Vechtsport

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

TylerDurdn schreef: 10 okt 2021, 18:41 Iemand vanochtend Wilder vs Fury 3 gezien? Wat een weergaloze partij was dit zeg. Beste wedstrijd van de laatste 10 jaar.
Het was spectaculair, maar toonde eigenlijk weinig wat we niet wisten. Fury die gewoon de betere bokser is, Wilder met enorme stootkracht. Meestal won Wilder hiermee partijen die hij gewoon achter stond omdat hij toch voor een KO kon gaan. Ik had niet verwacht dat dit nog zou goed kon werken als in deze partij. Maar Fury was in principe gewoon dominant. Maar het is interessant dat Wilder dus ook tegen Fury altijd een KO-stoot weg is van een winst.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

RaJitsu schreef: 17 okt 2021, 15:21
TylerDurdn schreef: 10 okt 2021, 18:41 Iemand vanochtend Wilder vs Fury 3 gezien? Wat een weergaloze partij was dit zeg. Beste wedstrijd van de laatste 10 jaar.
Het was spectaculair, maar toonde eigenlijk weinig wat we niet wisten. Fury die gewoon de betere bokser is, Wilder met enorme stootkracht. Meestal won Wilder hiermee partijen die hij gewoon achter stond omdat hij toch voor een KO kon gaan. Ik had niet verwacht dat dit nog zou goed kon werken als in deze partij. Maar Fury was in principe gewoon dominant. Maar het is interessant dat Wilder dus ook tegen Fury altijd een KO-stoot weg is van een winst.
Fury heeft maar 3 weken kunnen trainen voor dit gevecht, 2x covid en een pasgeboren dochter op het ic. Heeft 3 weken sparringsessies gedaan en stond er tegen een tegenstander die 2 jaar heeft kunnen trainen voor dit gevecht. Ik was wat enthousiast, technisch niet goed maar wel een van de meest spectaculaire gevechten. Wilder zijn power is toch niet zo verrassend, voor de 3luik tegen Fury 42 gevechten waarvan 41 eindigde in KO van zijn tegenstander. Geen enkele zwaargewicht uit het verleden komt ook maar in de buurt van Wilder zijn power, iron mike, joe frazier, Lewis en zelfs foreman niet.
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

TylerDurdn schreef: 17 okt 2021, 16:14
RaJitsu schreef: 17 okt 2021, 15:21
Het was spectaculair, maar toonde eigenlijk weinig wat we niet wisten. Fury die gewoon de betere bokser is, Wilder met enorme stootkracht. Meestal won Wilder hiermee partijen die hij gewoon achter stond omdat hij toch voor een KO kon gaan. Ik had niet verwacht dat dit nog zou goed kon werken als in deze partij. Maar Fury was in principe gewoon dominant. Maar het is interessant dat Wilder dus ook tegen Fury altijd een KO-stoot weg is van een winst.
Fury heeft maar 3 weken kunnen trainen voor dit gevecht, 2x covid en een pasgeboren dochter op het ic. Heeft 3 weken sparringsessies gedaan en stond er tegen een tegenstander die 2 jaar heeft kunnen trainen voor dit gevecht. Ik was wat enthousiast, technisch niet goed maar wel een van de meest spectaculaire gevechten. Wilder zijn power is toch niet zo verrassend, voor de 3luik tegen Fury 42 gevechten waarvan 41 eindigde in KO van zijn tegenstander. Geen enkele zwaargewicht uit het verleden komt ook maar in de buurt van Wilder zijn power, iron mike, joe frazier, Lewis en zelfs foreman niet.
Jep, Wilder's kracht is echt freaky. Want er zijn meerdere zwaargewichten die gewoon de betere boksers zijn. Meerdere van zijn partijen stond zijn tegenstander gewoon voor, soms dat je elke ronde het idee had dat deze gewoon beter was, en vervolgens toch weer die rechter stoot.
Ik weet de ballen van boksen trouwens, maar ik vraag me af hoe realistisch het is om zijn linkerhand meer vermogen te geven. Roy Jones heeft wel eens gezegd dat het realistisch is dat dat hem een extra wapen kan geven en direct een meer gevarieerde bokser kan maken. Klinkt logisch, maar of het zo simpel is...
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

ComeOnPSV schreef: 24 nov 2020, 15:43 https://nos.nl/artikel/2357894-kickboks ... addik.html

Rico gaat weer vechten tegen Ben Saddik. Ik ben benieuwd.
De vorige keer dat Rico hem knock out sloeg was echt een schitterende partij.
Gisteren was het volgens de kenners ook een 'goeie pot'.
Op een gegeven moment staan ze in elkaars bloed te bewegen...
Als winnaar er uitkomen zodat gezichtsherkenning niet meer werkt;
Afbeelding
Ik blijf het toch een rare sport vinden.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

UFC 275 was echt geniaal zo goed.
Alle partijen waren smullen, met als toetje het titel gevecht tussen Texeira en Prochazka, echt episch.
Elke seconde ongeveer veranderde het beeld van wie er favoriet was en beide vechters bleven maar klappen uitdelen en incasseren. Texeira stond op het punt zijn titel verdedigen, met nog 20 seconden lag ie op punten voor, toen Prochazka hem in de wurggreep nam en Texeira af moest tikken.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vanavond Hari tegen Overeem. Toch twee legends. Na alle verliespartijen van Hari kan hij opzoek naar eerherstel. Tegelijkertijd is de 42-jarige Overeem nog erg fit voor zijn leeftijd. Vanavond kan zomaar zijn laatste potje zijn, of hij moet winnen en dan nog één keer tegen Rico. Dat zou wat zijn. Ben benieuwd, ga met veel interesse kijken.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Overeem heeft Badr naar zijn pensioen geslagen. Knap. Ik had stiekem ook hoop op Rico vs Overeem aangezien Badr wel klaar is. Benieuwd of Overeem is opgewassen tegen de conditie en intensiteit van Rico.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Tis net WWE he, wat een grap die partijen 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Die sport stelt echt geen kut voor.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Coke wint
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geen mediatraining bij de UFC!

Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hij kan het wel duidelijk en goed uitleggen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik dacht al dat mensen zoals jij en @milansandro het wel kunnen waarderen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Standbeeld schreef: 19 jan 2024, 08:10 Ik dacht al dat mensen zoals jij en @milansandro het wel kunnen waarderen.
Aannames Standbeeldje, aannames :mrgreen:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

milansandro schreef: 19 jan 2024, 09:20
Standbeeld schreef: 19 jan 2024, 08:10 Ik dacht al dat mensen zoals jij en @milansandro het wel kunnen waarderen.
Aannames Standbeeldje, aannames :mrgreen:
Zat ik goed? :L
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Standbeeld schreef: 19 jan 2024, 09:55
milansandro schreef: 19 jan 2024, 09:20
Aannames Standbeeldje, aannames :mrgreen:
Zat ik goed? :L
Ik heb niks tegen de LHBTQ community..
Ik heb een probleem met mannen die hun zaakje afsnijden en zich dan een vrouw wanen..
Of vrouwen die hun borsten amputeren en zich dan een man wanen..
Meer niet Standbeeldje ;)
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 18 jan 2024, 20:10 Geen mediatraining bij de UFC!

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is overigens de reden dat die gozer geradicaliseerd is:

Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Heftige gebeurtenis inderdaad. Deze man is recht voor zijn raap en scheldt veel, maar het radicale is er al een tijdje af. Als tiener zat hij bij een neonazi groepje, maar dat heeft hij blijkbaar achter zich gelaten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

57! De man is een beest.

Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

IQ van een pinda, maar een echte legende.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Poppenkast. Jammer dat Tyson hieraan meedoet. Doet afbreuk aan zijn status. Toont maar weer eens aan dat alles te koop is.
Bokser Jake Paul (27), partner van schaatsster Jutta Leerdam, gaat het in zijn volgende gevecht opnemen tegen voormalig topbokser Mike Tyson (57). De clash is een samenwerking tussen Pauls promotiebedrijf MVP en Netflix, dat het gevecht op 20 juli exclusief streamt.
https://www.ad.nl/vechtsport/jake-paul- ... ~a0d53a23/

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vechtsport