken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thoresen schreef: 19 okt 2021, 21:44 Ik kijk nooit Ajax behalve tegen PSV. Laat me gokken een presentator die al 3x klaar is gekomen?
Absoluut. En dat na momenten waarop Dortmund de bal netjes aan Ajax geeft.

Prachtige ploeg als het loopt, dat Dortmund, maar er zal er nooit eentje eens de mouwen opstropen en iemand een knal geven. Reus als aanvoerder is exemplarisch. Leuke voetballer, maar 0 pit en bij achterstand de eerste die zijn schouders laat zakken. Allemaal naar de bal kijken, geen enkel gif en alle ballen op Haaland. En die backs zijn al helemaal kut. Meunier en Schulz zouden bij PSV serieus nog moeite hebben om basis te halen.

Maar goed, Ajax weet die zwakke punten prima bloot te leggen. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 19 okt 2021, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Is gewoon heel erg knap van Ajax en zeker ook van Ten Hag, die met veel aardige spelers, maar weinig echt (potentiële) top, er een gruwelijk sterk team in Europa van maakt. Dat een middenveld met Blind, Gravenberch en Berghuis niet gigantisch overlopen wordt, is een soort wonder.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Die Meunier en Schulz zijn inderdaad een parodie op een back. Meunier is een soort slome witte Dumfries en Schulz is zowaar nog slechter. Malen bakt er buiten die laatste bal op Haaland ook helemaal niks van. Daarnaast zijn die Brandt en Reus ook maar watjes. Bellingham en Haaland de enige toppers van Dortmund. Alsnog erg knap dat Ajax ze zo weg speelt.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ajax moet wel winnen, he.

Zo kunnen ze coefficienten punten verzamelen voor NL zodat ze als nummer 2 ook zeker naar de CL mogen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Er zit zoveel ruimte achter die laatste linie..

Malen out, die heeft op 1 bal na niets laten zien.
#simplythebest
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Mooie goal, eerlijk is waar.
#simplythebest
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dortmund wordt echt compleet weggespeeld.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het is gewoon goed wat ze laten zien vandaag. We zullen zondag alle zeilen bij moeten zetten.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

koetje schreef: 19 okt 2021, 22:10 Ajax moet wel winnen, he.

Zo kunnen ze coefficienten punten verzamelen voor NL zodat ze als nummer 2 ook zeker naar de CL mogen.
Dat is ook het enige potentiële pluspunt in de Ajax-fapping tijdperk. Het is ook gewoon knap wat ze presteren maar ik gun het ze niet, door de enorme verheerlijking van alles eromheen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Wanneer gaan wij weer wat in de CL laten zien?
Dat is te lang geleden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Het is niet veel ploegen gegeven om Dortmund zo weg te spelen als vanavond hoor. Ik kijk met grote vrezen naar de KO fase. Mag toch hopen dat ze gauw PSG, Bayern of City ofzo loten.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Die gaan eerst nog Leipzig, Sheriff, Barcelona of zo loten haha
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 588
Lid geworden op: 4 nov 2020

Als je de neuzen vandaag weer ziet en ons spel afgelopen weken… dan maak ik me echt zorgen voor de kraker dit weekend.

Hoop echt dat we dan uit een heel ander vaatje gaan tappen want anders gaan we echt met 5..6 - 0 eraf hoor.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Ze spelen echt uitstekend tegen een enorm matig Dortmund
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Beginnen met vertessen gakpo en madueke en volle bak op de counter. Ligt ruimte achter die defensie. En verder het veld klein houden en er volle bak opzitten.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 19 okt 2021, 22:18 Het is niet veel ploegen gegeven om Dortmund zo weg te spelen als vanavond hoor. Ik kijk met grote vrezen naar de KO fase. Mag toch hopen dat ze gauw PSG, Bayern of City ofzo loten.
Overigens staan de veredelde vedettes van PSG thuis met 1-2 achter tegen Leipzig
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Je kan natuurlijk altijd wel wijzen naar de gebrekkige tegenstand. Maar Ajax haalt simpelweg een goed niveau. Jarenlang was een Nederlandse ploeg in de CL simpelweg opvulling. Ik vind het knap dat ze een prima ploeg als Dortmund zo kunnen overklassen. Het is aan ons om de competitie met Ajax aan te gaan. Het is eeuwig zonde dat wij volkomen onnodig de groepsfase CL zijn misgelopen. Dat had een enorme boost geweest.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Riffii schreef: 19 okt 2021, 22:20 Als je de neuzen vandaag weer ziet en ons spel afgelopen weken… dan maak ik me echt zorgen voor de kraker dit weekend.

Hoop echt dat we dan uit een heel ander vaatje gaan tappen want anders gaan we echt met 5..6 - 0 eraf hoor.
Wij zijn voor hun net als wat Feyenoord voor ons is. Van ons winnen ze bijna niet😁.
#simplythebest
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Goed zo Pasveer, zijn traditionele ketser kan hij dan bewaren voor zondag.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Enorm knap van die schijtclub en ook die Anthony gaat ze 50+ miljoen opleveren, let maar op.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

AddoCultheld schreef: 19 okt 2021, 22:23 Beginnen met vertessen gakpo en madueke en volle bak op de counter. Ligt ruimte achter die defensie. En verder het veld klein houden en er volle bak opzitten.
Yep, enige uitdaging wordt of onze verdediging & middenveld onder druk de snelle aanvallers gaan vinden. Gelukkig kan Sangaré donderdag niet uitvallen ;-)
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

AddoCultheld schreef: 19 okt 2021, 22:23 Beginnen met vertessen gakpo en madueke en volle bak op de counter. Ligt ruimte achter die defensie. En verder het veld klein houden en er volle bak opzitten.
Daar zou ik ook voor kiezen..
Ik geloof echter niet dat Roger hiervoor zal kiezen..
Het kan natuurlijk ook dat we worden gedwongen door Ajax om op de counter te spelen zoals in de vorige wedstrijden in de Arena in fases het geval was..
Hoe dan ook, er zal een resultaat daar moeten worden neergezet..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dortmund wordt compleet in mootjes gehakt
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Deze goal vangt de apathie van Dortmund in een enkel fragment. Schrijnend. Ze gaan het duel niet eens een beetje aan.

Leuk, dat Ajax, maar Dortmund acteert als een collectie slappe, uitgewrongen washandjes. Dat mag je best constateren tussen al het gefap door.

Ajax