John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Begin dan maar inderdaad met een opvolger voor Sangaré, die speelt volgend jaar Premier League.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ruuddevil schreef: 17 mei 2021, 08:26 Unnerstall staat volgend seizoen gekmakend goed te keepen terwijl wij hoofdschuddend naar Mvogo of Drommel kijken. Let maar op.
Lotto nummers voor vanavond ook?

#JohnOut
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wanneer worden er eens conclusies getrokken? Klaar met dat ons kent ons cultuurtje. Ik wil een technische man die een goede selectie neerzet. Niet een die jaarlijks faalt. Dit jaar geen rechtsback en geen spits. Bank is waardeloos. Koning terugspelen Mwene. Klaar mee.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Alle hooivorkmensen na de 86e minuut:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Onzin. Boel niet op orde. Veranderd uitslag niets aan. Geen spits en rechtsback. Mag niet. Of vinden jullie dat wel kunnen bij een topclub? Kan het me niet voorstellen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Je topspelers van vorig seizoen, Malen en Dumfries, niet vervangen blijft een enorme fout. Daar lopen nu Mwene en Zahavi, de twee slechtste spelers uit het elftal.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Na afgelopen seizoen waren veel mensen het hier over eens dat we een upgrade centraal achterin nodig hadden, plus een allround middenvelder met scorend vermogen. John ruilde de keeper in voor een slechtere, met bijbetaling. Centraal achterin kwam geen slager, maar Ramalho is wel een prima aankoop. In de combi met Bosca echter te veel hetzelfde type. Desastreus was echter het besluit om geen opvolger voor Dumfries te halen. Zowel Teze als Mwene kunnen er niks van op die plek. Voor het middenveld kwamen Propper en Van Ginkel, dat houdt ook nog niet over. Superster Gotze die veel te weinig aanwezig is kreeg een nieuw contract. Voorin hebben we 2 spitsen met een kostenplaatje waar een paard de hik van krijgt, die beiden niet leveren.

John pompt transfer inkomsten verkapt in het salarishuis om niet presterende dure jongens te halen zonder restwaarde. Zowel sportief als financieel een doodlopende weg. Het wordt tijd voor een grondige evaluatie van het beleid van deze directie.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Grasmat schreef: 16 okt 2021, 22:58 Alle hooivorkmensen na de 86e minuut:

Afbeelding
Al zijn hooivorken wat achterhaald, met dit spel kun je, ondanks het eindresultaat, toch niet tevreden zijn? Het ligt niet aan de individuele poppetjes zoals hierboven nog wordt betoogd, zeker niet tegen een ploeg als PEC. Het kan lastig zijn tegen ploegen die zich ingraven, maar tegen zo’n matige tegenstander moet dat gewoon een minuscuul bobbeltje zijn. Het bagatelliseren hiervan is wat mij betreft niet PSV-waardig.

Oh, dit is het JdJ topic; deze wedstrijd heeft absoluut niets met de selectie te maken. Die is hiervoor meer dan op orde.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Precies. Tegen PEC en twee weken terug kom je hier nog net mee weg. Maar zo inefficiënt door blijven gaan gaat ons opbreken als we tegen niveau Vitesse / Utrecht moeten.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Met een beetje pech ga je het tegen Monaco al zien donderdag. Ik hou m’n hart vast. Hoop dat zij gaan voetballen zodat wij er goed uit kunnen komen een paar keer of met pressing tot wat kansen gaan komen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Mwene speelde alleraardigst gisteren, moet duidelijk nog wel wennen aan het spel van Madueke. Vooral aan de kant van Mwene moet daarin beter inzien hoe Madueke beweegt. Daarnaast heeft Zahavi international op verschillende niveaus laten zien het PSV niveau prima aan te kunnen, net als Vinicius for that matter. In ieder geval zouden ze voldoende niveau moeten hebben om zwolle opzij te zetten.

Hoe je dan na deze wedstrijd in het john de jong topic terecht komt is mij een volledig raadsel.
Saibari is underrated.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Heurelho schreef: 16 okt 2021, 21:53 Wanneer worden er eens conclusies getrokken? Klaar met dat ons kent ons cultuurtje. Ik wil een technische man die een goede selectie neerzet. Niet een die jaarlijks faalt. Dit jaar geen rechtsback en geen spits. Bank is waardeloos. Koning terugspelen Mwene. Klaar mee.
:gaap:

Marcel Brands ligt onder vuur bij Everton. Misschien wil hij wel terugkomen? Echt, een aantal mensen zeuren hier veel te veel.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

“Een standbeeld voor John” , “Wat een fantastische TD hebben we toch.” en “We hebben een geweldige transferzomer gedraaid.” Ik hoor het de goegemeente nog zeggen.
Nu de cijfers anders bewijzen, hij weinig tot niets heeft overgehouden aan ‘toptransfers’ en ik (en gelukkig nog meerdere met mij) in het begin aangaven dat de laatste transferzomer weleens de belangrijkste transferzomer van de geschiedenis van de club kon zijn (want je moet waarde toevoegen op het veld), blijkt nu wel dat deze ‘geweldige’ TD je de afgrond heeft ingeholpen. Alles, maar dan ook alles heeft ie verkeerd gegaan. Er staan, behoudens Gakpo, geen +30 miljoen spelers meer op het veld. Je betaald je eigen nog steeds scheel aan je miskopen en je selectie is niet breed genoeg.

Weer geen CL, is voorgoed pas op de plaats maken.
Wow, wat een gok. En dat met Mwene op RB, een gemankeerde spits en een debiel als alternatief en geen vervanger voor je belangrijkste man op het middenveld.

Dank John, voor het kapotmaken van mijn club. Eikel.

Oprotten!
#FreeGeneratie4
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Transfers van afgelopen zomer staan nog niet in de cijfers dus dikke doei met je hele verhaal.

Oh, en met Gakpo, Madueke en Sangaré hebben we zeker 3 spelers op het veld die zeker 20 miljoen+ gaan opleveren, een luxe die we nog nooit hebben gehad (ten tijde van Lozano en Bergwijn was her nog maar afwachten hoe Malen en Gakpo zich zouden ontwikkelen) dus nog een keer dikke doei.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Er mag toch gezegd worden dat deze TD matig presteert? Hij koopt dik in op spelers die het te vaak niet brengen en hij verkoopt zeer matig.

Ik vraag me echt af wat ie nog meer moet doen voor sommige om de ogen te openen.
Laatst gewijzigd door Thoresen op 19 okt 2021, 07:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De grootste fout is denk ik dat er teveel spelers zonder restwaarde met een dik salaris op het veld staan. Dat is echt balanceren op een dun koord.

Maar Sangare, Gakpo, Madueke, Boscagli, Drommel, Obispo en Vertessen vertegenwoordigen nog wel waarde.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 19 okt 2021, 07:03 Maar Sangare, Gakpo, Madueke, Boscagli, Drommel, Obispo en Vertessen vertegenwoordigen nog wel waarde.
Ook Max, Teze, Doan, Bruma, Vinicius en Baumgartl vertegenwoordigen waarde. Of zou je die nu allemaal transfervrij laten gaan? Of presteren ze even niet naar PSV topniveau dat ze ook direct niets meer waard zijn? Dit is ruim meer dan 30 miljoen. Je kan het maar over het hoofd zien natuurlijk. En dan vergeet ik nog spelers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

John heeft 1 grote fout gemaakt afgelopen zomer. De juiste mensen halen voor de belangrijke posities (Back-up Sangaré, Goede Rechtsback).

De PSV-watchers beloofde spektakel en minimaal nog 3-4 inkomende transfers, maar alleen Vinicius kwam op de slotdag.

Sangaré is weg in de wintermaanden en ik houd m’n hart vast. John zal naar mijn mening in de winter aan de slag moeten op een aantal posities. Realistisch gezien ben ik bang dat PSV dat niet gaat doen helaas…
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Gaan we nu ook al gehuurde spelers meetellen? Weer zo’n mooie deal van John waarin we teren op de toekomst. Nu kopen en over 2 jaar betalen. En dan maar hopen dat dat kan als we de belastingdienst, en de clubs van Bruma en Baumgartl hebben betaald.

Naast Gakpo, Sangare en Madueke zijn er geen spelers die serieuze bedragen opleveren. Ja, als je ze allemaal optelt en collectief in de koopjes bak gooit brengen ze bij elkaar nog wat op. Maar voor een gezonde transferbalans zijn verkopen van een paar miljoen niet zo relevant. Als John straks al het tafelzilver heeft verpatst dan resteren een failliet elftal en rokende financiële puinhopen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 07:08
trouwepsvfan schreef: 19 okt 2021, 07:03 Maar Sangare, Gakpo, Madueke, Boscagli, Drommel, Obispo en Vertessen vertegenwoordigen nog wel waarde.
Ook Max, Teze, Doan, Bruma, Vinicius en Baumgartl vertegenwoordigen waarde. Of zou je die nu allemaal transfervrij laten gaan? Of presteren ze even niet naar PSV topniveau dat ze ook direct niets meer waard zijn? Dit is ruim meer dan 30 miljoen. Je kan het maar over het hoofd zien natuurlijk. En dan vergeet ik nog spelers.
Max 5
Teze 4 a 5
Doan 5
Bruma 6
Vinucius gaat nooit meer opleveren mocht je die kopen dan dat de transfersom is
Baumgartl 2
Ruim meer dan 30 miljoen valt dus echt wel tegen.

En dan schets ik qua transfersommen voor deze jongens nog de meest positieve kant. Want sommige zullen met 1 jaar contract nog minder gaan opbrengen wss.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Afgelopen zomer waren er in ieder geval geen clubs die dit wilden betalen voor Doan en Bruma.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 19 okt 2021, 07:08
trouwepsvfan schreef: 19 okt 2021, 07:03 Maar Sangare, Gakpo, Madueke, Boscagli, Drommel, Obispo en Vertessen vertegenwoordigen nog wel waarde.
Ook Max, Teze, Doan, Bruma, Vinicius en Baumgartl vertegenwoordigen waarde. Of zou je die nu allemaal transfervrij laten gaan? Of presteren ze even niet naar PSV topniveau dat ze ook direct niets meer waard zijn? Dit is ruim meer dan 30 miljoen. Je kan het maar over het hoofd zien natuurlijk. En dan vergeet ik nog spelers.
Max is nog wel een miljoen of 10 waard ja. Teze de helft. Doan, Bruma en Baumgartl raak je echt niet kwijt met hun dikke salaris hoor (bedankt John), enkel verhuur. En Vinicius is op dit moment nog een huurspeler.

Nee, lang geleden dat onze selectie zo weinig waard is geweest. En dat allemaal dankzij het wanbeleid van John. Er staat ook niet bepaald een Madueke/Malen klaar vanuit Jong momenteel. We moeten maar weer hopen op een Babadi of Houben, waardoor de jeugdopleiding het falen van John weer mag maskeren.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Een paar weken geleden was Max nog rijp voor de bank en nu is hij ineens weer 10 miljoen waard. Als ik zie wat er voor backs wordt betaald dan is 10 miljoen echt aan de hoge kant.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

OnsPSV schreef: 19 okt 2021, 07:26 John heeft 1 grote fout gemaakt afgelopen zomer. De juiste mensen halen voor de belangrijke posities (Back-up Sangaré, Goede Rechtsback).

De PSV-watchers beloofde spektakel en minimaal nog 3-4 inkomende transfers, maar alleen Vinicius kwam op de slotdag.

Sangaré is weg in de wintermaanden en ik houd m’n hart vast. John zal naar mijn mening in de winter aan de slag moeten op een aantal posities. Realistisch gezien ben ik bang dat PSV dat niet gaat doen helaas…
Er was helemaal geen geld voor 3 a 4 aankopen, dat is nu wel duidelijk. Zelfs Vinicius konden we niet betalen dus is daar een of andere buy now pay later deal gemaakt. Al is me niet duidelijk of er een al dan niet verplichte koopoptie is.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

We hebben in het salarishuis ook helemaal geen ruimte om in de winter aankopen te gaan doen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 19 okt 2021, 07:41 We hebben in het salarishuis ook helemaal geen ruimte om in de winter aankopen te gaan doen.
Holyfuck wat een paniek allemaal. Ik laat jullie allemaal even zwelgen in zelfmedelijden en woede hoor. Blijf weg van grote hoogtes alsjeblieft. Komt best goed allemaal. Werkze allen. :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong