Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ailon schreef: 17 okt 2021, 18:46
Skywalker schreef: 17 okt 2021, 16:08
Heel eerlijk: geen idee. Post daar onder een nick.
Theezak (echte naam is mij bekend) is iemand uit Valkenswaard die openlijk koketteerde met z'n Asperger syndroom. Hij vond zich daardoor ook slimmer dan de rest die postte op de toenmalige netwerken. :lol:
Vraag me af of hij nog wel actief is. Heb reden om te denken van niet. Alhoewel dit soort uitwassen op social media wel typisch iets voor hem zou zijn.
Geboren in Valkenswaard? Hij woonde in die tijd met dat gedoe over gegevens namelijk in Best.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ShovingNE2 schreef: 18 okt 2021, 19:36
Skywalker schreef: 17 okt 2021, 20:34 ik krijg nu vragen over de nickname, de plek etc.
No offense, maar ga ik niet op in. Had ik geweten dat men er naar zou gaan vragen dan had ik het geeneens gepost.
Het ging mij erom dat een beterweter in een non-voetbal gebeuren een über ajacied bleek te zijn. :weird:
Helemaal gelijk hoor. Waren gewoon war herinneringen.
Niks mis mee en ik doelde ook niet op jouw post.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Snap ik echt niet hè, dat je binnen een paar minuten van Eindhoven woont en toch voor die debielen dik 100 kilometer verderop bent. Terwijl je zo'n mooie en fijne club in je achtertuin hebt.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Grasmat schreef: 18 okt 2021, 22:14 Snap ik echt niet hè, dat je binnen een paar minuten van Eindhoven woont en toch voor die debielen dik 100 kilometer verderop bent. Terwijl je zo'n mooie en fijne club in je achtertuin hebt.
Tja, als je te kampen hebt met een syndroom dan wil je nog wel eens de verkeerde keuze maken :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kan zeggen wat je wil van theezakje, maar die heeft (itt Ronald en Bas) het toenmalige PN toch wel behoedt voor een grote hack/groot data lek.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Wie is theezakje nou weer

Ajax is toch gewoon kut?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

PCGC schreef: 19 okt 2021, 01:59 Kan zeggen wat je wil van theezakje, maar die heeft (itt Ronald en Bas) het toenmalige PN toch wel behoedt voor een grote hack/groot data lek.
Was ook een prima user op PN.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ja, omdat ie samen met jou en JB het anti-tirzah clubje vormde.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 08:15 Ja, omdat ie samen met jou en JB het anti-tirzah clubje vormde.
Hij zag als één van de weinige al in dat we met een klassieke troll hadden te maken en benoemde dat gewoon, verder niets. Ik snap inmiddels wel dat veel mensen Ajax-supporters op het forum eng vinden, maar hij had wat mij betreft prima bijdragen op PN.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 19 okt 2021, 08:18
ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 08:15 Ja, omdat ie samen met jou en JB het anti-tirzah clubje vormde.
Hij zag als één van de weinige al in dat we met een klassieke troll hadden te maken en benoemde dat gewoon, verder niets. Ik snap inmiddels wel dat veel mensen Ajax-supporters op het forum eng vinden, maar hij had wat mij betreft prima bijdragen op PN.
Zo kan je het ook uitleggen. Ik zag een groepje van 3 dat bij iedere post van tirzah er meteen met zijn drieën op dook. Echte helden.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja want gelukkig was tirzah volledig de onschuld zelve en deed hij er helemaal niks aan om zulke reacties uit te lokken...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij heeft nu werkelijk op ieder forum rood. En het ligt niet aan Tirzah...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Grasmat schreef: 19 okt 2021, 09:11 Ja want gelukkig was tirzah volledig de onschuld zelve en deed hij er helemaal niks aan om zulke reacties uit te lokken...
Fair enough. Maar toch: voor uitlokken heb je, net als bij veel andere zaken, twee personen nodig: iemand die uitlokt en iemand die zich laat uitlokken. Ook dáár ligt een keuze...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Exact. Niemand zegt dat tirzah onschuldig was. Maar zo’n georganiseerd groepje dat het op 1 persoon voorzien heeft vind ik een beetje eng. En dat je dan als PSV’er samenspant met een Ajacied tegen een andere PSV’er dat maakt het nog wat extra fout.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ajax is kut. En als ze niet kut zijn dan zijn ze kloten.

Nou, kinderen van de here Jezus. Er valt veel te zeggen over dit stuk maar het weet mij optimaal te irriteren...

https://nos.nl/artikel/2402225-malen-ni ... s-naar-hem
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Welkom op nationale Ajax dag want het grote Ajax speelt een wedstrijdje tegen Dortmund dames en heren. Wat kan ik me hieraan kapot irriteren.

Als Malen vandaag a la Lucas Moura in de 93e minuut de 1-2 binnen schiet ga ik huilen van geluk.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Beter om je vandaag even af te sluiten voor de nationale masturbeer brigade, genaamd 'media'... Forza Donyell!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 08:56
deninho32 schreef: 19 okt 2021, 08:18 Hij zag als één van de weinige al in dat we met een klassieke troll hadden te maken en benoemde dat gewoon, verder niets. Ik snap inmiddels wel dat veel mensen Ajax-supporters op het forum eng vinden, maar hij had wat mij betreft prima bijdragen op PN.
Zo kan je het ook uitleggen. Ik zag een groepje van 3 dat bij iedere post van tirzah er meteen met zijn drieën op dook. Echte helden.
Grappig.. Als Kay of Taurus zich weer meldt dan vliegt ook iedereen er meteen bovenop en dat is nog terecht ook. Trollen verzieken totale forums en daarom is die clown nu inderdaad echt op alle forums geband. Het is ridicuul hoe lang dat nog geduurd heeft overigens.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Tirzah had hele verhalen, maar zijn posts waren altijd gezien vanuit PSV perspectief. Een verstokte fan uit de tijd van het Polygoon journaal, zou je kunnen zeggen. Tegenwoordig ben je dan blijkbaar een trol op een PSV forum.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij was ook geen troll. Eerder iemand wiens visie en gedrag botst met de standaarden van nu. Je kan niet acht keer op de vingers getikt worden en dan een negende keer dezelfde fouten maken.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

mr.top schreef: 19 okt 2021, 10:37 Ajax is kut. En als ze niet kut zijn dan zijn ze kloten.

Nou, kinderen van de here Jezus. Er valt veel te zeggen over dit stuk maar het weet mij optimaal te irriteren...

https://nos.nl/artikel/2402225-malen-ni ... s-naar-hem
Het is inderdaad heel erg allemaal vanuit Ajax bekeken, terwijl hij bij PSV natuurlijk gerijpt is. Beetje treurig artikel, bedroevende poging om veren in de eigen anus te steken.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Batsu schreef: 19 okt 2021, 12:20
mr.top schreef: 19 okt 2021, 10:37 Ajax is kut. En als ze niet kut zijn dan zijn ze kloten.

Nou, kinderen van de here Jezus. Er valt veel te zeggen over dit stuk maar het weet mij optimaal te irriteren...

https://nos.nl/artikel/2402225-malen-ni ... s-naar-hem
Het is inderdaad heel erg allemaal vanuit Ajax bekeken, terwijl hij bij PSV natuurlijk gerijpt is. Beetje treurig artikel, bedroevende poging om veren in de eigen anus te steken.
Tot tevredenheid van Tevreden en Jonker brak Malen uiteindelijk door bij PSV en groeide daar in rap tempo uit tot een van de bepalende spelers.
Ik vind het nog wel meevallen met het stuk; ja, het is in eerste instantie vanuit het perspectief bekeken dat hij in de opleiding bij Ajax zat, maar er staat ook gewoon in dat hij bij ons is doorgebroken. Er zijn andere posts op dit forum die mij vandaag een stuk meer irriteerden dan dit artikel.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

loginnaam schreef: 19 okt 2021, 12:26
Batsu schreef: 19 okt 2021, 12:20

Het is inderdaad heel erg allemaal vanuit Ajax bekeken, terwijl hij bij PSV natuurlijk gerijpt is. Beetje treurig artikel, bedroevende poging om veren in de eigen anus te steken.
Tot tevredenheid van Tevreden en Jonker brak Malen uiteindelijk door bij PSV en groeide daar in rap tempo uit tot een van de bepalende spelers.
Ik vind het nog wel meevallen met het stuk; ja, het is in eerste instantie vanuit het perspectief bekeken dat hij in de opleiding bij Ajax zat, maar er staat ook gewoon in dat hij bij ons is doorgebroken. Er zijn andere posts op dit forum die mij vandaag een stuk meer irriteerden dan dit artikel.
wellicht heb je een punt. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar ik merk dat ik heel erg Ajax moe ben. Ajax wordt ontzettend gehyped. Zeker, ze hebben dat deels zelf afgedwongen. Maar de media speelt hierin wel een belangrijke rol. Bayer van NL, top van Europa en dat soort teksten. Het ophemelen. Op die manier wordt iedereen bang van Ajax. 75% van de clubs in de eredivisie hebben zich onbewust al neergelegd bij een verlies tegen Ajax. Die staan nog voor het eerste fluitsignaal achter met 2-0. Een zege zoals tegen VVV vorig jaar en dit jaar tegen Cambuur werkt dit in de hand.

En tegen PSV, geholpen door eigen onkunde/onvermogen om eens snel een wedstrijd te killen door snel te scoren, werkt iedereen zich in de rondte, want daar is mogelijk wel wat te halen. Ik stoor mij daar intens aan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het Kanon schreef: 19 okt 2021, 12:05 Tirzah had hele verhalen, maar zijn posts waren altijd gezien vanuit PSV perspectief. Een verstokte fan uit de tijd van het Polygoon journaal, zou je kunnen zeggen. Tegenwoordig ben je dan blijkbaar een trol op een PSV forum.
Als je echt letterlijk in ieder topic gaat janken over scheidsrechters en media ondanks stapels bans en waarschuwingen dan word je er inderdaad overal afgegooid. Hier, netwerk, PSV forum, overal. Maakte niet uit wat het onderwerp was: altijd ging het dezelfde kant op, in ieder topic. Heeft zijn eigen topics gehad, hier en elders.

Ik zou het zelf geen trollen noemen. Dat is iets anders. Maar het is geen toeval dat hij overal eraf is gegooid na vele waarschuwingen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Kunnen we weer terug on-topic, heren moderators?

Ajax is kut en blijft kut, hopelijk spelen ze vandaag en zondag een kut wedstrijd
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik hoop dat ze degraderen. En dat ze vanavond een jas krijgen van hier tot Tokyo. 4x Malen, 3x Haaland ofzo.

Ajax