Gaston Pereiro

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mis hem nog steeds. Geweldige speler, prachtige techniek en uitstekend rendement. Slaap momentjes neem ik voor lief.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 18 okt 2021, 19:11 Mis hem nog steeds. Geweldige speler, prachtige techniek en uitstekend rendement. Slaap momentjes neem ik voor lief.
Slaap momentjes? Wakker momentjes?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Menno1 schreef: 18 okt 2021, 19:11 Mis hem nog steeds. Geweldige speler, prachtige techniek en uitstekend rendement. Slaap momentjes neem ik voor lief.
Rendement mijn kontje.

Deze gast laat overtuigend zien dat hij ook op Sardinië een beetje anoniem meehobbelt. In potentie had deze gast in de absolute top kunnen spelen. Is nu op weg om zijn carriere t.z.t af te sluiten bij een middenmotor in zijn vaderland.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag goed voor 2 goals tegen Atalanta.
Blijft een hele slimme speler.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Te wisselvallig gebleken. Op momenten geniaal en andere momenten zeer zwak. Leek alles op techniek te doen en had onvoldoende power. Daarnaast een zeer vervelende zaakwaarnemer die ons vele miljoenen heeft gekost.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wisselvallig is die nog steeds, vandaag is echt een uitzondering. Voor vandaag had hij dit seizoen nog maar een keer gescoord in de Serie A.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Was zijn zaakwaarnemer maar wat slimmer dan hadden we 15 miljoen meer gehad.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Komt d'r maar in [mention]Paco Casal[/mention] :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Is in vorm de laatste weken met 4 goals en 2 assists in de laatste 6 duels.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Het mag ook wel een keer. Misschien word het nog wat met hem?
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Menno1 schreef: 18 okt 2021, 19:11 Mis hem nog steeds. Geweldige speler, prachtige techniek en uitstekend rendement. Slaap momentjes neem ik voor lief.
Goeiendag :lol: wat betreft absurde verheerlijking gaat hier dit jaar niemand meer overheen komen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat jij wil, maar dit was een van de weinige spelers waar ik echt enthousiast werd als ze de bal kregen; wachtend op iets geniaals. Prachtige voetballer
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pereiro heeft in al zijn PSV seizoenen de dubbele cijfers bereikt qua goals, maar dat hadden er meer kunnen zijn. Kon nooit echt zijn stempel op de ploeg drukken, het bleef altijd bij momenten of korte periodes. Was iemand die 90 minuten niks kon laten zien, maar tegelijkertijd zelfs moeilijkere wedstrijden voor je kon winnen. Had bij PSV (en daarna) veel meer kunnen bereiken dan hij heeft gedaan, maar ik vermoed dat hij het zelf hartstikke prima vindt zo.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Persepolis schreef: 22 feb 2022, 02:46 Pereiro heeft in al zijn PSV seizoenen de dubbele cijfers bereikt qua goals, maar dat hadden er meer kunnen zijn. Kon nooit echt zijn stempel op de ploeg drukken, het bleef altijd bij momenten of korte periodes. Was iemand die 90 minuten niks kon laten zien, maar tegelijkertijd zelfs moeilijkere wedstrijden voor je kon winnen. Had bij PSV (en daarna) veel meer kunnen bereiken dan hij heeft gedaan, maar ik vermoed dat hij het zelf hartstikke prima vindt zo.
Precies dit.

Veel te passief.
Wachtte zijn momenten af, maar deed geen moeite om die momenten zelf te forceren.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Deze talentvolle speler is volgend jaar te bewonderen in de serie B.

https://www.vi.nl/nieuws/strootman-degr ... de-serie-a
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Je schrijft eredivisie verkeerd :P
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hartelijk gefeliciteerd Gaston! 27 kaarsjes uitblazen vandaag, perfecte leeftijd om terug te keren in de eredivisie.

#announcegaston

PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Zolang hij verbonden is aan Paco Casal gaat het niet gebeuren, maar ik zou Pereiro oprecht een goede extra optie vinden nu Doan vertrekt.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Pereiro is een prachtige speler maar natuurlijk, helaas, qua karakter niks van wat RvN omschreven heeft qua type spelers die hij zoekt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal de man die ons 15mln van Spartak door de neus boorde. Nee nee, dat gaat hem niet meer worden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 30 jun 2022, 20:12 Pereiro is een prachtige speler maar natuurlijk, helaas, qua karakter niks van wat RvN omschreven heeft qua type spelers die hij zoekt.
Als hij er zin in had wel, zoals de kampioenschapspot tegen Ajax. Als hij die gif nou eens veel en veel vaker had... Ik blijf erbij, Pereiro is gewoon geen voetballer van deze tijd en gaat ook nooit mee kunnen komen. Die gaat vroeg terug naar zn geboorteland, afbouwen en later nadenken wat voor wereldtopper hij had kunnen zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV90 schreef: 30 jun 2022, 20:08 Zolang hij verbonden is aan Paco Casal gaat het niet gebeuren, maar ik zou Pereiro oprecht een goede extra optie vinden nu Doan vertrekt.
I approve this message! #TheGastonWay
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond het wel altijd mooi om te zien dat je de klok erop gelijk kon zetten dat Pereiro een tik uit zou gaan delen nadat Guardado of Arias een tik hadden gekregen van de tegenstander.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Pfoeh pas 27 deze man. Gaat terug naar Nacional. Één van de meest sierlijke voetballers die ik bij PSV heb gezien, dat hij iets meer 'Guti' (aub gebruiken ipv grinta, wat nog altijd als instant-ontbijt op basis van grint klinkt) had mogen hebben is alom bekend. In februari krijgt hij een zoon dus wie weet zien we over 18 jaar een Pereiro bij PSV, maar dan wel met wat meer Guti.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

De tering! In een vorige post in dit topic gaf ik al aan dat de man snel zou terugkeren naar een klein clubje in zijn vaderland. Goed, nu is dit geen heel klein clubje maar Goddomme wat is het snel.

En het zoveelste bewijs dat al dat talent bij deze man echt is verspild. Zonde dat soms de verkeerde persoon de genetische loterij wint.

Als ik mijn persoonlijke teleurstelling weg laat dan zou ik eigenlijk willen zeggen dat deze Uruguayaanse speler stiekem veel weg heeft van Baumgartl qua mentale weerbaarheid. Het is duidelijk iemand die niet zonder de spreekwoordelijke kerktoren in zijn dorp kan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gaston Pereiro