Toon Gerbrands

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
JoJo
Regelmatige invaller
3
Berichten: 338
Lid geworden op: 4 nov 2020
Favoriete speler: Joey

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 20 sep 2021, 08:00 De regels over verplaatsingen rond Europees voetbal zijn dit seizoen gewoon duidelijk. Vraag het goed aan en het wordt gehonoreerd. Ajax werd ook afgekeurd afgelopen week.
Dat had volgens Brael te maken met de gemeente Zwolle. KNVB keurde het helemaal niet af.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Maar het had ook niets met Europees voetbal te maken. Dus verplaatsen naar een ander weekend was ook nicht im frage.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 20 sep 2021, 12:17
trouwepsvfan schreef: 20 sep 2021, 12:14 Gezellig, zo'n maandagochtend na een wanvertoning.
Ik wil jou ook best afzeiken als je wil. Lunchpauze, dus helemaal gratis.
Kinky
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

trouwepsvfan schreef: 20 sep 2021, 12:34
Ykhim schreef: 20 sep 2021, 12:17

Ik wil jou ook best afzeiken als je wil. Lunchpauze, dus helemaal gratis.
Kinky
[mention]Ykhim[/mention] zei afzeiken, niet onderzeiken ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Flexibiliteit is mijn tweede naam, Ardbeg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim de flexibele af/onderzeiker.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ah wacht dit topic gaat over Toon. Ehhmmm… goed bezig?!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ongeveer anderhalf jaar geleden vertelde Toon zo trots als een pauw hoe hij en John in de tuin van Schmidt lagen om hem te overtuigen dat hij naar PSV moest komen. Sindsdien is er alles aan gedaan om aan de wensen van Schmidt tegemoet te komen. Het lijkt er op dat Schmidt zichzelf ziet als iemand die zijn visie moet projecteren op PSV, terwijl zijn eerste taak toch echt is resultaat boeken. Toon moet zich maar eens achter de oren krabben of het zin heeft deze koers door te zetten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind dat de halve lezing. PSV koos met Schmidt voor een visie, dondersgoed wetende dat het project met obstakels te maken zou krijgen. Dat is in seizoen 1 tot zekere hoogte acceptabel. Maar als je ziet welke bouwstenen Schmidt nu heeft gekregen, dan mag je meer dan alleen de implementatie van de visie verwachten.

Niettemin wordt onze eigen invloed op een ook wat overschat. Zelfs als je alles goed doet, kun je 2e worden. Dat is belangrijk om in het achterhoofd te houden en ik neig er zelfs naar om niet primair naar de eindstand te kijken, maar meer naar de toestand in het algemeen: is PSV groeiende in breed opzicht? Maken we Europees gezien stappen?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als we 2e worden met 84 punten en Ajax haalt er 88 dan is het jammer maar helaas. Op dit moment kijk ik helemaal niet naar Ajax, we moeten eerst zelf presteren. Ons punten gemiddelde nu ligt weer op koers voor onder in de 70.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 26 sep 2021, 10:31 Als we 2e worden met 84 punten en Ajax haalt er 88 dan is het jammer maar helaas. Op dit moment kijk ik helemaal niet naar Ajax, we moeten eerst zelf presteren. Ons punten gemiddelde nu ligt weer op koers voor onder in de 70.
Zo sta ik er ook in. Maar dat gemiddelde is vertekend met twee toppers in de eerste duels.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 26 sep 2021, 10:42
ruuddevil schreef: 26 sep 2021, 10:31 Als we 2e worden met 84 punten en Ajax haalt er 88 dan is het jammer maar helaas. Op dit moment kijk ik helemaal niet naar Ajax, we moeten eerst zelf presteren. Ons punten gemiddelde nu ligt weer op koers voor onder in de 70.
Zo sta ik er ook in. Maar dat gemiddelde is vertekend met twee toppers in de eerste duels.
Dat vind ik weer iets te veel excuses denken. AZ is momenteel ontzettend zwak en staat onderaan. Feyenoord thuis moet je ook winnen als je progressie wilt laten zien. Je kan het wel op ‘toppers’ gooien maar dan moet je wel gewoon van Willem 2 winnen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat is geen excuus. Wat wij hebben gehad is simpelweg zwaarder dan de gemiddelde eredivisie tegenstand. En op zo'n kleine sample vertekend dat nou eenmaal.

Over gisteren zijn we het eens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De sample is inderdaad te klein. Maar ik heb weinig gezien dat me vertrouwen geeft dat het over een langere periode beter wordt. Dat we dan wel gaan winnen uit van de Utrechten en Vitesses van deze wereld. Of zelfs Greuningen en Hoerenveen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat snap ik. Dat vertrouwen moet herwonnen worden. En dat duurt sowieso wat langer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

In 2014/2015 verloren we ook 2x in de eerste 7 wedstrijden. Vervolgens werden we kampioen met 88 punten. We liggen dus nog mooi op dat schema :cool:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als er een tweede CL plek komt gaat PSV standaard CL begroten volgens Toon.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Hé, het Toon topic, lang niet bovenaan gestaan. Moet Toon al weg?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

psvgouda schreef: 19 okt 2021, 10:58 Hé, het Toon topic, lang niet bovenaan gestaan. Moet Toon al weg?
Dat mag wel een toontje lager he.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 10:55 Als er een tweede CL plek komt gaat PSV standaard CL begroten volgens Toon.
Lijkt mij vrij ambitieus. Ik zou daar zeker nog een veilige marge in houden voor het geval je het niet haalt. Stel CL geeft 40 miljoen inkomsten, ga dan 30 miljoen begroten of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Hmm, lijkt mij verstandig om, gezien de huidige situatie, nog wat conservatiever te begroten en vooralsnog kwalificatie EL als leidraad te blijven hanteren. Maar goed, ik ben nu eenmaal in financiële zin bepaald conservatief
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 11:24
ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 10:55 Als er een tweede CL plek komt gaat PSV standaard CL begroten volgens Toon.
Lijkt mij vrij ambitieus. Ik zou daar zeker nog een veilige marge in houden voor het geval je het niet haalt. Stel CL geeft 40 miljoen inkomsten, ga dan 30 miljoen begroten of zo.
Ik zou het behoorlijk dom vinden. Die tweede CL plek gaan we waarschijnlijk zeer snel weer kwijt raken als we het al halen. Ik zou het als een bonus zien maar er niet op begroten
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 10:55 Als er een tweede CL plek komt gaat PSV standaard CL begroten volgens Toon.
Uitstekend. Als je met zo een begroting niet minimaal 2e wordt gezien het verschil met de rest, dan heb je met zuiver sportief wanbeleid te maken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 19 okt 2021, 11:48 Die tweede CL plek gaan we waarschijnlijk zeer snel weer kwijt raken als we het al halen.
Hoezo?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 19 okt 2021, 11:48
ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 11:24

Lijkt mij vrij ambitieus. Ik zou daar zeker nog een veilige marge in houden voor het geval je het niet haalt. Stel CL geeft 40 miljoen inkomsten, ga dan 30 miljoen begroten of zo.
Ik zou het behoorlijk dom vinden. Die tweede CL plek gaan we waarschijnlijk zeer snel weer kwijt raken als we het al halen. Ik zou het als een bonus zien maar er niet op begroten
De kans dat je wat wint is groter als je groter (op CL niveau) begroot. En mochten we het ticket alsnog kwijtraken dan begroot je weer op EL niveau. Lijkt mij een no-brainer.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 19 okt 2021, 11:49
ruuddevil schreef: 19 okt 2021, 10:55 Als er een tweede CL plek komt gaat PSV standaard CL begroten volgens Toon.
Uitstekend. Als je met zo een begroting niet minimaal 2e wordt gezien het verschil met de rest, dan heb je met zuiver sportief wanbeleid te maken.
Zoals Jaap van Baar al zei: het verschil in begroting tussen Feyenoord en PSV is helemaal niet groot. Ja: als je uiteindelijk de inkomstenkant bekijkt door Europees voetbal en transfers. Maar puur operationeel zit er niet heel veel verschil in. Daar moet je verder afstand van nemen en daarom snap ik dat je gewone begroting omhoog moet. Feyenoord hoort veel dichterbij ons te staan puur naar operationele begroting te kijken. Wij hebben een slag gemaakt door jaarlijks veel meer in de academy te investeren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Toon Gerbrands