Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Beetje storend inderdaad. Dit is toch een forum en we zitten hier toch in het topic over Ihattaren, of ben ik nou gek? Mag ik dan zelf bepalen wat ik hier neerklad? Wat doen jullie hier als je dit niet wilt lezen? Want een kutjoch vind ik het, puber of niet. Dat had ik ook gevonden als het mijn buurjongen of broertje was geweest, ik maak daar geen onderscheid in. Bij PSV dat gedrag en nu ook in Italie, dan ga ik lekker achterover leunen en kijken hoe hij zijn carrière vernaggelt. En omdat heel de media ruim een jaar lang Schmidt liet te bashen, ga ik daar héul erg van genieten.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho schreef: 16 okt 2021, 20:56 Beetje storend inderdaad. Dit is toch een forum en we zitten hier toch in het topic over Ihattaren, of ben ik nou gek? Mag ik dan zelf bepalen wat ik hier neerklad? Wat doen jullie hier als je dit niet wilt lezen? Want een kutjoch vind ik het, puber of niet. Dat had ik ook gevonden als het mijn buurjongen of broertje was geweest, ik maak daar geen onderscheid in. Bij PSV dat gedrag en nu ook in Italie, dan ga ik lekker achterover leunen en kijken hoe hij zijn carrière vernaggelt. En omdat heel de media ruim een jaar lang Schmidt liet te bashen, ga ik daar héul erg van genieten.
Als het hier toch een forum is mag ik toch ook neerzetten dat ik het triest rancuneus vindt worden? Werkt twee kanten op toch.

Ik roep nergens dat je niks meer mag zeggen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Het is nu nog allemaal erg vers, dus ik snap de zure reacties richting Mo wel. Het is een vorm van genoegdoening.

En ik vind het voor Schmidt wel fijn dat zijn naam nu deels gezuiverd wordt... ook al willen sommige mensen nog altijd hun waanideeën niet opgeven en blijven maar doorzagen dat wat er nu in Italië gebeurt alsnog door hem komt.

Dus ja, laat dit nog maar even uitrazen.
(Als Mo over een tijdje hier weer bovenop weet te komen, dan blijf ik hem wel volgen.)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee TPS. Je roept alleen echt al 20x dat je het niet snapt. Prima. Snap je het niet. Dan is die vraag wel een keer klaar toch?

Benieuwd of er vanuit Sampdoria nog wat wordt gecommuniceerd. Smullen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is gewoon nieuws over een speler die recent is vertrokken. Dat wordt besproken op een forum, logisch.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 16 okt 2021, 21:52 Nee TPS. Je roept alleen echt al 20x dat je het niet snapt. Prima. Snap je het niet. Dan is die vraag wel een keer klaar toch?

Benieuwd of er vanuit Sampdoria nog wat wordt gecommuniceerd. Smullen.
Jullie roepen ook al 20x dat Mo een kutjoch is. Is ook wel een keer klaar toch dan? Maargoed ik zal het topic eruit halen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb het woord kutjoch voor die rat nog nooit gebruikt volgens mij. :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 16 okt 2021, 21:52 Nee TPS. Je roept alleen echt al 20x dat je het niet snapt. Prima. Snap je het niet. Dan is die vraag wel een keer klaar toch?

Benieuwd of er vanuit Sampdoria nog wat wordt gecommuniceerd. Smullen.
Ik las ergens dat Mo helemaal geen zin had om bij Sampdoria te spelen. Hij wil bij Juventus spelen.
Meneer lijdt aan grootheidswaanzin.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Het is toch ook gewoon een kutjochie?
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Maar je noemt dat kutjoch wèl steeds een rat! Guilty as pleaded, my lord
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

guus schreef: 17 okt 2021, 10:33
Ik las ergens dat Mo helemaal geen zin had om bij Sampdoria te spelen. Hij wil bij Juventus spelen.
Meneer lijdt aan grootheidswaanzin.
Ik zie hem aankomen in zijn tweede hands Audi. :lol: :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

https://www.soccernews.nl/news/840523/m ... beslissing
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

:lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat een flapdrollenwebsite. Die poll ook eronder, man man man.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ShovingNE2 schreef: 17 okt 2021, 11:37
guus schreef: 17 okt 2021, 10:33
Ik las ergens dat Mo helemaal geen zin had om bij Sampdoria te spelen. Hij wil bij Juventus spelen.
Meneer lijdt aan grootheidswaanzin.
Ik zie hem aankomen in zijn tweede hands Audi. :lol:
'Aankomen', hè... Hij is leuk! :lol:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wat zal Raiola hier ook ziek van zijn zeg... en het zal ook duur voor 'm zijn, niet alleen gederfde inkomsten (waar je toch niet op kunt rekenen) maar het zou me niks verbazen als ie Juventus op 1 of andere manier zal moeten compenseren, hij heeft immers een defect product verkocht.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Een beetje Italiaan stuurt even een paar mannetjes naar Utrecht om orde op zaken te stellen uiteraard. Even laten zien dat je niet met de verkeerde moet fucken.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Uit de jaarcijfers van Juve.
Op Deadline Day van de zomerse transfermarkt volgde vervolgens de transfer naar Juventus. De Italianen kregen het talent voor slechts 1,9 miljoen euro in handen, zo blijkt uit het jaarverslag van de beursgenoteerde club. Bij het behalen van bepaalde sportieve doelstellingen kan het bedrag nog maximaal met twee miljoen stijgen.
https://www.vi.nl/pro/zoveel-geld-krijg ... ihattaren-
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 19 okt 2021, 15:10 Wat zal Raiola hier ook ziek van zijn zeg... en het zal ook duur voor 'm zijn, niet alleen gederfde inkomsten (waar je toch niet op kunt rekenen) maar het zou me niks verbazen als ie Juventus op 1 of andere manier zal moeten compenseren, hij heeft immers een defect product verkocht.
Nou ik denk vooral dat Mo wisselgeld van Juventus richting Raiola is, die ligt hier overigens echt niet wakker van, Mo die Raiola aan de kant zet...
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als ik Raiola was geweest dan had ik Mo niet meer vertegenwoordigd. Sluit ook niet uit dat het Raiola is geweest die Mo de deur heeft gewezen. Van wat ik van berichten uit de media op pik draait het bij Raiola buiten het geld om loyaliteit. Ik ben zeer benieuwd wie zijn vingers nog gaat branden aan Mo.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Waar is die gozer allemaal mee bezig man. Pak het nou op jongen, leef ervoor. Je hebt talent zat, ga met psychologen praten en verman je. Op deze manier speelt ie over 3 jaar bij Elinkwijk.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 15:40 Uit de jaarcijfers van Juve.
Op Deadline Day van de zomerse transfermarkt volgde vervolgens de transfer naar Juventus. De Italianen kregen het talent voor slechts 1,9 miljoen euro in handen, zo blijkt uit het jaarverslag van de beursgenoteerde club. Bij het behalen van bepaalde sportieve doelstellingen kan het bedrag nog maximaal met twee miljoen stijgen.
Dus die 6 miljoen is ook uit de lucht gegrepen? Of vertelt Juve niet de hele waarheid?
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Wèl je nieuws bijhouden hoor: is ook hier voorbijgekomen :nerd:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zou Mo nog een claim aan zijn broek kunnen krijgen, vroeg ik me af? Aangezien hij weigert te spelen. Ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lijkt me wel. Is contractbreuk/werkweigering. Hoewel, als hij het op psychische problemen gooit komt ie er misschien nog mee weg ook. Benieuwd hoe dit verder loopt, dit levert alleen maar verliezers op uiteindelijk.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Lijkt me juist niet, je werkgever kan je loon inhouden en je werkweigering uiteindelijk aanvoeren als reden tot ontslag, dat wel.

Maar Mo heeft vast ook nog een eigen kant van het verhaal.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mohamed Ihattaren 🎈